Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Καρβουνιάρης την Τετ Ιουν 24, 2026 3:30 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- golitog7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3307
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2017 12:18 pm
- Τοποθεσία: Munich
- Αγαπημένη θέση: Bench
- Αγαπημένος παίκτης: Spanoulis, Diamantidis
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Μην φτάσουμε στο άλλο άκρο να κατηγορούμε τον Τόμας τώρα. Όπως είπε και ένας φίλος πιο πάνω είναι ο βασικός πόιντ γκαρντ της καλύτερης ομάδας τα τελευταία πέντε χρόνια και ως τέτοιος πρέπει να πληρώνεται. Δεν έχει σημασία πόσους πόντους βάζει και πόσες ασσίστς μοιράζει. Για να είναι ο βασικός ξαναλέω σημαίνει ότι κάποιος τον έχει επιλέξει να είναι. Έχει τραβήξει πολύ κουπί όλα αυτά τα χρόνια και πρέπει να ανταμοιφθεί.
Συμφωνώ ότι το έθεσε άκομψα αλλά δε θα βιαστώ να πάρω θέση είτε υπέρ του είτε εναντίων του γιατί δεν ξέρω το backround, τι ειπώθηκε δλδ με διοίκηση. Χωρίς αμφιβολία όμως πρέπει να βρεθεί μία λύση για να είναι όλοι ευχαριστημένοι. Θεωρώ την παραμονή του Τόμας πιο σημαντική και απ αυτήν του Ντόρσει.
Συμφωνώ ότι το έθεσε άκομψα αλλά δε θα βιαστώ να πάρω θέση είτε υπέρ του είτε εναντίων του γιατί δεν ξέρω το backround, τι ειπώθηκε δλδ με διοίκηση. Χωρίς αμφιβολία όμως πρέπει να βρεθεί μία λύση για να είναι όλοι ευχαριστημένοι. Θεωρώ την παραμονή του Τόμας πιο σημαντική και απ αυτήν του Ντόρσει.
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3167
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
Ο Γουοκαπ θα κάνει μια καλή αναπροσαρμογή και θα κλείσει την καριέρα του εδώ.
Ο Λαρεντζάκης φεύγει.
Ο Ντόρσεϊ βλέπω να μένει αλλά με τα αμερικάνικα μυαλά που κουβαλάει αυτός ποτέ δεν ξέρεις.
Τα διαβατήρια που έχουμε για του χρόνου είναι
Γουοκαπ Ντόρσει Παπανικολάου Νετζηπγλου βεζενκοφ Καραγιαννίδης. Αν δεν ξεχνάω κάποιον, θέλουμε άλλο 1-2 θεωρώ.
30/6 θα ανακοινωθεί ο μακινταιρ.
Σήμερα ίσως τελειώσουν οι τελικοί στην Ισπανία οπότε θα έχουμε ανακοίνωση Μοντέρο τις επόμενες μέρες.
Φόργουορντ βλέπω να τραβάει μέχρι και Αύγουστο.
Αφού αποδεσμεύτηκε ο φαλ δεν νομίζω να φύγει άλλο 5αρι.
Ο Λαρεντζάκης φεύγει.
Ο Ντόρσεϊ βλέπω να μένει αλλά με τα αμερικάνικα μυαλά που κουβαλάει αυτός ποτέ δεν ξέρεις.
Τα διαβατήρια που έχουμε για του χρόνου είναι
Γουοκαπ Ντόρσει Παπανικολάου Νετζηπγλου βεζενκοφ Καραγιαννίδης. Αν δεν ξεχνάω κάποιον, θέλουμε άλλο 1-2 θεωρώ.
30/6 θα ανακοινωθεί ο μακινταιρ.
Σήμερα ίσως τελειώσουν οι τελικοί στην Ισπανία οπότε θα έχουμε ανακοίνωση Μοντέρο τις επόμενες μέρες.
Φόργουορντ βλέπω να τραβάει μέχρι και Αύγουστο.
Αφού αποδεσμεύτηκε ο φαλ δεν νομίζω να φύγει άλλο 5αρι.
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3991
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Σωστός ! Καθίστε λίγο να δείτε τι ακριβώς έχει παιχτεί. Μπορεί να μην είναι τα πράγματα όπως φαίνονται, μπορεί να υπάρχουν και αγωνιστικά αγκάθια ή μπορεί να παρερμηνευτήκαν οι δηλώσεις και να ήθελε άλλο να πει. Πάντως οι τιμές έχουν πάρει την ανιούσα και λογικό είναα να το σκέφτεται ο Ουόκαπ που έχει τραβήξει κουπί τρελό τόσα χρόνια, επίσης η κατάκτηση της κούπας πάντα αυξάνει τιμές στις διαπραγματεύσεις ... νόμος !golitog7 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 3:34 pmΜην φτάσουμε στο άλλο άκρο να κατηγορούμε τον Τόμας τώρα. Όπως είπε και ένας φίλος πιο πάνω είναι ο βασικός πόιντ γκαρντ της καλύτερης ομάδας τα τελευταία πέντε χρόνια και ως τέτοιος πρέπει να πληρώνεται. Δεν έχει σημασία πόσους πόντους βάζει και πόσες ασσίστς μοιράζει. Για να είναι ο βασικός ξαναλέω σημαίνει ότι κάποιος τον έχει επιλέξει να είναι. Έχει τραβήξει πολύ κουπί όλα αυτά τα χρόνια και πρέπει να ανταμοιφθεί.
Συμφωνώ ότι το έθεσε άκομψα αλλά δε θα βιαστώ να πάρω θέση είτε υπέρ του είτε εναντίων του γιατί δεν ξέρω το backround, τι ειπώθηκε δλδ με διοίκηση. Χωρίς αμφιβολία όμως πρέπει να βρεθεί μία λύση για να είναι όλοι ευχαριστημένοι. Θεωρώ την παραμονή του Τόμας πιο σημαντική και απ αυτήν του Ντόρσει.
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
- golitog7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3307
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2017 12:18 pm
- Τοποθεσία: Munich
- Αγαπημένη θέση: Bench
- Αγαπημένος παίκτης: Spanoulis, Diamantidis
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Επίσης δεν ισχύει απόλυτα αυτό το γενικό σχόλιο "πληρώνεται το ταλέντο". Πληρώνεται βασικά η σπανιότητα. Ξέρετε πολλούς παίκτες που θα έτρεχαν την επίθεση του Οσφπ στον απόλυτο βαθμό που το κάνει ο Τόμας? Αν ξέρετε σας ακούω.
Ταλέντο είναι να βάζεις τρίποντο στη μαπα της άμυνας, ταλέντο είναι και το να διαβάζεις τέλεια την ζώνη της Ρεάλ στο 73-73 και να είσαι δύο πάσες μππροστά δείχνοντας στον πίτερς τον Σάσα για να βάλει το τρίποντο. Όπως και στην επόμενη φάση να κερδίζεις το μαντρόσκυλο τον Ντεκ παίρνοντας την κατοχή. Αυτές οι στιγμές δίνουν νίκες και κούπες. Γι αυτό κερδίζει ο Οσφπ όλα αυτά τα χρόνια.
Ταλέντο είναι να βάζεις τρίποντο στη μαπα της άμυνας, ταλέντο είναι και το να διαβάζεις τέλεια την ζώνη της Ρεάλ στο 73-73 και να είσαι δύο πάσες μππροστά δείχνοντας στον πίτερς τον Σάσα για να βάλει το τρίποντο. Όπως και στην επόμενη φάση να κερδίζεις το μαντρόσκυλο τον Ντεκ παίρνοντας την κατοχή. Αυτές οι στιγμές δίνουν νίκες και κούπες. Γι αυτό κερδίζει ο Οσφπ όλα αυτά τα χρόνια.
- GK_23

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5270
- Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 1:20 am
- Τοποθεσία: Patras, Greece
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: SGA, Andrew Bogut
- Προειδοποιήσεις:
0
Από τη στιγμή που δεν γνωρίζουμε ακριβώς πόσο αμοίβεται τώρα ο Walkup και ποιες είναι οι απαιτήσεις του, δεν μπορούμε σίγουρα να πάρουμε θέση.golitog7 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 3:34 pmΜην φτάσουμε στο άλλο άκρο να κατηγορούμε τον Τόμας τώρα. Όπως είπε και ένας φίλος πιο πάνω είναι ο βασικός πόιντ γκαρντ της καλύτερης ομάδας τα τελευταία πέντε χρόνια και ως τέτοιος πρέπει να πληρώνεται. Δεν έχει σημασία πόσους πόντους βάζει και πόσες ασσίστς μοιράζει. Για να είναι ο βασικός ξαναλέω σημαίνει ότι κάποιος τον έχει επιλέξει να είναι. Έχει τραβήξει πολύ κουπί όλα αυτά τα χρόνια και πρέπει να ανταμοιφθεί.
Συμφωνώ ότι το έθεσε άκομψα αλλά δε θα βιαστώ να πάρω θέση είτε υπέρ του είτε εναντίων του γιατί δεν ξέρω το backround, τι ειπώθηκε δλδ με διοίκηση. Χωρίς αμφιβολία όμως πρέπει να βρεθεί μία λύση για να είναι όλοι ευχαριστημένοι. Θεωρώ την παραμονή του Τόμας πιο σημαντική και απ αυτήν του Ντόρσει.
Ακούγεται ότι οι McIntyre και Montero πήραν συμβόλαια που έχουν το "2" μπροστά. Αν ο Walkup "καθαρίζει" 1 μύριο το χρόνο, τότε δεν έχει άδικο να ζητάει παραπάνω χρήματα. Από εκεί και πέρα όμως ο Walkup γίνεται 34 ετών το Δεκέμβριο. Αντέχει ακόμα αλλά τα prime του χρόνια ανήκουν στο παρελθόν και όχι στο μέλλον. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα έβρισκε ένα συμβόλαιο μεγαλύτερο του 1,5 μυρίου το χρόνο στην αγορά. Και αυτά τα χρήματα ίσως είναι πολλά για τον Walkup αυτή τη στιγμή.
Πάντως οι δηλώσεις του Walkup είναι μια υπενθύμιση ότι οι παίκτες είναι πάνω από όλα επαγγελματίες και ψάχνουν το καλύτερο για τους εαυτούς και τις οικογένειές τους. Και ότι σε μια ομάδα πρέπει να τηρούνται αγωνιστικές και οικονομικές ισορροπίες. Αυτό το τελευταία ας γίνει δίδαγμα σε όσους ζητούν rosters 15+ παίκτων, όπου σε κάθε θέση της πεντάδας αντιστοιχούν τρεις ή και παραπάνω ισάξιοι παίκτες. Αυτό μια φορά και έναν καιρό μπορεί να δούλευε καλά στο Football Manager, στην πραγματική ζωή όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά
-
Stam Tziant

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1407
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3991
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Αυτό λέω κι εγώ πιο πάνω, ότι ίσως δεν είναι μόνο οικονομικό το θέμα. Δώστε λίγο χρόνο να επικοινωνήσουν τις πληροφορίες όσοι έχουν εκ των έσω τροφοδότηση νέων.Stam Tziant έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 4:01 pmΜπορεί η ομάδα να μη δέχτηκε τη μείωση ρόλου που ζήτησε ο Γουόκαπ πριν λίγο καιρό και να τσαντίστηκε![]()
Ποτέ δεν ξέρεις...
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
-
tarp7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6238
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
0
Με Μοντέρο και μακινταιρ ούτως η άλλως θα μειωθεί ο ρόλος του δεν χρειάζεται να το ζητήσειkein έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 4:03 pmΑυτό λέω κι εγώ πιο πάνω, ότι ίσως δεν είναι μόνο οικονομικό το θέμα. Δώστε λίγο χρόνο να επικοινωνήσουν τις πληροφορίες όσοι έχουν εκ των έσω τροφοδότηση νέων.Stam Tziant έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 4:01 pmΜπορεί η ομάδα να μη δέχτηκε τη μείωση ρόλου που ζήτησε ο Γουόκαπ πριν λίγο καιρό και να τσαντίστηκε![]()
Ποτέ δεν ξέρεις...
-
Dimmitz

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3440
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2024 9:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Και τι να έκανε δηλαδή; Να υπέγραφε από τώρα σε άλλη ομάδα για του χρόνου όπως έκανε ο Γκός που δεν περίμενε καν την πρόταση; Ή να πάει στον αιώνιο όπως ο Σλούκας;shaq7 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 4:06 pmο γουοκαπ φταιει για ολο αυτο το τζερτζελο..βγηκε στο καναλι του μανατζερ του να εκβιασει..και αφου δεν ξερουμε και τι ζηταει εδωσε λογο στον κοσμο να τον κραζει.Αν ισχυει παντως οτι παιρνει 1εκ που ειπε ο μελαγιες τοτε εχει δικιο να ζηταει αυξηση απλα οχι με αυτον τον τροπο.
Δεν είναι όλα τάκτ στην ζωή. Ο παίκτης αδικείται, το ξέρει, τσίνισε που ήρθαν οι άλλοι με 2+ μύρια χωρίς να έχουν αποδείξει κάτι ακόμα, ο τύπος έχει δώσει και το νεφρό του για την ομάδα, τώρα θα φανεί αν όντως η ομάδα εκτιμά την προσφορά των αθλητών και τους παίκτες-στρατιώτες ή αν είναι όλα business.
Για μένα του Ντόρσει είναι η πιο καυτή πατάτα και παρόλαυτα έχει γίνει τεράστιο θέμα του Ουόκαπ..




BasketForum – Ιστορικό Αρχείο