Παρολα αυτα θα επρεπε να την αποφυγει, ειναι καιρο στην ομαδα δεν ειναι απλα ενας τυχαιος παιχτης της σειρας.
Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
Jeight

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1881
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
- Τοποθεσία: Chania
- Αγαπημένος παίκτης: Kobe
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
- Προειδοποιήσεις:
2
Ο Θωμας απ οτι εχουν πει ολοι απο δημοσιουγραφους που τον εχουν συναναστραφει μεχρι ατομα απο την ομαδα ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑς. γΙ ΑΥΤΟ ΚΛΩΤΣΑΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΥΤΗ Η ΔΗΛΩΣΗ και δεν θεωρω οτι την σκεφτηκε ο ιδιος.
Παρολα αυτα θα επρεπε να την αποφυγει, ειναι καιρο στην ομαδα δεν ειναι απλα ενας τυχαιος παιχτης της σειρας.
Παρολα αυτα θα επρεπε να την αποφυγει, ειναι καιρο στην ομαδα δεν ειναι απλα ενας τυχαιος παιχτης της σειρας.
-
fotis vlachopoulos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2479
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
εκι θα πατησει ο δικηγορος του θα πει οτι μονο ποντιος θα μπορουσε να απαντησει ετσι και θα παρει σουμπιτος το διαβατηργιο.Καρβουνιάρης έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:28 amΚαλά, μην το έχετε και σίγουρο το διαβατήριο για τον Φαλ.
Φήμες λένε πως τον ρωτήσανε κάτι για τον Παλαιών Πατρών Γερμανό και απάντησε πως δεν ήξερε πως θα εξεταστεί και στη γερμανική ιστορία !!!![]()
τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
-
fotis vlachopoulos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2479
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
Jeight έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 10:08 amΟ Θωμας απ οτι εχουν πει ολοι απο δημοσιουγραφους που τον εχουν συναναστραφει μεχρι ατομα απο την ομαδα ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑς. γΙ ΑΥΤΟ ΚΛΩΤΣΑΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΥΤΗ Η ΔΗΛΩΣΗ και δεν θεωρω οτι την σκεφτηκε ο ιδιος.
Παρολα αυτα θα επρεπε να την αποφυγει, ειναι καιρο στην ομαδα δεν ειναι απλα ενας τυχαιος παιχτης της σειρας.
[/quote
ολοι εχουν το δικαιωμα να εχουν ενα ολισθημα ιδιαιτερα οταν δεχονται πιεσεις ειτε απο την συζυγο ειτε απο τον ατζεντη. ο θωμας εχει μπροστα του ποσα? 3 χρονια καριερας? ε πρεπι να σκεφτει και το μετα ο ανθρωπος. απλα αν ημουν στη θεση του αυτη ακριβως την κουβεντα θα την εκανα σε ενα γραφειο μονος μου με τους αγγελοπουλους κι οχι σε δημοσια θεα. τωρα θα μοπυ πεις ,μπορει να εχει γινει αυτη η κουβεντα και να ειναι ενας επιπλεον μοχλος πιεσης κι αυτο.
τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
- big_lebowski

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Εγώ νομίζω πως ειναι προφανές πως ο Γουοκαπ έχει πρόταση από αλλού με πολλά χρήματα. Αν το +1 είναι με 1,κάτι και βλέπει τον ενα χρονο μικροτερο του CMM να παίρνει 2,5 χωρίς να έχει παίξει ποτέ του pf προφανώς έχει φρικάρει.Διαλεξε ένα χοντροκομμενο μάλλον τρόπο να πιέσει a priori για καλύτερα χρήματα.
Τώρα το θέμα είναι πως θα το χειριστεί η ομάδα, εγώ νομίζω εν τέλει θα τα βρούνε.
Υγ Θεωρώ πως και με τον Ντορσει κάτι ανάλογο θα συμβεί.Οπως και να έχει, το να ανανεώσεις κάποιον μονομερώς(έχει δικαίωμα ο Ολυμπιακός, εννοώ χωρίς να έχεις έρθει σε μια συμφωνία για επέκταση/βελτιωση) είναι δίκοπο μαχαιρι
Τώρα το θέμα είναι πως θα το χειριστεί η ομάδα, εγώ νομίζω εν τέλει θα τα βρούνε.
Υγ Θεωρώ πως και με τον Ντορσει κάτι ανάλογο θα συμβεί.Οπως και να έχει, το να ανανεώσεις κάποιον μονομερώς(έχει δικαίωμα ο Ολυμπιακός, εννοώ χωρίς να έχεις έρθει σε μια συμφωνία για επέκταση/βελτιωση) είναι δίκοπο μαχαιρι
-
fotis vlachopoulos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2479
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
για να τα λεμε ολα τοσα χροναι λεμε για συναισθηματισμους που πρεπει να κοπουν για εξορθολογισμο του ροστερ κτλ κτλ. πριν καμποσο καιρο ενας φιλος ειχε γραψει κατι που εγω προσωπικα νρηκα σωστο τοτε που το πρωτοδιαβασα και συνεχιζω και τωρα μετα τις αποχωρησεις να βρισκω σωστο. ειχε παι κατι του στυλ το μεγαλυτερο καλο που αθ φερει μαι πιθανη κατακτηση της ευρωλιγκας ειναι οτι θα απελευθερωθει η ομαδα .πολλοι παικτες αποχωρισαν λοιπον εχοντας επιτελους πετυχει το στοχο τους γεματοι και πιθανοτατα με καλες αναμνησεις απο την ομαδα . Ακομα και ο αλεκος που πικραθηκε με την μη συμμετοχη του στον τελικο κυπελου τα εδωσε ολα κι εφυγε με κερκιδες να τον αποθεωνουν. Στα γηινα τωρα , ξεκιναμε με ενα κορμο γεματο σε καθε θεση εκτος απο το 3 και το 4 (που ακομα κι αυριο να ξεκιναγε η σαιζον με γουορντ παπ και σασα δεν το λες και του πεταματου ) που ισως ειναι οι πιο ευκολες θεσεις να ψωνισεις και απο αμερικη κι εχουμε εξοικονομισει ενα τεραστιο ποσο απο τις αποδεσμευσεις παικτων κατι που μας δινει τη δυνατοτητα να ψαχτουμε για ονοματα απο πανω ραφι .
τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 339
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
Άντε να γίνουνε και οι ανακοινώσεις, να έχουμε ένα αντίβαρο.
Αν αργήσει η ΚΑΕ, να τις κάνω εγώ για Μακιντάρη και Μοντέρο, ή δεν γουστάρετε επειδή είμαι καρβουνιάρης;

Γιατί δεν με θες κυρά μου, επειδή 'μαι καρβουνάς,
είμαι λίγο αλανιάρης, αφού είμαι καρβουνιάρης,
και θαρρείς ότι με μένα δεν θα την περνάς καλά;
Αν αργήσει η ΚΑΕ, να τις κάνω εγώ για Μακιντάρη και Μοντέρο, ή δεν γουστάρετε επειδή είμαι καρβουνιάρης;
Γιατί δεν με θες κυρά μου, επειδή 'μαι καρβουνάς,
είμαι λίγο αλανιάρης, αφού είμαι καρβουνιάρης,
και θαρρείς ότι με μένα δεν θα την περνάς καλά;
- Sokos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1867
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 26, 2008 4:24 am
- Αγαπημένος παίκτης: Vince Carter
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Νομίζω γίνεται υπερβολική κουβέντα για τον Fall. Εμείς τον αφήσαμε ελεύθερο. Δεν πούλησε ποτέ οπαδιλίκι. Προσωπικά δεν με πείραξε καθόλου που πήγε στον ΠΑΟ. Αφενός δεν ξέρουμε αν έβρισκε αλλού αυτά τα χρήματα, αφετέρου αυτά που γράφτηκαν για την μετακίνηση οικογένειας, παιδιών κτλ έχουν μεγάλη βάση.
Το μόνο που αδυνατώ να καταλάβω είναι πως κάποιος προτιμάει να έχει εργοδότη τον DPG, αντί για οποιονδήποτε άλλο. Ο Fall είναι πολλά χρόνια στην Ελλάδα και την έχει ζήσει την ατμόσφαιρα στο πετσί του. Εκτός αν πιστεύει ότι ο Obradovic θα αποτελέσει ομπρέλα σε όλο αυτό το σκηνικό.
Και για τον ΠΑΟ βγάζει πολύ νόημα αν μιλάμε για Fall με διαβατήριο. Για τρίτος είναι ταμάμ. Τώρα αυτά τα "fake greeks" και "δεν ελληνοποιούμε" αλλά παίρνουμε ελληνοποιημένους είναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε και συνδέονται με το σχόλιο για DPG πιο πάνω.
Στα του Θωμά, η γυναίκα του δεν είναι Καναδοιρανή? Νομίζω έχει Ιρανική καταγωγή ή κάτι τέτοιο. Είναι δυνατόν να σκέφτονται σοβαρά την Hapoel? Συνεχίζω να πιστεύω πάντως ότι θα βρεθεί μία αμοιβαία αποδεκτή λύση.
Το μόνο που αδυνατώ να καταλάβω είναι πως κάποιος προτιμάει να έχει εργοδότη τον DPG, αντί για οποιονδήποτε άλλο. Ο Fall είναι πολλά χρόνια στην Ελλάδα και την έχει ζήσει την ατμόσφαιρα στο πετσί του. Εκτός αν πιστεύει ότι ο Obradovic θα αποτελέσει ομπρέλα σε όλο αυτό το σκηνικό.
Και για τον ΠΑΟ βγάζει πολύ νόημα αν μιλάμε για Fall με διαβατήριο. Για τρίτος είναι ταμάμ. Τώρα αυτά τα "fake greeks" και "δεν ελληνοποιούμε" αλλά παίρνουμε ελληνοποιημένους είναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε και συνδέονται με το σχόλιο για DPG πιο πάνω.
Στα του Θωμά, η γυναίκα του δεν είναι Καναδοιρανή? Νομίζω έχει Ιρανική καταγωγή ή κάτι τέτοιο. Είναι δυνατόν να σκέφτονται σοβαρά την Hapoel? Συνεχίζω να πιστεύω πάντως ότι θα βρεθεί μία αμοιβαία αποδεκτή λύση.
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 339
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
-
redcard

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 803
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
- Τοποθεσία: Λονδίνο
- Αγαπημένος παίκτης: Roy
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Κι εγω θα ειχα την ιδια απορια αν δεν ειχα δει την εικονα και τη γλωσσα σωματος των παιχτων του Παναθηναικου σε εκεινο το γευμα με τον προεδρο πριν το ματς με τη Βαλενθια.Sokos έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 10:42 amΤο μόνο που αδυνατώ να καταλάβω είναι πως κάποιος προτιμάει να έχει εργοδότη τον DPG, αντί για οποιονδήποτε άλλο. Ο Fall είναι πολλά χρόνια στην Ελλάδα και την έχει ζήσει την ατμόσφαιρα στο πετσί του. Εκτός αν πιστεύει ότι ο Obradovic θα αποτελέσει ομπρέλα σε όλο αυτό το σκηνικό.
Νομιζω αυτη εδειξε το blueprint για το πως αντιμετωπιζεται η φαση και λογικα περναει σα φωτεινη δαδα απο παιχτη σε παιχτη.
-
tarp7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6240
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
0
Και εγώ νομίζω ότι είναι υπερβολική η κουβέντα για το φαλ. Εμείς τον αφήσαμε ελεύθερο και για μένα ήταν σωστή απόφαση. Επαγγελματίας παίκτης είναι, πάει όπου θέλει. Αυτά για το δπγ κλπ, έχω να πω Όταν το χρήμα προηγείται, όλες οι πόρτες ανοίγουν όπως έλεγε κι ο σαίξπιρSokos έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 10:42 amΝομίζω γίνεται υπερβολική κουβέντα για τον Fall. Εμείς τον αφήσαμε ελεύθερο. Δεν πούλησε ποτέ οπαδιλίκι. Προσωπικά δεν με πείραξε καθόλου που πήγε στον ΠΑΟ. Αφενός δεν ξέρουμε αν έβρισκε αλλού αυτά τα χρήματα, αφετέρου αυτά που γράφτηκαν για την μετακίνηση οικογένειας, παιδιών κτλ έχουν μεγάλη βάση.
Το μόνο που αδυνατώ να καταλάβω είναι πως κάποιος προτιμάει να έχει εργοδότη τον DPG, αντί για οποιονδήποτε άλλο. Ο Fall είναι πολλά χρόνια στην Ελλάδα και την έχει ζήσει την ατμόσφαιρα στο πετσί του. Εκτός αν πιστεύει ότι ο Obradovic θα αποτελέσει ομπρέλα σε όλο αυτό το σκηνικό.
Και για τον ΠΑΟ βγάζει πολύ νόημα αν μιλάμε για Fall με διαβατήριο. Για τρίτος είναι ταμάμ. Τώρα αυτά τα "fake greeks" και "δεν ελληνοποιούμε" αλλά παίρνουμε ελληνοποιημένους είναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε και συνδέονται με το σχόλιο για DPG πιο πάνω.
Στα του Θωμά, η γυναίκα του δεν είναι Καναδοιρανή? Νομίζω έχει Ιρανική καταγωγή ή κάτι τέτοιο. Είναι δυνατόν να σκέφτονται σοβαρά την Hapoel? Συνεχίζω να πιστεύω πάντως ότι θα βρεθεί μία αμοιβαία αποδεκτή λύση.
- Conan1982

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9370
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Αν τα χρήματα μπαίνουν στην ώρα τους, δεν βλέπω στο τέλος γιατί όχι, την δουλειά τους κάνουν. Αν μου έδιναν τα ίδια χρήματα κι εγώ θα τον λάτρευα. (και με πολύ λιγότερα βασικά).Sokos έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 10:42 amΤο μόνο που αδυνατώ να καταλάβω είναι πως κάποιος προτιμάει να έχει εργοδότη τον DPG, αντί για οποιονδήποτε άλλο. Ο Fall είναι πολλά χρόνια στην Ελλάδα και την έχει ζήσει την ατμόσφαιρα στο πετσί του. Εκτός αν πιστεύει ότι ο Obradovic θα αποτελέσει ομπρέλα σε όλο αυτό το σκηνικό.
Κατά τ' άλλα συντάσσομαι με τον @papp7 και άλλους φίλους. Η ομάδα κινείται σωστά και κάνει την ανανέωση που πρέπει. ΄
Στο τέλος θα έχουν φύγει: Τζόζεφ, Μόρις, Ντιλικινά, Έβανς, Λαρεντζάκη, Μακκίσικ, Πίτερς Φαλ, 8 παίκτες που πλην του Τζόζεφ, Μακκίσικ ελάχιστα βοήθησαν πέρυσι και η ομάδα κάνει χώρο για τα νέα συμβόλαια.
Πείτε διορθώσεις να φτιάξουμε το πιθανό μπάτζετ με τις όποιες υπερβάσεις:

https://ibb.co/QvQMk1R2
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2382
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Σε αυτους υπολογισε ακομα 2 παικτες στα σιγουρα.. Βλεπω να πληρωνουμε 3.00-4.00 μυρια σε luxury tax φετος..Conan1982 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:13 pmΑν τα χρήματα μπαίνουν στην ώρα τους, δεν βλέπω στο τέλος γιατί όχι, την δουλειά τους κάνουν. Αν μου έδιναν τα ίδια χρήματα κι εγώ θα τον λάτρευα. (και με πολύ λιγότερα βασικά).Sokos έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 10:42 amΤο μόνο που αδυνατώ να καταλάβω είναι πως κάποιος προτιμάει να έχει εργοδότη τον DPG, αντί για οποιονδήποτε άλλο. Ο Fall είναι πολλά χρόνια στην Ελλάδα και την έχει ζήσει την ατμόσφαιρα στο πετσί του. Εκτός αν πιστεύει ότι ο Obradovic θα αποτελέσει ομπρέλα σε όλο αυτό το σκηνικό.
Κατά τ' άλλα συντάσσομαι με τον @papp7 και άλλους φίλους. Η ομάδα κινείται σωστά και κάνει την ανανέωση που πρέπει. ΄
Στο τέλος θα έχουν φύγει: Τζόζεφ, Μόρις, Ντιλικινά, Έβανς, Λαρεντζάκη, Μακκίσικ, Πίτερς Φαλ, 8 παίκτες που πλην του Τζόζεφ, Μακκίσικ ελάχιστα βοήθησαν πέρυσι και η ομάδα κάνει χώρο για τα νέα συμβόλαια.
Πείτε διορθώσεις να φτιάξουμε το πιθανό μπάτζετ με τις όποιες υπερβάσεις:
https://ibb.co/QvQMk1R2
Edit: Οκ υπερβολη τα 4 μυρια καθως ειναι το 50% που υπολογιζεται. Πιο κοντα στα 3 μυρια θα ειναι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Rivers15 την Πέμ Ιουν 25, 2026 12:26 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- SbioTech

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 781
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Λίγο κλαιν αλλα είναι μεσα κι ο Καραγιαννιδης με ~250χιλConan1982 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:13 pmΑν τα χρήματα μπαίνουν στην ώρα τους, δεν βλέπω στο τέλος γιατί όχι, την δουλειά τους κάνουν. Αν μου έδιναν τα ίδια χρήματα κι εγώ θα τον λάτρευα. (και με πολύ λιγότερα βασικά).Sokos έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 10:42 amΤο μόνο που αδυνατώ να καταλάβω είναι πως κάποιος προτιμάει να έχει εργοδότη τον DPG, αντί για οποιονδήποτε άλλο. Ο Fall είναι πολλά χρόνια στην Ελλάδα και την έχει ζήσει την ατμόσφαιρα στο πετσί του. Εκτός αν πιστεύει ότι ο Obradovic θα αποτελέσει ομπρέλα σε όλο αυτό το σκηνικό.
Κατά τ' άλλα συντάσσομαι με τον @papp7 και άλλους φίλους. Η ομάδα κινείται σωστά και κάνει την ανανέωση που πρέπει. ΄
Στο τέλος θα έχουν φύγει: Τζόζεφ, Μόρις, Ντιλικινά, Έβανς, Λαρεντζάκη, Μακκίσικ, Πίτερς Φαλ, 8 παίκτες που πλην του Τζόζεφ, Μακκίσικ ελάχιστα βοήθησαν πέρυσι και η ομάδα κάνει χώρο για τα νέα συμβόλαια.
Πείτε διορθώσεις να φτιάξουμε το πιθανό μπάτζετ με τις όποιες υπερβάσεις:
https://ibb.co/QvQMk1R2
Επισης το συμβόλαιο Γουορντ ως εχει είναι γύρω στα 700χιλ
Μιλουτινοφ κοντά 2.3-2.4εκ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος SbioTech την Πέμ Ιουν 25, 2026 12:34 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.


BasketForum – Ιστορικό Αρχείο