Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
RedEmperor

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 931
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2025 4:01 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
-
tarp7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6231
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
0
Σε μια λογική αύξηση δεν λέει κανείς όχι, ούτε ξεχνάμε όσα πρόσφερε. Αλλά 2+ σε τριετές συμβόλαιο σε 34χρονο είναι υπερβολικό και η ομάδα έχει πάρει άλλους 2 γκαρντ που δεν είναι Νιλικινα η Μόρρις και θα παίζει πολύ λιγότερο φέτος και έχει και το Τζόσεφ καβατζα. Μη ξεχνάμε βέβαια ότι φέτος είχαμε κάνει τον φουρνιε οργανωτή.
Τέλος πάντων από τη στιγμή που άλλοι πληρώνουν κι όχι εγώ ας κάνουν ότι θέλουν
Τέλος πάντων από τη στιγμή που άλλοι πληρώνουν κι όχι εγώ ας κάνουν ότι θέλουν
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tarp7 την Τετ Ιουν 24, 2026 6:56 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
Heisenberg

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1477
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
ο πητερς θα παρει κατι λιγοτερο απο 2 μυρια το χρονο στην Αρμανι.με τα συμβολαια στην αγορα που εχουν εκτοξευθει, με τετοια ποσοστα που εχει ως παικτης και ως πρωταθλητης ευρωπης τι συμβολαιο αραγε θα εβρισκε αν εβγαινε στην αγορα;τουλουμπα έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 6:45 pmγιατι δηλαδη στην βαρκελωνη στην μαδριτη στπ παρισι η στην αθηνα δεν υπαρχουν μαγαζια?στο μιλανο πρπεει να ειναι για να ψωνισει?Heisenberg έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 6:34 pm
ε στο Μιλανο γιατι να πήγε; θα μπορουσε να βρει θεση βασικου σε ομαδα f4 και με πολυ καλυτερα λεφτα. Εκει θα καθαριζει φασολακια και η γυναικα του θα αλωνιζει τα καταστηματα.
του εδωσαν χρημα και ρολο και τον επεισαν τον προλαβαν πρωτοι
σιγουρα πολυ καλυτερο και με εξισου εξασφαλισμενο ρολο.
προφορικα ειχε συμφωνησει με Αρμανι δεν ειχε υπογραψει κατι, αν ηθελε ανετα περιμενε προσφορα απο καλυτερη ομαδα και με καλυτερα λεφτα. Αρα ουτε για τα λεφτα πηγε, ουτε για την θεση και σιγουρα ουτε για να ειναι πιο ανταγωνιστικος.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Heisenberg την Τετ Ιουν 24, 2026 6:59 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13684
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
φοβερη λογικηRedEmperor έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 6:54 pmΟ γουοκαπ ας ζητούσε περισσότερα πριν 2 χρόνια που ανανέωσε που ήταν στο πικ του. Το να ζητάς διπλάσια λεφτά όταν η απόδοση σου είναι χειρότερη και έχεις πέσει και αμυντικά και σε θέμα ταχύτητας δεν έχει νόημα.
Δεν έκανε καλό ντιλ πριν 2 χρόνια τώρα δεν μπορεί να ζητάει 2.000.000+
σε πιασαμε κοροιδο πριν 2 χρονια ε κατσε να κανεις και φετος το κοροιδο
βεβαια μπορει και αυτος να σου πει οτι θα τον ποναει η μεσουλα του
-
Kostas89

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 130
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
- Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
- Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
- Προειδοποιήσεις:
0
Ακριβώς παίχτης των 4,8 ασσίστ(με συμπαίχτες βεζενκοφ μιλουτινοφκλπ) είναι και κακός επιθετικός στα πραιμ του όποιον μάρκαρε τον έσβηνε, πιστεύω με την άφιξη μακινταιρ θα δούμε τι σημαίνει μηχανή ασσίστRedEmperor έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 6:54 pmΟ γουοκαπ ας ζητούσε περισσότερα πριν 2 χρόνια που ανανέωσε που ήταν στο πικ του. Το να ζητάς διπλάσια λεφτά όταν η απόδοση σου είναι χειρότερη και έχεις πέσει και αμυντικά και σε θέμα ταχύτητας δεν έχει νόημα.
Δεν έκανε καλό ντιλ πριν 2 χρόνια τώρα δεν μπορεί να ζητάει 2.000.000+
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13684
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
καλα οκ πηγε στην αρμανι επειδη θελει η γυναικα του να κανει ψωνια στο μιλανοHeisenberg έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 6:56 pmο πητερς θα παρει κατι λιγοτερο απο 2 μυρια το χρονο στην Αρμανι.με τα συμβολαιο στην αγορα που εχουν εκτοξευθει, με τετοια ποσοστα που εχει ως παικτης και ως πρωταθλητης ευρωπης τι συμβολαιο αραγε θα εβρισκε αν εβγαινε στην αγορα;
σιγουρα πολυ καλυτερο και με εξισου εξασφαλισμενο ρολο.
προφορικα ειχε συμφωνησει με Αρμανι δεν ειχε υπογραψει κατι, αν ηθελε ανετα περιμενε προσφορα απο καλυτερη ομαδα και με καλυτερα λεφτα. Αρα ουτε για τα λεφτα πηγε, ουτε για την θεση και σιγουρα ουτε για να ειναι πιο ανταγωνιστικος.
- eddiedimitris

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 924
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2018 1:42 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Galis
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
1)Λοιπόν να μιλάμε λίγο λογικά...
Ντορσει:Ήρθε πρόπερσι στην ουσία απ τα αζήτητα...Έπαιζε ελάχιστα και τίποτα άλλο...Πέρσι ήταν εντελώς άφαντος....Οκ είχε ψυχολογικά αλλά άφαντος για να μην πω βαρίδι...Εμφανίστηκε στο τέλος της χρονιάς που μαζί με τον Μακισικ έδωσαν αυτό το έξτρα στην ομάδα και πήρε πρωτάθλημα
Φέτος έκανε πολλά καλά παιχνίδια με καλούς μέσους όρους ΑΛΛΑ όλως τυχαίως και στους 3 τίτλους δεν υπήρχε...Στο κύπελλο γύρισε από διακοπές - final four ελάχιστα πράγματα και τελικούς δεν έπαιξε καν
Για όλα τα παραπνω λοιπόν φέρεται να ζητά 2+ φορές πάνω τις αποδοχές του...
Αν δεν είχε το διαβατήριο και με τη ψυχοσύνθεση που έχει δε θα ήθελα καν να περνάει έξω απ το Σεφ
2)Όσον αφορά το Γουοκαπ καταλαβαίνω παντρεύτηκε το παιδί,καταλαβαίνω πως έχει πιέσεις που δεν είχε στο παρελθόν
αλλά για μένα πάλι απαράδεκτη η κίνηση του
Ντορσει:Ήρθε πρόπερσι στην ουσία απ τα αζήτητα...Έπαιζε ελάχιστα και τίποτα άλλο...Πέρσι ήταν εντελώς άφαντος....Οκ είχε ψυχολογικά αλλά άφαντος για να μην πω βαρίδι...Εμφανίστηκε στο τέλος της χρονιάς που μαζί με τον Μακισικ έδωσαν αυτό το έξτρα στην ομάδα και πήρε πρωτάθλημα
Φέτος έκανε πολλά καλά παιχνίδια με καλούς μέσους όρους ΑΛΛΑ όλως τυχαίως και στους 3 τίτλους δεν υπήρχε...Στο κύπελλο γύρισε από διακοπές - final four ελάχιστα πράγματα και τελικούς δεν έπαιξε καν
Για όλα τα παραπνω λοιπόν φέρεται να ζητά 2+ φορές πάνω τις αποδοχές του...
Αν δεν είχε το διαβατήριο και με τη ψυχοσύνθεση που έχει δε θα ήθελα καν να περνάει έξω απ το Σεφ
2)Όσον αφορά το Γουοκαπ καταλαβαίνω παντρεύτηκε το παιδί,καταλαβαίνω πως έχει πιέσεις που δεν είχε στο παρελθόν
-
tarp7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6231
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
0
Στο 2ο γύρο και μετά έπαιξε καλά και μόνο στη Μπασκόνια έπαιξε βασικός και σε μας μέχρι να έρθει ο πετρουσεφ όταν έφυγε ο βεζενκοφ. Δεν ακούστηκε παντως ότι είχε και τις πολλές προτάσειςHeisenberg έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 6:56 pmο πητερς θα παρει κατι λιγοτερο απο 2 μυρια το χρονο στην Αρμανι.με τα συμβολαιο στην αγορα που εχουν εκτοξευθει, με τετοια ποσοστα που εχει ως παικτης και ως πρωταθλητης ευρωπης τι συμβολαιο αραγε θα εβρισκε αν εβγαινε στην αγορα;
σιγουρα πολυ καλυτερο και με εξισου εξασφαλισμενο ρολο.
προφορικα ειχε συμφωνησει με Αρμανι δεν ειχε υπογραψει κατι, αν ηθελε ανετα περιμενε προσφορα απο καλυτερη ομαδα και με καλυτερα λεφτα. Αρα ουτε για τα λεφτα πηγε, ουτε για την θεση και σιγουρα ουτε για να ειναι πιο ανταγωνιστικος.
-
RedEmperor

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 931
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2025 4:01 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Δεν τον πιάσανε κορόιδο. Αυτός ζήτησε τόσα και τα πήρε. Ας ζητούσε περισσότερα τότε που ήταν στο πικ τουτουλουμπα έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 6:57 pmφοβερη λογικηRedEmperor έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 6:54 pmΟ γουοκαπ ας ζητούσε περισσότερα πριν 2 χρόνια που ανανέωσε που ήταν στο πικ του. Το να ζητάς διπλάσια λεφτά όταν η απόδοση σου είναι χειρότερη και έχεις πέσει και αμυντικά και σε θέμα ταχύτητας δεν έχει νόημα.
Δεν έκανε καλό ντιλ πριν 2 χρόνια τώρα δεν μπορεί να ζητάει 2.000.000+
σε πιασαμε κοροιδο πριν 2 χρονια ε κατσε να κανεις και φετος το κοροιδο
βεβαια μπορει και αυτος να σου πει οτι θα τον ποναει η μεσουλα του
Και γω παλιότερα πήγα σε μια εταιρία και είχα ζήτησε ένα ποσό και μετά τις συνεντεύξεις μουντό δώσανε.. αργότερα έμαθα μέσα από συναδέλφους ότι δεν έκανα πολύ καλό ντιλ και μπορούσα να είχα ζητήσει περισσότερα βάση του salary range. Δικό μου σφάλμα. Δεν γινόταν όμως να πω μέρα δώστε μου 30% αύξηση γιατί ζήτησα λίγα. Έπαιρνα μόνο κάτι νόμιμες αυξήσεις της τάξης του 5% κάθε χρόνο.
-
TuTiS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 806
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
- Αγαπημένος παίκτης: VSpan
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Γιατί ρε αδερφέ; Τρομερή πόλη, το κέντρο της μόδας παγκοσμίως και άρα η χαρά της γυναίκας, γεμάτο πορτοφόλι, και θα ηρεμήσει το κεφάλι του αφού έτσι θα σταματήσει η οποιαδήποτε υποψία κρεβατομουρμούρας.τουλουμπα έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 6:58 pmκαλα οκ πηγε στην αρμανι επειδη θελει η γυναικα του να κανει ψωνια στο μιλανοHeisenberg έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 6:56 pm
ο πητερς θα παρει κατι λιγοτερο απο 2 μυρια το χρονο στην Αρμανι.με τα συμβολαιο στην αγορα που εχουν εκτοξευθει, με τετοια ποσοστα που εχει ως παικτης και ως πρωταθλητης ευρωπης τι συμβολαιο αραγε θα εβρισκε αν εβγαινε στην αγορα;
σιγουρα πολυ καλυτερο και με εξισου εξασφαλισμενο ρολο.
προφορικα ειχε συμφωνησει με Αρμανι δεν ειχε υπογραψει κατι, αν ηθελε ανετα περιμενε προσφορα απο καλυτερη ομαδα και με καλυτερα λεφτα. Αρα ουτε για τα λεφτα πηγε, ουτε για την θεση και σιγουρα ουτε για να ειναι πιο ανταγωνιστικος.![]()
-
Kostas89

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 130
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
- Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
- Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
- Προειδοποιήσεις:
0
Ο Πίτερς έφυγε γιατί ήθελε να παίζει λεφτά θα έπαιρνε και εδώ είναι απλά τα πράγματα και όσους λέτε ότι πήγε για να κάνει ψώνια η γυναίκα του ποιος αντρας θα έκανε τέτοια μαλάκια χαχαχα
-
redcard

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 790
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
- Τοποθεσία: Λονδίνο
- Αγαπημένος παίκτης: Roy
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Κατι θες να πεις εσυ αλλα δε το λες..eddiedimitris έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 7:00 pmΌσον αφορά το Γουοκαπ καταλαβαίνω παντρεύτηκε το παιδί,καταλαβαίνω πως έχει πιέσεις που δεν είχε στο παρελθόναλλά για μένα πάλι απαράδεκτη η κίνηση του
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3161
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
-
basilis_.kts

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 486
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
- Προειδοποιήσεις:
4
συγγνωμη ως 12ος παικτης στην α1 εσενα τι σε πειραξε ο μπουρνελες?σε χαλαει τοσο?οτι ευκαιρια παρει.δηλαδη τοσα χρονια μας εσωζε ο 12ος παικτης στην α1 και θες κατι πιο εκλεπτυσμενο?ασε το παιδακι να παιξει οσο μπορει μπας και βγει και βρουμε κανεναν ελληνα
ο παναθηναικος στην 12αδα των τελικων ειχε κουζελογλου,σαμοντουροφ για να συμπληρωσει...ο μπουρνελες ειναι τοσο χειροτερος?δωσε μια ευκαιρια στο παιδι,θα σου πεσει η μυτη ως ομαδα ή θα πεσουν εξω τα καραβια σου με μοντερο,μακινταιρ,φουρνιε,ντορσει,μεταγραφη βαρβατη 3-4αρι,βεζενκοφ και 2 σκυλια 5αρια
οριστε μαζευτηκαν οι 8 παικτες για να σου παρουν το πρωταθλημα οταν χρειαστει

BasketForum – Ιστορικό Αρχείο