Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Heisenberg

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1492
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Ιουν 26, 2026 12:37 pm

BillyPao έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:23 pm
Heisenberg έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:05 pm
* Γι αυτο πιστευω και οτι ο Μοντερο(ακομα και ο Κοντι) στον ολυμπιακο θα ειναι πολυ καλυτερος σουτερ.
το ποσο καλος σουτερ ειναι καποιος εχει να κανει με την ποιοτητα των σουτ που παιρνει.
(το ειδαμε και με Γουοκαπ οταν δεν σουταρε με την γλωσσα εξω απο την κουραση)
Αυτό που λες το λέγατε και πέρυσι με τον Ουόρντ, που "θα παίρνει πλέον καλύτερα τρίποντα και θα ανεβάσει το ποσοστό του σε σχέση με την Παρί" και τελικά φέτος ήταν πολύ άστοχος στα τρίποντα. Και ούτε ο Ουόκαπ σούταρε πολύ καλύτερα από τον μέσο όρο του φέτος, απλά πέρυσι ήταν πολύ άστοχος.
χαχα καλο. ο γουοκαπ περσι ειχε 34%. και ποσοστο καριερας στην ευρωλιγκα παλι 34%.
φετος σουταρε τα διπλασια τριποντα απο περσι 98 αντι 50 και ειχε 36.7%.

:welcome:

Heisenberg

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1492
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Ιουν 26, 2026 12:39 pm

Gkstavros έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:34 pm
Heisenberg έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:05 pm
Δυο πραγματα για τον Χεζονια.

Το μεγαλυτερο ελάττωμα του Χεζονια είναι το decision making γιατι καποιες φορες χωρις λογο κανει κατι ασκοπα fade away και σουτ απο τα 8 μετρα αψυχολογητα.

Στον ολυμπιακο ο μπαρτζωκας θα του το βελτιωνε πολυ αυτο. οι αποφασεις του θα ηταν πιο μελετημενες και πιο οργανωμενες. ετσι και αλλιως το μπασκετ του μπαρτζωκα κατα κυριο λογο δεν στηριζεται στο isolation, αλλα στα κρισιμα εαν πρεπει το κανει, το ειδαμe στο f4.
Tοτε λοιπον θα εχεις ενα πυρηνικο οπλο αν εχεις χεζονια καθως μπορει να σκοραρει με χιλιους τροπους. Στον ολυμπιακο του μπαρτζωκα θα μαθαινε να παιζει αμυνα χωρου και με συνεπεια, αυτο που του λειπει δηλαδη. το κορμι το εχει τα προσοντα τα εχει, θα προσαρμοζοταν στην φιλοσοφια του κοουτς ειδικα αν οπως λεει τον θαυμαζει.

Παιζει ρολο και που παει ενας παικτης οχι μονο τι εκανε πριν.
Αν θυμαστε καλα τον Πητερς στην μπασκονια εκανε πολλες προσωπικες φασεις,
στον ολυμπιακο εμαθε πολλα αλλα να κανει χωρις να χασει τα ποσοστα του. Ο μπαρτζωκας δεν αφαιρει ικανοτητες, αφαιρει ευθυνες και επικεντρώνεται στα κυρια ατου του παικτη.
εχει διαφορα.

με μια γρηγορη προσεγγιση θα ελεγα οτι ο Χεζονια στον Ολυμπιακο θα μπορουσε να βελτιωθει
και στην ομαδικη αμυνα και στο shot selection και στην αποδοτικοτητα(efficiency) ανεξάρτητα που θα μειωνοταν το ατομικο του σκοραρισμα.


* Γι αυτο πιστευω και οτι ο Μοντερο(ακομα και ο Κοντι) στον ολυμπιακο θα ειναι πολυ καλυτερος σουτερ.
το ποσο καλος σουτερ ειναι καποιος εχει να κανει με την ποιοτητα των σουτ που παιρνει.
(το ειδαμε και με Γουοκαπ οταν δεν σουταρε με την γλωσσα εξω απο την κουραση)

Αν ενας παίκτης παιρνει περισσότερα contested τρίποντα, pull up,
fadeaways, δύσκολα post up, ακόμα κι αν είναι εξαιρετικος, το ποσοστο του θα πέσει
Υπάρχει δηλαδή ενδιαφέρον για τον Χεζόνια ; Νόμιζα το μεγάλο όνομα που θέλαμε στο 3 ήταν ο Ντιαλό..
εγω απλως ειπα πως μπορει να βελτιωθει ο χεζονια στον ολυμπιακο.
το ονομα του ακουγεται εντονα ναι. αλλα δεν ξερω κατα ποσο τον βλεπει σοβαρα η ομαδα.

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9390
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 12:42 pm

Heisenberg έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:37 pm
BillyPao έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:23 pm


Αυτό που λες το λέγατε και πέρυσι με τον Ουόρντ, που "θα παίρνει πλέον καλύτερα τρίποντα και θα ανεβάσει το ποσοστό του σε σχέση με την Παρί" και τελικά φέτος ήταν πολύ άστοχος στα τρίποντα. Και ούτε ο Ουόκαπ σούταρε πολύ καλύτερα από τον μέσο όρο του φέτος, απλά πέρυσι ήταν πολύ άστοχος.
χαχα καλο. ο γουοκαπ περσι ειχε 34%. και ποσοστο καριερας στην ευρωλιγκα παλι 34%.
φετος σουταρε τα διπλασια τριποντα απο περσι 98 αντι 50 και ειχε 36.7%.

:welcome:
Είχα κάνει τον Απρίλιο ένα αντίστοιχο search:
Conan1982 έγραψε:
Τρί Απρ 07, 2026 11:57 am
golitog7 έγραψε:
Τρί Απρ 07, 2026 10:23 am
Ο Β έχει ξεκαθαρίσει με τις επιλογές τους ότι θέλει να δημιουργούνται καλές προυποθέσεις σουτ, και πιστεύει ότι έτσι έναν μέτριο σουτέρ θα τον κάνει καλύτερο.
Θεωρητικά ναι, ισχύει όμως;
Tyson Ward φέτος μακράν την χειρότερη επίδοση στα τρίποντα σε Ευρωπαϊκές διοργανώσεις.
Thomas Walkup: Έφυγε από την Ζαλγκίρις με πολύ καλά ποσοστά και δεν τα έχει επαναλάβει από τότε.
William Goss: καλά σχετικά σ' εμάς φέτος πολύ καλύτερα με την Ζαλκγίρις.
Luka Vildoza: Εξαιρετικά σταθέρα ποσοστά ανεξαρτήτως ομάδας.


Alec Piters: Πράγματι στον Ολυμπιακό από καλός σουτέρ έφτασε να έχει 2 χρονιές πάνω από 50% ευστοχία στην Ευρώπη
Tyler Dorsey: Συνεχίζει να κινείται σε καλά ποσοστά αν και στην Φενέρ είχε τα καλύτερα ποσοστά.
Isaah Canaan: Την πρώτη χρονιά πεσμένος την δεύτερη την καλύτερη του χρονιά.
Kostas Sloukas: Τις 2 πρώτες χρονιές πολύ καλά την τρίτη όχι

Brazdeikis: Πολύ μικρό δείγμα αλλά πήγε χάλια.
Fournier, Ntilikina δεν έχουμε κοντινό δείγμα.

Περισσότερο βλέπω να ευνοούνται οι ήδη καλοί σουτέρ στην ομάδα μας και όχι οι μέτριοι ή οι κακοί.


BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8111
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Ιουν 26, 2026 12:48 pm

Heisenberg έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:37 pm
BillyPao έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:23 pm


Αυτό που λες το λέγατε και πέρυσι με τον Ουόρντ, που "θα παίρνει πλέον καλύτερα τρίποντα και θα ανεβάσει το ποσοστό του σε σχέση με την Παρί" και τελικά φέτος ήταν πολύ άστοχος στα τρίποντα. Και ούτε ο Ουόκαπ σούταρε πολύ καλύτερα από τον μέσο όρο του φέτος, απλά πέρυσι ήταν πολύ άστοχος.
χαχα καλο. ο γουοκαπ περσι ειχε 34%. και ποσοστο καριερας στην ευρωλιγκα παλι 34%.
φετος σουταρε τα διπλασια τριποντα απο περσι 98 αντι 50 και ειχε 36.7%.

:welcome:
Επιβεβαιώνεις αυτό ακριβώς που έγραψα, ότι δηλαδή δεν σούταρε πολύ καλύτερα από τον μέσο όρο του. Δεν έγραψα ότι δεν σούταρε καλύτερα, γιατί όντως σούταρε λίγο πάνω από τον μέσο όρο του.

Heisenberg

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1492
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Ιουν 26, 2026 12:50 pm

BillyPao έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:48 pm
Heisenberg έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:37 pm


χαχα καλο. ο γουοκαπ περσι ειχε 34%. και ποσοστο καριερας στην ευρωλιγκα παλι 34%.
φετος σουταρε τα διπλασια τριποντα απο περσι 98 αντι 50 και ειχε 36.7%.

:welcome:
Επιβεβαιώνεις αυτό ακριβώς που έγραψα, ότι δηλαδή δεν σούταρε πολύ καλύτερα από τον μέσο όρο του. Δεν έγραψα ότι δεν σούταρε καλύτερα, γιατί όντως σούταρε λίγο πάνω από τον μέσο όρο του.
ο Γουοκαπ ειναι, τσιμεντο σπαει, ποσο καλυτερα να σουταρει δηλαδη;
σχεδον 3% ειναι βελτιωση για τον Γουοκαπ, ειδικα ενω εχει σουταρει τα διπλασια τριποντα.

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1893
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 2

Παρ Ιουν 26, 2026 12:52 pm

Heisenberg έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:21 pm
Jeight έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:17 pm


Προφανως και παιζει ρολο το συστημα, το εχει πει και ο Μποζικας πριν απο μια βδομαδα πως παικτες σαν τον Ward δυσκολευτηκαν παρα πολυ στην αρχη καθως ειχαν χτισει συνηθειες εντελως διαφορετικες
κανενα συστημα δεν φταιει γιατι δεν πηρε εκβιασμενα τριποντα(κυριως ελευθερα ηταν) ουτε του εβγαζε την γλωσσα ο μπαρτζωκας σε λεπτα και σουταρε ξελιγωμενος.
ο Ward απλως δεν ειναι καλος σουτερ. end of story.
Ο Ward δεν ειναι σουτερ του 25%. Επειδη σουταρε μια χρονια 25% ενω σε πρωταθλημα εγχωρια και ευρωπαικα στην καριερα του σουταρει με 34% δεν προκειται να θεωρησω την φετινη χρονια τον κανονα. Εχω πολυ μεγαλυτερο δειγμα απο φετος μονο.

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2397
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Ιουν 26, 2026 12:52 pm

Heisenberg έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:39 pm
Gkstavros έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:34 pm


Υπάρχει δηλαδή ενδιαφέρον για τον Χεζόνια ; Νόμιζα το μεγάλο όνομα που θέλαμε στο 3 ήταν ο Ντιαλό..
εγω απλως ειπα πως μπορει να βελτιωθει ο χεζονια στον ολυμπιακο.
το ονομα του ακουγεται εντονα ναι. αλλα δεν ξερω κατα ποσο τον βλεπει σοβαρα η ομαδα.
Εμενα δεν μου αρεσει ο Χεζονια για τον Ολυμπιακο. Καλος παικτης γενικα, δεν αμφιβαλλω, αλλα μου φαινεται ανισορροπος πολυ και με πολυ μπλαζε υφος. Δεν μου βγαζει κατι το θετικο γενικοτερα.

Heisenberg

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1492
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Ιουν 26, 2026 12:55 pm

Rivers15 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:52 pm
Heisenberg έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:39 pm


εγω απλως ειπα πως μπορει να βελτιωθει ο χεζονια στον ολυμπιακο.
το ονομα του ακουγεται εντονα ναι. αλλα δεν ξερω κατα ποσο τον βλεπει σοβαρα η ομαδα.
Εμενα δεν μου αρεσει ο Χεζονια για τον Ολυμπιακο. Καλος παικτης γενικα, δεν αμφιβαλλω, αλλα μου φαινεται ανισορροπος πολυ και με πολυ μπλαζε υφος. Δεν μου βγαζει κατι το θετικο γενικοτερα.
πολλοι ανισόρροποι ηρθαν στον ολυμπιακο και με πολυ λιγοτερο ταλεντο.
δεν διαφωνω οτι ειναι αψυχολογητος. εγω τεχνικα αναφέρθηκα σε αυτον.

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2397
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Ιουν 26, 2026 12:55 pm

Jeight έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:52 pm
Heisenberg έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:21 pm


κανενα συστημα δεν φταιει γιατι δεν πηρε εκβιασμενα τριποντα(κυριως ελευθερα ηταν) ουτε του εβγαζε την γλωσσα ο μπαρτζωκας σε λεπτα και σουταρε ξελιγωμενος.
ο Ward απλως δεν ειναι καλος σουτερ. end of story.
Ο Ward δεν ειναι σουτερ του 25%. Επειδη σουταρε μια χρονια 25% ενω σε πρωταθλημα εγχωρια και ευρωπαικα στην καριερα του σουταρει με 34% δεν προκειται να θεωρησω την φετινη χρονια τον κανονα. Εχω πολυ μεγαλυτερο δειγμα απο φετος μονο.
Ο Γουορντ θα πρεπει να παρει μια μπαλα μπασκετ και να βαραει σουτ ολο το καλοκαιρι 6 ωρες την ημερα.
Σουταρε υπερβολικα ασχημα φετος και παιρνοντας σουτ υπο πολυ καλες προυποθεσεις.
Αν φτιαξει το σουτ του να σταθεροποιηθει εστω καπου στο 35% , θα ειναι τοπ.

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8111
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Ιουν 26, 2026 12:56 pm

Heisenberg έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:50 pm
BillyPao έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:48 pm


Επιβεβαιώνεις αυτό ακριβώς που έγραψα, ότι δηλαδή δεν σούταρε πολύ καλύτερα από τον μέσο όρο του. Δεν έγραψα ότι δεν σούταρε καλύτερα, γιατί όντως σούταρε λίγο πάνω από τον μέσο όρο του.
ο Γουοκαπ ειναι, τσιμεντο σπαει, ποσο καλυτερα να σουταρει δηλαδη;
σχεδον 3% ειναι βελτιωση για τον Γουοκαπ, ειδικα ενω εχει σουταρει τα διπλασια τριποντα.
Μα αυτό έγραψα, ότι υπήρξε βελτίωση στο ποσοστό του αλλά σε λογικά πλαίσια.

Άβαταρ μέλους
yawn.brigade

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1530
Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 12:58 pm

αν είναι να πάρουμε το Χεζόνια και να του αφαιρέσουμε το υψηλό usage, τα αψυχολόγητα σουτ και να του βελτιώσουμε και την ομαδική άμυνα μήπως να παίρναμε καλύτερα έναν άλλο παίκτη;

Heisenberg

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1492
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Ιουν 26, 2026 1:04 pm

yawn.brigade έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:58 pm
αν είναι να πάρουμε το Χεζόνια και να του αφαιρέσουμε το υψηλό usage, τα αψυχολόγητα σουτ και να του βελτιώσουμε και την ομαδική άμυνα μήπως να παίρναμε καλύτερα έναν άλλο παίκτη;
ευχαριστως! Ας τον βρουμε πρωτα.

fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2501
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 1:12 pm

kein έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:10 am
fotis vlachopoulos έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:09 pm


αν εγω πω οτι ξεκινησε η διαδικασια ελληνοποιησης του φαλ με σκοπο να βρει ευκολα συμβολαιο σε αλλη Ελληνικη ομαδα και να φυγει ευκολα και σαν φιλος (δεδομενου οτι ξερανε οτι για Αρη -Παοκ ο φαλ θα ηταν πολυτελεια και θα μπορουσαν να τον ικανοποιησουν και οικονομικα) και απλα βρεθηκε και ο ΠΑΟ στην εξισωση θα θεωρηθω μακιαβελικος?
Όχι φώτη μου, λογικός θα θεωρηθείς, το ίδιο ακριβώς σενάριο (υποθέτω δηλαδή γιατι δεν έχω πληροφορίες, ένας απλός μπασκετικός φαν είμαι) είχα γραψει πιο πισω στα ποστ αν δεις. Νομίζω αυτό ήταν το "λαθος" ή μάλλον για να το πω πιο σωστά η "λάθος εκτίμηση", πως δηλαδή ο Φαλ θα βρει συμβόλαιο στα Βόρεια με χρηματα ευρωλίγκας και ο Παναθηναϊκός (προερχόμενος από μια δύσκολη χρονιά θα κοιτάξει κάτι πιο φρέσκο ή λαμπερό) και δεν θα ασχοληθεί με τον Φαλ. Βέβαια δεν έδωσαν τοση σημασία στο γεγονός ότι έχει διαβατήριο, που ναι είναι σοβαρός παράγοντας στα 3-5 παιχνίδια των τελικών. Δεν εκτίμησαν σωστά επίσης ότι ο Φαλ είναι παίχτης κομμένος και ραμμένος για τον Ζοτς. Τώρα το αν θα πιάσει, αν θα είναι υγιής ή αν θα δικαιολογήσει τα λεφτά του, ε δεν το ξέρει κανείς μας. Είναι μια κίνηση με μπόλικο ρίσκο αλλά και ενδεχόμενο σοβαρό πλεονέκτημα αν βγει.
αν ο φαλ μπορει να βγαλει ενα 15λεπτο με χουαντσο και χεης ντεηβις θα ειναι παραγοντας με τις πασες του . το εχω ξαναγραψει.

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2501
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 1:20 pm

Jeight έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:38 am
fotis vlachopoulos έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:32 am


δεν με χαλαει καθολου να εχω 10 παικτες στο ροτεισον με 9 ποντους μεσο ορο σημαινει μπακαλιστικα οτι θα εχουμε 90 ποντους στο τσεπακι μας χωρις να χρειαστει να υπερβαλλει ευατον κανενας απο αυτος καθ'ολη τη σαιζον.,δεν ειναι αναγκη καθε χρονια να εχουμε τον πρωτο σκορερ . απο την αλλη αν αυτοι οι 10 παικτες παιζουν απο τιμια ως ελιτ αμυνα (αναλογα ο καθενας) δεν μπαινεις στη διαδικασια βαζω 95 τρωω 98 και χανω . και απο την αλλη ποιον να πρωτοφυλαξει ο αντιπαλος κοουτς αν ολοι μπορουν να σου ριξουν εικοσαρα αν βρουν την ευκαιρια και τα ελευθερα σουτ.
Μα δεν υπαρχει ισορροπια οτανσ ε καθε θεση μπουκωνεις ελιτ σκορερ. Πρωτον δεν θα εχουν τα νουμερα που εχουν συνηθως. Δευτερον θα υπαρχουν γκρινιες και εχουμε πολλα παραδειγματα απο την Εφες με Κλαιμπερν του Αταμαν μεχρι Παναθηναικο του Αταμαν (χμ, συμπτωση θα ειναι :wink: ), αρμανι του Μεσινα και πολλα αλλα.

Απλα πολλα παιδια εδω δεν πολυ-πανε αντιεμπορικους παικτες οπως ο Ward, o παπ, ο γουοκαπ, ο Φαλ κοκ. Γι αυτο εχουμε μισιτςιαδες, μαλεντοναδες, σορτσιαδες καθε καλοκαιρι. Εγω ειμαι καθετα αντιθετος σε αυτη την λογικη αλλα δεν μαλλον ειμαι η μειοψηφια εδω....
πρωτος εγω ειμαι απο αυτους που πιστευουν οτι για να εχεις ελιτ ομαδα δεν ειναι απαραιτητο να εχεις ολ σταρ ροτεισον και αν εχεις πολυφωνια σε επιθεση και αμυνα μπορεις να κανεις εξαιρετικη χρονια χωρις να εχεις καποιον που θα ξεχωριζει μονιμα ενω φυσικα κι οιι εργατες που κανουν τη βρωμοδουλεια ειναι υπερπολιτιμοι. αυτο που ελεγα εγω ειναι οτι αναλογα με τον αγωνα θα βγουν μπροστα 3-4 διαφορετικοι χωρις να ειναι αναγκαιο να κανουν βραδιες καριερας καθε φορα οι ιδιοι. Σασα ,φουρνιε ,ντορσευ , μιλου , ηταν μεχρι τωρα οι κυριοτεροι επιθετικοι μας πυλωνες με τους υπολοιπους να συνεισφερουν και σε αλλους τομεις εαν εχεις κανα δυο ακομα να μπορουν να σου βαλουν 20 σε ενα βραδυ που καποιοι αλλοι δεν θα ειναι καλοι δεν πιστευω να φερνει γκρινια ισα ισα ηρεμια νομιζω οτι θα φερει αφου οσο περισσοτεροι μπορουν αν βγαλουν το φιδι απο την τρυπα τοσο μικροτερο γινεται το "πρεπει" που ως γνωστον ειναι ενα ανθρωποφαγο ρημα.

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
Kostas89

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 143
Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 2:04 pm

Παιδιά το 34% του walkup το 80% ήταν ανενόχλητα να μην μιλάμε για το τρίποντο του walkup μόνο στο catchnshoot έχει αξιόλογο σουτ όλα τα άλλα μάνταρα δεν μπορείς να τον συγκρίνεις με κάποιον που έχει τις διπλάσιες προσπαθείες

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”