Ελληνοποίηση ξένων αθλητών

Συντονιστής: Captains

Συμφωνείτε με την ελληνοποίηση ξένων αθλητών?

ΝΑΙ
26
29%
ΟΧΙ
51
57%
ΑΔΙΑΦΟΡΟ
13
14%
 
Σύνολο ψήφων: 90
Άβαταρ μέλους
pan24

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 14421
Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Απρ 02, 2026 11:45 am

SbioTech έγραψε:
Πέμ Απρ 02, 2026 11:22 am
kein έγραψε:
Πέμ Απρ 02, 2026 10:19 am
Η όλη τοξικότητα με το θέμα των ξένων (η οποία μάλλον βολεύει και τις δύο πλευρές) θα μπορούσε να λήξει με πολύ απλό τρόπο. Να συμφωνήσουν οι Αιώνιοι στα μεταξύ τους παιχνίδια της Α1 να παίζουν με ρόστερ Ευρωλίγκας. Δεν επηρεάζει καμία άλλη ομάδα, και αν κάποια άλλη ακολουθήσει σε μπάτζετ (ΠΑΟΚ - Άρης) τότε μπορεί να συμφωνήσει και αυτή να χρησιμοποιεί το "ευρωπαϊκό ρόστερ" της. Έχουν την δύναμη οι δύο ομάδες να περάσουν ένα τέτοιο άρθρο, αύριο το πρωί. Έτσι βοηθάει η και αρμόδια αρχή τις ομάδες που πρωταγωνιστούν στην Ευρώπη, ενώ ίσως σταματήσει και αυτή η τακτική με τους Έλληνες να τους "μαζεύουν" οι δυο σύλλογοι, να τους παρκάρουν στο πάγκο και να τους πληρώνουν αδρά. Θα σταματήσουμε να βλέπουμε και φαινόμενα τύπου Ουόκαπ και παρόμοιες ομορφιές.
Εγω θα ημουν συμφωνος με αυτο. Ωστόσο Φαντάζεσαι μετα να κατεβαίνουν οι ομάδες μας με 8αδα ή 9αδα στα υπόλοιπα παιχνίδια γιατι πάνω απο 2-3 διαβατηρια δεν θα αξίζει να έχουν στο ροστερ; που και παλι με 8αδα λχ πρωτοδευτεροι θα τερματιζαν...

Εγώ νομίζω οτι η μοντα της Τουρκίας με υποχρεωτικά τουρκο στο παρκέ είναι η πιο καλή.

Εμένα μου αρέσει το ολο concept της UEFA με τους homegrown και club grown παίκτες και περιορισμό στους εκτός Ε.Ε. (και ας συμπεριλάβει αυτό Ισραηλ).

Δλδ ασχέτως υπηκοότητας, στη 12αδα υποχρεωτικά:
- Δύο club grown (που να είναι στο σωματείο λχ για 2 χρονια πριν τα 20)
- Τέσσερις home grown (που μα έπαιζαν μπασκετ δυο χρόνια σε σωματεία της ΕΟΚ πριν τα 20 ή στην Εθνική πριν τα 20 δυο χρονιες)
- Υποχρεωτική παρουσία στην 5αδα έναν εκ των ανωτέρω 4+2
- Να τελειώνει η σαχλαμάρα με τις αλλαγές. Μαξ συμβόλαια ροστερ λχ 15-16 και τελος

Αυτό θα δώσει κίνητρο στις ομαδες να επενδύουν σε πρότζεκτ (κι ας τα χάνουν μετα απο τα κολλέγιο. Όταν επιστρέφουν νομοτελειακα θα είναι διαθεσιμοι)

ΥΓ: στην ανωτέρω σύνθεση ο Ντορσει και ο Γουοκαπ δεν θα ηταν Έλληνες. Βασικά club grown δεν θα είχαμε κανένα και αυτό είναι που θα έπρεπε να ρυθμίσουμε. Το αναπτυξιακο. Home grown θα ηταν οι Σάσα Παπ, Λαρρυ, Νετζηπογλου.
Αυτό της Τουρκίας με Τούρκο στη 5αδα (μέχρι πριν λίγα χρόνια πίσω ήταν 2 Τούρκοι υποχρεωτικά) είναι ο ορισμός του βύσματος, δε θα το ήθελα.
Δηλαδή δεν έχει σημασία αν σε αυτό το παιχνίδι δε ταιριάζουν ή είναι σε κακή μέρα ή οτιδήποτε, να πρέπει υποχρεωτικά να έχεις κάθε δευτερόλεπτο έναν γηγενή στο παρκέ.

Αυτό το σύστημα που λες σαν του ποδοσφαίρου θα μπορούσε να είναι μια βάση αλλά να θέσω μια άλλη παράμετρο, πρέπει κάτι τέτοιο να εφαρμοστεί σε επίπεδο Ευρωλίγκας για να έχει νόημα. Αλλιώς πάλι ότι γίνεται θα είναι μόνο για το πρωτάθλημα.

Στο BCL (τουλάχιστον μέχρι πριν 1-2 χρόνια αλλά νομίζω δεν έχει αλλάξει) η FIBA επιτρέπει να έχεις όσους δηλωμένους ξένους θες αλλά μέχρι 7 στη 12αδα. Και οι ξένοι είναι με τον ορισμό των Εθνικών, δηλαδή ο Ντόρσει πχ θα έπαιζε ως ξένος (θυμάμαι ο Πάππας όταν πήγε στον Προμηθέα είχε αυτό το θέμα γιατί ο Προμηθέας είχε ηδη 7 ξένους).

Όσο ο όποιος περιορισμός είναι μόνο στο πρωτάθλημα οι μεγάλοι δεν έχουν λόγο να ασχοληθούν. Όπως και στο ποδόσφαιρο αν στο Champions League δεν υπήρχε κανένας περιορισμός τις τοπ ομάδες δε θα τις απασχολούσαν οι περιορισμοί των εγχώριων πρωταθλημάτων.

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4015
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Απρ 02, 2026 12:09 pm

SbioTech έγραψε:
Πέμ Απρ 02, 2026 11:22 am
kein έγραψε:
Πέμ Απρ 02, 2026 10:19 am
Η όλη τοξικότητα με το θέμα των ξένων (η οποία μάλλον βολεύει και τις δύο πλευρές) θα μπορούσε να λήξει με πολύ απλό τρόπο. Να συμφωνήσουν οι Αιώνιοι στα μεταξύ τους παιχνίδια της Α1 να παίζουν με ρόστερ Ευρωλίγκας. Δεν επηρεάζει καμία άλλη ομάδα, και αν κάποια άλλη ακολουθήσει σε μπάτζετ (ΠΑΟΚ - Άρης) τότε μπορεί να συμφωνήσει και αυτή να χρησιμοποιεί το "ευρωπαϊκό ρόστερ" της. Έχουν την δύναμη οι δύο ομάδες να περάσουν ένα τέτοιο άρθρο, αύριο το πρωί. Έτσι βοηθάει η και αρμόδια αρχή τις ομάδες που πρωταγωνιστούν στην Ευρώπη, ενώ ίσως σταματήσει και αυτή η τακτική με τους Έλληνες να τους "μαζεύουν" οι δυο σύλλογοι, να τους παρκάρουν στο πάγκο και να τους πληρώνουν αδρά. Θα σταματήσουμε να βλέπουμε και φαινόμενα τύπου Ουόκαπ και παρόμοιες ομορφιές.
Εγω θα ημουν συμφωνος με αυτο. Ωστόσο Φαντάζεσαι μετα να κατεβαίνουν οι ομάδες μας με 8αδα ή 9αδα στα υπόλοιπα παιχνίδια γιατι πάνω απο 2-3 διαβατηρια δεν θα αξίζει να έχουν στο ροστερ; που και παλι με 8αδα λχ πρωτοδευτεροι θα τερματιζαν...
Θα διαφωνήσω μόνο σε αυτό, γιατί πλέον τα ράστερ είναι μεγάλα και θα υπάρχουν και άλλοι Έλληνες, δεν χρειάζεται να κατέβεις με 8-9, αλλά να έχεις συμπληρωματικούς. Έτσι πιθανόν να βρουν χρόνο σε άλλες ομάδες παίχτες οχ σαν τον Παναγιώτη ή τον Όμηρο και μπορέσουν να εξελιχθούν αντί να τους τρώει ο πάγκος.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6015
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 5:48 pm

Conan1982 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 5:16 pm
Αν ο Φαλ πάρει τελικά το διαβατήριο και πάει στον Παναθηναϊκό τερματίζει η όποια συζήτηση για ηθικό η όχι πλεονέκτημα αφού και οι 2 ομάδες θα έχουν χρησιμοποιήσει πολιτογραφημένο Έλληνα είτε με την τιμητική είτε με την κανονική διαδικασία.
Συγγνώμη αλλά αν 1% οι εξετάσεις του Φαλ είναι legit, θεωρείς πως είναι το ίδιο πράγμα;

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Djole77

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Τετ Αύγ 09, 2023 2:40 pm
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 6:01 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 5:48 pm
Conan1982 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 5:16 pm
Αν ο Φαλ πάρει τελικά το διαβατήριο και πάει στον Παναθηναϊκό τερματίζει η όποια συζήτηση για ηθικό η όχι πλεονέκτημα αφού και οι 2 ομάδες θα έχουν χρησιμοποιήσει πολιτογραφημένο Έλληνα είτε με την τιμητική είτε με την κανονική διαδικασία.
Συγγνώμη αλλά αν 1% οι εξετάσεις του Φαλ είναι legit, θεωρείς πως είναι το ίδιο πράγμα;
Δηλώσεις στα αγγλικα έκανε και σήμερα. Το 1% υψηλό μου φαίνεται.

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9378
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 6:18 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 5:48 pm
Conan1982 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 5:16 pm
Αν ο Φαλ πάρει τελικά το διαβατήριο και πάει στον Παναθηναϊκό τερματίζει η όποια συζήτηση για ηθικό η όχι πλεονέκτημα αφού και οι 2 ομάδες θα έχουν χρησιμοποιήσει πολιτογραφημένο Έλληνα είτε με την τιμητική είτε με την κανονική διαδικασία.
Συγγνώμη αλλά αν 1% οι εξετάσεις του Φαλ είναι legit, θεωρείς πως είναι το ίδιο πράγμα;
Καλή ερώτηση. Πρέπει να ξέρω που είναι η ένστασή σου όμως.
Και οι 2 ακολούθησαν μια διαδικασία του κράτους.
Ο Γουόκαπ εξυπηρέτησε μια δεδομένη ανάγκη της Εθνικής Ελλάδας κατ' αντιστοιχία των περισσότερων Εθνικών.
Ο Ολυμπιακός δεδομένα ωφελήθηκε από αυτό.
Είχε γίνει επίσης κρούση στον Ναν που αρνήθηκε.
Ούτε ο Φαλ, ούτε ο Γουόκαπ είναι στην ουσία Έλληνες στο αίμα, στην καταγωγή, στην παιδεία (λέμε τώρα) ή όποιο άλλο κριτήριο πλην του τυπικού της πολιτογράφησης.
Αυτά είναι δεδομένα.
Αν με ρωτάς οι Εθνικές δεν πρέπει να έχουν πολιτογραφημένους παίκτες χωρίς σύνδεση με την χώρα και ο Γουόκαπ κατ' αντιστοιχία δεν έπρεπε να πολιτογραφηθεί.
Ιδανικά δεν θα ήθελα να πολιτογραφηθεί υπό κανονικές συνθήκες και ο Φαλ αλλά στο πλαίσιο του να σταματήσει η όλη συζήτηση ναι το θεωρώ το ίδιο κυρίως γιατί η μεριά του Γιαννακόπουλου έβαλε τα στάνταρ με το όχι στις Ελληνοποιήσεις, από την στιγμή που θα σταματήσει η συζήτηση αυτή εγώ θα είμαι ευχαριστημένος.

Άβαταρ μέλους
yawn.brigade

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1525
Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 6:36 pm

θυμάστε το "δε γίνεται ο Βεζένκοφ που παίζει στην Εθνική Βουλγαρίας να συμμετέχει ως Έλληνας στο πρωτάθλημα" που ακούγαμε παλιά;

ωραίες εποχές :roll:

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6015
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 6:44 pm

Conan1982 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 6:18 pm
nikolas_asteri έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 5:48 pm


Συγγνώμη αλλά αν 1% οι εξετάσεις του Φαλ είναι legit, θεωρείς πως είναι το ίδιο πράγμα;
Καλή ερώτηση. Πρέπει να ξέρω που είναι η ένστασή σου όμως.
Και οι 2 ακολούθησαν μια διαδικασία του κράτους.
Ο Γουόκαπ εξυπηρέτησε μια δεδομένη ανάγκη της Εθνικής Ελλάδας κατ' αντιστοιχία των περισσότερων Εθνικών.
Ο Ολυμπιακός δεδομένα ωφελήθηκε από αυτό.
Είχε γίνει επίσης κρούση στον Ναν που αρνήθηκε.
Ούτε ο Φαλ, ούτε ο Γουόκαπ είναι στην ουσία Έλληνες στο αίμα, στην καταγωγή, στην παιδεία (λέμε τώρα) ή όποιο άλλο κριτήριο πλην του τυπικού της πολιτογράφησης.
Αυτά είναι δεδομένα.
Αν με ρωτάς οι Εθνικές δεν πρέπει να έχουν πολιτογραφημένους παίκτες χωρίς σύνδεση με την χώρα και ο Γουόκαπ κατ' αντιστοιχία δεν έπρεπε να πολιτογραφηθεί.
Ιδανικά δεν θα ήθελα να πολιτογραφηθεί υπό κανονικές συνθήκες και ο Φαλ αλλά στο πλαίσιο του να σταματήσει η όλη συζήτηση ναι το θεωρώ το ίδιο κυρίως γιατί η μεριά του Γιαννακόπουλου έβαλε τα στάνταρ με το όχι στις Ελληνοποιήσεις, από την στιγμή που θα σταματήσει η συζήτηση αυτή εγώ θα είμαι ευχαριστημένος.
Να ξεκαθαρίσω ότι δεν θεωρώ την ελληνοποίηση του Ουόκαπ παράνομη. Κάτι που θα είναι η ελληνοποίηση του Φαλ αν δεν έχει περάσει πραγματικά τις εξετάσεις. Άρα για την οικονομία της συζήτησης ας τις θεωρήσουμε και τις δύο νόμιμες γιατί αν του Φαλ είναι παράνομη τότε τελειώνει η κουβέντα.

Από εκεί και πέρα, η διαδικασία του Ουόκαπ είναι μία "ειδική διαδικασία" στην οποία έχουν πρόσβαση πάρα πολύ λίγοι και ιδιαίτερου "διαμετρήματος". Το αν βοηθήθηκε ο Ολυμπιακός ή όχι δεν το εξετάζω καθώς δεν αλλάζει την γνώμη μου. Πήρε υπηκοότητα ένας άνθρωπος για "εξαιρετικές υπηρεσίες" στη χώρα, έπαιξε πόσο; Δύο καλοκαίρια και τέλος; Έχω 1500 ανθρώπους που μπορούν να προσφέρουν παραπάνω στη χώρα.

Ο Φαλ (με το μεγάλο *αν* της νομιμότητας) χρησιμοποίησε μία διαδικασία που είναι προσιτή σε όλους (αρκεί να ικανοποιούν τις προυποθέσεις). Δεν έκανε κάτι περίεργο ή κάτι που να χρειάζεται γνωριμίες και δύναμη.

Στα μάτια μου δεν είναι καθόλου ίδιες αυτές οι δύο περιπτώσεις.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13720
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 6:47 pm

yawn.brigade έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 6:36 pm
θυμάστε το "δε γίνεται ο Βεζένκοφ που παίζει στην Εθνική Βουλγαρίας να συμμετέχει ως Έλληνας στο πρωτάθλημα" που ακούγαμε παλιά;

ωραίες εποχές :roll:
ολες αυτες οι περιπτωσεις φαλ θωμας βεζενκοφ ντορσει ειναι γελοιες

αυτοι οι ανθρωποι δεν εχουν καμια σχεση με ελλαδα και ουτε βοηθουν στο καλο του ελληνικου μπασκετ αν παιζουν σαν ελληνες στην α1

οπως εχω προτεινει απο εποχες εσοδων εξοδων ο παο δεν θα επρεπε να συμμετεχει σε αυτην την γελοια διοργανωση
αφου ομως αυτος που αποφαασιζει για δικους του προσωπικους λογους θελει να συμμετεχει τουλαχιστον ας κανει και αυτος τις ιδιες γελοιες πρακτικες οσο τον παιρνει βεβαια

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9378
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 7:11 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 6:44 pm

Να ξεκαθαρίσω ότι δεν θεωρώ την ελληνοποίηση του Ουόκαπ παράνομη. Κάτι που θα είναι η ελληνοποίηση του Φαλ αν δεν έχει περάσει πραγματικά τις εξετάσεις. Άρα για την οικονομία της συζήτησης ας τις θεωρήσουμε και τις δύο νόμιμες γιατί αν του Φαλ είναι παράνομη τότε τελειώνει η κουβέντα.

Από εκεί και πέρα, η διαδικασία του Ουόκαπ είναι μία "ειδική διαδικασία" στην οποία έχουν πρόσβαση πάρα πολύ λίγοι και ιδιαίτερου "διαμετρήματος". Το αν βοηθήθηκε ο Ολυμπιακός ή όχι δεν το εξετάζω καθώς δεν αλλάζει την γνώμη μου. Πήρε υπηκοότητα ένας άνθρωπος για "εξαιρετικές υπηρεσίες" στη χώρα, έπαιξε πόσο; Δύο καλοκαίρια και τέλος; Έχω 1500 ανθρώπους που μπορούν να προσφέρουν παραπάνω στη χώρα.

Ο Φαλ (με το μεγάλο *αν* της νομιμότητας) χρησιμοποίησε μία διαδικασία που είναι προσιτή σε όλους (αρκεί να ικανοποιούν τις προυποθέσεις). Δεν έκανε κάτι περίεργο ή κάτι που να χρειάζεται γνωριμίες και δύναμη.

Στα μάτια μου δεν είναι καθόλου ίδιες αυτές οι δύο περιπτώσεις.
Το πηγαίνεις αλλού και δεν έχω να πω κάτι σ' αυτό.
Πάντως το προσιτή σε όλους είναι μεγάλη κουβέντα με τις προϋποθέσεις εισοδήματος και εξετάσεων, που σ' εμάς δεν φαίνεται κάτι αλλά δυσκολεύει πάρα πολλούς που απλώς δεν μπορούν να διαβάσουν για να περάσουν τις εξετάσεις. Ενώ συγχρόνως κάποιοι πληρώνουν και τις παιρνούν είτε για να πολιτογραφηθούν είτε για να βγάλουν άδεια επί μακρόν παρακάμπτωντας τα συνεχή χρόνια που απαιτούνται.

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6015
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 7:27 pm

Conan1982 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:11 pm
Πάντως το προσιτή σε όλους είναι μεγάλη κουβέντα με τις προϋποθέσεις εισοδήματος και εξετάσεων, που σ' εμάς δεν φαίνεται κάτι αλλά δυσκολεύει πάρα πολλούς που απλώς δεν μπορούν να διαβάσουν για να περάσουν τις εξετάσεις.
Ναι οκ, εννοούσα τεσπα όσο προσιτές είναι οι πανελλήνιες πχ. Υπάρχουν σαφώς ανισότητες αλλά σε καμία περίπτωση ισοδύναμες της διαφοράς των δύο διαδικασιών.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 579
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 7:30 pm

τουλουμπα έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 6:47 pm
yawn.brigade έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 6:36 pm
θυμάστε το "δε γίνεται ο Βεζένκοφ που παίζει στην Εθνική Βουλγαρίας να συμμετέχει ως Έλληνας στο πρωτάθλημα" που ακούγαμε παλιά;

ωραίες εποχές :roll:
ολες αυτες οι περιπτωσεις φαλ θωμας βεζενκοφ ντορσει ειναι γελοιες

αυτοι οι ανθρωποι δεν εχουν καμια σχεση με ελλαδα και ουτε βοηθουν στο καλο του ελληνικου μπασκετ αν παιζουν σαν ελληνες στην α1

οπως εχω προτεινει απο εποχες εσοδων εξοδων ο παο δεν θα επρεπε να συμμετεχει σε αυτην την γελοια διοργανωση
αφου ομως αυτος που αποφαασιζει για δικους του προσωπικους λογους θελει να συμμετεχει τουλαχιστον ας κανει και αυτος τις ιδιες γελοιες πρακτικες οσο τον παιρνει βεβαια
Bάλτα όλα σε έναν σάκο και πες τα γελοία.

Άκου εκεί μάνα Ελληνίδα και παππούδες Έλληνες ο φέικ ο Ντόρσι.

Άκου εκεί γεννημένος στην Κύπρο και 12 χρονια στην Ελλάδα ο Σάσα.

Γελοιότητες.

Άβαταρ μέλους
yawn.brigade

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1525
Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 7:33 pm

ο Βεζένκοφ εν τω μεταξύ είναι και Ελληνάρας όσο δε πάει, σε βαθμό που προσωπικά μου φαίνεται αντιαισθητικό.

Stam Tziant

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1414
Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 7:35 pm

τουλουμπα έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 6:47 pm
yawn.brigade έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 6:36 pm
θυμάστε το "δε γίνεται ο Βεζένκοφ που παίζει στην Εθνική Βουλγαρίας να συμμετέχει ως Έλληνας στο πρωτάθλημα" που ακούγαμε παλιά;

ωραίες εποχές :roll:
ολες αυτες οι περιπτωσεις φαλ θωμας βεζενκοφ ντορσει ειναι γελοιες

αυτοι οι ανθρωποι δεν εχουν καμια σχεση με ελλαδα και ουτε βοηθουν στο καλο του ελληνικου μπασκετ αν παιζουν σαν ελληνες στην α1

οπως εχω προτεινει απο εποχες εσοδων εξοδων ο παο δεν θα επρεπε να συμμετεχει σε αυτην την γελοια διοργανωση
αφου ομως αυτος που αποφαασιζει για δικους του προσωπικους λογους θελει να συμμετεχει τουλαχιστον ας κανει και αυτος τις ιδιες γελοιες πρακτικες οσο τον παιρνει βεβαια
Ο Βεζένκοφ έχει μεγαλώσει στην Ελλάδα, δεν μπορείς να πεις ότι δεν έχει καμία σχέση με τη χώρα. Είναι στην Ελλάδα κοντά 13 χρόνια και άλλα 14 στην Κύπρο. Θα ήταν σκάνδαλο να ΜΗΝ έχει υπηκοότητα ή να ΜΗΝ παίζει ως Έλληνας καθώς είναι προϊόν του ελληνικού μπάσκετ.

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6015
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 7:37 pm

Knoxville έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:30 pm
Bάλτα όλα σε έναν σάκο και πες τα γελοία.
Ε εντάξει ο τουλούμπας έχει ένα συγκεκριμένο σετ απόψεων, δεν θα αλλάξει τώρα.

Να μην παίζουμε Α1, να μην παίζουμε Ευρωλίγκα, γελοία ελληνοποίηση Βεζένκοφ, Ντόρσει. Ε τι να κάνεις;

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13720
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 7:39 pm

Knoxville έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:30 pm
τουλουμπα έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 6:47 pm


ολες αυτες οι περιπτωσεις φαλ θωμας βεζενκοφ ντορσει ειναι γελοιες

αυτοι οι ανθρωποι δεν εχουν καμια σχεση με ελλαδα και ουτε βοηθουν στο καλο του ελληνικου μπασκετ αν παιζουν σαν ελληνες στην α1

οπως εχω προτεινει απο εποχες εσοδων εξοδων ο παο δεν θα επρεπε να συμμετεχει σε αυτην την γελοια διοργανωση
αφου ομως αυτος που αποφαασιζει για δικους του προσωπικους λογους θελει να συμμετεχει τουλαχιστον ας κανει και αυτος τις ιδιες γελοιες πρακτικες οσο τον παιρνει βεβαια
Bάλτα όλα σε έναν σάκο και πες τα γελοία.

Άκου εκεί μάνα Ελληνίδα και παππούδες Έλληνες ο φέικ ο Ντόρσι.

Άκου εκεί γεννημένος στην Κύπρο και 12 χρονια στην Ελλάδα ο Σάσα.

Γελοιότητες.
το βασικο αφηγημα του περιορισμου των ξενων ειναι οτι σταματαει την εξελιξη και την αναδειξη των νεων ελληνων
σε τι ακριβως οτι ο φαλ ο θωμας ο σασα ο ντορσει παιζουν σαν ελληνες στην α1 βοηθαει στην αναδειξη και στην εξελιξη των νεων ελληνων ταλεντων?

το τι αισθανεται ο καθενας η αν τυπικα μπορει να παρει διαβατηριο δεν απασχολει κανεναν
η ολη συζητηση υπαρχει και γινεται γιατι υπαρχει το γελοιο 6+6

αν δεν υπηρχε δεν θα ασχολουμασταν καν ποιος αισθανεται ελληνας πως πηρε ταυτοτητα ο αλλος ποιον προγονο ελληνα ειχε ο τριτος

Απάντηση

Επιστροφή στο “Εθνική Ανδρών”