Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

modernam

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 544
Εγγραφή: Τρί Σεπ 23, 2008 10:05 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 12:39 pm

O Ντόρσευ στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι foul.
Προσπαθεί να εξαργυρώσει μια καλή χρονιά ... εν μέσω συμβολαίου.
Αν ήμουν Αγγελόπουλοι, δεν θα έκανα τίποτα ... Θα έπαιρνα τριαρι που να ακουμπάει και στα 2 ... και τα ξαναλέμε του χρόνου ..
αν έχεις νεύρα Τάιλερ .. ξύδι ... Εμείς έχουμε φουρνιε + Μοντέρο + 3/2αρι στη θέση σου.

Η περίπτωση του γουολκαπ είναι τελείως διαφορετική.
Παίζει χρόνια πάνω από το συμβόλαιο του ... και αξίζει κάτι καλύτερο οικονομικά αλλά και σταθερότητα / ασφάλεια στη περίπτωση που δεν τραβήξει φέτος.

FabrizioOberto

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: McKissick
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 12:41 pm

redcard έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 12:37 pm
Ειναι απιστευτο παντως ποσο ηλεκτρονικο μελανι χυνεται τσαμπα επειδη οι ρεπορτερ απλα υποχρεουνται να γραφουν κατι, ειτε ξερουν τι συμβαινει ειτε (συνηθως) οχι.

Εκανα το λαθος να διαβασω ενα αρθρο στο gazzetta περι Ντορσει που δε λεει κυριολεκτικα απολυτως τιποτα καινουργιο παρα μονο δημιουργικες ασαφειες. Θα μπορουσα ανετα να το εχω γραψει κι εγω ή οποιοσδηποτε εδω μεσα μονο που αυτος που το γραψε πληρωθηκε.
Το πιο πιθανό είναι να τους κόστισε μια συνδρομή στο Chatgtp.

Άβαταρ μέλους
Djole77

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: Τετ Αύγ 09, 2023 2:40 pm
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 12:44 pm

FabrizioOberto έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 12:41 pm
redcard έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 12:37 pm
Ειναι απιστευτο παντως ποσο ηλεκτρονικο μελανι χυνεται τσαμπα επειδη οι ρεπορτερ απλα υποχρεουνται να γραφουν κατι, ειτε ξερουν τι συμβαινει ειτε (συνηθως) οχι.

Εκανα το λαθος να διαβασω ενα αρθρο στο gazzetta περι Ντορσει που δε λεει κυριολεκτικα απολυτως τιποτα καινουργιο παρα μονο δημιουργικες ασαφειες. Θα μπορουσα ανετα να το εχω γραψει κι εγω ή οποιοσδηποτε εδω μεσα μονο που αυτος που το γραψε πληρωθηκε.
Το πιο πιθανό είναι να τους κόστισε μια συνδρομή στο Chatgtp.
95% των αρθρων ετσι ειναι. Clickbaits και AI slop.

MOZZARTDR

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2023 11:55 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 12:59 pm

modernam έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 12:39 pm
O Ντόρσευ στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι foul.
Προσπαθεί να εξαργυρώσει μια καλή χρονιά ... εν μέσω συμβολαίου.
Αν ήμουν Αγγελόπουλοι, δεν θα έκανα τίποτα ... Θα έπαιρνα τριαρι που να ακουμπάει και στα 2 ... και τα ξαναλέμε του χρόνου ..
αν έχεις νεύρα Τάιλερ .. ξύδι ... Εμείς έχουμε φουρνιε + Μοντέρο + 3/2αρι στη θέση σου.

Η περίπτωση του γουολκαπ είναι τελείως διαφορετική.
Παίζει χρόνια πάνω από το συμβόλαιο του ... και αξίζει κάτι καλύτερο οικονομικά αλλά και σταθερότητα / ασφάλεια στη περίπτωση που δεν τραβήξει φέτος.
Πίστεψέ με και εγώ ιδανικά έτσι θα ήθελα να του συμπεριφερθώ γιατί πέρα από τη φετινή super χρόνια που έκανε και πέρσι φάνηκε μόνο στους τελικούς της GBL πέρα από το ελληνικό διαβατήριο δεν έχει προσφέρει κάτι άλλο.Επειδη ο ίδιος έχει δηλώσει παλιότερα ότι το μπάσκετ πλέον ειναι management και όπου βρεις καλύτερη προσφορά εκεί πας,επειδή οι απέναντι περιμένουν αυτή ακριβώς τη συμπεριφορά για να τον κλείσουν από φέτος για του χρόνου και να του δώσουν ένα ηγεμονικό συμβόλαιο,επειδή ξέρει ότι δεν υπάρχει άλλο διαθέσιμο ελληνικό διαβατήριο με τα δικά του χαρακτηριστικά,μήπως να το ξανασκεφτούμε καλύτερα?Το να βάζουμε το δικό μας εγωισμό πάνω απ''ολα το μόνο σίγουρο είναι ότι στο τέλος θα το πληρώσεις και θα το βρεις μπροστά σου ή ακόμα καλύτερα στους απέναντι.

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1911
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 2

Κυρ Ιουν 28, 2026 1:05 pm

MOZZARTDR έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 12:59 pm
modernam έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 12:39 pm
O Ντόρσευ στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι foul.
Προσπαθεί να εξαργυρώσει μια καλή χρονιά ... εν μέσω συμβολαίου.
Αν ήμουν Αγγελόπουλοι, δεν θα έκανα τίποτα ... Θα έπαιρνα τριαρι που να ακουμπάει και στα 2 ... και τα ξαναλέμε του χρόνου ..
αν έχεις νεύρα Τάιλερ .. ξύδι ... Εμείς έχουμε φουρνιε + Μοντέρο + 3/2αρι στη θέση σου.

Η περίπτωση του γουολκαπ είναι τελείως διαφορετική.
Παίζει χρόνια πάνω από το συμβόλαιο του ... και αξίζει κάτι καλύτερο οικονομικά αλλά και σταθερότητα / ασφάλεια στη περίπτωση που δεν τραβήξει φέτος.
Πίστεψέ με και εγώ ιδανικά έτσι θα ήθελα να του συμπεριφερθώ γιατί πέρα από τη φετινή super χρόνια που έκανε και πέρσι φάνηκε μόνο στους τελικούς της GBL πέρα από το ελληνικό διαβατήριο δεν έχει προσφέρει κάτι άλλο.Επειδη ο ίδιος έχει δηλώσει παλιότερα ότι το μπάσκετ πλέον ειναι management και όπου βρεις καλύτερη προσφορά εκεί πας,επειδή οι απέναντι περιμένουν αυτή ακριβώς τη συμπεριφορά για να τον κλείσουν από φέτος για του χρόνου και να του δώσουν ένα ηγεμονικό συμβόλαιο,επειδή ξέρει ότι δεν υπάρχει άλλο διαθέσιμο ελληνικό διαβατήριο με τα δικά του χαρακτηριστικά,μήπως να το ξανασκεφτούμε καλύτερα?Το να βάζουμε το δικό μας εγωισμό πάνω απ''ολα το μόνο σίγουρο είναι ότι στο τέλος θα το πληρώσεις και θα το βρεις μπροστά σου ή ακόμα καλύτερα στους απέναντι.
Και αμα σου πει δηλαδη οτι εγω θελω 3.2 μυρια γιατι τοσα μου δινουν οι απεναντι, θα τα δωσεις? 3.2 για τον Ντορσει?

Άβαταρ μέλους
Redfly

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1042
Εγγραφή: Τρί Φεβ 04, 2020 11:23 pm
Αγαπημένος παίκτης: Clyde the Glide
Αγαπημένη ομάδα: Protland-Trail-Blazers
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 1:28 pm

MOZZARTDR έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 12:59 pm
modernam έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 12:39 pm
O Ντόρσευ στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι foul.
Προσπαθεί να εξαργυρώσει μια καλή χρονιά ... εν μέσω συμβολαίου.
Αν ήμουν Αγγελόπουλοι, δεν θα έκανα τίποτα ... Θα έπαιρνα τριαρι που να ακουμπάει και στα 2 ... και τα ξαναλέμε του χρόνου ..
αν έχεις νεύρα Τάιλερ .. ξύδι ... Εμείς έχουμε φουρνιε + Μοντέρο + 3/2αρι στη θέση σου.

Η περίπτωση του γουολκαπ είναι τελείως διαφορετική.
Παίζει χρόνια πάνω από το συμβόλαιο του ... και αξίζει κάτι καλύτερο οικονομικά αλλά και σταθερότητα / ασφάλεια στη περίπτωση που δεν τραβήξει φέτος.
Πίστεψέ με και εγώ ιδανικά έτσι θα ήθελα να του συμπεριφερθώ γιατί πέρα από τη φετινή super χρόνια που έκανε και πέρσι φάνηκε μόνο στους τελικούς της GBL πέρα από το ελληνικό διαβατήριο δεν έχει προσφέρει κάτι άλλο.Επειδη ο ίδιος έχει δηλώσει παλιότερα ότι το μπάσκετ πλέον ειναι management και όπου βρεις καλύτερη προσφορά εκεί πας,επειδή οι απέναντι περιμένουν αυτή ακριβώς τη συμπεριφορά για να τον κλείσουν από φέτος για του χρόνου και να του δώσουν ένα ηγεμονικό συμβόλαιο,επειδή ξέρει ότι δεν υπάρχει άλλο διαθέσιμο ελληνικό διαβατήριο με τα δικά του χαρακτηριστικά,μήπως να το ξανασκεφτούμε καλύτερα?Το να βάζουμε το δικό μας εγωισμό πάνω απ''ολα το μόνο σίγουρο είναι ότι στο τέλος θα το πληρώσεις και θα το βρεις μπροστά σου ή ακόμα καλύτερα στους απέναντι.
Έφερε όμως τίτλο πέρσι... και φέτος μας κουβάλησε όλη τη χρονιά... Να διαβάζω για τον γουόκαπ όμως...μια χαρά συμβόλαιο παίρνει... πρώτη χρονιά φέτος έπαιξε υποφετά, έως καλά, σε φ4... Βρίσκουμε, ή μάλλον βρήκαμε καλύτερο ήδη. Κάθε παίκτης πρέπει να καταλαβαίνει τη πραγματική του αξία στην αγορά. Όποιος έχει καλύτερη πρόταση, ας το συζητήσει με τη διοίκηση. (ο μάνατζερ δηλαδή). Αν ο ντορσει έχει 3,2 από παναθηναικό, τα ζυγιζει η διοίκηση και αποφασίζει.. Εγώ θα τα έδινα αν δεν είχα βρει άλλον στη θέση του. Στον σλούκα δε τα έδωσαν, και δεν είχαν βρει άλλον στη θέση του και 4 χρόνια τραβιόμαστε με λύσεις της πλάκας.. χάνουμε ευρωλίγκες με τέτοιες λάθος αποφάσεις.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Redfly την Κυρ Ιουν 28, 2026 1:32 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16444
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 1:31 pm

Τα λεφτά που ακούγονται δεν βγάζουν νόημα .. πχ ο γουοκαπ από 1εκ ζήτησε 3 γιατί σε ένα φ4 του μπήκαν τα σουτ και ο ντορσει από 1.8 3.5 γιατί στα 30 του εκανε μισή σεζόν χρονιά δεύτερης 5δας;

Ο φουρνιε τι έπρεπε να ζητήσει και ο σασα που βγήκε μβπ;

Καλό είναι να μείνουν και οι δύο αλλά πρέπει να λογικευτούν ..ειδικά ο Θωμάς στα 34 και να φύγει κακό δικό του θα ναι.. ο ντορσει είναι καλό διαβατήριο αλλά από 1.8 το 2.8 το ακούω καλύτερα.. τώρα να πάρει όσα ο σασα με μισή χρονιά είναι τραβηγμένο

Άβαταρ μέλους
coach blue

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2912
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
Τοποθεσία: in the paint
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 1:37 pm

Ασχετα με το τι θεωρουν οτι αξιζουν , πιστευουν δε πιστευουν ας αναψουν ενα κερακι που εφαγε φλασια ο τειστι τραβελερ να δοκιμασει μεσογειακη κουζινα , ηρθε απο τα μερη μας και γινανε ανθρωποι :wink:

Αλλιως παλι με γρανιτα σπρωξε-γλυψε θα την βγαζανε καλοκαιριατικα .

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1911
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 2

Κυρ Ιουν 28, 2026 1:38 pm

Redfly έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 1:28 pm
MOZZARTDR έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 12:59 pm


Πίστεψέ με και εγώ ιδανικά έτσι θα ήθελα να του συμπεριφερθώ γιατί πέρα από τη φετινή super χρόνια που έκανε και πέρσι φάνηκε μόνο στους τελικούς της GBL πέρα από το ελληνικό διαβατήριο δεν έχει προσφέρει κάτι άλλο.Επειδη ο ίδιος έχει δηλώσει παλιότερα ότι το μπάσκετ πλέον ειναι management και όπου βρεις καλύτερη προσφορά εκεί πας,επειδή οι απέναντι περιμένουν αυτή ακριβώς τη συμπεριφορά για να τον κλείσουν από φέτος για του χρόνου και να του δώσουν ένα ηγεμονικό συμβόλαιο,επειδή ξέρει ότι δεν υπάρχει άλλο διαθέσιμο ελληνικό διαβατήριο με τα δικά του χαρακτηριστικά,μήπως να το ξανασκεφτούμε καλύτερα?Το να βάζουμε το δικό μας εγωισμό πάνω απ''ολα το μόνο σίγουρο είναι ότι στο τέλος θα το πληρώσεις και θα το βρεις μπροστά σου ή ακόμα καλύτερα στους απέναντι.
Έφερε όμως τίτλο πέρσι... και φέτος μας κουβάλησε όλη τη χρονιά... Να διαβάζω για τον γουόκαπ όμως...μια χαρά συμβόλαιο παίρνει... πρώτη χρονιά φέτος έπαιξε υποφετά, έως καλά, σε φ4... Βρίσκουμε, ή μάλλον βρήκαμε καλύτερο ήδη. Κάθε παίκτης πρέπει να καταλαβαίνει τη πραγματική του αξία στην αγορά. Όποιος έχει καλύτερη πρόταση, ας το συζητήσει με τη διοίκηση. (ο μάνατζερ δηλαδή). Αν ο ντορσει έχει 3,2 από παναθηναικό, τα ζυγιζει η διοίκηση και αποφασίζει.. Εγώ θα τα έδινα αν δεν είχα βρει άλλον στη θέση του. Στον σλούκα δε τα έδωσαν, και δεν είχαν βρει άλλον στη θέση του και 4 χρόνια τραβιόμαστε με λύσεις της πλάκας.. χάνουμε ευρωλίγκες με τέτοιες λάθος αποφάσεις.
Ναι ενω οταν ηταν ο Σλουκας ειχε σηκωσει τοσες ευρωλιγκες με εμας. Τι κακο που μας βρηκε που εφυγε...

Ο Γουοκαπ παιζει καλα απο το 21 μεχρι σημερα. Μονο περυσι με το θεμα στην μεση ηταν κακος.

MOZZARTDR

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2023 11:55 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 2:01 pm

Jeight έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 1:38 pm
Redfly έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 1:28 pm


Έφερε όμως τίτλο πέρσι... και φέτος μας κουβάλησε όλη τη χρονιά... Να διαβάζω για τον γουόκαπ όμως...μια χαρά συμβόλαιο παίρνει... πρώτη χρονιά φέτος έπαιξε υποφετά, έως καλά, σε φ4... Βρίσκουμε, ή μάλλον βρήκαμε καλύτερο ήδη. Κάθε παίκτης πρέπει να καταλαβαίνει τη πραγματική του αξία στην αγορά. Όποιος έχει καλύτερη πρόταση, ας το συζητήσει με τη διοίκηση. (ο μάνατζερ δηλαδή). Αν ο ντορσει έχει 3,2 από παναθηναικό, τα ζυγιζει η διοίκηση και αποφασίζει.. Εγώ θα τα έδινα αν δεν είχα βρει άλλον στη θέση του. Στον σλούκα δε τα έδωσαν, και δεν είχαν βρει άλλον στη θέση του και 4 χρόνια τραβιόμαστε με λύσεις της πλάκας.. χάνουμε ευρωλίγκες με τέτοιες λάθος αποφάσεις.
Ναι ενω οταν ηταν ο Σλουκας ειχε σηκωσει τοσες ευρωλιγκες με εμας. Τι κακο που μας βρηκε που εφυγε...

Ο Γουοκαπ παιζει καλα απο το 21 μεχρι σημερα. Μονο περυσι με το θεμα στην μεση ηταν κακος.
Φίλε μου μιλάς εκ του ασφαλούς έχοντας ελληνοποιήσει του Ουόκαπ εν μια νυκτί,έχεις Βεζένκοβ που παίζει εθνική Βουλγαρίας αλλά λογίζεται ως Έλληνας,πηγές να ελληνοποιήσεις τον Φάλ ήταν στο τελευταίο στάδιο η διαδικασία.Δε λέω και εγώ αν ήμουν στη θέση σου το ίδιο θα έκανα για να έχω μια ομάδα ανταγωνιστική.Για τον Σλούκα που ανέφερες αν πιστεύεις ότι μπορεσες να τον αντικαταστήσεις και βρήκες αντίστοιχο decision maker και όλα τα χαρακτηριστικά που έχει τότε μάλλον γελιέσαι οικτρά ή δεν μπορείς να αναγνωρίσεις την προσφορά που είχε τόσα χρόνια στην ομάδα.Τελος για τον Ντόρσεϊ αν πιστεύεις ότι μπορείς να βρεις ισάξιο ή καλύτερο του και με ελληνικό διαβατήριο τότε μην τον ανανεώνεις.Δυστυχως το οικονομικό είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης και είναι υποκειμενικό όμως έτσι είναι η αγορά το να κάνουμε.

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1911
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 2

Κυρ Ιουν 28, 2026 2:14 pm

MOZZARTDR έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 2:01 pm
Jeight έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 1:38 pm


Ναι ενω οταν ηταν ο Σλουκας ειχε σηκωσει τοσες ευρωλιγκες με εμας. Τι κακο που μας βρηκε που εφυγε...

Ο Γουοκαπ παιζει καλα απο το 21 μεχρι σημερα. Μονο περυσι με το θεμα στην μεση ηταν κακος.
Φίλε μου μιλάς εκ του ασφαλούς έχοντας ελληνοποιήσει του Ουόκαπ εν μια νυκτί,έχεις Βεζένκοβ που παίζει εθνική Βουλγαρίας αλλά λογίζεται ως Έλληνας,πηγές να ελληνοποιήσεις τον Φάλ ήταν στο τελευταίο στάδιο η διαδικασία.Δε λέω και εγώ αν ήμουν στη θέση σου το ίδιο θα έκανα για να έχω μια ομάδα ανταγωνιστική.Για τον Σλούκα που ανέφερες αν πιστεύεις ότι μπορεσες να τον αντικαταστήσεις και βρήκες αντίστοιχο decision maker και όλα τα χαρακτηριστικά που έχει τότε μάλλον γελιέσαι οικτρά ή δεν μπορείς να αναγνωρίσεις την προσφορά που είχε τόσα χρόνια στην ομάδα.Τελος για τον Ντόρσεϊ αν πιστεύεις ότι μπορείς να βρεις ισάξιο ή καλύτερο του και με ελληνικό διαβατήριο τότε μην τον ανανεώνεις.Δυστυχως το οικονομικό είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης και είναι υποκειμενικό όμως έτσι είναι η αγορά το να κάνουμε.
Η φυγη του Σλουκα δεν κοστισε ευρωλιγκες γιατι πολυ απλα δεν τις πηρε ως πρωτο βιολι εδω. Επισης οι ελληνοποιησεις δημιυργουν πλεονεκτημα για καθε ομαδα. Ο ΠΑΟ που τοσα χρονια εκανε τον θεματοφυλακα του ελληνικου μπασκετ πηγε και εκλεισε τον φαλ.

Ουτε ο Γουοκαπ ουτε ο Ντορσει αξζουν 3 μυρια. Αν τα δωσεις τωρα ο Μοντερο οταν ειναι να υπογραψει νεο συμβολαιο θα ζητησει 4. Πρεπει να υπαρχουν ισορροπιες. Ας χασω και ευρωλιγκες, δεν με νοαιζει.

Άβαταρ μέλους
tokalytero3d

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3205
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 2

Κυρ Ιουν 28, 2026 2:42 pm

Ο βεζενκοφ γεννήθηκε στην Κύπρο, ήρθε στην Ελλάδα στην εφηβεία, έχει πάει σχολείο μιλάει άπταιστα ελληνικά ξέρει την ιστορία της χώρας, παίζει απο παιδί σε ελληνικές ομάδες και έχει προσφέρει στον ελληνικό αθλητισμό.
Επειδή ο Βασιλακόπουλος πέταγε αετό και είχε αλλού τον νου του δυστυχώς δεν είμαστε τυχεροί να τον βλέπουμε και με την εθνική.
Αυτά τα υπονοούμενα λοιπόν καιρός είναι να σταματήσουν, εκτός κι αν πρέπει να τον κάνουμε και αυτόν προστατευόμενο είδος σαν τον Σλούκα.

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2421
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Κυρ Ιουν 28, 2026 2:43 pm

Jeight έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 1:05 pm
MOZZARTDR έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 12:59 pm


Πίστεψέ με και εγώ ιδανικά έτσι θα ήθελα να του συμπεριφερθώ γιατί πέρα από τη φετινή super χρόνια που έκανε και πέρσι φάνηκε μόνο στους τελικούς της GBL πέρα από το ελληνικό διαβατήριο δεν έχει προσφέρει κάτι άλλο.Επειδη ο ίδιος έχει δηλώσει παλιότερα ότι το μπάσκετ πλέον ειναι management και όπου βρεις καλύτερη προσφορά εκεί πας,επειδή οι απέναντι περιμένουν αυτή ακριβώς τη συμπεριφορά για να τον κλείσουν από φέτος για του χρόνου και να του δώσουν ένα ηγεμονικό συμβόλαιο,επειδή ξέρει ότι δεν υπάρχει άλλο διαθέσιμο ελληνικό διαβατήριο με τα δικά του χαρακτηριστικά,μήπως να το ξανασκεφτούμε καλύτερα?Το να βάζουμε το δικό μας εγωισμό πάνω απ''ολα το μόνο σίγουρο είναι ότι στο τέλος θα το πληρώσεις και θα το βρεις μπροστά σου ή ακόμα καλύτερα στους απέναντι.
Και αμα σου πει δηλαδη οτι εγω θελω 3.2 μυρια γιατι τοσα μου δινουν οι απεναντι, θα τα δωσεις? 3.2 για τον Ντορσει?
Εδω που φτασαμε, αναγκαστικα τα δινεις... Του χρονου ο Παπ θα ειναι 37, ο γουοκαπ να δουμε αν θα μεινει, Ντορσει επισης αμφιβολος. Ειτε θα κατεβαινουμε στην ελλαδα με 7-8 παικτες ή θα πρεπει να ελληνοποιησουμε καναν ακομα ξενο ή να παιζουμε με βασικους καραγιαννιδη κ νετζημπογλου. Η να ανεβει ο αριθμος των ξενων απο 6 σε 8, που δεν το βλεπω.
Ας προσεχαν να βγαλουν κ καναν νεο ελληνα που να αξιζει γι αυτο το επιπεδο. Οτι σπερνεις, θεριζεις

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1911
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 2

Κυρ Ιουν 28, 2026 2:47 pm

3.2-3.5 εγω δεν θα τα εδινε. 2.5 θεωρω ειναι εξαιρετικο συμβολαιο και ενα μυριο πανω απο αυτα που παιρνει τωρα. + τα bonus κατακτησης.

tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6251
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 2:47 pm

redcard έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 12:37 pm
Ειναι απιστευτο παντως ποσο ηλεκτρονικο μελανι χυνεται τσαμπα επειδη οι ρεπορτερ απλα υποχρεουνται να γραφουν κατι, ειτε ξερουν τι συμβαινει ειτε (συνηθως) οχι.

Εκανα το λαθος να διαβασω ενα αρθρο στο gazzetta περι Ντορσει που δε λεει κυριολεκτικα απολυτως τιποτα καινουργιο παρα μονο δημιουργικες ασαφειες. Θα μπορουσα ανετα να το εχω γραψει κι εγω ή οποιοσδηποτε εδω μεσα μονο που αυτος που το γραψε πληρωθηκε.
Εδω γραφετε κατι για πλακα στο τουιττερ, η εδω στο φορουμ και γινετε ο χαμος. Αφου υπαρχει πελατεια γραφει ο καθενας οτι θελει

Δεν ειναι μονο δπγ που δινει πολλα χρηματα εινσι κι αλλοι. Πανω απο 3 τα θεωρω κι εγω υπερβολικα. Αλλα κι αυτο που θα πρεπει να παρουμε στη θεση του ντορσει δεν θα ειναι κατω απο 2.5. Και εγω πιστευω οτι θα ανανεωση στο τελος

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”