Το είχα υποψιαστεί πως μόνο εμείς έχουμε αυτό το προνόμιο !!!basilis_.kts έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 3:17 pm
οχι δεν γραφω στο redgoal,γενικως πουθενα αλλου δεν γραφω.
Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 301
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
- coach blue

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2872
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
- Τοποθεσία: in the paint
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- yawn.brigade

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1488
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
@basilis_.kts
έχεις παραθέσει μια σειρά από γεγονότα μεταφρασμένα όπως ακριβώς βολεύει την άποψη "ο Μπαρτζώκας δε θέλει ταλέντο".
α) για τον Φουρνιέ σίγουρα το συμπέρασμα όσων έχουν δηλωθεί από όλες τις πλευρές δεν είναι ότι του τον φόρτωσαν. εν τω μεταξύ από την αρχή δήλωνε ότι "αυτός ο παίκτης δεν υπάρχει περίπτωση να μη παίξει μπάσκετ στον Ολυμπιακό"
β) για το Μοντέρο δε προκύπτει από πουθενά ότι δε τον ήθελε ο ίδιος
γ) το Ντόρσεϊ ποιος τον έφερε στην ομάδα; ποιος τον έβαλε να παίξει στους τελικούς και ποιος του έδωσε φανέλα βασικού φέτος;
δ) τους Τζέιμς, Μίροτιτς, Ναν, Φρανσίσκο, Έβανς, Μπάτλερ ποιος τους ήθελε;
ε) στην περίπτωση Μίλου - Φαλ όντως πήγαμε να κάνουμε ιστορικό λάθος αλλά και αυτό ήταν βασισμένο στη λογική του να έχει πλέιμεϊκερ ρακέτας, κάτι που σπανίζει στην Ευρώπη. δεν ήταν κάποιου είδους "κόλλημα" για το ταλέντο.
γενικότερα αυτή την κουβέντα είχε νόημα να την κάνουμε (και την κάναμε) το 2024 που ήρθε ο κάθε Σίκμα και ο κάθε Μπραζντέικις. από τότε έχουν περάσει 3 μεταγραφικά χρόνια και έχουν αλλάξει τόσο πολύ τα πράγματα που πλέον πολλοί πιστεύουμε ότι χρειαζόμαστε έξτρα ρολίστες.
έχεις παραθέσει μια σειρά από γεγονότα μεταφρασμένα όπως ακριβώς βολεύει την άποψη "ο Μπαρτζώκας δε θέλει ταλέντο".
α) για τον Φουρνιέ σίγουρα το συμπέρασμα όσων έχουν δηλωθεί από όλες τις πλευρές δεν είναι ότι του τον φόρτωσαν. εν τω μεταξύ από την αρχή δήλωνε ότι "αυτός ο παίκτης δεν υπάρχει περίπτωση να μη παίξει μπάσκετ στον Ολυμπιακό"
β) για το Μοντέρο δε προκύπτει από πουθενά ότι δε τον ήθελε ο ίδιος
γ) το Ντόρσεϊ ποιος τον έφερε στην ομάδα; ποιος τον έβαλε να παίξει στους τελικούς και ποιος του έδωσε φανέλα βασικού φέτος;
δ) τους Τζέιμς, Μίροτιτς, Ναν, Φρανσίσκο, Έβανς, Μπάτλερ ποιος τους ήθελε;
ε) στην περίπτωση Μίλου - Φαλ όντως πήγαμε να κάνουμε ιστορικό λάθος αλλά και αυτό ήταν βασισμένο στη λογική του να έχει πλέιμεϊκερ ρακέτας, κάτι που σπανίζει στην Ευρώπη. δεν ήταν κάποιου είδους "κόλλημα" για το ταλέντο.
γενικότερα αυτή την κουβέντα είχε νόημα να την κάνουμε (και την κάναμε) το 2024 που ήρθε ο κάθε Σίκμα και ο κάθε Μπραζντέικις. από τότε έχουν περάσει 3 μεταγραφικά χρόνια και έχουν αλλάξει τόσο πολύ τα πράγματα που πλέον πολλοί πιστεύουμε ότι χρειαζόμαστε έξτρα ρολίστες.
-
Heisenberg

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1463
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
κλασικό confirmation bias αγαπητέ.basilis_.kts έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 3:17 pmοχι δεν γραφω στο redgoal,γενικως πουθενα αλλου δεν γραφω.Heisenberg έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 2:38 pm
Ναι Αν σταματησει να ειναι Μπαρτζωκας για να γινει καποιος άλλος.
Ερωτηση. Γράφεις στο redgoal το site? γιατι εκει μεσα γραφουν κατι τετοια. κραζουν καθε μερα Μπαρτζωκα ακομα και οταν παιρνει κουπες και Νικαει ΠΑΟ.
επισης το αν παιρνει κουπες ή κερδιζει τον παναθηναικο με εμφαση στο 2ο αποτελει κριτηριο καποιων ολυμπιακων και δεν με βρισκει συμφωνο
κρινω την συμπεριφορα και τις αποφασεις που παιρνει μεσα στο παιχνιδι...ανεξαρτητως αποτελεσματος.αν μια αποφαση ειναι σωστη ειναι σωστη ειτε βαλλει το σουτ ο φουρνιε ειτε οχι.αν μια αλλαγη ειναι σωστη ειναι σωστη.δεν θα τον κρινω αν νικαει τον ''σαν το χρυσόψαρο κολυμπώντας μέσα στα χάσματα της αστραπής, κι ο αγέρας κι ο κατακλυσμός και τ’ ανθρώπινα σώματα, κι οι αγάπανθοι καρφωμένοι σαν τις σαΐτες της μοίρας 25 στην αξεδίψαστη γης''.
yawn.brigade
ειτε σου αρεσει ειτε οχι ο φουρνιε δεν ηταν κινηση μπαρτζωκα και το εχει παραδεχθει προσφατα κι ο ιδιος
ομοιως και ο μοντερο.δεν νομιζω ο μπαρτζωκας να διαλεγε ποτε παικτη μοντερο απο μονος του λογω σωματος.θελει βαρια γκαρντ για να μπορει να παιξει αλλαγες
ο ντορσει του εδωσε το πρωταθλημα περσι και ειναι ο λογος που εμεινε...ας μην τραυματιζοταν ο γκος και ας επαιζε στους τελικους και θα σου πω εγω αν εμενε ο ντορσει.για διωξιμο ηταν και στο φαιναλ φορ κυκλοφορουσε με κελεμπιες και το ξερουν απαντες αυτο
βεζενκοφ και μακινταιρ δικες του επιλογες...ο μακινταιρ ειναι καλος παικτης αλλά παικτης μπαρτζωκα δηλαδη απο σουτ-ταλεντο υπολοιπομαστε λιγακι αλλά τεσπα τρωγεται
ΘΕΣ ΤΩΡΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΜΙΛΟΥΤΙΝΟΦ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ?θες να πουμε ωμα τον λογο?επειδη τραυματιστηκε ο φαλ και με την φυγη ραιτ θα ειμασταν χωρις σεντερ.ο αθεοφοβος ηθελε να κρατησει τον φαλ 34 χρονων και θα εφερνε και τον χολ...με 2αδα φαλ-χολ θα πηγαινες φετος με αυτα που ειχε ο μπαρτζωκας στο μυαλο του.μην κοιτας που μας ανοιξε η τυχη και βρεθηκαμε με μιλουτινοφ-τζοουνς.κοιμηθηκε ο θεος να πουμε και γλιτωσαμε απο του χαρου τα δοντια.με φαλ-χολ οχι ευρωπαικο δεν θα βλεπαμε,ουτε φαιναλ φορ.ΑΣΤΟ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΩ Ο ΚΑΚΟΣ ΠΑΛΙ
Καταρχάς λες ότι δεν τον κρίνεις από τα αποτελέσματα αλλά από τις αποφάσεις του μέσα στο παιχνίδι. Ωραία. Τότε να τον κρίνουμε πραγματικά από το μπάσκετ που παίζει η ομάδα του και όχι από το αν μπήκε ένα σουτ ή όχι.
Ο Ολυμπιακός τα τελευταία χρόνια πέρα από την ευρωλίγκα και τις υπόλοιπες κούπες:
-έπαιξε ίσως το πιο αναγνωρίσιμο μπάσκετ στην Ευρώπη,
- σταθερή σερί παρουσία σε f4
- τερμάτισε διαρκώς στις κορυφαίες θέσεις της Euroleague,
- ανέδειξε παίκτες,
- έκανε καριέρες παικτών να εκτοξευθούν.
Αυτό δεν γίνεται από τύχη. Δεν γίνεται επειδή "κάποιοι παίκτες ήρθαν από σπόντα". Γίνεται επειδή υπάρχει προπονητής.
Για τον Φουρνιέ λοιπόν.
Το επιχείρημα "δεν ήταν επιλογή Μπαρτζώκα" είναι εντελώς άσχετο με την αξιολόγηση του Μπαρτζώκα.Δηλαδή τι ακριβώς λέει αυτό;
Ότι ένας παίκτης ήρθε από τη διοίκηση και ο προπονητής τον ενσωμάτωσε σε μια ομάδα που ήδη είχε συγκεκριμένες αρχές και τρόπο παιχνιδιού.
Αυτό είναι ΜΕΙΟΝ ή ΣΥΝ;
Γιατί εγώ βλέπω ότι ο Φουρνιέ μπήκε σε μια δομή που λειτουργούσε ήδη.
Επίσης αν δεν ήταν επιλογή του, τότε γιατί πιστώνεται ο παίκτης μόνο στον παίκτη και όχι στον προπονητή που τον διαχειρίστηκε;
Όταν κάτι πάει καλά είναι "δεν τον διάλεξε ο Μπαρτζώκας".
Όταν κάτι πάει στραβά είναι "φταίει ο Μπαρτζώκας".
Βολικό.
Για τον Μοντέρο:
"Δεν θα τον διάλεγε ποτέ λόγω σώματος".
Αυτό είναι υπόθεση, όχι επιχείρημα.
Ξέρεις τι θα διάλεγε και τι όχι;
Ο Μπαρτζώκας έχει παίξει με Σλούκα, Γουόκαπ, Γκος, Κάναν, ΜακΚίσικ, Ντόρσεϊ, Λαρεντζάκη, Βιλντόζα και δεκάδες διαφορετικά προφίλ παικτών.
Το αφήγημα ότι θέλει μόνο "βαριά γκαρντ για αλλαγές" έχει καταρρεύσει εδώ και χρόνια.
Επιπλέον αν ο Μοντέρο αποδώσει, θα είναι αποτέλεσμα του συστήματος και της δουλειάς της ομάδας. Δεν πέφτει από τον ουρανό.
Για τον Ντόρσεϊ:
Εδώ λες κάτι φοβερό.
Από τη μία λες ότι ήταν για διώξιμο. Από την άλλη λες ότι αυτός έδωσε το πρωτάθλημα.
Αποφάσισε.Αν ήταν τόσο τελειωμένη υπόθεση, τότε πώς βρέθηκε έτοιμος να δώσει τίτλο;
Μήπως γιατί ο προπονητής συνέχισε να δουλεύει μαζί του;
Μήπως γιατί δεν λειτουργούν οι ομάδες με βάση τα φόρουμ;
Επίσης το "αν δεν τραυματιζόταν ο Γκος" είναι υποθετικό σενάριο.
Η πραγματικότητα είναι ότι τραυματίστηκε. Ο Ντόρσεϊ έπαιξε.
Ο Ολυμπιακός πήρε πρωτάθλημα.
Αυτά είναι γεγονότα.
Για τον Βεζένκοφ:
Εδώ γελάμε λίγο. Ο Βεζένκοφ πριν γίνει MVP Ευρώπης είχε ακούσει άπειρη αμφισβήτηση.
Ο άνθρωπος που τον εμπιστεύτηκε, τον εξέλιξε, του έδωσε ρόλο και τον έκανε κέντρο του παιχνιδιού ήταν ο Μπαρτζώκας. Δεν βρήκε ο Ολυμπιακός έναν έτοιμο MVP στο ράφι.
Τον ανέπτυξε. Και αυτό είναι η δουλειά του προπονητή.
Για τον ΜακΙντάιρ
Λες ότι είναι καλός αλλά "παίκτης Μπαρτζώκα".
Ναι. Και;
Ο Μπαρτζώκας έχει χτίσει ομάδες που τελειώνουν πρώτες ή δεύτερες στην Ευρώπη χωρίς να έχουν το μεγαλύτερο μπάτζετ. Άρα μάλλον κάτι ξέρει από επιλογή παικτών.
Δεν γίνεται να λες ότι είναι καλός παίκτης και ταυτόχρονα να το χρησιμοποιείς ως μομφή επειδή αρέσει στον Μπαρτζώκα.
Για τον Μιλουτίνοφ:
Εδώ είναι το πιο αδύναμο επιχείρημα. Λες ότι έμεινε επειδή τραυματίστηκε ο Φαλ.
Δηλαδή ο Μπαρτζώκας δεν ήθελε τον Μιλουτίνοφ; Σοβαρά;
Τον παίκτη που έχει δουλέψει χρόνια μαζί του; Τον παίκτη που ξέρει όσο λίγοι το παιχνίδι του;
Τον παίκτη που αποτελεί έναν από τους καλύτερους σέντερ της Ευρώπης όταν είναι υγιής;
Και πάλι στηρίζεσαι σε ένα υποθετικό σενάριο για να ακυρώσεις μια πραγματική κατάληξη.
Η πραγματική κατάληξη είναι ότι ο Ολυμπιακός έχει Μιλουτίνοφ και Τζόουνς.
Όλα τα υπόλοιπα είναι θεωρίες.
Για τον Φαλ και τον Χολ.
Παρουσιάζεις ένα σενάριο που δεν συνέβη ποτέ, το βαφτίζεις δεδομένο και μετά το χρησιμοποιείς ως απόδειξη ότι ο Μπαρτζώκας θα αποτύγχανε.
Αυτό δεν είναι ανάλυση. Είναι fan fiction.
Εν κατακλείδι αγαπητέ.
Ο Ολυμπιακός πριν τον Μπαρτζώκα του 2022 δεν ήταν η πιο σταθερή δύναμη της Euroleague. Με τον Μπαρτζώκα έγινε.
Και όταν μια ομάδα επί τέσσερα συνεχόμενα χρόνια παίζει μπάσκετ υψηλότατου επιπέδου, αλλάζει πρόσωπα, αλλάζει ρόστερ, αλλάζει σταρ και συνεχίζει να πρωταγωνιστεί, τότε ο κοινός παρονομαστής είναι ο προπονητής.
Όχι η τύχη. Όχι οι σπόντες. Αλλά ο προπονητής.
-
basilis_.kts

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 457
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
- Προειδοποιήσεις:
4
υποθεση μιλουτινοφHeisenberg έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 3:43 pmκλασικό confirmation bias αγαπητέ.basilis_.kts έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 3:17 pm
οχι δεν γραφω στο redgoal,γενικως πουθενα αλλου δεν γραφω.
επισης το αν παιρνει κουπες ή κερδιζει τον παναθηναικο με εμφαση στο 2ο αποτελει κριτηριο καποιων ολυμπιακων και δεν με βρισκει συμφωνο
κρινω την συμπεριφορα και τις αποφασεις που παιρνει μεσα στο παιχνιδι...ανεξαρτητως αποτελεσματος.αν μια αποφαση ειναι σωστη ειναι σωστη ειτε βαλλει το σουτ ο φουρνιε ειτε οχι.αν μια αλλαγη ειναι σωστη ειναι σωστη.δεν θα τον κρινω αν νικαει τον ''σαν το χρυσόψαρο κολυμπώντας μέσα στα χάσματα της αστραπής, κι ο αγέρας κι ο κατακλυσμός και τ’ ανθρώπινα σώματα, κι οι αγάπανθοι καρφωμένοι σαν τις σαΐτες της μοίρας 25 στην αξεδίψαστη γης''.
yawn.brigade
ειτε σου αρεσει ειτε οχι ο φουρνιε δεν ηταν κινηση μπαρτζωκα και το εχει παραδεχθει προσφατα κι ο ιδιος
ομοιως και ο μοντερο.δεν νομιζω ο μπαρτζωκας να διαλεγε ποτε παικτη μοντερο απο μονος του λογω σωματος.θελει βαρια γκαρντ για να μπορει να παιξει αλλαγες
ο ντορσει του εδωσε το πρωταθλημα περσι και ειναι ο λογος που εμεινε...ας μην τραυματιζοταν ο γκος και ας επαιζε στους τελικους και θα σου πω εγω αν εμενε ο ντορσει.για διωξιμο ηταν και στο φαιναλ φορ κυκλοφορουσε με κελεμπιες και το ξερουν απαντες αυτο
βεζενκοφ και μακινταιρ δικες του επιλογες...ο μακινταιρ ειναι καλος παικτης αλλά παικτης μπαρτζωκα δηλαδη απο σουτ-ταλεντο υπολοιπομαστε λιγακι αλλά τεσπα τρωγεται
ΘΕΣ ΤΩΡΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΜΙΛΟΥΤΙΝΟΦ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ?θες να πουμε ωμα τον λογο?επειδη τραυματιστηκε ο φαλ και με την φυγη ραιτ θα ειμασταν χωρις σεντερ.ο αθεοφοβος ηθελε να κρατησει τον φαλ 34 χρονων και θα εφερνε και τον χολ...με 2αδα φαλ-χολ θα πηγαινες φετος με αυτα που ειχε ο μπαρτζωκας στο μυαλο του.μην κοιτας που μας ανοιξε η τυχη και βρεθηκαμε με μιλουτινοφ-τζοουνς.κοιμηθηκε ο θεος να πουμε και γλιτωσαμε απο του χαρου τα δοντια.με φαλ-χολ οχι ευρωπαικο δεν θα βλεπαμε,ουτε φαιναλ φορ.ΑΣΤΟ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΩ Ο ΚΑΚΟΣ ΠΑΛΙ
Καταρχάς λες ότι δεν τον κρίνεις από τα αποτελέσματα αλλά από τις αποφάσεις του μέσα στο παιχνίδι. Ωραία. Τότε να τον κρίνουμε πραγματικά από το μπάσκετ που παίζει η ομάδα του και όχι από το αν μπήκε ένα σουτ ή όχι.
Ο Ολυμπιακός τα τελευταία χρόνια πέρα από την ευρωλίγκα και τις υπόλοιπες κούπες:
-έπαιξε ίσως το πιο αναγνωρίσιμο μπάσκετ στην Ευρώπη,
- σταθερή σερί παρουσία σε f4
- τερμάτισε διαρκώς στις κορυφαίες θέσεις της Euroleague,
- ανέδειξε παίκτες,
- έκανε καριέρες παικτών να εκτοξευθούν.
Αυτό δεν γίνεται από τύχη. Δεν γίνεται επειδή "κάποιοι παίκτες ήρθαν από σπόντα". Γίνεται επειδή υπάρχει προπονητής.
Για τον Φουρνιέ λοιπόν.
Το επιχείρημα "δεν ήταν επιλογή Μπαρτζώκα" είναι εντελώς άσχετο με την αξιολόγηση του Μπαρτζώκα.Δηλαδή τι ακριβώς λέει αυτό;
Ότι ένας παίκτης ήρθε από τη διοίκηση και ο προπονητής τον ενσωμάτωσε σε μια ομάδα που ήδη είχε συγκεκριμένες αρχές και τρόπο παιχνιδιού.
Αυτό είναι ΜΕΙΟΝ ή ΣΥΝ;
Γιατί εγώ βλέπω ότι ο Φουρνιέ μπήκε σε μια δομή που λειτουργούσε ήδη.
Επίσης αν δεν ήταν επιλογή του, τότε γιατί πιστώνεται ο παίκτης μόνο στον παίκτη και όχι στον προπονητή που τον διαχειρίστηκε;
Όταν κάτι πάει καλά είναι "δεν τον διάλεξε ο Μπαρτζώκας".
Όταν κάτι πάει στραβά είναι "φταίει ο Μπαρτζώκας".
Βολικό.
Για τον Μοντέρο:
"Δεν θα τον διάλεγε ποτέ λόγω σώματος".
Αυτό είναι υπόθεση, όχι επιχείρημα.
Ξέρεις τι θα διάλεγε και τι όχι;
Ο Μπαρτζώκας έχει παίξει με Σλούκα, Γουόκαπ, Γκος, Κάναν, ΜακΚίσικ, Ντόρσεϊ, Λαρεντζάκη, Βιλντόζα και δεκάδες διαφορετικά προφίλ παικτών.
Το αφήγημα ότι θέλει μόνο "βαριά γκαρντ για αλλαγές" έχει καταρρεύσει εδώ και χρόνια.
Επιπλέον αν ο Μοντέρο αποδώσει, θα είναι αποτέλεσμα του συστήματος και της δουλειάς της ομάδας. Δεν πέφτει από τον ουρανό.
Για τον Ντόρσεϊ:
Εδώ λες κάτι φοβερό.
Από τη μία λες ότι ήταν για διώξιμο. Από την άλλη λες ότι αυτός έδωσε το πρωτάθλημα.
Αποφάσισε.Αν ήταν τόσο τελειωμένη υπόθεση, τότε πώς βρέθηκε έτοιμος να δώσει τίτλο;
Μήπως γιατί ο προπονητής συνέχισε να δουλεύει μαζί του;
Μήπως γιατί δεν λειτουργούν οι ομάδες με βάση τα φόρουμ;
Επίσης το "αν δεν τραυματιζόταν ο Γκος" είναι υποθετικό σενάριο.
Η πραγματικότητα είναι ότι τραυματίστηκε. Ο Ντόρσεϊ έπαιξε.
Ο Ολυμπιακός πήρε πρωτάθλημα.
Αυτά είναι γεγονότα.
Για τον Βεζένκοφ:
Εδώ γελάμε λίγο. Ο Βεζένκοφ πριν γίνει MVP Ευρώπης είχε ακούσει άπειρη αμφισβήτηση.
Ο άνθρωπος που τον εμπιστεύτηκε, τον εξέλιξε, του έδωσε ρόλο και τον έκανε κέντρο του παιχνιδιού ήταν ο Μπαρτζώκας. Δεν βρήκε ο Ολυμπιακός έναν έτοιμο MVP στο ράφι.
Τον ανέπτυξε. Και αυτό είναι η δουλειά του προπονητή.
Για τον ΜακΙντάιρ
Λες ότι είναι καλός αλλά "παίκτης Μπαρτζώκα".
Ναι. Και;
Ο Μπαρτζώκας έχει χτίσει ομάδες που τελειώνουν πρώτες ή δεύτερες στην Ευρώπη χωρίς να έχουν το μεγαλύτερο μπάτζετ. Άρα μάλλον κάτι ξέρει από επιλογή παικτών.
Δεν γίνεται να λες ότι είναι καλός παίκτης και ταυτόχρονα να το χρησιμοποιείς ως μομφή επειδή αρέσει στον Μπαρτζώκα.
Για τον Μιλουτίνοφ:
Εδώ είναι το πιο αδύναμο επιχείρημα. Λες ότι έμεινε επειδή τραυματίστηκε ο Φαλ.
Δηλαδή ο Μπαρτζώκας δεν ήθελε τον Μιλουτίνοφ; Σοβαρά;
Τον παίκτη που έχει δουλέψει χρόνια μαζί του; Τον παίκτη που ξέρει όσο λίγοι το παιχνίδι του;
Τον παίκτη που αποτελεί έναν από τους καλύτερους σέντερ της Ευρώπης όταν είναι υγιής;
Και πάλι στηρίζεσαι σε ένα υποθετικό σενάριο για να ακυρώσεις μια πραγματική κατάληξη.
Η πραγματική κατάληξη είναι ότι ο Ολυμπιακός έχει Μιλουτίνοφ και Τζόουνς.
Όλα τα υπόλοιπα είναι θεωρίες.
Για τον Φαλ και τον Χολ.
Παρουσιάζεις ένα σενάριο που δεν συνέβη ποτέ, το βαφτίζεις δεδομένο και μετά το χρησιμοποιείς ως απόδειξη ότι ο Μπαρτζώκας θα αποτύγχανε.
Αυτό δεν είναι ανάλυση. Είναι fan fiction.
Εν κατακλείδι αγαπητέ.
Ο Ολυμπιακός πριν τον Μπαρτζώκα του 2022 δεν ήταν η πιο σταθερή δύναμη της Euroleague. Με τον Μπαρτζώκα έγινε.
Και όταν μια ομάδα επί τέσσερα συνεχόμενα χρόνια παίζει μπάσκετ υψηλότατου επιπέδου, αλλάζει πρόσωπα, αλλάζει ρόστερ, αλλάζει σταρ και συνεχίζει να πρωταγωνιστεί, τότε ο κοινός παρονομαστής είναι ο προπονητής.
Όχι η τύχη. Όχι οι σπόντες. Αλλά ο προπονητής.
ο μιλουτινοφ απεδειξε πως ειναι το καλυτερο 5αρι στην ευρωλιγκα.ο μπαρτζωκας 2 χρονια τωρα τον εβαζε αναπληρωματικο για να παιζει ο φαλ.ναι λοιπον ο μπαρτζωκας δεν ηθελε τον μιλουτινοφ.το δεν σε θελω δεν σημαινει απλα φυγε αλλά πολλες φορες σημαινει φιλε δεν εισαι προτεραιοτητα.οταν λοιπον εχεις μιλουτινοφ και φαλ ο μιλουτινοφ ειναι η προτεραιοτητα και τελος.και τον πιτερς φετος δεν του ειπε φυγε αλλα ο τροπος χρησιμοποιησης και 10λ που επαιρνε ακομα και στο ελληνικο πρωταθλημα ειναι σαν τους λες φυγε.ειναι θεμα αντιληψης και οξυδερκειας.αν δεν το καταλαβαινεις δεν φταιω εγω.
υποθεση ντορσει
μολις ο γκος τραυματιστηκε και χαθηκε το φαιναλ φορ περσι ο μπαρτζωκας ηταν ακραια στα σχοινια...οι μονοι του διαθεσιμοι γκαρντ ηταν ο γουοκαπ και ο φουρνιε για τους τελικους.ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ.με 2 γκαρντ διαθεσιμα και εναν τον γουοκαπ πρωταθλημα δεν παιρνεις ποτε.ειπε λοιπον στον ντορσει κοιτα για διωξιμο ειμαστε και 2.θες να παιξεις?ειτε παιρνουμε πρωταθλημα μαζι και μενουμε ειτε φευγουμε πακετο.απλα ο ντορσει εχει επιθετικο ταλεντο και τον ξελασπωσε.αυτα τα τον δουλεψε τον εκανε τον ερανε ειναι για γελια οταν παικτης σου εν μεσω φαιναλ φορ κυκλοφορει με κελεμπιες.ετσι ειναι ο δουλεμενος παικτης?ο προσηλωμενος?ο δεμενος με την ομαδα?κυκλοφορει με κελεμπιες και κανει τουρισμο στο αμπου νταμπι αντι να ειναι με την ομαδα?σε παρακαλω να χαρεις.ειμαστε νοημονες εδω
διαφωνω και στις υπολοιπες υποθεσεις,οχι τοσο εγκαθετα οσο στις παραπανω οποτε δεν θελω να αναλωθω τοσο αλλά ειδικα για ντορσει μιλουτινοφ πηγε να δωσει ρεσιταλ ο μπαρτζωκας.
- SbioTech

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 750
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Η αλήθεια είναι οτι η επιχειρηματολογία μοιάζει αρκετά με αυτη καποιων παιδιών που σχεδον εμμονικά (αν οχι σε διατεταγμένη υπηρεσια) γράφουν στο συγκεκριμένο σαιτ απο το οποίο κι εγώ αποχώρησα ενοχλημενος απο την ασταμάτητη μονοθεματικη προπαγάνδα των σχολιαστών αφου κατέληξε αντι της μπασκετικής θεματολογιας αντιμπαρτζωκικής και αντιγουοκαπικής θεματολογίαςΚαρβουνιάρης έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 3:26 pmΤο είχα υποψιαστεί πως μόνο εμείς έχουμε αυτό το προνόμιο !!!basilis_.kts έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 3:17 pm
οχι δεν γραφω στο redgoal,γενικως πουθενα αλλου δεν γραφω.
![]()
![]()
![]()
Ωστόσο δεν αναγνωρίζω την πενα στους πιο παραδοσιακους θαμωνες...
-
FabrizioOberto

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 329
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένος παίκτης: McKissick
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ισχύει αν και υπάρχει στο συγκεκριμένο σάιτ ένας θρυλικός σχολιαστής που ισχυρίζεται πως είναι από το νησί πολλών παιδιών εδώ μέσα.SbioTech έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 4:11 pmΗ αλήθεια είναι οτι η επιχειρηματολογία μοιάζει αρκετά με αυτη καποιων παιδιών που σχεδον εμμονικά (αν οχι σε διατεταγμένη υπηρεσια) γράφουν στο συγκεκριμένο σαιτ απο το οποίο κι εγώ αποχώρησα ενοχλημενος απο την ασταμάτητη μονοθεματικη προπαγάνδα των σχολιαστών αφου κατέληξε αντι της μπασκετικής θεματολογιας αντιμπαρτζωκικής και αντιγουοκαπικής θεματολογίαςΚαρβουνιάρης έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 3:26 pm
Το είχα υποψιαστεί πως μόνο εμείς έχουμε αυτό το προνόμιο !!!![]()
![]()
![]()
Ωστόσο δεν αναγνωρίζω την πενα στους πιο παραδοσιακους θαμωνες...
Φυσικά με πολύ διαφορετικό ύφος από όλους.
Νομίζω όμως πως πρέπει να μεταφέρουμε αυτή την κουβέντα αλλού γιατί θα γράψει για καμιά μεταγραφή μας ο Χριστοφής και θα χαθεί μέσα στη "φασαρία".
Υ.Γ. στο εν λόγω σάιτ τις περισσότερες φορές δεν μπορείς να ξεχωρίσεις τους "αρθρογράφους" από τους "σχολιαστές". Μοιάζουν όλοι να έχουν κοινή ατζέντα.
- SbioTech

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 750
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ακριβώς όπως λόγος που αποχώρησα. Και βρήκα την υγειά μου να μιλάω μονο για μπασκετ.FabrizioOberto έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 4:23 pmΙσχύει αν και υπάρχει στο συγκεκριμένο σάιτ ένας θρυλικός σχολιαστής που ισχυρίζεται πως είναι από το νησί πολλών παιδιών εδώ μέσα.SbioTech έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 4:11 pm
Η αλήθεια είναι οτι η επιχειρηματολογία μοιάζει αρκετά με αυτη καποιων παιδιών που σχεδον εμμονικά (αν οχι σε διατεταγμένη υπηρεσια) γράφουν στο συγκεκριμένο σαιτ απο το οποίο κι εγώ αποχώρησα ενοχλημενος απο την ασταμάτητη μονοθεματικη προπαγάνδα των σχολιαστών αφου κατέληξε αντι της μπασκετικής θεματολογιας αντιμπαρτζωκικής και αντιγουοκαπικής θεματολογίας
Ωστόσο δεν αναγνωρίζω την πενα στους πιο παραδοσιακους θαμωνες...
Φυσικά με πολύ διαφορετικό ύφος από όλους.
Νομίζω όμως πως πρέπει να μεταφέρουμε αυτή την κουβέντα αλλού γιατί θα γράψει για καμιά μεταγραφή μας ο Χριστοφής και θα χαθεί μέσα στη "φασαρία".![]()
Υ.Γ. στο εν λόγω σάιτ τις περισσότερες φορές δεν μπορείς να ξεχωρίσεις τους "αρθρογράφους" από τους "σχολιαστές". Μοιάζουν όλοι να έχουν κοινή ατζέντα.
Έχεις δικιο οφτοπικ.
-
Dimmitz

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3421
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2024 9:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ποιος θα φύγει τελικά; Ο Οσμάν; Αν εννοείς εμένα, κανένα ευσεβή πόθο δεν έχω, αφού ο παίκτης έτσι και αλλιώς δεν θα καταλήξει σε εμάς.kein έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 2:58 pmΠροφανώς για άλλον ναι, ο Χουάντσο δεν έχει καμιά μα καμία λογική να φύγει, πέρα από τον ευσεβή πόθο κάποιωνbig_lebowski έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 2:50 pmIσως για άλλον χτυπάει η καμπάνα, για τον Χουάντσο μάλλον δύσκολο
Αν υποθέσουμε ότι θα πάρετε Lyles κυρίως για 4 (και κάποια λεπτά στο πέντε), δεν είναι λογικό θα φύγει ένα τεσσάρι από τα δύο που έχετε;
Εκτός και αν δεν έρθει και ο Μπόνγκα και πάει μόνιμος ο NHD στο τρία.
-
RedEmperor

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 919
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2025 4:01 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Με τα καλά και τα κακα του ο Μπαρτζώκας πέτυχε κάτι που ποτέ ξανά Ελληνική ομάδα δεν έχει καταφέρει. 5 σερί φάιναλ φορ και τις 3 χρονιές από αυτές έχοντας μπάτζετ κάπου στην μέση των μπάτζετ της λίγκας . Και υπάρχει προοπτική πλέον με πολύ καλύτερο ρόστερ και μπάτζετ να πάμε και σε έκτο και σε έβδομο.
- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16344
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
μωρε μπραβο ορεξη που την εχετε μετα απο μια ιστορικη χρονια για τον μπασκετικο ολυμπιακο (βαζω μεσα και το γηπεδο και τις χορηγιες που ερχονται),παικταραδες που χουν κλεισει και μες στο κατακαλοκαιρο να γραφετε σεντονια για τα θετικα και αρνητικα του μπαρτζωκα
την ιδια ωρα αυτος ειναι στην θαλασσα με τα ποτακια του και απολαμβανει την αποθεωση του κοσμου 
- kite26

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 4690
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 05, 2022 8:28 pm
- Τοποθεσία: Volos
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Muggsy Bogues
- Προειδοποιήσεις:
0
Απ' όλες τις όμορφες που αγάπησα μια ήταν η πιο ναζιάρα, κάθε μέρα στο παρκέ εχόρευε και τ' ονομά της, πορτοκαλί σπυριάρα!
https://www.youtube.com/@lyricnaut
https://www.youtube.com/@lyricnaut
-
basilis_.kts

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 457
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
- Προειδοποιήσεις:
4
για να λυθει η απορια ορισμενων ξαναλεω δεν γραφω καπου αλλου.αν εγραφα θα το ελεγα οπουδηποτε κι αν ηταν.εχω τις αποψεις μου και τις παραθετω.απλα διαφερουν μαλλον αρκετα απο τους περισσοτερους.
θεωρω αν οι επιλογες σε ορισμενους παικτες ηταν διαφορετικες η ομαδα θα ειχε 2 ευρωλιγκες παραπανω τουλαχιστον.οι περισσοτεροι λενε πως γουοκαπ και φαλ αποτελουν τους πυλωνες αυτης της ομαδας και ειναι οι αιτιες των φαιναλ φορ κλπ.εγω πιστευω το ακριβως αντιθετο.πως η ανυπαρξια τους σε μονα ματς των φαιναλ φορ και το χαμηλο τους αγωνιστικο ταβανι ηταν η βασικη αιτια των αποτυχιων σε αυτα καθως η ελλειψη επιθετικου ταλεντου τους μας στοιχιζε παρα πολυ στον ασσο και στο 5.λιγο ο τζοσεφ φετος και κυριως ο μιλουτινοφ σε συνδυασμο με τον φουρνιε μας βοηθησε να αλλαξει αυτο.
Υ.γ=περα απο τον φαλ που φαινεται πως δικαιωθηκα για οτι ελεγα το προηγουμενο καλοκαιρι και επεφτε το κραξιμο της αρκουδας στην ατζεντα υπαρχει και το θεμα ΕΒΑΝΣ.ειναι παροντες οι περισσοτεροι που ΜΕ ΣΤΑΥΡΩΝΑΝ για οτι κατηγορουσα τον μπαρτζωκα πως θελει να βασισει ολη την χρονια στο στοιχημα εβανς.''ναι ξερεις εσυ ασχετε και δεν ξερει ο κοουτς ΜΠΑΡΤΖΩΚΑΣ'' ηταν η γνωστη τους ατακα.ελπιζω να τα θυμαστε οι παροντες.προχωραμε σε μεταγραφες
θεωρω αν οι επιλογες σε ορισμενους παικτες ηταν διαφορετικες η ομαδα θα ειχε 2 ευρωλιγκες παραπανω τουλαχιστον.οι περισσοτεροι λενε πως γουοκαπ και φαλ αποτελουν τους πυλωνες αυτης της ομαδας και ειναι οι αιτιες των φαιναλ φορ κλπ.εγω πιστευω το ακριβως αντιθετο.πως η ανυπαρξια τους σε μονα ματς των φαιναλ φορ και το χαμηλο τους αγωνιστικο ταβανι ηταν η βασικη αιτια των αποτυχιων σε αυτα καθως η ελλειψη επιθετικου ταλεντου τους μας στοιχιζε παρα πολυ στον ασσο και στο 5.λιγο ο τζοσεφ φετος και κυριως ο μιλουτινοφ σε συνδυασμο με τον φουρνιε μας βοηθησε να αλλαξει αυτο.
Υ.γ=περα απο τον φαλ που φαινεται πως δικαιωθηκα για οτι ελεγα το προηγουμενο καλοκαιρι και επεφτε το κραξιμο της αρκουδας στην ατζεντα υπαρχει και το θεμα ΕΒΑΝΣ.ειναι παροντες οι περισσοτεροι που ΜΕ ΣΤΑΥΡΩΝΑΝ για οτι κατηγορουσα τον μπαρτζωκα πως θελει να βασισει ολη την χρονια στο στοιχημα εβανς.''ναι ξερεις εσυ ασχετε και δεν ξερει ο κοουτς ΜΠΑΡΤΖΩΚΑΣ'' ηταν η γνωστη τους ατακα.ελπιζω να τα θυμαστε οι παροντες.προχωραμε σε μεταγραφες
-
FabrizioOberto

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 329
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένος παίκτης: McKissick
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ας το δουν αυτό οι διαχειριστές γιατί οσμίζομαι κάποιου είδους συνωμοσία...
https://tenor.com/bzWEz.gif


BasketForum – Ιστορικό Αρχείο