Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

RedEmperor

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 931
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2025 4:01 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 6:54 pm

Ο γουοκαπ ας ζητούσε περισσότερα πριν 2 χρόνια που ανανέωσε που ήταν στο πικ του. Το να ζητάς διπλάσια λεφτά όταν η απόδοση σου είναι χειρότερη και έχεις πέσει και αμυντικά και σε θέμα ταχύτητας δεν έχει νόημα.

Δεν έκανε καλό ντιλ πριν 2 χρόνια τώρα δεν μπορεί να ζητάει 2.000.000+

tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6231
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 6:55 pm

Σε μια λογική αύξηση δεν λέει κανείς όχι, ούτε ξεχνάμε όσα πρόσφερε. Αλλά 2+ σε τριετές συμβόλαιο σε 34χρονο είναι υπερβολικό και η ομάδα έχει πάρει άλλους 2 γκαρντ που δεν είναι Νιλικινα η Μόρρις και θα παίζει πολύ λιγότερο φέτος και έχει και το Τζόσεφ καβατζα. Μη ξεχνάμε βέβαια ότι φέτος είχαμε κάνει τον φουρνιε οργανωτή.
Τέλος πάντων από τη στιγμή που άλλοι πληρώνουν κι όχι εγώ ας κάνουν ότι θέλουν :D

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tarp7 την Τετ Ιουν 24, 2026 6:56 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Heisenberg

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1477
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 6:56 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:45 pm
Heisenberg έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:34 pm

ε στο Μιλανο γιατι να πήγε; θα μπορουσε να βρει θεση βασικου σε ομαδα f4 και με πολυ καλυτερα λεφτα. Εκει θα καθαριζει φασολακια και η γυναικα του θα αλωνιζει τα καταστηματα.
γιατι δηλαδη στην βαρκελωνη στην μαδριτη στπ παρισι η στην αθηνα δεν υπαρχουν μαγαζια?στο μιλανο πρπεει να ειναι για να ψωνισει?

του εδωσαν χρημα και ρολο και τον επεισαν τον προλαβαν πρωτοι
ο πητερς θα παρει κατι λιγοτερο απο 2 μυρια το χρονο στην Αρμανι.με τα συμβολαια στην αγορα που εχουν εκτοξευθει, με τετοια ποσοστα που εχει ως παικτης και ως πρωταθλητης ευρωπης τι συμβολαιο αραγε θα εβρισκε αν εβγαινε στην αγορα;
σιγουρα πολυ καλυτερο και με εξισου εξασφαλισμενο ρολο.
προφορικα ειχε συμφωνησει με Αρμανι δεν ειχε υπογραψει κατι, αν ηθελε ανετα περιμενε προσφορα απο καλυτερη ομαδα και με καλυτερα λεφτα. Αρα ουτε για τα λεφτα πηγε, ουτε για την θεση και σιγουρα ουτε για να ειναι πιο ανταγωνιστικος.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Heisenberg την Τετ Ιουν 24, 2026 6:59 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13684
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 6:57 pm

RedEmperor έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:54 pm
Ο γουοκαπ ας ζητούσε περισσότερα πριν 2 χρόνια που ανανέωσε που ήταν στο πικ του. Το να ζητάς διπλάσια λεφτά όταν η απόδοση σου είναι χειρότερη και έχεις πέσει και αμυντικά και σε θέμα ταχύτητας δεν έχει νόημα.

Δεν έκανε καλό ντιλ πριν 2 χρόνια τώρα δεν μπορεί να ζητάει 2.000.000+
φοβερη λογικη

σε πιασαμε κοροιδο πριν 2 χρονια ε κατσε να κανεις και φετος το κοροιδο

βεβαια μπορει και αυτος να σου πει οτι θα τον ποναει η μεσουλα του

Kostas89

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 6:57 pm

RedEmperor έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:54 pm
Ο γουοκαπ ας ζητούσε περισσότερα πριν 2 χρόνια που ανανέωσε που ήταν στο πικ του. Το να ζητάς διπλάσια λεφτά όταν η απόδοση σου είναι χειρότερη και έχεις πέσει και αμυντικά και σε θέμα ταχύτητας δεν έχει νόημα.

Δεν έκανε καλό ντιλ πριν 2 χρόνια τώρα δεν μπορεί να ζητάει 2.000.000+
Ακριβώς παίχτης των 4,8 ασσίστ(με συμπαίχτες βεζενκοφ μιλουτινοφκλπ) είναι και κακός επιθετικός στα πραιμ του όποιον μάρκαρε τον έσβηνε, πιστεύω με την άφιξη μακινταιρ θα δούμε τι σημαίνει μηχανή ασσίστ

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13684
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 6:58 pm

Heisenberg έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:56 pm
τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:45 pm


γιατι δηλαδη στην βαρκελωνη στην μαδριτη στπ παρισι η στην αθηνα δεν υπαρχουν μαγαζια?στο μιλανο πρπεει να ειναι για να ψωνισει?

του εδωσαν χρημα και ρολο και τον επεισαν τον προλαβαν πρωτοι
ο πητερς θα παρει κατι λιγοτερο απο 2 μυρια το χρονο στην Αρμανι.με τα συμβολαιο στην αγορα που εχουν εκτοξευθει, με τετοια ποσοστα που εχει ως παικτης και ως πρωταθλητης ευρωπης τι συμβολαιο αραγε θα εβρισκε αν εβγαινε στην αγορα;
σιγουρα πολυ καλυτερο και με εξισου εξασφαλισμενο ρολο.
προφορικα ειχε συμφωνησει με Αρμανι δεν ειχε υπογραψει κατι, αν ηθελε ανετα περιμενε προσφορα απο καλυτερη ομαδα και με καλυτερα λεφτα. Αρα ουτε για τα λεφτα πηγε, ουτε για την θεση και σιγουρα ουτε για να ειναι πιο ανταγωνιστικος.
καλα οκ πηγε στην αρμανι επειδη θελει η γυναικα του να κανει ψωνια στο μιλανο :welcome:

Άβαταρ μέλους
eddiedimitris

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2018 1:42 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Galis
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 7:00 pm

1)Λοιπόν να μιλάμε λίγο λογικά...

Ντορσει:Ήρθε πρόπερσι στην ουσία απ τα αζήτητα...Έπαιζε ελάχιστα και τίποτα άλλο...Πέρσι ήταν εντελώς άφαντος....Οκ είχε ψυχολογικά αλλά άφαντος για να μην πω βαρίδι...Εμφανίστηκε στο τέλος της χρονιάς που μαζί με τον Μακισικ έδωσαν αυτό το έξτρα στην ομάδα και πήρε πρωτάθλημα
Φέτος έκανε πολλά καλά παιχνίδια με καλούς μέσους όρους ΑΛΛΑ όλως τυχαίως και στους 3 τίτλους δεν υπήρχε...Στο κύπελλο γύρισε από διακοπές - final four ελάχιστα πράγματα και τελικούς δεν έπαιξε καν
Για όλα τα παραπνω λοιπόν φέρεται να ζητά 2+ φορές πάνω τις αποδοχές του...
Αν δεν είχε το διαβατήριο και με τη ψυχοσύνθεση που έχει δε θα ήθελα καν να περνάει έξω απ το Σεφ

2)Όσον αφορά το Γουοκαπ καταλαβαίνω παντρεύτηκε το παιδί,καταλαβαίνω πως έχει πιέσεις που δεν είχε στο παρελθόν :lol: αλλά για μένα πάλι απαράδεκτη η κίνηση του

tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6231
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 7:01 pm

Heisenberg έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:56 pm
τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:45 pm


γιατι δηλαδη στην βαρκελωνη στην μαδριτη στπ παρισι η στην αθηνα δεν υπαρχουν μαγαζια?στο μιλανο πρπεει να ειναι για να ψωνισει?

του εδωσαν χρημα και ρολο και τον επεισαν τον προλαβαν πρωτοι
ο πητερς θα παρει κατι λιγοτερο απο 2 μυρια το χρονο στην Αρμανι.με τα συμβολαιο στην αγορα που εχουν εκτοξευθει, με τετοια ποσοστα που εχει ως παικτης και ως πρωταθλητης ευρωπης τι συμβολαιο αραγε θα εβρισκε αν εβγαινε στην αγορα;
σιγουρα πολυ καλυτερο και με εξισου εξασφαλισμενο ρολο.
προφορικα ειχε συμφωνησει με Αρμανι δεν ειχε υπογραψει κατι, αν ηθελε ανετα περιμενε προσφορα απο καλυτερη ομαδα και με καλυτερα λεφτα. Αρα ουτε για τα λεφτα πηγε, ουτε για την θεση και σιγουρα ουτε για να ειναι πιο ανταγωνιστικος.
Στο 2ο γύρο και μετά έπαιξε καλά και μόνο στη Μπασκόνια έπαιξε βασικός και σε μας μέχρι να έρθει ο πετρουσεφ όταν έφυγε ο βεζενκοφ. Δεν ακούστηκε παντως ότι είχε και τις πολλές προτάσεις

RedEmperor

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 931
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2025 4:01 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 7:02 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:57 pm
RedEmperor έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:54 pm
Ο γουοκαπ ας ζητούσε περισσότερα πριν 2 χρόνια που ανανέωσε που ήταν στο πικ του. Το να ζητάς διπλάσια λεφτά όταν η απόδοση σου είναι χειρότερη και έχεις πέσει και αμυντικά και σε θέμα ταχύτητας δεν έχει νόημα.

Δεν έκανε καλό ντιλ πριν 2 χρόνια τώρα δεν μπορεί να ζητάει 2.000.000+
φοβερη λογικη

σε πιασαμε κοροιδο πριν 2 χρονια ε κατσε να κανεις και φετος το κοροιδο

βεβαια μπορει και αυτος να σου πει οτι θα τον ποναει η μεσουλα του
Δεν τον πιάσανε κορόιδο. Αυτός ζήτησε τόσα και τα πήρε. Ας ζητούσε περισσότερα τότε που ήταν στο πικ του

Και γω παλιότερα πήγα σε μια εταιρία και είχα ζήτησε ένα ποσό και μετά τις συνεντεύξεις μουντό δώσανε.. αργότερα έμαθα μέσα από συναδέλφους ότι δεν έκανα πολύ καλό ντιλ και μπορούσα να είχα ζητήσει περισσότερα βάση του salary range. Δικό μου σφάλμα. Δεν γινόταν όμως να πω μέρα δώστε μου 30% αύξηση γιατί ζήτησα λίγα. Έπαιρνα μόνο κάτι νόμιμες αυξήσεις της τάξης του 5% κάθε χρόνο.

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 806
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 7:02 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:58 pm
Heisenberg έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:56 pm


ο πητερς θα παρει κατι λιγοτερο απο 2 μυρια το χρονο στην Αρμανι.με τα συμβολαιο στην αγορα που εχουν εκτοξευθει, με τετοια ποσοστα που εχει ως παικτης και ως πρωταθλητης ευρωπης τι συμβολαιο αραγε θα εβρισκε αν εβγαινε στην αγορα;
σιγουρα πολυ καλυτερο και με εξισου εξασφαλισμενο ρολο.
προφορικα ειχε συμφωνησει με Αρμανι δεν ειχε υπογραψει κατι, αν ηθελε ανετα περιμενε προσφορα απο καλυτερη ομαδα και με καλυτερα λεφτα. Αρα ουτε για τα λεφτα πηγε, ουτε για την θεση και σιγουρα ουτε για να ειναι πιο ανταγωνιστικος.
καλα οκ πηγε στην αρμανι επειδη θελει η γυναικα του να κανει ψωνια στο μιλανο :welcome:
Γιατί ρε αδερφέ; Τρομερή πόλη, το κέντρο της μόδας παγκοσμίως και άρα η χαρά της γυναίκας, γεμάτο πορτοφόλι, και θα ηρεμήσει το κεφάλι του αφού έτσι θα σταματήσει η οποιαδήποτε υποψία κρεβατομουρμούρας.

Kostas89

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 7:06 pm

TuTiS έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 7:02 pm
τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:58 pm


καλα οκ πηγε στην αρμανι επειδη θελει η γυναικα του να κανει ψωνια στο μιλανο :welcome:
Γιατί ρε αδερφέ; Τρομερή πόλη, το κέντρο της μόδας παγκοσμίως και άρα η χαρά της γυναίκας, γεμάτο πορτοφόλι, και θα ηρεμήσει το κεφάλι του αφού έτσι θα σταματήσει η οποιαδήποτε υποψία κρεβατομουρμούρας.
Ο Πίτερς έφυγε γιατί ήθελε να παίζει λεφτά θα έπαιρνε και εδώ είναι απλά τα πράγματα και όσους λέτε ότι πήγε για να κάνει ψώνια η γυναίκα του ποιος αντρας θα έκανε τέτοια μαλάκια χαχαχα

redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 790
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 7:06 pm

eddiedimitris έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 7:00 pm
Όσον αφορά το Γουοκαπ καταλαβαίνω παντρεύτηκε το παιδί,καταλαβαίνω πως έχει πιέσεις που δεν είχε στο παρελθόν :lol: αλλά για μένα πάλι απαράδεκτη η κίνηση του
Κατι θες να πεις εσυ αλλα δε το λες..



tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6231
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 7:07 pm

Οι περισσότεροι παίκτες τα λεφτά κοιτάνε πρώτα ιδίως Αμερικάνοι . Ο Πίτερς είχε δηλώσει ότι και στην Ελλάδα του άρεσε, αλλά πήρε καλά λεφτά και θα παίζει περισσότερο γιατί να μη πάει στην Αρμάνι;

Άβαταρ μέλους
tokalytero3d

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3161
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 2

Τετ Ιουν 24, 2026 7:09 pm

Τουλουμπα τρέχει σαλακι για τομας;; :D
IMG_20260624_190822.jpg


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 486
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Τετ Ιουν 24, 2026 7:11 pm

tokalytero3d έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:47 pm
basilis_.kts έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:36 pm

ΜΠΟΥΡΝΕΛΕΣ
συγγνωμη ως 12ος παικτης στην α1 εσενα τι σε πειραξε ο μπουρνελες?σε χαλαει τοσο?οτι ευκαιρια παρει.δηλαδη τοσα χρονια μας εσωζε ο 12ος παικτης στην α1 και θες κατι πιο εκλεπτυσμενο?ασε το παιδακι να παιξει οσο μπορει μπας και βγει και βρουμε κανεναν ελληνα
ο παναθηναικος στην 12αδα των τελικων ειχε κουζελογλου,σαμοντουροφ για να συμπληρωσει...ο μπουρνελες ειναι τοσο χειροτερος?δωσε μια ευκαιρια στο παιδι,θα σου πεσει η μυτη ως ομαδα ή θα πεσουν εξω τα καραβια σου με μοντερο,μακινταιρ,φουρνιε,ντορσει,μεταγραφη βαρβατη 3-4αρι,βεζενκοφ και 2 σκυλια 5αρια
οριστε μαζευτηκαν οι 8 παικτες για να σου παρουν το πρωταθλημα οταν χρειαστει

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”