Προσπαθεί να εξαργυρώσει μια καλή χρονιά ... εν μέσω συμβολαίου.
Αν ήμουν Αγγελόπουλοι, δεν θα έκανα τίποτα ... Θα έπαιρνα τριαρι που να ακουμπάει και στα 2 ... και τα ξαναλέμε του χρόνου ..
αν έχεις νεύρα Τάιλερ .. ξύδι ... Εμείς έχουμε φουρνιε + Μοντέρο + 3/2αρι στη θέση σου.
Η περίπτωση του γουολκαπ είναι τελείως διαφορετική.
Παίζει χρόνια πάνω από το συμβόλαιο του ... και αξίζει κάτι καλύτερο οικονομικά αλλά και σταθερότητα / ασφάλεια στη περίπτωση που δεν τραβήξει φέτος.










BasketForum – Ιστορικό Αρχείο