I am told οτι εχουμε ξεκινησει διαπραγματευσεις με την ομαδα του Χουαντσο και πανε πολυ καλα, σε εξαιρετικο κλίμα.
Per sources αν τα βρουν οι δυο ομαδες οπως φαινεται, ο Χουαντσο θα συμφωνησει αμεσα.
Συντονιστής: Captains


I am told οτι εχουμε ξεκινησει διαπραγματευσεις με την ομαδα του Χουαντσο και πανε πολυ καλα, σε εξαιρετικο κλίμα.

Είναι πολύ πιθανό ο ατζέντης του Walkup να έχει ήδη ενοχλήσει τη διοίκηση του Ολυμπιακού για αναπροσαρμογή των αποδοχών του πελάτη του και ο Ολυμπιακός να επέλεξε να στείλει το θέμα στις καλένδες.eddiedimitris έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 1:57 pmΑν όντως ο Γουοκαπ έχει κάνει τέτοια δήλωση το θεωρώ μέγιστη κατινιά...
Πας και το λες στη διοίκηση και σε όποιον άλλο ασχολείται με αυτά τα θέματα...δε βγαίνεις στους δημοσιογράφους να τα πεις...
Προσωπικά θα τον έθετα απευθείας εκτός ομάδας...Όχι για την αύξηση που θέλει που στην τελική πιθανώς τη δικαιούται αλλά για την τακτική του...


Τον φετινό τελικό τον είδες?RedEmperor έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 1:46 pmΟ γουοκαπ έπαιρνε μια χαρά λεφτά γι'αυτό που προσφέρει. Είναι γκαρντ που δεν απειλεί επιθετικά οπότε σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να πάρει 2.000.000. προσφέρει αμυντικά κτλ κτλ αλλά οκ. Όταν σε τελικό έχει 0 στα 20 ελεύθερα σουτ και χάνεις την κούπα στον πόντο τότε δεν μπορεί να ζητάει 2.000.000


Ακριβως ετσι ειναι.GK_23 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 2:36 pmΕίναι πολύ πιθανό ο ατζέντης του Walkup να έχει ήδη ενοχλήσει τη διοίκηση του Ολυμπιακού για αναπροσαρμογή των αποδοχών του πελάτη του και ο Ολυμπιακός να επέλεξε να στείλει το θέμα στις καλένδες.eddiedimitris έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 1:57 pmΑν όντως ο Γουοκαπ έχει κάνει τέτοια δήλωση το θεωρώ μέγιστη κατινιά...
Πας και το λες στη διοίκηση και σε όποιον άλλο ασχολείται με αυτά τα θέματα...δε βγαίνεις στους δημοσιογράφους να τα πεις...
Προσωπικά θα τον έθετα απευθείας εκτός ομάδας...Όχι για την αύξηση που θέλει που στην τελική πιθανώς τη δικαιούται αλλά για την τακτική του...
Συνήθως όταν οι παίκτες κάνουν τέτοιες δημόσιες δηλώσεις, έχουν προηγηθεί ανεπιτυχείς συνομιλίες/διαπραγματεύσεις με την αντίστοιχη διοίκηση.
Εν τω μεταξύ οι δηλώσεις του Walkup έγιναν σε μέσο που σχετίζεται με τον ατζέντη του και ήταν προφανώς "δασκαλεμένες" ούτως ώστε να προκαλέσουν πίεση.
Δεν γνωρίζω πόσα χρήματα παίρνει ο Walkup, αν κάποιος γνωρίζει υπεύθυνα ας το γράψει.




Κι εγώ πάντως χαλάστηκα απο τη συγκεκριμένη δήλωση. Και επειδή ο Θωμάς ειναι εντελώς χαμηλών τόνων στο μυαλό μου, μου φάνηκε εντελώς out of character η συγκεκριμένη δήλωση.redcard έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 2:45 pmΑκριβως ετσι ειναι.GK_23 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 2:36 pm
Είναι πολύ πιθανό ο ατζέντης του Walkup να έχει ήδη ενοχλήσει τη διοίκηση του Ολυμπιακού για αναπροσαρμογή των αποδοχών του πελάτη του και ο Ολυμπιακός να επέλεξε να στείλει το θέμα στις καλένδες.
Συνήθως όταν οι παίκτες κάνουν τέτοιες δημόσιες δηλώσεις, έχουν προηγηθεί ανεπιτυχείς συνομιλίες/διαπραγματεύσεις με την αντίστοιχη διοίκηση.
Εν τω μεταξύ οι δηλώσεις του Walkup έγιναν σε μέσο που σχετίζεται με τον ατζέντη του και ήταν προφανώς "δασκαλεμένες" ούτως ώστε να προκαλέσουν πίεση.
Δεν γνωρίζω πόσα χρήματα παίρνει ο Walkup, αν κάποιος γνωρίζει υπεύθυνα ας το γράψει.
Επρεπε να κανει 2-3 προβες ο Γουοκαπ παντως γιατι νομιζω και το υφος, εκτος απο την επιλογη των λεξεων, δεν εχει βοηθησει. Θελω να πω οτι ο μονος λογος που επρεπε εγω κι εσυ και ο μεσος φιλαθλος να μαθουμε τι ακριβως θελει, ειναι -φανταζομαι- για να δημιουργηθει ενα ειδος συμμαχιας με τον κοσμο και να εχουμε καποια παλαικη απαιτηση αντιστοιχη με αυτη που εγινε με τον Πητερς.
Δε βλεπω κατι τετοιο ως τωρα τουλ, ανεξαρτητως αν ειναι δικαιο το αιτημα ή οχι, δε νομιζω οτι εχει κανει καλο γκελ ο χειρισμος στον μεσο Ολυμπιακο.


Τη μερα που πηγε ο Σλουκας στον Παναθηναικο, ο Παπ ηταν σε διαπραγματευσεις για το επομενο συμβολαιο του και ειπε στους προεδρους "ανακοινωστε με και θα τα βρουμε μετα στα λεφτα" για να ανεβει οσο γινοταν το ηθικο του κοσμου.



εξαιρεση αποτελει και το οτι ο φουρνιε ηρθε με 2 και κατι και μας κακοφαινεται οταν ο μισιτς ζηταει 5 αλλά δεν μας κακοφαινεται οταν ο βεζενκοφ ζηταει 4...εν τω μεταξυ τα επιτευγματα των 2 πριν γυρισουν απο το νβα δεν εχουν καμια σχεση αλλά ο ενας ειναι ταληροφονιας ενω ο αλλος δικο μας παιδι.οταν μπαινει ο οπαδισμος στο κεφαλι γενικα παυει η λογικη και κοιταμε μονο τι βολευει το αφηγημα της ομαδας μας.δεν το λεω για σενα προς θεου.γενικο σχολιο ειναι.redcard έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 2:59 pmΤη μερα που πηγε ο Σλουκας στον Παναθηναικο, ο Παπ ηταν σε διαπραγματευσεις για νεο το συμβολαιο του και ειπε στους προεδρους "ανακοινωστε με και θα τα βρουμε μετα στα λεφτα" για να ανεβει οσο γινοταν το ηθικο του κοσμου.
Μας αρεσουν αυτες οι εξαιρεσεις αλλα δε πρεπει να ξεχναμε οτι παραμενουν εξαιρεσεις.










Να ήταν πιο ταλαντούχος, δεν του φταίει κανείς.


Ξερω οτι ενα ποσο απο το συμβολαιο του θα επρεπε να του το πληρωνει ο βεζενκοφ που τοσα χρονια ο γουολκαπ τον κανει μαγκα σε αμυνα και επιθεση .coach blue έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 3:23 pmΑυτο το νταβαντουρι ειναι αλλη μια αποδειξη οτι ολα κρινονται εκ του αποτελεσματος . Στα προηγουμενα φαιναλ φορ που σουταρε ο θωμας με κατω απο 10% μια χαρα ηταν το συμβολαιο .
Τωρα που ηρθε η ευρωλιγκα ολοι θελουν αναπροσαρμογες .
Δεν ξερω τι αξιζει και ποσα αξιζει ο γουολκαπ . Ξερω οτι ενα ποσο απο το συμβολαιο του θα επρεπε να του το πληρωνει ο βεζενκοφ που τοσα χρονια ο γουολκαπ τον κανει μαγκα σε αμυνα και επιθεση .
Ο γουολκαπ ειναι ενας παικτης που η παρουσια του στον ολυμπιακο αποτελειται απο 90% εφορτ και 10% ταλεντο . Αυτος , ο φαλ και ο παπ επαιζαν αμυνα για πεντε τα προηγουμενα χρονια και θυσιασαν το κορμι τους οσο κανεις αλλος αλλα οπως γινεται στα περισσοτερα ομαδικα σπορ τα λεφτα τα παιρνουν οι σκορερ .