Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3205
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- Knoxville

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 593
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
- Τοποθεσία: AB
- Αγαπημένος παίκτης: B
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2421
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Κατσε να ανακοινωθει πρωτα γιατι μοντερο ακουμε κ μοντερο δεν βλέπουμε!τουλουμπα έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 28, 2026 6:33 pmκαλα τον μοντερο τον επιασαν κοροιδοMOZZARTDR έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 28, 2026 6:30 pm
Μόνος σου το είπες ότι είναι η εξαίρεση γιατί είναι δεμένος με την ομάδα για σκέψου άλλοι παίκτες που δεν σκέφτονται το ίδιο?Το πιθανότερο είναι ότι θα άλλαζαν ομάδα αν τους προσέφερε περιοοστερα χρήματα.Ολα αυτά κατά κάποιο τρόπο τα προλαβαίνεις αν θέλεις τη γνώμη μου.Δεν περιμένεις να σηκώσεις την Euroleague να τελειώσει η χρονιά να φτάσει το συμβόλαιο στον τελευταίο χρόνο και μετά να τους φωνάζεις για να δεις πως μπορεί να βρεθεί λύση να μείνουν.Τωρα είναι αργά για ναην πληρώσεις υπεραξία γιατί έχει ήδη πάρει αξία ο παίκτης λόγω κατακτήσεις Euroleague και λόγο της εξαιρετικής του πορείας φέτος και επίσης έχει δει πόσα χρήματα έχετε προσφέρει σε ΜακΙντάιρ και Μοντέρο και σου λέει γιατί να μην ζητήσω και εγώ που έχω και το ελληνικό διαβατήριο.
σιγουρα αν κανει καλη χρονια φετος θα τους ζητησει μεγαλη αναπροσαρμογη του χρονου
- SbioTech

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 798
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Αυτό ισχύει στο ποδόσφαιρο. Στο μπάσκετ δεν ισχύει, αλλο που το κάνουν. Απαγορεύεται πριν τη λήξη συζήτηση με εντός συμβολαίου παικτη στο μπάσκετ
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13785
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
τιποτα δεν απαγορευεται
μπορεις να υπογραψεις οτι θες με οποιον θες απλα η ημερομηνια που θα ισχυει θα ειναι το τελος του προηγουμενου σου συμβολαιο
και ο πητερς και ο σορτς και ο μοντερο και εκατονταδες αλλοι αυτο εκαναν και κανουν
απο ιανουριο οσα συμβολαια ληγουν εχουν θα συμφωνησει με αλλες ομαδες κανεις δεν περιμενει να ληξουν τα παλια τους συμβολαια
προφανως μιλαμε για παιχτες που εχουν ζητηση δεν μιλαμε για λαρετζακιδες και ντιλικινες
ε αυτοι μπορει να περιμενουν και το καλοκαιρι για να βρουν ομαδα
- plo koon

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1546
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 19, 2011 3:17 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Papaloukas
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
1
Μια παράμετρος περί walkup που δεν ξέρω αν έχει συζητηθεί.
Στο φετινό παιχνίδι με τον Ερυθρό (12ΦΕΒ) έπεσε πολύ μανούρα από τον Κόντυ προς το Walkup. Δε θυμάμαι αν τότε είχαν αρχίσει να ακούγονται φήμες, αλλά μου είχε κάνει πολύ εντύπωση γιατί ήταν ξεκάρφωτη, σε φάση "τι προσπαθεί να κάνει τώρα αυτός, προσπαθεί να δείξει ότι είναι καλύτερος σε μελλοντικούς εργοδότες προπονητές?"
Δε θα με παραξένευε αν το πρόβλημα του Walkup δεν είναι τόσο ότι παίρνει λίγα λεφτά, αλλά ότι συγκεκριμένα έρχεται ο CMM με τα διπλά για να τον αντικαταστήσει.
Στο φετινό παιχνίδι με τον Ερυθρό (12ΦΕΒ) έπεσε πολύ μανούρα από τον Κόντυ προς το Walkup. Δε θυμάμαι αν τότε είχαν αρχίσει να ακούγονται φήμες, αλλά μου είχε κάνει πολύ εντύπωση γιατί ήταν ξεκάρφωτη, σε φάση "τι προσπαθεί να κάνει τώρα αυτός, προσπαθεί να δείξει ότι είναι καλύτερος σε μελλοντικούς εργοδότες προπονητές?"
Δε θα με παραξένευε αν το πρόβλημα του Walkup δεν είναι τόσο ότι παίρνει λίγα λεφτά, αλλά ότι συγκεκριμένα έρχεται ο CMM με τα διπλά για να τον αντικαταστήσει.
je suis jazz thrillos 
-
Kostas89

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 161
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
- Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
- Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
- Προειδοποιήσεις:
0
Δεν νομίζω αν θυμάσαι Μπαρτζώκας και Τζόουνς παραλίγο να πιαστούν στα χέρια αυτά θεωρώ είναι στα πλαίσια του αγώνα(νεύρα και έντασης της στιγμής) απλά οι φίλαθλοι αρέσκονται στο να τα διογκώνουνplo koon έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 28, 2026 8:36 pmΜια παράμετρος περί walkup που δεν ξέρω αν έχει συζητηθεί.
Στο φετινό παιχνίδι με τον Ερυθρό (12ΦΕΒ) έπεσε πολύ μανούρα από τον Κόντυ προς το Walkup. Δε θυμάμαι αν τότε είχαν αρχίσει να ακούγονται φήμες, αλλά μου είχε κάνει πολύ εντύπωση γιατί ήταν ξεκάρφωτη, σε φάση "τι προσπαθεί να κάνει τώρα αυτός, προσπαθεί να δείξει ότι είναι καλύτερος σε μελλοντικούς εργοδότες προπονητές?"
Δε θα με παραξένευε αν το πρόβλημα του Walkup δεν είναι τόσο ότι παίρνει λίγα λεφτά, αλλά ότι συγκεκριμένα έρχεται ο CMM με τα διπλά για να τον αντικαταστήσει.
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3699
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
https://www.sport24.gr/basket/panellini ... o-final-8/
Μην τσιμπατε για τον μελλοντικο ελληνικο κορμο της ομάδας καθως ο μελλοντικος προπονητης της (σε μια τριετια) το χει δουλεψει εδω και κάτι χρονια το θεμα. 3 Διαβατηρια σας εχει ετοιμασει οχι . (Και αλλα 3 για την γυναικεια ομαδα)
Μην τσιμπατε για τον μελλοντικο ελληνικο κορμο της ομάδας καθως ο μελλοντικος προπονητης της (σε μια τριετια) το χει δουλεψει εδω και κάτι χρονια το θεμα. 3 Διαβατηρια σας εχει ετοιμασει οχι . (Και αλλα 3 για την γυναικεια ομαδα)
-
Heisenberg

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1496
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Στο Χ εχει γινει χαμος , εκανε live o montero και απαντησε στον Μακινταιρ το παραπανω που εγραψε ο φιλος. "θα σε δω συντομα, ας γραψουμε ιστορια".
Αντε ελατε πακταραδες μου!!!
εντωμεταξυ σε αλλη φαση του εχουν στειλει το "ακους βαζελα" και το διαβαζει live ο μοντερο
και λεει "δεν ξερω τι σημαινει αυτο" πολυ γελιο!!!!
Αντε ελατε πακταραδες μου!!!
εντωμεταξυ σε αλλη φαση του εχουν στειλει το "ακους βαζελα" και το διαβαζει live ο μοντερο
και λεει "δεν ξερω τι σημαινει αυτο" πολυ γελιο!!!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Heisenberg την Κυρ Ιουν 28, 2026 10:01 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.


BasketForum – Ιστορικό Αρχείο