Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Ποιοι παίκτες του Παναθηναϊκού θέλετε να φύγουν

Σλούκας
9
3%
Γκραντ
26
9%
Σορτς
39
13%
Ναν
11
4%
Τολιόπουλος
4
1%
Γκριγκόνις
60
21%
Καλαϊτζάκης
7
2%
Ρογκαβόπουλος
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Οσμάν
24
8%
Ντέιβις
9
3%
Χουάντσο
6
2%
Μήτογλου
14
5%
Σαμοντούροφ
11
4%
Λεσόρτ
11
4%
Φαρίντ
61
21%
 
Σύνολο ψήφων: 292
Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13762
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 3:38 am

TuTiS έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 2:01 am
Ευγενές αέριο έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 1:54 am


Εδώ που τα λέμε, ο Μακιντάιρ ανακοινώθηκε επίσημα; Είναι εδώ κ 1 μήνα που θεωρείται κλεισμένος αλλά νομίζω δεν έχει βγει το γνωστό Welcome.... ή κάνω λάθος;
Επίσημα το συμβόλαιο του με τον ερυθρό τελειώνει στις 30 Ιουνίου.
ο αστερας τον εχει αποχαιρετησει επισημα απτην 1 ιουνιου
δηλαδη αν τον ανακοινωσετε αυριο τι θα γινει?θα χαλασει το ντιλ?θα σας ζητησουν ρητρες?

assistant

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2902
Εγγραφή: Τρί Ιουν 21, 2022 10:42 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Isiah Thomas
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 8:28 am

τουλουμπα έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 3:38 am
TuTiS έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 2:01 am

Επίσημα το συμβόλαιο του με τον ερυθρό τελειώνει στις 30 Ιουνίου.
ο αστερας τον εχει αποχαιρετησει επισημα απτην 1 ιουνιου
δηλαδη αν τον ανακοινωσετε αυριο τι θα γινει?θα χαλασει το ντιλ?θα σας ζητησουν ρητρες?
Χθες ανακοινωθηκε ο Β οποτε σιγα-σιγα θα ξεκινησουν κι οι επομενες ανακοινωσεις.....υπαρχει ιεραρχια :lol: :lol:

manos_89

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 798
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
Αγαπημένη θέση: C
Αγαπημένος παίκτης: Dejan
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 8:48 am

τουλουμπα έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 3:36 am
manos_89 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:10 am



Ο Μπαντιό μια από τα ίδια. Εκτός της άμυνας δεν έχει κάτι άλλο. Κακός «οργανωτής», γιατί δεν είναι κιόλας βασικά, μέτριο σουτ το οποίο φαίνεται καλύτερο λόγω του τρελού παιχνιδιού της Βαλένθια. Σούταρε 5 τρίποντα μ.ο. ανα παιχνίδι και είχε 35%. Αν του το μειώσεις αυτό σε 2-3 σουτ το ποσοστό θα είναι χαμηλότερο.
Δεν είμαι θετικός για Μπαντιό, αλλά ούτε τρελά αρνητικός. Πρέπει όμως αν τον πάρουμε να συνδυαστεί με έναν δεύτερο «Σλούκα».

η ομαδα πρεπει να εχει καποιος παιχτη ειδικων αποστολων που θα παιζει τρελη αμυνα
αυτο το εκανε ο γκραντ μεχρι περυσι
ε παει αυτος εφαγε τα ψωμια του πρεπει να βρεθει αλλος στην θεση του
ο μπαντιο δειχνει να κανει για αυτον το ρολο αν βγει η οχι ειναι αλλο θεμα κανεις δεν ξερει τι θα συμβει με οποιονδηποτε παιχτη αλλα η ομαδα πρεπει να κανει το λογικο

τωρα αν παρουμε μπαντιο ο γκραντ δεν εχει καποια χρησιμοτητα θα πρεπει να τραυματιστει ο μπαντιο για να παρει χρονο αν δεν μπορουν να τον διωξουν ας τον κρατησουν για καβατζα
αλλιως υπο φυσιολογικες συνθηκες ο γκραντ θα ειναι πιο πισω στο ροτεισον και απτον τολιοπουλο
Ναι απλά ο Μπαντιό εκτός των ειδικών αποστολών, δηλαδή της άμυνας, δεν είναι όσο καλός στα υπόλοιπα. Ακόμα και τώρα αν τους βάλεις και τους δύο στον Παναθηναϊκό, ο Γκραντ θα είναι καλύτερος σε όλους τους τομείς της επίθεσης.

Με τα λεφτά που θέλει ο Μπαντιό (1.5 στη Βαλένθια και αλλά τόσα ο ίδιος φαντάζομαι. Για 2 χρόνια βγαίνει 2.2 εκατομμύρια το χρόνο περίπου) οφείλουμε να ψάξουμε καλύτερο παίκτη.

Το μόνο συν που έχει ο Μπαντιό είναι η ηλικία και το περιθώριο βελτίωσης που μπορεί να έχει, χωρίς να είναι τόσο νέος.

Άβαταρ μέλους
j-kidd13

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13036
Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 2:50 pm
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Jordan,Kidd,Kobe,T-mac
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 9:01 am

Πιστευω οτι ο Μπαντιο θα ειναι η δευτερη μεταγραφη που θα ανακοινωθει,σημερα/αυριο.
Τα στοιχεια της αμυνας και της αθλητικοτητας ειναι υπεραπαραιτητα στον Παναθηναικο που επασχε τρομερα σε αυτους τους τομεις στα γκαρντ περσυ. Επιθετικα ειναι τιμιος, ειχε 11 ποντους μο στη Βαλενθια που ειναι εξαιρετικα καλη παραγωγικοτητα,αλλα ηταν και αποτελεσμα του τροπου παιχνιδιου της Βαλενθια,και οχι αποκλειστικα ικανοτητα του Μπαντιο.
Πολλα λεφτα,μαζι με το buy out, αλλα χρειαζομαστε την αμυνα του και την αθλητικοτητα του.

Άβαταρ μέλους
pan24

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 14431
Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 9:05 am

τουλουμπα έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 3:36 am
manos_89 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:10 am



Ο Μπαντιό μια από τα ίδια. Εκτός της άμυνας δεν έχει κάτι άλλο. Κακός «οργανωτής», γιατί δεν είναι κιόλας βασικά, μέτριο σουτ το οποίο φαίνεται καλύτερο λόγω του τρελού παιχνιδιού της Βαλένθια. Σούταρε 5 τρίποντα μ.ο. ανα παιχνίδι και είχε 35%. Αν του το μειώσεις αυτό σε 2-3 σουτ το ποσοστό θα είναι χαμηλότερο.
Δεν είμαι θετικός για Μπαντιό, αλλά ούτε τρελά αρνητικός. Πρέπει όμως αν τον πάρουμε να συνδυαστεί με έναν δεύτερο «Σλούκα».

η ομαδα πρεπει να εχει καποιος παιχτη ειδικων αποστολων που θα παιζει τρελη αμυνα
αυτο το εκανε ο γκραντ μεχρι περυσι
ε παει αυτος εφαγε τα ψωμια του πρεπει να βρεθει αλλος στην θεση του
ο μπαντιο δειχνει να κανει για αυτον το ρολο αν βγει η οχι ειναι αλλο θεμα κανεις δεν ξερει τι θα συμβει με οποιονδηποτε παιχτη αλλα η ομαδα πρεπει να κανει το λογικο

τωρα αν παρουμε μπαντιο ο γκραντ δεν εχει καποια χρησιμοτητα θα πρεπει να τραυματιστει ο μπαντιο για να παρει χρονο αν δεν μπορουν να τον διωξουν ας τον κρατησουν για καβατζα
αλλιως υπο φυσιολογικες συνθηκες ο γκραντ θα ειναι πιο πισω στο ροτεισον και απτον τολιοπουλο
Αν έφευγε ο Γκραντ θα έπρεπε να πάρουμε 2 άσσους.
Δε μπορείς να πας με δεύτερο άσσο το Σλούκα στα 36 προς 37 και τρίτο τον Τολιόπουλο αφού ούτε ο Ναν ούτε ο Μπαντιό ή ο αντίστοιχος καλός αμυντικός πάνε στο 1.

Από όσο ξέρουμε πέρα από τον βασικό άσσο ο άλλος κοντός που θα πάρουμε θα είναι 2 ή 2-3 όχι 1-2.
Οπότε ο Γκραντ εκτός της περίπτωσης να βρει λεπτά σε περίπτωση τραυματισμού κάποιου, ουσιαστικά θα μοιράζεται το ρόλο του δεύτερου άσσου με τον Σλούκα.

Σε κάποια παιχνίδια μπορεί να παίζουν και οι 2 αν ο βασικός άσσος είναι σε κακή μέρα ή το βασικό 2 είναι σε κακή μέρα ή αν θέλουμε για πολύ ώρα σχήματα με 2 άσσους. Διαφορετικά θα παίζει ο ένας από τους 2 ανάλογα τον αντίπαλο και την κατάσταση τους.

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8122
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Ιουν 26, 2026 10:44 am

Εγώ είμαι ΟΚ με το να έρθει ο Μπαντιό, αλλά μόνο αν μείνει και ο Γκραντ.

Άβαταρ μέλους
kojito

Captain
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9203
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 10:25 pm
Αγαπημένη θέση: PF
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 11:22 am

j-kidd13 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:01 am
Πιστευω οτι ο Μπαντιο θα ειναι η δευτερη μεταγραφη που θα ανακοινωθει,σημερα/αυριο.
Τα στοιχεια της αμυνας και της αθλητικοτητας ειναι υπεραπαραιτητα στον Παναθηναικο που επασχε τρομερα σε αυτους τους τομεις στα γκαρντ περσυ. Επιθετικα ειναι τιμιος, ειχε 11 ποντους μο στη Βαλενθια που ειναι εξαιρετικα καλη παραγωγικοτητα,αλλα ηταν και αποτελεσμα του τροπου παιχνιδιου της Βαλενθια,και οχι αποκλειστικα ικανοτητα του Μπαντιο.
Πολλα λεφτα,μαζι με το buy out, αλλα χρειαζομαστε την αμυνα του και την αθλητικοτητα του.
Ναι, κάτι τέτοιο. Είναι καλός παίκτης γενικά αλλά πιστεύω και ο τρόπος παιχνιδιού της Βαλένθια έκανε αρκετούς παίκτες να φαίνονται καλύτεροι απ'οτι είναι στην πραγματικότητα. Ειδικά στα play-offs έπαιζε πάνω από τις δυνατότητες του. Με Ζοτς πιστεύω δεν θα πιάσει τέτοιους μέσους όρους, νομίζω είναι ένας παίκτης που θα κυμαίνεται κοντά στους 7-8 πόντους σε συνδυασμό με ενέργεια σε άμυνα και επίθεση.

Απλά μετά δίπλα στον Μπάντιο θέλετε και έναν άσσο με σουτ, γιατί και ο Μπάντιο περισσότερο δυάρι/combo guard παρά άσος είναι. Και στον άσσο δεν θα μπορείτε να στηριχτείτε για σεζόν 80 αγώνων μόνο στον 36χρονο Σλούκα και στον (σε ελαφρά πτωτική πορεία πλέον) Grant.

t0ny3

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Τετ Οκτ 03, 2007 4:09 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 11:25 am

Νομιζω ο Κοντος μολις ειπε στην Foxbet οτι δεν υπαρχει σκεψη αποχωρησες Οσμαν, Γκραντ και Χουαντσο.

t0ny3

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Τετ Οκτ 03, 2007 4:09 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 11:27 am

Αν ανακοινωθει ο Μπαντιο πιστευω θα παρει τη θεση του Γκριγκο. Το θεμα ειναι αν ερθει και ο Μπονγκα τοτε πως θα χωρεσει ο αντι Σορτς; Ο Μπαντιο ειναι 2αρι που υπο συνθηκες μπορει να ανεβει σε ασσος.

manos_89

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 798
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
Αγαπημένη θέση: C
Αγαπημένος παίκτης: Dejan
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 11:30 am

Μετά είπε ένας άλλος ότι κλείσαμε και Μπαντιό, ενώ και ο Κοντός είπε ότι τον θεωρεί πολύ καλό. Για Bonga, Lyles είπε ότι δεν υπάρχει κάτι και ότι προτεραιότητά τους είναι το ΝΒΑ.
Λογικά πάμε έτσι
1) Βασικός PG, Σλούκας, Γκραντ, Τολιόπουλος
2) Nunn, Badio
3) Osman, Ρογκαβόπουλος, (Bonga;)
4) Hayes Davis, Juancho
5) Βασικός C, Lessort, Fall

t0ny3

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Τετ Οκτ 03, 2007 4:09 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 11:32 am

manos_89 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:30 am
Μετά είπε ένας άλλος ότι κλείσαμε και Μπαντιό, ενώ και ο Κοντός είπε ότι τον θεωρεί πολύ καλό. Για Bonga, Lyles είπε ότι δεν υπάρχει κάτι και ότι προτεραιότητά τους είναι το ΝΒΑ.
Λογικά πάμε έτσι
1) Βασικός PG, Σλούκας, Γκραντ, Τολιόπουλος
2) Nunn, Badio
3) Osman, Ρογκαβόπουλος, (Bonga;)
4) Hayes Davis, Juancho
5) Βασικός C, Lessort, Fall
Εχεις ξεχασει ΠΚ, Ντινο και ισως Μαντζουκα.

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8122
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Ιουν 26, 2026 11:39 am

t0ny3 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:27 am
Αν ανακοινωθει ο Μπαντιο πιστευω θα παρει τη θεση του Γκριγκο. Το θεμα ειναι αν ερθει και ο Μπονγκα τοτε πως θα χωρεσει ο αντι Σορτς; Ο Μπαντιο ειναι 2αρι που υπο συνθηκες μπορει να ανεβει σε ασσος.
Και εγώ έτσι το βλέπω.

Stelios97

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2025 11:15 am
Τοποθεσία: Μυτιληνη Λεσβος
Αγαπημένος παίκτης: Nunn
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 4

Παρ Ιουν 26, 2026 11:50 am

Οσμαν θα μεινει χουαντσο θα μεινει γκραντ θα μεινει μη κανετε αλλαγες κανεναν!ολα καλα!!

Άβαταρ μέλους
EL_Insider

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 178
Εγγραφή: Δευ Φεβ 16, 2026 9:37 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 11:54 am

Οσμάν φεύγει διαβάζω.

manos_89

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 798
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
Αγαπημένη θέση: C
Αγαπημένος παίκτης: Dejan
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 11:55 am

Stelios97 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:50 am
Οσμαν θα μεινει χουαντσο θα μεινει γκραντ θα μεινει μη κανετε αλλαγες κανεναν!ολα καλα!!
Ναι μωρέ. Ας τους αλλάξουμε με παίκτες 2-3 επιπέδων πιο κάτω. Καλή ιδέα :D
EL_Insider έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:54 am
Οσμάν φεύγει διαβάζω.
Πριν από 20 λεπτά ο Κοντός έλεγε ότι δεν έχει καμία πρόθεση ο Παναθηναϊκός να τον αφήσει να φύγει

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”