Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 807
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 5:45 pm

Jeight έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 5:31 pm
kein έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 5:30 pm


Σωστός! Χρειαζόμαστε ένα 3-4 3&D περισσότερο. Ο γιαμπουσελε είναι παιχταράς αλλά θα υπάρχει μεγάλο τραφικ μετά. Ο μόνος τρόπος για να χωρέσει είναι να αποδεσμευτεί ένας Σέντερ.
Εγω βεβαια μιλουσα για εμας αλλα και εσας το ιδιο ισχυει :D
Toν @kein τον κλεισαμε ως απαντηση στον Φαλ. 2+1, με οψιον των Ολυμπιακων του φορουμ. Απο βδομαδα θα ερθει να γνωριστει με τους νεους του συμπαικτες και να τον παμε στη Πειραικη για ψαρι.

Συγχαρητηρια σε ολους.

basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 495
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Πέμ Ιουν 25, 2026 5:46 pm

ενα σχολιο θα κανω μην δινετε σημασια
ΤΟ-ΜΑΣΣΣΣ ΓΟΥΟΚΑΠΠΠΠΠ ΟΕΟΕΟΟΕΟΕΟ :drunk:

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16431
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 5:49 pm

Ο γιαμπουσελε θέλει παραπάνω από τον βεζε δεν νομίζω να στέκει ακόμα και τον χολ να διώξεις δεν χωράει ..αυτός θα θέλει βασικό ρόλο

Τον Ντιαλό να φέρουμε

Επίσης χουαντσο λένε φεύγει από παο .. αν δεν του βάλουν ρήτρα στάνταρ θα τον πάρουμε

Άβαταρ μέλους
qspock

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3935
Εγγραφή: Τρί Απρ 12, 2005 4:14 pm
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 5:51 pm

kein έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:06 pm
qspock έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:02 pm
Ο λογος που δεν προτιμηθηκε ο Φαλ ειναι ξεκαθαρα του προπονητη: Ο Μπαρτζωκας οπως εχει κανει και με Μακισικ αλλα και με Σλουκα παλαιοτερα, αλλα και ηθελε να κανει με Σπανουλη και Ναβαρο, δεν κραταει υπερηλικες. Ελληνικο διαβατηριο ναι, αλλα τι να το κανεις αν δε σε βαζει να παιζεις... και τα 1.8 ειναι πολλα για θεατη.

Αλλωστε, η τριαδα Μιλουτινοφ, Τζοουνς, Χολ συν το τεσσαροπενταρι που θα αποκτηθει καλυπτουν πληρως τη θεση. Ποιον να εκοβε δλδ?

Σωστα επραξε, ασχετα αν ισχυροποιειται ο αντιπαλος. Πολυ!
Η κίνηση αποδέσμευσης ήταν καθόλα λογική, ωστόσο η πρότερη κίνηση να βγάλει διαβατήριο, του γύρισε μπούμερανγκ στο τέλος. Από την άλλη και τι να κάνει να δώσει 1,8-1,9 για τον τέταρτο ψηλό ;
Ολες οι κινησεις ηταν πριν ερθει ο Τ. Τζοουνς, κατι που ηταν απροσδοκιτο. Ο Τ. Τζοουνς ομως, με την αποδοση του στο 4ο δεκαλεπτο απεναντι στη Ρεαλ εδειξε μεταλο και ηταν ο,τι ακριβως ελειπε απο τον Ολυμπακο μεσα στο καλαθι. Οποτε κερδισε τη θεση του με το σπαθι του.
Ο δε Ντοντα Χολ υπηρξε εξωπραγματικος στην πρωτη του σεζον στην ομαδα και θα ηταν κριμα να τον διωξουνε. Ο τυπος καρφωνει απο παντου και κοβει τα παντα, εχει ελατηρια ενισχυμενα στα ποδια.

Ετσι, και με συνδιασμο την ηλικια, τον τραυματισμο και τα λεφτα που απαιτουσε το συμβολαιο Φαλ, ο Ολυμπιακος επελεξε ορθως να μη τον ανανεωσει.
Το κερασακι στην τουρτα ηταν η αποχωρηση Πιτερς. Τα 2 ελαφρια τεσσαρια του Ολυμπιακου εδεναν με Φαλ. Ομως το νεο τεσσαρι θα παιζει και πεντε, οποτε και απο θεμα χημειας ο Γαλλος πλεον δεν ηταν τοσο απαραιτητος οσο ηταν μεχρι περσυ. Ελληνικο διαβατηριο μεν, 1.8 δε και δε θα επαιζε καθολου. Οποτε...

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4015
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 5:59 pm

qspock έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 5:51 pm
kein έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:06 pm


Η κίνηση αποδέσμευσης ήταν καθόλα λογική, ωστόσο η πρότερη κίνηση να βγάλει διαβατήριο, του γύρισε μπούμερανγκ στο τέλος. Από την άλλη και τι να κάνει να δώσει 1,8-1,9 για τον τέταρτο ψηλό ;
Ολες οι κινησεις ηταν πριν ερθει ο Τ. Τζοουνς, κατι που ηταν απροσδοκιτο. Ο Τ. Τζοουνς ομως, με την αποδοση του στο 4ο δεκαλεπτο απεναντι στη Ρεαλ εδειξε μεταλο και ηταν ο,τι ακριβως ελειπε απο τον Ολυμπακο μεσα στο καλαθι. Οποτε κερδισε τη θεση του με το σπαθι του.
Ο δε Ντοντα Χολ υπηρξε εξωπραγματικος στην πρωτη του σεζον στην ομαδα και θα ηταν κριμα να τον διωξουνε. Ο τυπος καρφωνει απο παντου και κοβει τα παντα, εχει ελατηρια ενισχυμενα στα ποδια.

Ετσι, και με συνδιασμο την ηλικια, τον τραυματισμο και τα λεφτα που απαιτουσε το συμβολαιο Φαλ, ο Ολυμπιακος επελεξε ορθως να μη τον ανανεωσει.
Το κερασακι στην τουρτα ηταν η αποχωρηση Πιτερς. Τα 2 ελαφρια τεσσαρια του Ολυμπιακου εδεναν με Φαλ. Ομως το νεο τεσσαρι θα παιζει και πεντε, οποτε και απο θεμα χημειας ο Γαλλος πλεον δεν ηταν τοσο απαραιτητος οσο ηταν μεχρι περσυ. Ελληνικο διαβατηριο μεν, 1.8 δε και δε θα επαιζε καθολου. Οποτε...
Αυτή ήταν πάνω κάτω η σκέψη. Η απροσδόκητη έλευση του Ταιρικ και η άνοδος του Χολ, έβγαλε σιγά σιγά τον Φαλ από το κάδρο της αναγκαιότητας.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4015
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 6:04 pm

redcard έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 5:45 pm
Jeight έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 5:31 pm


Εγω βεβαια μιλουσα για εμας αλλα και εσας το ιδιο ισχυει :D
Toν @kein τον κλεισαμε ως απαντηση στον Φαλ. 2+1, με οψιον των Ολυμπιακων του φορουμ. Απο βδομαδα θα ερθει να γνωριστει με τους νεους του συμπαικτες και να τον παμε στη Πειραικη για ψαρι.

Συγχαρητηρια σε ολους.
Μακάρι να ερχόταν, εγώ το έχω πει ξανά : όταν δυναμώνει ο αιώνιος ακολουθείς κι εσύ νομοτελειακά - συν το γεγονός ότι θα δούμε στα μέρη μας έναν ακόμα αστέρα. Όμως δεν το θεωρώ και πολύ πιθανό για να πω την ταπεινή μου γνώμη.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
Sokos

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1870
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 26, 2008 4:24 am
Αγαπημένος παίκτης: Vince Carter
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 6:05 pm

shaq7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 5:49 pm
Επίσης χουαντσο λένε φεύγει από παο .. αν δεν του βάλουν ρήτρα στάνταρ θα τον πάρουμε
Με ποια λογική να συμβεί αυτό? Γιατί να τον αφήσει ο ΠΑΟ να φύγει?

Ακόμα και ο ίδιος, άντεξε να έχει τον Ataman να λέει ότι δεν έχουν 4άρια. Με τον Obradovic θα χει πρόβλημα?

fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2489
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 6:10 pm

Heisenberg έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 3:21 pm
θα σας πω εγω ποιον θα παρει ο παναθηναικος. τον Μοουζες Ραιτ
τεσσαροπενταρι δεν ψαχνουμε εμεις ? κατσε μη γινει καμια κωλοτουμπα καλα τεσσαρι δεν ειναι αλλα μαζι με ταιρικ τους εβλεπα αν εχουν τρεις γκαρντ -σουτερηδες μεσα να ανοιγουν γηπεδο

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16431
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 6:14 pm

Sokos έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 6:05 pm
shaq7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 5:49 pm
Επίσης χουαντσο λένε φεύγει από παο .. αν δεν του βάλουν ρήτρα στάνταρ θα τον πάρουμε
Με ποια λογική να συμβεί αυτό? Γιατί να τον αφήσει ο ΠΑΟ να φύγει?

Ακόμα και ο ίδιος, άντεξε να έχει τον Ataman να λέει ότι δεν έχουν 4άρια. Με τον Obradovic θα χει πρόβλημα?
Λένε ότι ενημερώθηκε ότι δεν χωράει στον παο.. τώρα για την εγκυρότητα δεν έχω ιδέα

basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 495
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Πέμ Ιουν 25, 2026 6:19 pm

qspock έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 5:51 pm
kein έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:06 pm


Η κίνηση αποδέσμευσης ήταν καθόλα λογική, ωστόσο η πρότερη κίνηση να βγάλει διαβατήριο, του γύρισε μπούμερανγκ στο τέλος. Από την άλλη και τι να κάνει να δώσει 1,8-1,9 για τον τέταρτο ψηλό ;
Ολες οι κινησεις ηταν πριν ερθει ο Τ. Τζοουνς, κατι που ηταν απροσδοκιτο. Ο Τ. Τζοουνς ομως, με την αποδοση του στο 4ο δεκαλεπτο απεναντι στη Ρεαλ εδειξε μεταλο και ηταν ο,τι ακριβως ελειπε απο τον Ολυμπακο μεσα στο καλαθι. Οποτε κερδισε τη θεση του με το σπαθι του.
Ο δε Ντοντα Χολ υπηρξε εξωπραγματικος στην πρωτη του σεζον στην ομαδα και θα ηταν κριμα να τον διωξουνε. Ο τυπος καρφωνει απο παντου και κοβει τα παντα, εχει ελατηρια ενισχυμενα στα ποδια.

Ετσι, και με συνδιασμο την ηλικια, τον τραυματισμο και τα λεφτα που απαιτουσε το συμβολαιο Φαλ, ο Ολυμπιακος επελεξε ορθως να μη τον ανανεωσει.
Το κερασακι στην τουρτα ηταν η αποχωρηση Πιτερς. Τα 2 ελαφρια τεσσαρια του Ολυμπιακου εδεναν με Φαλ. Ομως το νεο τεσσαρι θα παιζει και πεντε, οποτε και απο θεμα χημειας ο Γαλλος πλεον δεν ηταν τοσο απαραιτητος οσο ηταν μεχρι περσυ. Ελληνικο διαβατηριο μεν, 1.8 δε και δε θα επαιζε καθολου. Οποτε...
εξωπραγματικος δεν υπηρξε ο χολ...μαλιστα σε ολα τα κομβικα παιχνιδια ηταν πολυ κατωτερος του αναμενομενου
θα θυμισω τον τελικο κυπελλου με τον παναθηναικο που μπηκε 2η περιοδο και καταστραφηκαμε,θα θυμισω οτι οταν βγηκε ο μιλουτινοφ στον ημιτελικο με φενερ δεν ειχαμε φαει καλαθι και μολις μπηκε ο χολ ψιλοανασυνταχθηκαν αυτοι και ισορροπησαν,θα θυμισω την 2η περιοδο στον τελικο με την ρεαλ,θα θυμισω τον 2ο τελικο με τον παναθηναικο για το πρωταθλημα
νταξει στην κανονικη περιοδο που ηταν πιο χαλαρα τα πραγματικα βοηθουσε αλλά σε σκληρα ματς που ηθελε να εχεις το μυαλο σου και να μην χανεσαι,να εισαι προσεκτικος σε καθε κατοχη να εισαι focus ειδικα αμυντικα ηταν ελλιπεστατος
για 3ος ειναι μια χαρα μεχρι εκει ομως

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4015
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 6:24 pm

Conan1982 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 5:16 pm
Αν ο Φαλ πάρει τελικά το διαβατήριο και πάει στον Παναθηναϊκό τερματίζει η όποια συζήτηση για ηθικό η όχι πλεονέκτημα αφού και οι 2 ομάδες θα έχουν χρησιμοποιήσει πολιτογραφημένο Έλληνα είτε με την τιμητική είτε με την κανονική διαδικασία.
Το περί ηθικό πλεονέκτημα ποτέ δεν υπήρχε, είναι στο μυαλό και το αφήγημα του προέδρου μας και στους οπαδικά θολωμένους πράσινους, καθώς οι ομάδες στο πρόσφατο παρελθόν έχουν κάνει τις ελληνοποιήσεις τους και οι δυο με το τσουβάλι (εποχές 90s). To πλεονέκτημα ήταν αγωνιστικό και η περίπτωση του Ουόκαπ (σκάνδαλο κατά την αυστηρά προσωπική μου γνώμη) ευνόησε τον Ολυμπιακό τα τελευταία χρόνια, και ειδικά τα 2 τελευταία που δεν αγωνίστηκε με την Εθνική. Αυτό είναι δεδομένο, ο ολυμπιακός έπαιζε με +1 παίχτη στους τελικούς και δυνητικά το αποτέλεσμα θα μπορούσε να ήταν (πχ φέτος που είχαμε σοβαρό πρόβλημα τραυματισμών στους Έλληνες) διαφορετικό ή και όχι. Αντικειμενικά όμως είχε αθέμιτο πλεονέκτημα και όποιος ΔΕΝ θέλει να το παραδεχτεί, είναι οπαδικά προκατειλημμένος. Το ίδιο θα έλεγα αν το είχαμε κάνει εμείς. Όπως είπα και χθες ότι για μένα δεν πρέπει να παίξει ο Φαλ σαν Έλληνας, όχι για το ηθικό κομμάτι αλλά για το αγωνιστικό προς τις άλλες ομάδες, όποιες κι αν είναι αυτές. το έχω ξαναπεί ας αφήσουν του ξένους πιο ελευθέρους και να συν φωνήσουν μεταξί τους οι ομάδες πόσοι να παίζουν. Πχ ο ολυμπιακός και Παναθηναϊκός μπορεί να θέλουν 9, ας παίξουν μετάξι τους με 9 άλλα αν ο ΠΑΟΚ και ο Άρης θέλουν τους 6 που ισχύουν ας παίξουν με τους 6 και οι αιώνιοι απέναντι τους. Αν και είναι πιο εύκολο οι μικρότερες ομάδες να ανταγωνιστούν με ξένους παρά με Έλληνες τους αιώνιους.

Ας ξεκολλήσουμε λίγο από τις μικρο-οπαδικές προκαταλήψεις και εμμονές και ας δούμε την μεγαλύτερη εικόνα. το ότι έκανε μια ομάδα κάτι αθέμιτο δεν μειώνει τον οπαδό, η αντίληψη ότι πρέπει να υποστηρίξει την ομάδα του ακόμα κι όταν έχει κάνει λάθη, αυτό τον μικραίνει και σαν οπαδό και σαν άνθρωπο. Να βλέπουμε την μεγάλη εικόνα.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Kostas89

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 6:27 pm

Athletico.για Colson κοντά σε Μακάμπι

Άβαταρ μέλους
papp7

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Δευ Φεβ 19, 2018 2:33 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: A.I
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 6:28 pm

Mπορούμε να κλείσουμε τη Φαλλιάδα και να προχωρήσουμε στα δικά μας ; O παίκτης είναι 34ων βαρύ κορμί μετά από πολύ σοβαρό τραυματισμό και τέτοια κορμιά σε αυτή την ηλικία και έπειτα θέλουν διαχείριση διότι οι επιβαρύνσεις που έχουν τα προηγούμενα χρόνια ''σκάνε'' προς τη δύση της καριέρας τους. Ταυτόχρονα δεν του λείπει δεινόσαυρος του Ολυμπιακού καθώς υπάρχει ο Μίλου και είδαμε οτι συνύπαρξη τους και τα χαρακτηριστικά που μπορούσαν να δώσουν στα χαρτιά δεν αποτυπώθηκε στο παρκέ. Έρχονται επίσης Μοντερο-Μακινταιρ που είναι pnr specialists άρα δεν χρειάζεσαι playmaker ρακέτας. Το διαβατήριο είναι δελεαστικό για να τον έχεις ως 3ο ψηλό ΟΜΩΣ θα του έδινες εκτός από υψηλό συμβόλαιο και μια θέση στο 5 για τα επόμενα 3 χρόνια, δεσμεύεις μια θέση σε παίκτη που δεν ταιριάζει με αυτό που πας να φτιάξεις και θα έχει φθίνουσα απόδοση, ταυτόχρονα έχεις δεμένα χέρια για το επόμενο καλοκαίρι που ίσως θες να προσθέσεις κάτι άλλο πχ στη θέση του Χολ.
Στον Παναθηναϊκό θεωρούν οτι τον χρειάζονται, τους δίνει πράγματα που έχουν ανάγκη και τέλος πάντων άλλο πράγμα θέλουν να φτιάξουν άλλα κομμάτια του παζλ τους λείπουν. Δεν είμαστε στο ίδιο σημείο αυτή την στιγμή , ο Παο κοιτάει με το χ ρόστερ που έχει να προσθέσει τα αντίστοιχα κομμάτια για να επιστρέψει στην κορυφή, εμείς κοιτάμε με το ψ ρόστερ που έχουμε να προσθέσουμε τα δικά μας αντίστοιχα ώστε να μείνουμε στην κορυφή.
Τι λέμε ξανά και ξανά επίσης ; Mην ταϊζετε την επιθυμία του ΔΠΓ να ασχολούνται όλοι μαζί του. Είπε-ξείπε δεν έχει καμία σημασία, δεν είναι κάτι που ενδιαφέρει εμάς.

Είμαστε πρωταθλητές Ευρώπης, για πρώτη φορά μετά από δεν θυμάμαι καν πόσα χρόνια φαίνεται ο σχεδιασμός και το πλάνο να έχουν μπει σε λειτουργία με το καλημέρα και να δουλεύουν ρολόι. Ψάχνουμε 2 φόργουορντ + 1 διαβατήριο και έχουμε 25 Ιουνίου άπλετο χρόνο, ενώ ο κορμός υπάρχει και το 1-2-5 είναι κομπλέ.

Μέχρι φέτος
Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13719
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 6:29 pm

ο οσφπ ανεκαθεν ειχε την νοοτροπια των ελληνοποιησεων
οι γιαννακοπουλοι δεν την ειχαν αλλα οταν ειδαν στις αρχες του 90 οτι δεν γινοταν κατι αλλο αναγκαστηκαν να το ακολουθησουν βεβαια μεχρι να ξυπνησουν ο οσφπ ειχε ελληνοποιησει πολυ καλυτερους παιχτες απο αυτους

ο δγ ειναι φαλφατας του αρεσει να μιλαει και να μιλαει εμεις που τον εχουμε μαθει δεν δινουμε ιδιαιτερη σημασια στα γαβγισμα του

το πρωτο σταδιο να παρει δηλαδη ελληνοποιημενο εγινε,σε δευτερο σταδιο θα αναγκαστει να ελληνοποιησει και αυτος γιατι δεν βγαινουν αλλιως τα κουκια


ολη αυτη η γελοιοτητα των ελληνοποιησεων θα μπορουσε να σταματησει με μια κοινη δηλωση οσφπ παο οτι αν δεν υπαρξει μεγαλυτερος αριθμος ξενων πχ 10 δεν θα κατεβουν στην α1
αλλα υπαρχει τοσο μισος μεταξυ τους που δεν μπορουν να συμφωνησουν ουτε σε κατι που συμφερει και τους 2 και θα τους ελυνε τα χερια

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9378
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 6:33 pm

kein έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 6:24 pm
Conan1982 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 5:16 pm
Αν ο Φαλ πάρει τελικά το διαβατήριο και πάει στον Παναθηναϊκό τερματίζει η όποια συζήτηση για ηθικό η όχι πλεονέκτημα αφού και οι 2 ομάδες θα έχουν χρησιμοποιήσει πολιτογραφημένο Έλληνα είτε με την τιμητική είτε με την κανονική διαδικασία.
Το περί ηθικό πλεονέκτημα ποτέ δεν υπήρχε, είναι στο μυαλό και το αφήγημα του προέδρου μας και στους οπαδικά θολωμένους πράσινους, καθώς οι ομάδες στο πρόσφατο παρελθόν έχουν κάνει τις ελληνοποιήσεις τους και οι δυο με το τσουβάλι (εποχές 90s). To πλεονέκτημα ήταν αγωνιστικό και η περίπτωση του Ουόκαπ (σκάνδαλο κατά την αυστηρά προσωπική μου γνώμη) ευνόησε τον Ολυμπιακό τα τελευταία χρόνια, και ειδικά τα 2 τελευταία που δεν αγωνίστηκε με την Εθνική. Αυτό είναι δεδομένο, ο ολυμπιακός έπαιζε με +1 παίχτη στους τελικούς και δυνητικά το αποτέλεσμα θα μπορούσε να ήταν (πχ φέτος που είχαμε σοβαρό πρόβλημα τραυματισμών στους Έλληνες) διαφορετικό ή και όχι. Αντικειμενικά όμως είχε αθέμιτο πλεονέκτημα και όποιος ΔΕΝ θέλει να το παραδεχτεί, είναι οπαδικά προκατειλημμένος. Το ίδιο θα έλεγα αν το είχαμε κάνει εμείς. Όπως είπα και χθες ότι για μένα δεν πρέπει να παίξει ο Φαλ σαν Έλληνας, όχι για το ηθικό κομμάτι αλλά για το αγωνιστικό προς τις άλλες ομάδες, όποιες κι αν είναι αυτές. το έχω ξαναπεί ας αφήσουν του ξένους πιο ελευθέρους και να συν φωνήσουν μεταξί τους οι ομάδες πόσοι να παίζουν. Πχ ο ολυμπιακός και Παναθηναϊκός μπορεί να θέλουν 9, ας παίξουν μετάξι τους με 9 άλλα αν ο ΠΑΟΚ και ο Άρης θέλουν τους 6 που ισχύουν ας παίξουν με τους 6 και οι αιώνιοι απέναντι τους. Αν και είναι πιο εύκολο οι μικρότερες ομάδες να ανταγωνιστούν με ξένους παρά με Έλληνες τους αιώνιους.

Ας ξεκολλήσουμε λίγο από τις μικρο-οπαδικές προκαταλήψεις και εμμονές και ας δούμε την μεγαλύτερη εικόνα. το ότι έκανε μια ομάδα κάτι αθέμιτο δεν μειώνει τον οπαδό, η αντίληψη ότι πρέπει να υποστηρίξει την ομάδα του ακόμα κι όταν έχει κάνει λάθη, αυτό τον μικραίνει και σαν οπαδό και σαν άνθρωπο. Να βλέπουμε την μεγάλη εικόνα.
Απάντησα και στο θέμα με το αν συμφωνούμε με τις Ελληνοποιήσεις.
Δεν διαφωνώ μαζί σου σ' αυτό το κομμάτι, το αντίθετο. Για το ηθικό πλεονέκτημα το έγραψα καθαρά για να σταματήσει όλη αυτή η αντιπαράθεση, που δεν το βλέπω τελικά.
Για τους ξένους διαφωνούμε βέβαια καθ' ότι εγώ δεν θέλω αύξηση τους, το αντίθετο και ας ψάξουν οι ομάδες να βρουν λύσεις. Ούτε για το να ισχύουν άλλα δεδομένα μεταξύ μας.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”