Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2513
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 9:11 am

Rivers15 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:59 pm
prime7 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:05 pm
Δεν πολύ κοιτάζω τι λένε οι δημοσιογράφοι πλέον καθώς τα προηγούμενα καλοκαίρια που ασχολιομουν ότι κατέβαζε η κεφαλα τους έγραφαν. Πιστεύεται ότι η ομάδα θα πάει για πρωτοκλασσάτο 3αρι μπροστά από Ward/Pap ή θα πάμε μόνο για αντικαταστάτη Πίτερς που θα ξέρει ότι θα παίζει 10 με 15 λεπτά πίσω από Σάσα και ίσως να πατάει και λίγο στο 5?
Ακουγα sport24 τον βλαχοπουλο ειπε πως ο Ολυμπιακος λογικα θα δει για τριαρι διοτι ο Παπ ειναι πλεον 35 και ο Γουορντ ειναι συμπληρωματικος. Επισης ειπε πως κατα τη γνωμη του το απολυτο τριαρι για αυτον τον ολυμπιακο ειναι ο μπογκα. Πως δενει τελεια το παζλ.
Καποιος του ειπε για χεζονια κ γελουσε.. λεγοντας πως δεν παιζει να λειτουργησει 5αδα με υπαρχοντες παικτες ολυμπιακου+χεζονια.
Τον λαθος Βλαχοπουλο εχουνε βαλει να μιλαει για μπασκετικα ....

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2513
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 9:14 am

berry έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:09 pm
@fotis vlachopoulos

Χαραμιζεσαι

Εισαι ετοιμος για ινσαϊντερ

Ψησου να σε κανουμε φολοου να τους πηξουμε στους γριφους
μα γι αυτο ρε φιλε αρχισα να γραφω λες και ειχα βαλει να καιγονται φυλλα δαφνης στο εργαστηριο του φαρμακειου . Θα κανω και ανταγωνισμο στον αλλο το Βλαχοπουλο. ινσαιντερς και αηδιες τωρα . :roofl:

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2513
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 9:54 am

TonyTonyChopper έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:12 pm
fotis vlachopoulos έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:00 pm


για το χουαντσο ελεγα και ειπα νικς γιατι εμπλεκεται ο τσακος εκει με καποιο τροπο. το γατονι το εγραψα κυριως γιατι επιασες το υποννοουμενο περι Ισπανιας με την αναφορα στο γνωστο βιβλιο.
Τόσο πολύ θέλει να έρθει ο Χουάντσο στον Ολυμπιακό ε;
βρε εμεις τι θεμε μετραει ,ακου εκει να εχουν γνωμη και οι παικτες ,γιατι τους ρωτησε κανεις στην τελικη? εχουμε μπει στην πιο ομορφη περιοδο του χρονου , εκει που ο καθε μεταγραφολαγνος που σεβεται τον εαυτο του αντι να σκρολαρει οθονες χαζευοντας πατουσες (εχουν γινει της μοδας ), πλαθει σεναρια ξεροσταλιαζει πανω απο τα σοσιαλ μυδια και ανταλλασει αποψεις ιδεες και γνωμες με αλλους μεταγραφολαγνους πετωντας που και που καμια Μ2λ@κια για να κοροιδεψει τους ινσαιντερς αυτου του κοσμου . με λιγα λογια #apolayse to metagrafiko kalokairi in Greece#

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3696
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 9:57 am

berry έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 8:18 am
Γουορεν επαιξε ελαχιστα λαστ γιαρ.
Δεν ...

https://www.proballers.com/basketball/p ... t-j-warren



Οταν λενε 4/5 μηπως εννοουν Μετου

Ρε σεις ο Γιαμπου δεν επαιζε και στο 3 καποτε ή δεν θυμαμαι καλα ;

Ρεαλ ειχε 5 Ταβαρες Πουαριε
4 Ραντολφ Τομκινς και Ντεκ
Και Γιαμπου επαιζε και 3 και 4 νομιζω

Αν ειναι ετσι χωραει με 15 λ στο 4 και 8 ξερω γω στο 3
Για Μετου μιλαμε καθως αναθερμανθηκε το ενδιαφερον.

Ο Γιαμπουσελε ηταν 4-3. 5 δεν επαιξε ποτε στην ευρωλιγκα. Με την Γαλλια επαιξε σε small ball 5 οταν εφτασε να παιζει ουσιαστικα χωρις ψηλους στους περασμενους Ολυμπιακους. Απο εκει περα εφυγε για ΝΒΑ οπου με τα κιλα που πηρε το θεωρω εντελως αποθανο να μπορει να κατεβεινπλεον στο 3. Λιγα λεπτα στο 5 μπορει να δωσει. Σιγουρα δεν ειναι οτι παιρνεις Μετου ή Γιανπουσελε και διωχνεις Χολ που διαβασα σε καποια σχολια. Ειναι λυσης αναγκης και την Α1 στους τελικους και οχι για βασικο πλανο

fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2513
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 10:02 am

shaq7 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 2:22 am
νομιζω ειναι θεμα ιεραρχιας,εχουν προγραμμα με λιγα λογια...

οι αποχωρισεις βγηκαν πρωτες λογω οτι ληγαν οι ρητρες υποθετω..πρωτα η ομαδα ανακοινωσε ανανεωση μπαρτζω,μετα θα ανακοινωσει του παπ..πιθανοτατα του γουοκαπ και ντορσει αν εχουν τελειωσει και μετα μοντερο μακινταιρ..νταξει τι μας νοιαζει αν δεν εχουν ανακοινωθει αλλα εχουν υπογραψει..

δεν εχουμε και πολλα ακομα..1-2 παικτες θα ρθουν..βασικα θα παρουμε και 3ρι δεν παιζει αλλα ισως το αφησουμε μεσα στην χρονια..δεν εχει λογικη να διωξαμε τον σακ και να παμε με 1 3ρι και τον παπ..ακομα και να σκεφτονται να βαζουν εκει τον φουρνιε παλι δεν κολλαει.

ο τζοσεφ μεχρι ποτε ειναι να ενεργοποιηθει η οψιον του εχει πει κανεις?
παιζει και το αλλο να τους εχουν υπογραψει κανονικα ολους και το τεσσαρι και το τριαρι και να μην λενε τιποτα πουθενα ,γιατι μπαινουν και διαβαζουν το φορουμ και σπανε πλακα με τα σεναρια μας . αν κλεισει το ροστερ απο 1η Ιουλιου τι σκατα καλοκαιρι θα περασουνε χωρις τα ινσαιντεριλικια και τις ιστοριες για αγριους. δες το κι αλλιως ειμαστε ενα ειδος ατυπου Νασιοναλ τζεογραφικ οπου ο Homo metagrafokavlus κινειται στο φυσικο του περιβαλλον και συναναστρεφεται ομοιους του. ε αμα παρακολουθεις τετοια προγραμματαρα ευκολα την κοβεις?

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
Άβαταρ μέλους
TonyTonyChopper

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: Τρί Ιουν 03, 2025 7:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 10:03 am

fotis vlachopoulos έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 9:54 am
TonyTonyChopper έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:12 pm


Τόσο πολύ θέλει να έρθει ο Χουάντσο στον Ολυμπιακό ε;
βρε εμεις τι θεμε μετραει ,ακου εκει να εχουν γνωμη και οι παικτες ,γιατι τους ρωτησε κανεις στην τελικη? εχουμε μπει στην πιο ομορφη περιοδο του χρονου , εκει που ο καθε μεταγραφολαγνος που σεβεται τον εαυτο του αντι να σκρολαρει οθονες χαζευοντας πατουσες (εχουν γινει της μοδας ), πλαθει σεναρια ξεροσταλιαζει πανω απο τα σοσιαλ μυδια και ανταλλασει αποψεις ιδεες και γνωμες με αλλους μεταγραφολαγνους πετωντας που και που καμια Μ2λ@κια για να κοροιδεψει τους ινσαιντερς αυτου του κοσμου . με λιγα λογια #apolayse to metagrafiko kalokairi in Greece#
Έχεις δίκιο πάω πάσο :sorry:

Ελπίζω να έχει τελειώσει το one piece μέχρι να πεθάνω. :bblove:
FabrizioOberto

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 366
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: McKissick
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 10:46 am

fotis vlachopoulos έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 10:02 am
shaq7 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 2:22 am
νομιζω ειναι θεμα ιεραρχιας,εχουν προγραμμα με λιγα λογια...

οι αποχωρισεις βγηκαν πρωτες λογω οτι ληγαν οι ρητρες υποθετω..πρωτα η ομαδα ανακοινωσε ανανεωση μπαρτζω,μετα θα ανακοινωσει του παπ..πιθανοτατα του γουοκαπ και ντορσει αν εχουν τελειωσει και μετα μοντερο μακινταιρ..νταξει τι μας νοιαζει αν δεν εχουν ανακοινωθει αλλα εχουν υπογραψει..

δεν εχουμε και πολλα ακομα..1-2 παικτες θα ρθουν..βασικα θα παρουμε και 3ρι δεν παιζει αλλα ισως το αφησουμε μεσα στην χρονια..δεν εχει λογικη να διωξαμε τον σακ και να παμε με 1 3ρι και τον παπ..ακομα και να σκεφτονται να βαζουν εκει τον φουρνιε παλι δεν κολλαει.

ο τζοσεφ μεχρι ποτε ειναι να ενεργοποιηθει η οψιον του εχει πει κανεις?
παιζει και το αλλο να τους εχουν υπογραψει κανονικα ολους και το τεσσαρι και το τριαρι και να μην λενε τιποτα πουθενα ,γιατι μπαινουν και διαβαζουν το φορουμ και σπανε πλακα με τα σεναρια μας . αν κλεισει το ροστερ απο 1η Ιουλιου τι σκατα καλοκαιρι θα περασουνε χωρις τα ινσαιντεριλικια και τις ιστοριες για αγριους. δες το κι αλλιως ειμαστε ενα ειδος ατυπου Νασιοναλ τζεογραφικ οπου ο Homo metagrafokavlus κινειται στο φυσικο του περιβαλλον και συναναστρεφεται ομοιους του. ε αμα παρακολουθεις τετοια προγραμματαρα ευκολα την κοβεις?
Τι το έγραψες τώρα αυτό με το Homo metagrafokavlus; Το φαντάστηκα σε ντοκιμαντέρ με φωνή Sir David Attenborough. :shock:

melagis

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 198
Εγγραφή: Δευ Μαρ 28, 2022 11:11 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 12:39 pm

Αλήθεια υπάρχει ενδιαφέρον για Γιαμπουσελε?????

Απο τη μία είναι πολύ ποιοτικος παικτης με εμπειρία που θα μας λυσει αρκετά θέματα αλλα ::

Παικτης 120 κιλών στο 4 λιγάκι δύσκολο να ανταποκριθεί στο 4.....
Πιο πολυ για 5 τον κόβω πλεον....


Ενα παικτη με υψος και σωματοδομή Χουαντσο- Lyles στο 4 θεωρω θα ηταν πιο ταιριαστό με ΔΕΔΟΜΕΝΟ οτι έχουμε 3 παικτες αποκλειστικά στο 5 και Καραγιαννιδη που θα διεκδικήσει και αυτος το ρόλο που του αναλογεί καιβπροσωπικα ευχομαι να μας εκπληξει ευχάριστα....

Θεωρώ οτι στο 3 πονάμε πολυ.....
Ο Παπανικολαου θα μπορούσε να δώσει λύσεις στο 4 για 10 λεπτά πάντως...
Υψος εχει, σουτ εχει, αμυνα ξερει,....

Coach b knows better.....

Kostas89

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 12:59 pm

melagis έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 12:39 pm
Αλήθεια υπάρχει ενδιαφέρον για Γιαμπουσελε?????

Απο τη μία είναι πολύ ποιοτικος παικτης με εμπειρία που θα μας λυσει αρκετά θέματα αλλα ::

Παικτης 120 κιλών στο 4 λιγάκι δύσκολο να ανταποκριθεί στο 4.....
Πιο πολυ για 5 τον κόβω πλεον....


Ενα παικτη με υψος και σωματοδομή Χουαντσο- Lyles στο 4 θεωρω θα ηταν πιο ταιριαστό με ΔΕΔΟΜΕΝΟ οτι έχουμε 3 παικτες αποκλειστικά στο 5 και Καραγιαννιδη που θα διεκδικήσει και αυτος το ρόλο που του αναλογεί καιβπροσωπικα ευχομαι να μας εκπληξει ευχάριστα....

Θεωρώ οτι στο 3 πονάμε πολυ.....
Ο Παπανικολαου θα μπορούσε να δώσει λύσεις στο 4 για 10 λεπτά πάντως...
Υψος εχει, σουτ εχει, αμυνα ξερει,....

Coach b knows better.....
Ο γιαμπουζελε είναι ιδιαίτερα αθλητικός για Ευρώπη αφού έπαιξε NBA(συνδυασμός κιλών και ύψους)μπορεί να σταθεί στο 4 γιατί έχει elite τρίποντο σε συνδυασμό με tyrique fournier Montero McIntyre η ομάδα θα είναι πυραυλοκινητη

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16441
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 1:03 pm

Γιαμπουσελε αν πάει στο 3 θα τον περνάει στα πόδια μέχρι και ο Χαραλαμπόπουλος.. ο τύπος είναι τανκ στο 5 μια χαρά στέκεται στο 3 ούτε με αίτηση

Kostas89

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 1:10 pm

shaq7 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 1:03 pm
Γιαμπουσελε αν πάει στο 3 θα τον περνάει στα πόδια μέχρι και ο Χαραλαμπόπουλος.. ο τύπος είναι τανκ στο 5 μια χαρά στέκεται στο 3 ούτε με αίτηση
3 θα παίζει ο φούρνιε off ball χωρίς να κουράζεται με 3 χειριστές όπως έπαιζε στους Νικς αν δεν κάνω λάθος και εκείνη την χρονιά έβαλε 240 τρίποντα

fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2513
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 1:19 pm

TonyTonyChopper έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 10:03 am
fotis vlachopoulos έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 9:54 am


βρε εμεις τι θεμε μετραει ,ακου εκει να εχουν γνωμη και οι παικτες ,γιατι τους ρωτησε κανεις στην τελικη? εχουμε μπει στην πιο ομορφη περιοδο του χρονου , εκει που ο καθε μεταγραφολαγνος που σεβεται τον εαυτο του αντι να σκρολαρει οθονες χαζευοντας πατουσες (εχουν γινει της μοδας ), πλαθει σεναρια ξεροσταλιαζει πανω απο τα σοσιαλ μυδια και ανταλλασει αποψεις ιδεες και γνωμες με αλλους μεταγραφολαγνους πετωντας που και που καμια Μ2λ@κια για να κοροιδεψει τους ινσαιντερς αυτου του κοσμου . με λιγα λογια #apolayse to metagrafiko kalokairi in Greece#
Έχεις δίκιο πάω πάσο :sorry:
ουτε πασο ουτε σορρυ αδερφε , αν διαβαζεις καιρο το φορουμ θα εχεις ανακαλυψει οτι εχω μεγαλο προβλημα να κρατησω μια μπασκετικη κουβεντα σοβαρη και να μην το ριξω στην πλακα ,ιδιαιτερα οταν εχω να κανω με ανθρωπους που βλεπουν το μπασκετ σαν κι εμενα μια ευχαριστη νοτα δηλαδη και μια ευκαιρια να ξεφυγουμε λιγο απο το καθημερινο μας ζορι. εγω συγνωμη αν σου δημιουργησα λαθος εντυπωση με τα ψευδο ινσαιντεριλικια μου .

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1901
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 2

Σάβ Ιουν 27, 2026 1:23 pm

Μεοτυ παντα μου αρεσε αν και δνε τον εχω δει μετα τον τραυματισμο . Ο Αχιλλειος γενικα ειναι περιεργος τραυματισμος, παλιοτερα τελειωνε καιρερες πλεον παικτες συνεχιζουν στο υψηλοτερο επιπεδο αν και δεν ξερω αν ξαναπιανουν το peak τους.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16441
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 1:24 pm

Kostas89 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 1:10 pm
shaq7 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 1:03 pm
Γιαμπουσελε αν πάει στο 3 θα τον περνάει στα πόδια μέχρι και ο Χαραλαμπόπουλος.. ο τύπος είναι τανκ στο 5 μια χαρά στέκεται στο 3 ούτε με αίτηση
3 θα παίζει ο φούρνιε off ball χωρίς να κουράζεται με 3 χειριστές όπως έπαιζε στους Νικς αν δεν κάνω λάθος και εκείνη την χρονιά έβαλε 240 τρίποντα
Μωρέ ο φουρνιε μπορεί να παίξει οφ μπολ αλλά είναι από τους καλύτερους ον μπολ της Ευρώπης..οπότε είναι σαν να έχεις μια Φεράρι και να την οδηγάς να πας στο περίπτερο

Kostas89

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 1:28 pm

shaq7 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 1:24 pm
Kostas89 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 1:10 pm


3 θα παίζει ο φούρνιε off ball χωρίς να κουράζεται με 3 χειριστές όπως έπαιζε στους Νικς αν δεν κάνω λάθος και εκείνη την χρονιά έβαλε 240 τρίποντα
Μωρέ ο φουρνιε μπορεί να παίξει οφ μπολ αλλά είναι από τους καλύτερους ον μπολ της Ευρώπης..οπότε είναι σαν να έχεις μια Φεράρι και να την οδηγάς να πας στο περίπτερο
Και τον Μοντέρο τι θα τον κάνεις walkup; Ο Φούρνιε παίζει off ball ο Μοντέρο μπορεί; Όχι γι'αυτό θα ανοίγει τον δρόμο στον Φούρνιε και όταν φτάσει η ώρα θα την πάρει ο Γάλλος όπως έκανε και φετος το θέμα είναι να φτάσει Μάιος και να είναι ξεκούραστος όχι καταπονημένος από την κανονική διάρκεια

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”