Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16426
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 3:28 pm

Ο χακετ πχ που ήταν τοπ στον ρόλο του πήρε ποτέ τα λεφτά του σβεντ και του Τεόντοσιτς; Όχι .. τι να κάνουμε .. πληρώνεται το ταλέντο και όχι το χαμαλίκι

Με την ίδια λογική γιατί οι άσσοι να παίρνουν παραπάνω λεφτά από τα 5ρια και πάει λέγοντας

Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 331
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 3:29 pm

Εικόνα

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Καρβουνιάρης την Τετ Ιουν 24, 2026 3:30 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Pani7.0

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: Δευ Φεβ 22, 2010 10:40 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 3:29 pm

Αντίστοιχα κι ο Γουόκαπ να δώσει το μισό συμβόλαιο στον Μπαρτζώκα γτ χωρίς αυτόν πουθενά δε θα αναδεικνυόταν τόσο ώστε να παίζει βασικός

Άβαταρ μέλους
golitog7

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3307
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2017 12:18 pm
Τοποθεσία: Munich
Αγαπημένη θέση: Bench
Αγαπημένος παίκτης: Spanoulis, Diamantidis
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 3:34 pm

Μην φτάσουμε στο άλλο άκρο να κατηγορούμε τον Τόμας τώρα. Όπως είπε και ένας φίλος πιο πάνω είναι ο βασικός πόιντ γκαρντ της καλύτερης ομάδας τα τελευταία πέντε χρόνια και ως τέτοιος πρέπει να πληρώνεται. Δεν έχει σημασία πόσους πόντους βάζει και πόσες ασσίστς μοιράζει. Για να είναι ο βασικός ξαναλέω σημαίνει ότι κάποιος τον έχει επιλέξει να είναι. Έχει τραβήξει πολύ κουπί όλα αυτά τα χρόνια και πρέπει να ανταμοιφθεί.

Συμφωνώ ότι το έθεσε άκομψα αλλά δε θα βιαστώ να πάρω θέση είτε υπέρ του είτε εναντίων του γιατί δεν ξέρω το backround, τι ειπώθηκε δλδ με διοίκηση. Χωρίς αμφιβολία όμως πρέπει να βρεθεί μία λύση για να είναι όλοι ευχαριστημένοι. Θεωρώ την παραμονή του Τόμας πιο σημαντική και απ αυτήν του Ντόρσει.

manhac

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 522
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 19, 2013 2:21 am
Προειδοποιήσεις: 3

Τετ Ιουν 24, 2026 3:34 pm

Παίζει να σχετίζεται η παραμονή ή όχι Τζόζεφ από την κατάληξη των διαπραγματεύσεων με Ντόρσευ και Γουόκαπ. Ασχέτως αν υπάρχουν συμβόλαια εγώ δεν είμαι πολύ σίγουρος για την παραμονή τους και ας έχουν και οι δύο ελληνικά διαβατήρια.

Άβαταρ μέλους
tokalytero3d

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3167
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 2

Τετ Ιουν 24, 2026 3:39 pm

Ο Γουοκαπ θα κάνει μια καλή αναπροσαρμογή και θα κλείσει την καριέρα του εδώ.

Ο Λαρεντζάκης φεύγει.

Ο Ντόρσεϊ βλέπω να μένει αλλά με τα αμερικάνικα μυαλά που κουβαλάει αυτός ποτέ δεν ξέρεις.

Τα διαβατήρια που έχουμε για του χρόνου είναι
Γουοκαπ Ντόρσει Παπανικολάου Νετζηπγλου βεζενκοφ Καραγιαννίδης. Αν δεν ξεχνάω κάποιον, θέλουμε άλλο 1-2 θεωρώ.

30/6 θα ανακοινωθεί ο μακινταιρ.
Σήμερα ίσως τελειώσουν οι τελικοί στην Ισπανία οπότε θα έχουμε ανακοίνωση Μοντέρο τις επόμενες μέρες.
Φόργουορντ βλέπω να τραβάει μέχρι και Αύγουστο.
Αφού αποδεσμεύτηκε ο φαλ δεν νομίζω να φύγει άλλο 5αρι.

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3991
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 3:39 pm

golitog7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 3:34 pm
Μην φτάσουμε στο άλλο άκρο να κατηγορούμε τον Τόμας τώρα. Όπως είπε και ένας φίλος πιο πάνω είναι ο βασικός πόιντ γκαρντ της καλύτερης ομάδας τα τελευταία πέντε χρόνια και ως τέτοιος πρέπει να πληρώνεται. Δεν έχει σημασία πόσους πόντους βάζει και πόσες ασσίστς μοιράζει. Για να είναι ο βασικός ξαναλέω σημαίνει ότι κάποιος τον έχει επιλέξει να είναι. Έχει τραβήξει πολύ κουπί όλα αυτά τα χρόνια και πρέπει να ανταμοιφθεί.

Συμφωνώ ότι το έθεσε άκομψα αλλά δε θα βιαστώ να πάρω θέση είτε υπέρ του είτε εναντίων του γιατί δεν ξέρω το backround, τι ειπώθηκε δλδ με διοίκηση. Χωρίς αμφιβολία όμως πρέπει να βρεθεί μία λύση για να είναι όλοι ευχαριστημένοι. Θεωρώ την παραμονή του Τόμας πιο σημαντική και απ αυτήν του Ντόρσει.
Σωστός ! Καθίστε λίγο να δείτε τι ακριβώς έχει παιχτεί. Μπορεί να μην είναι τα πράγματα όπως φαίνονται, μπορεί να υπάρχουν και αγωνιστικά αγκάθια ή μπορεί να παρερμηνευτήκαν οι δηλώσεις και να ήθελε άλλο να πει. Πάντως οι τιμές έχουν πάρει την ανιούσα και λογικό είναα να το σκέφτεται ο Ουόκαπ που έχει τραβήξει κουπί τρελό τόσα χρόνια, επίσης η κατάκτηση της κούπας πάντα αυξάνει τιμές στις διαπραγματεύσεις ... νόμος !

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
golitog7

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3307
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2017 12:18 pm
Τοποθεσία: Munich
Αγαπημένη θέση: Bench
Αγαπημένος παίκτης: Spanoulis, Diamantidis
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 3:40 pm

Επίσης δεν ισχύει απόλυτα αυτό το γενικό σχόλιο "πληρώνεται το ταλέντο". Πληρώνεται βασικά η σπανιότητα. Ξέρετε πολλούς παίκτες που θα έτρεχαν την επίθεση του Οσφπ στον απόλυτο βαθμό που το κάνει ο Τόμας? Αν ξέρετε σας ακούω.
Ταλέντο είναι να βάζεις τρίποντο στη μαπα της άμυνας, ταλέντο είναι και το να διαβάζεις τέλεια την ζώνη της Ρεάλ στο 73-73 και να είσαι δύο πάσες μππροστά δείχνοντας στον πίτερς τον Σάσα για να βάλει το τρίποντο. Όπως και στην επόμενη φάση να κερδίζεις το μαντρόσκυλο τον Ντεκ παίρνοντας την κατοχή. Αυτές οι στιγμές δίνουν νίκες και κούπες. Γι αυτό κερδίζει ο Οσφπ όλα αυτά τα χρόνια.

Άβαταρ μέλους
GK_23

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5270
Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 1:20 am
Τοποθεσία: Patras, Greece
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: SGA, Andrew Bogut
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 3:59 pm

golitog7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 3:34 pm
Μην φτάσουμε στο άλλο άκρο να κατηγορούμε τον Τόμας τώρα. Όπως είπε και ένας φίλος πιο πάνω είναι ο βασικός πόιντ γκαρντ της καλύτερης ομάδας τα τελευταία πέντε χρόνια και ως τέτοιος πρέπει να πληρώνεται. Δεν έχει σημασία πόσους πόντους βάζει και πόσες ασσίστς μοιράζει. Για να είναι ο βασικός ξαναλέω σημαίνει ότι κάποιος τον έχει επιλέξει να είναι. Έχει τραβήξει πολύ κουπί όλα αυτά τα χρόνια και πρέπει να ανταμοιφθεί.

Συμφωνώ ότι το έθεσε άκομψα αλλά δε θα βιαστώ να πάρω θέση είτε υπέρ του είτε εναντίων του γιατί δεν ξέρω το backround, τι ειπώθηκε δλδ με διοίκηση. Χωρίς αμφιβολία όμως πρέπει να βρεθεί μία λύση για να είναι όλοι ευχαριστημένοι. Θεωρώ την παραμονή του Τόμας πιο σημαντική και απ αυτήν του Ντόρσει.
Από τη στιγμή που δεν γνωρίζουμε ακριβώς πόσο αμοίβεται τώρα ο Walkup και ποιες είναι οι απαιτήσεις του, δεν μπορούμε σίγουρα να πάρουμε θέση.

Ακούγεται ότι οι McIntyre και Montero πήραν συμβόλαια που έχουν το "2" μπροστά. Αν ο Walkup "καθαρίζει" 1 μύριο το χρόνο, τότε δεν έχει άδικο να ζητάει παραπάνω χρήματα. Από εκεί και πέρα όμως ο Walkup γίνεται 34 ετών το Δεκέμβριο. Αντέχει ακόμα αλλά τα prime του χρόνια ανήκουν στο παρελθόν και όχι στο μέλλον. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα έβρισκε ένα συμβόλαιο μεγαλύτερο του 1,5 μυρίου το χρόνο στην αγορά. Και αυτά τα χρήματα ίσως είναι πολλά για τον Walkup αυτή τη στιγμή.

Πάντως οι δηλώσεις του Walkup είναι μια υπενθύμιση ότι οι παίκτες είναι πάνω από όλα επαγγελματίες και ψάχνουν το καλύτερο για τους εαυτούς και τις οικογένειές τους. Και ότι σε μια ομάδα πρέπει να τηρούνται αγωνιστικές και οικονομικές ισορροπίες. Αυτό το τελευταία ας γίνει δίδαγμα σε όσους ζητούν rosters 15+ παίκτων, όπου σε κάθε θέση της πεντάδας αντιστοιχούν τρεις ή και παραπάνω ισάξιοι παίκτες. Αυτό μια φορά και έναν καιρό μπορεί να δούλευε καλά στο Football Manager, στην πραγματική ζωή όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά :peace:

Stam Tziant

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1407
Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:01 pm

Μπορεί η ομάδα να μη δέχτηκε τη μείωση ρόλου που ζήτησε ο Γουόκαπ πριν λίγο καιρό και να τσαντίστηκε :welcome:

Ποτέ δεν ξέρεις...

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9363
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:02 pm

GK_23 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 3:59 pm
μια φορά και έναν καιρό μπορεί να δούλευε καλά στο Football Manager, στην πραγματική ζωή όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά :peace:
Ναι καλά, την μια ήταν ο ενας δυσαρεστημένος με τον χρόνο συμμετοχής του την άλλη ο άλλος ζητουσε αναπροσαρμογή, ούτε στο FM δεν δούλευε.

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3991
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:03 pm

Stam Tziant έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:01 pm
Μπορεί η ομάδα να μη δέχτηκε τη μείωση ρόλου που ζήτησε ο Γουόκαπ πριν λίγο καιρό και να τσαντίστηκε :welcome:

Ποτέ δεν ξέρεις...
Αυτό λέω κι εγώ πιο πάνω, ότι ίσως δεν είναι μόνο οικονομικό το θέμα. Δώστε λίγο χρόνο να επικοινωνήσουν τις πληροφορίες όσοι έχουν εκ των έσω τροφοδότηση νέων.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16426
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:06 pm

ο γουοκαπ φταιει για ολο αυτο το τζερτζελο..βγηκε στο καναλι του μανατζερ του να εκβιασει..και αφου δεν ξερουμε και τι ζηταει εδωσε λογο στον κοσμο να τον κραζει.Αν ισχυει παντως οτι παιρνει 1εκ που ειπε ο μελαγιες τοτε εχει δικιο να ζηταει αυξηση απλα οχι με αυτον τον τροπο.

tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6238
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:10 pm

kein έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:03 pm
Stam Tziant έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:01 pm
Μπορεί η ομάδα να μη δέχτηκε τη μείωση ρόλου που ζήτησε ο Γουόκαπ πριν λίγο καιρό και να τσαντίστηκε :welcome:

Ποτέ δεν ξέρεις...
Αυτό λέω κι εγώ πιο πάνω, ότι ίσως δεν είναι μόνο οικονομικό το θέμα. Δώστε λίγο χρόνο να επικοινωνήσουν τις πληροφορίες όσοι έχουν εκ των έσω τροφοδότηση νέων.
Με Μοντέρο και μακινταιρ ούτως η άλλως θα μειωθεί ο ρόλος του δεν χρειάζεται να το ζητήσει

Dimmitz

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3440
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2024 9:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:14 pm

shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:06 pm
ο γουοκαπ φταιει για ολο αυτο το τζερτζελο..βγηκε στο καναλι του μανατζερ του να εκβιασει..και αφου δεν ξερουμε και τι ζηταει εδωσε λογο στον κοσμο να τον κραζει.Αν ισχυει παντως οτι παιρνει 1εκ που ειπε ο μελαγιες τοτε εχει δικιο να ζηταει αυξηση απλα οχι με αυτον τον τροπο.
Και τι να έκανε δηλαδή; Να υπέγραφε από τώρα σε άλλη ομάδα για του χρόνου όπως έκανε ο Γκός που δεν περίμενε καν την πρόταση; Ή να πάει στον αιώνιο όπως ο Σλούκας;

Δεν είναι όλα τάκτ στην ζωή. Ο παίκτης αδικείται, το ξέρει, τσίνισε που ήρθαν οι άλλοι με 2+ μύρια χωρίς να έχουν αποδείξει κάτι ακόμα, ο τύπος έχει δώσει και το νεφρό του για την ομάδα, τώρα θα φανεί αν όντως η ομάδα εκτιμά την προσφορά των αθλητών και τους παίκτες-στρατιώτες ή αν είναι όλα business.

Για μένα του Ντόρσει είναι η πιο καυτή πατάτα και παρόλαυτα έχει γίνει τεράστιο θέμα του Ουόκαπ..

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”