Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 762
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 4:59 pm

Η μονη περιπτωση στην οποια μπορει κανεις να πει οτι ο Μπαρτζωκας ευνοηθηκε απο μια -ακρως δυσαρεστη- συγκηρια ειναι η περιπτωση των Φαλ-Μιλουτινοφ που αν δεν ηταν ο τραυματισμος του Φαλ, ο Μιλου θα ηταν στο Μιλανο. Αυτο ειναι το μονο βασιμο που μπορω να ακουσω.

Στη περιπτωση του Ντορσει, οποιος θυμαται τι εκανε ο Ντορσει την πρωτη χρονια οποτε εμπαινε μεσα τραβαει ακομα και σημερα τις τριχες οπισθεν του. Βλεποντας τον Ντορσει τη δευτερη χρονια ομως, μπορει κανεις παλι βασιμα να πει οτι κατι αλλαξε στην οπτικη του ιδιου (αυτοπεποιθηση, ηρεμια, επιλυση εξωαγωνιστικων θεματων ;) γιατι χωρις καμια αλλαγη στη διαχειριση του κοουτς ηταν αλλος παιχτης. Οταν μαλιστα το διαπιστωσε αυτο ο Μπαρτζωκας δε διστασε να ζητησει απο τον Φουρνιε να ξεκιναει απο τον παγκο (!) προκειμενω να παρει το 100% του Ταιλερ.

Στον Μπαρτζωκα εχουν χρεωθει δικαιως ή αδικα διαφορα κολληματα, ομως τα παραδειγματα οτι ειτε τελικα δεν ισχυαν ειτε εχουν αποβληθει απο τον ιδιο ειναι περισσοτερα. Η δε ικανοτητα του ως τωρα να διαχειριζεται και να φερνει στα μετρα του και παιχτες που "προκυπτουν" στη πορεια μιας μεταγραφικης περιοδου ειναι κατι αρκετα χρησιμο για το μελλον γιατι με τον Τσακο απο διπλα, δεν αποκλειεται να προκυψουν και αλλοι Μοντερο τα επομενα χρονια.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος redcard την Δευ Ιουν 22, 2026 5:01 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
RedEmperor

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 919
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2025 4:01 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 5:01 pm

basilis_.kts έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 4:57 pm
για να λυθει η απορια ορισμενων ξαναλεω δεν γραφω καπου αλλου.αν εγραφα θα το ελεγα οπουδηποτε κι αν ηταν.εχω τις αποψεις μου και τις παραθετω.απλα διαφερουν μαλλον αρκετα απο τους περισσοτερους.
θεωρω αν οι επιλογες σε ορισμενους παικτες ηταν διαφορετικες η ομαδα θα ειχε 2 ευρωλιγκες παραπανω τουλαχιστον.οι περισσοτεροι λενε πως γουοκαπ και φαλ αποτελουν τους πυλωνες αυτης της ομαδας και ειναι οι αιτιες των φαιναλ φορ κλπ.εγω πιστευω το ακριβως αντιθετο.πως η ανυπαρξια τους σε μονα ματς των φαιναλ φορ και το χαμηλο τους αγωνιστικο ταβανι ηταν η βασικη αιτια των αποτυχιων σε αυτα καθως η ελλειψη επιθετικου ταλεντου τους μας στοιχιζε παρα πολυ στον ασσο και στο 5.λιγο ο τζοσεφ φετος και κυριως ο μιλουτινοφ σε συνδυασμο με τον φουρνιε μας βοηθησε να αλλαξει αυτο.
Υ.γ=περα απο τον φαλ που φαινεται πως δικαιωθηκα για οτι ελεγα το προηγουμενο καλοκαιρι και επεφτε το κραξιμο της αρκουδας στην ατζεντα υπαρχει και το θεμα ΕΒΑΝΣ.ειναι παροντες οι περισσοτεροι που ΜΕ ΣΤΑΥΡΩΝΑΝ για οτι κατηγορουσα τον μπαρτζωκα πως θελει να βασισει ολη την χρονια στο στοιχημα εβανς.''ναι ξερεις εσυ ασχετε και δεν ξερει ο κοουτς ΜΠΑΡΤΖΩΚΑΣ'' ηταν η γνωστη τους ατακα.ελπιζω να τα θυμαστε οι παροντες.προχωραμε σε μεταγραφες
Υπάρχει και ο αντίλογος. Με διαφορετικό προπονητή γιατί ο Μπαρτζώκας και το πλάνο του αυτούς τους παίχτες ήθελε δεν θα έφτανες καν στο επίπεδο να έχεις το φάιναλ φορ ψωμί τυρί και για την την πλάκα σου. Έχει υπάρξει ποτέ ο Ολυμπιακός ξανά στο υψηλότερο επίπεδο επί 5 συνεχόμενα χρόνια?

Το διαφορετικές επιλογές είναι σχετικό. Αν δεν είδες γουοκαπ και Φαλ που έκαναν τρελή δουλειά και είχες άλλους στην θέση τους μπορεί να μην περνούσες καν τα πλέι οφ και να μην είχες τόσο συμπαγή ομάδα.. γιατί στο φάιναλ φορ μας έλειψε σκορ από αυτούς αλλά πρέπει να φτάσεις εκεί για να το διεκδικήσεις. Και Γουοκαπ και Φαλ ήταν πυλώνες στην προσπάθεια αυτή σε μια ομάδα με σκαρτα 10.000.000 αγωνιστικό μπάτζετ

Stam Tziant

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1394
Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 5:25 pm

basilis_.kts έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 4:57 pm
για να λυθει η απορια ορισμενων ξαναλεω δεν γραφω καπου αλλου.αν εγραφα θα το ελεγα οπουδηποτε κι αν ηταν.εχω τις αποψεις μου και τις παραθετω.απλα διαφερουν μαλλον αρκετα απο τους περισσοτερους.
θεωρω αν οι επιλογες σε ορισμενους παικτες ηταν διαφορετικες η ομαδα θα ειχε 2 ευρωλιγκες παραπανω τουλαχιστον.οι περισσοτεροι λενε πως γουοκαπ και φαλ αποτελουν τους πυλωνες αυτης της ομαδας και ειναι οι αιτιες των φαιναλ φορ κλπ.εγω πιστευω το ακριβως αντιθετο.πως η ανυπαρξια τους σε μονα ματς των φαιναλ φορ και το χαμηλο τους αγωνιστικο ταβανι ηταν η βασικη αιτια των αποτυχιων σε αυτα καθως η ελλειψη επιθετικου ταλεντου τους μας στοιχιζε παρα πολυ στον ασσο και στο 5.λιγο ο τζοσεφ φετος και κυριως ο μιλουτινοφ σε συνδυασμο με τον φουρνιε μας βοηθησε να αλλαξει αυτο.
Υ.γ=περα απο τον φαλ που φαινεται πως δικαιωθηκα για οτι ελεγα το προηγουμενο καλοκαιρι και επεφτε το κραξιμο της αρκουδας στην ατζεντα υπαρχει και το θεμα ΕΒΑΝΣ.ειναι παροντες οι περισσοτεροι που ΜΕ ΣΤΑΥΡΩΝΑΝ για οτι κατηγορουσα τον μπαρτζωκα πως θελει να βασισει ολη την χρονια στο στοιχημα εβανς.''ναι ξερεις εσυ ασχετε και δεν ξερει ο κοουτς ΜΠΑΡΤΖΩΚΑΣ'' ηταν η γνωστη τους ατακα.ελπιζω να τα θυμαστε οι παροντες.προχωραμε σε μεταγραφες
Eν τέλει πήρε Ευρωλίγκα και πρωτάθλημα οπότε τι συζητάμε; Δηλαδή τι έπρεπε να γίνει για να αποδειχθεί ότι τελικά "ήξερε ο Μπαρτζώκας", να κερδίσει τους Νικς;

Καταλαβαίνω την κριτική τα προηγούμενα χρόνια κι ας διαφωνώ σε μεγάλο βαθμό. Παρόλα αυτά εσύ κράζεις από κεκτημένη ταχύτητα. Ναι ξέρω δεν κρίνεις εκ του αποτελέσματος, εκτός αν αυτό είναι κάποιο σουτ του Γιουλ.

Άβαταρ μέλους
mixalisgate7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6748
Εγγραφή: Τρί Δεκ 04, 2012 1:08 am
Αγαπημένος παίκτης: Michael Jordan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 5:34 pm

Τέλος και ο Ntilikina.



glenrice90

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 493
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 23, 2021 11:21 pm
Προειδοποιήσεις: 1

Δευ Ιουν 22, 2026 5:38 pm

Olympiakos legend and European champion Frank 'Frankie Smokes' Ntilikina ❤️

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16341
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 5:41 pm

mixalisgate7 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 5:34 pm
Τέλος και ο Ntilikina.

κριμαααααααα

basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 457
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Δευ Ιουν 22, 2026 5:43 pm

RedEmperor έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 5:01 pm
basilis_.kts έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 4:57 pm
για να λυθει η απορια ορισμενων ξαναλεω δεν γραφω καπου αλλου.αν εγραφα θα το ελεγα οπουδηποτε κι αν ηταν.εχω τις αποψεις μου και τις παραθετω.απλα διαφερουν μαλλον αρκετα απο τους περισσοτερους.
θεωρω αν οι επιλογες σε ορισμενους παικτες ηταν διαφορετικες η ομαδα θα ειχε 2 ευρωλιγκες παραπανω τουλαχιστον.οι περισσοτεροι λενε πως γουοκαπ και φαλ αποτελουν τους πυλωνες αυτης της ομαδας και ειναι οι αιτιες των φαιναλ φορ κλπ.εγω πιστευω το ακριβως αντιθετο.πως η ανυπαρξια τους σε μονα ματς των φαιναλ φορ και το χαμηλο τους αγωνιστικο ταβανι ηταν η βασικη αιτια των αποτυχιων σε αυτα καθως η ελλειψη επιθετικου ταλεντου τους μας στοιχιζε παρα πολυ στον ασσο και στο 5.λιγο ο τζοσεφ φετος και κυριως ο μιλουτινοφ σε συνδυασμο με τον φουρνιε μας βοηθησε να αλλαξει αυτο.
Υ.γ=περα απο τον φαλ που φαινεται πως δικαιωθηκα για οτι ελεγα το προηγουμενο καλοκαιρι και επεφτε το κραξιμο της αρκουδας στην ατζεντα υπαρχει και το θεμα ΕΒΑΝΣ.ειναι παροντες οι περισσοτεροι που ΜΕ ΣΤΑΥΡΩΝΑΝ για οτι κατηγορουσα τον μπαρτζωκα πως θελει να βασισει ολη την χρονια στο στοιχημα εβανς.''ναι ξερεις εσυ ασχετε και δεν ξερει ο κοουτς ΜΠΑΡΤΖΩΚΑΣ'' ηταν η γνωστη τους ατακα.ελπιζω να τα θυμαστε οι παροντες.προχωραμε σε μεταγραφες
Υπάρχει και ο αντίλογος. Με διαφορετικό προπονητή γιατί ο Μπαρτζώκας και το πλάνο του αυτούς τους παίχτες ήθελε δεν θα έφτανες καν στο επίπεδο να έχεις το φάιναλ φορ ψωμί τυρί και για την την πλάκα σου. Έχει υπάρξει ποτέ ο Ολυμπιακός ξανά στο υψηλότερο επίπεδο επί 5 συνεχόμενα χρόνια?

Το διαφορετικές επιλογές είναι σχετικό. Αν δεν είδες γουοκαπ και Φαλ που έκαναν τρελή δουλειά και είχες άλλους στην θέση τους μπορεί να μην περνούσες καν τα πλέι οφ και να μην είχες τόσο συμπαγή ομάδα.. γιατί στο φάιναλ φορ μας έλειψε σκορ από αυτούς αλλά πρέπει να φτάσεις εκεί για να το διεκδικήσεις. Και Γουοκαπ και Φαλ ήταν πυλώνες στην προσπάθεια αυτή σε μια ομάδα με σκαρτα 10.000.000 αγωνιστικό μπάτζετ
ισως μπορουμε να πουμε ευρωλιγκα το 2012,2013 και τελικοι ευρωλιγκας 2015,2017 αλλά ακουω αυτο που λες για την συνεπεια και το αναγνωριζω.απλα ειμαι λιγο της λογικης αταμαν,σπανουλη κλπ δηλαδη οταν παω θελω να το παρω ρε παιδι μου.φτανει αυτο με την απλη διεκδικηση.εεε λοιπον με 5αρι τον φαλ δοκιμασες 4 φορες και δεν πετυχες.αλλαξε τον πια να παρει.μην επιμενεις εκει.γι αυτο μιλαω για εμμονες.δεν ειχε κανει μισο καλο φαιναλ φορ και καθοταν συλλογιζοταν ο μπαρτζωκας με τον μποζικα τι μπορει να φταιει και δεν το παιρνουμε...εεε τι φταιει ρε παληκαρια μπροστα σας ειναι η απαντηση.δειτε τον αγωνα παρτε τα στατιστικα και διαβαστε τι εγινε στο ματς.τα αντιπαλα σεντερ μονιμως καναν παρτι.
πχ εμμονη ειχε κι ο αταμαν με γιουρτσεβεν.τον δοκιμασες μια δυο τρεις το παιδι δεν μπορουσε κι αυτος εκει να επιμενει να νομιζει οτι θα αλλαξει κατι.τι να αλλαξει ρε εργκιν?ο ομερ ειχε βαλει γυαλιστικο στα χερια που ελεγε και ο παπαθεοδωρου.
Stam Tziant
για το σουτ του γιουλ βεβαιως και δεν τον κραζω γιατι ενα σουτ ειναι ενα σουτ.αλλά τον κραζω επειδη τα τελευταια 5 λεπτα αποφασισαν στην ρεαλ να παιξουν μια απλη ζωνη και αυτος πελαγωσε.δεν πηρε ουτε ενα ταιμ αουτ εκτος απο την τελευταια επιθεση και ενω ερχοταν το μπαμ αυτος κοιτουσε το υπερπεραν και δεν ειχε ενα πλανο αντιμετωπισης

Jharden13

 
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Τρί Μάιος 16, 2023 3:06 am
Τοποθεσία: Thessaloniki
Αγαπημένος παίκτης: Spanoulis,harden,acie law
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 5:43 pm

ο ολυμπιακος πηρε φετος την ευρωλιγκα επειδη ο μπαρτζωκας διορθωσε τα λαθη του παρελθοντος.

ειναι πολυ απλο.

ισως μπασκετικα ο μπαρτζωκας να ειναι ο κορυφαιος προπονητης αυτην την στιγμη στην ευρωλιγκα και μαλιστα με διαφορα απο τον 2ο, ομως οντως αν δεν ειχε καποια κολληματα(που φαινεται να εχει ξεπερασει) θα ειχαμε ισως 1 ευρωλιγκα επιπλεον.

ενας κυριος παραγοντας τησ φετινης επιτυχιασ στο φ4 ηταν η υπαρξη τεραστιων προσωπικοτητων στα guard που αλλαξαν ξεκαθαρα την ροη των αγωνων.

ο φουρνιε εδειξε γιατι τοσα χρονια φωναζαμε οτι ο ολυμπιακος θελει ηγετη στην περιφερεια, ενω στον τελικο ο Joseph εδειξε τι παει να πει να εχεις εναν point guard με προσωπικοτητα, εμπειρια και winning mentality.

αυτοι οι 2 ηταν καταλυτικοι παραγοντες της κατακτησης της ευρωλιγκας φετος.

οπως επισης και η αξιοποιηση του πιτερς στο φ4 κατι που δεν εγινε ουτε περυσι στον ημιτελικο με την μονακο παρολο που ο σασα εκανε ισως το χειροτερο παιχνιδι του τοτε με την φανελα μας αλλα και στον τελικο του καουνας που η ρεαλ επαιζε 40 λεπτα ζωνη.

οπως επισης και η (συγκυριακη μεταξυ μασ τωρα) βασικη θεση που πηρε ο μιλου φετος στο ροστερ λογο του τραυματισμου του φαλ αλλα και την αποκτηση των τζοουνς και χολ απο πισω του που παλι ηταν λογο τραυματισμου του φαλ.

νομιζω πως η γραμμη ψηλων μασ επαιξε επισης καταλυτικο ρολο στην κατακτηση της ευρωλιγκας.

νομιζω πως πλεον ομως τα κολληματα του κοουτς εχουν μεινει στο παρελθον και αυτο δεν το λεω μονο λογο κατακτησης της ευρωλιγκας.

η κινησεις για μακινταιρ και μοντερο δειχνουν οτι ο κοουτς εχει αντιλειφθει πληρως την σημασια μιας ποιοτικης(και ισως το να εχεις την ΠΙΟ ποιοτικη) γραμμη κοντων στην λιγκα, αλλα και την σημασια της αθλητικοτητας στα ροστερ εκτος απο την εξυπναδα που ειχε ως βασικο κριτηριο προ διετιας

Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 301
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 5:46 pm

mixalisgate7 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 5:34 pm
Τέλος και ο Ntilikina.

Άντε, ρε Φράνκι, χαλάλι σου. Να 'χεις να λες στα εγγονάκια σου πως σήκωσες κι εσύ μια ευρωλίγκα! :)
Ήσουν συμπαθής. Ήσουνα σκυλί. Αν ήξερες και λίγο μπάσκετ...
Καλή συνέχεια!

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1843
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Δευ Ιουν 22, 2026 5:48 pm

basilis_.kts έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 2:10 pm
Jeight έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 1:30 pm
Αρα δεν εχεις καμια πληροφορηση και το βασιζεις στην εμπαθεια που εχεις για τον Μπαρτζωκα. Got it.
τα εχουμε ξαναπει...αν σταματησει τις ψαλμωδιες οπου βρεθει και σταθει,αν σταματησει να χτυπαει τον μποζικα σε καθε καλαθι που τρωμε στον παγκο και να τον παιρνει η καμερα και να γινεται περιγελος,αν σταματησει να κοιταει μονο εργατες και θεωρησει και το ταλεντο κατι σημαντικο,και αν κανει σωστες αλλαγες και οχι με το ρολοι και κυριως στο τελος σε κλειστα παιχνιδια οπου ειναι υπνος βαθυς ας μεινει να προπονησει για αλλα 40 χρονια δεν με πειραζει καθολου.να κοψει τις εμμονες και να ειναι ψυχραιμος.να αποβαλλει τον οπαδισμο που τον θολωνει και να λειτουργει ως προπονητης για το καλο της ομαδας
Οι εμμονες του Μπαρτζωκα περισσοτερο υπαρχουν στο δικο σου μυαλο παρα στο δικο του. Καποιος θα ελεγε οτι εχεις....εμμονη με αυτο :sorry: :sorry: :sorry:

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1843
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Δευ Ιουν 22, 2026 5:49 pm

melagis έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 3:33 pm
Jeight έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 1:19 pm


Και εγω μισος απο Ηρακλειο ειμαι απο Χερσονησο ειναι ο πατερας μου :D

Και εγώ απο Ηρακλειο...
Να γνωριστούμε παιδιά...
Ναι αλλα πρωτα να αρχιζετε να βαζετε λιγοτερες πατατες στο πιτογυρο γιατι δεν θα τα παμε καλα :D

Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 301
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 5:51 pm

Jeight έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 5:49 pm
melagis έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 3:33 pm



Και εγώ απο Ηρακλειο...
Να γνωριστούμε παιδιά...
Ναι αλλα πρωτα να αρχιζετε να βαζετε λιγοτερες πατατες στο πιτογυρο γιατι δεν θα τα παμε καλα :D
Και το τζατζίκι το βάζουμε από πάνω, στο τέλος. Δεν το πασαλείβουμε στην πίτα σαν να είναι μαρμελάδα ! :) :) :)

Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3637
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 5:54 pm

mixalisgate7 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 5:34 pm
Τέλος και ο Ntilikina.

Το χασαμε το κορμι Πατριωτη

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1843
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Δευ Ιουν 22, 2026 5:56 pm

Καρβουνιάρης έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 5:51 pm
Jeight έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 5:49 pm


Ναι αλλα πρωτα να αρχιζετε να βαζετε λιγοτερες πατατες στο πιτογυρο γιατι δεν θα τα παμε καλα :D
Και το τζατζίκι το βάζουμε από πάνω, στο τέλος. Δεν το πασαλείβουμε στην πίτα σαν να είναι μαρμελάδα ! :) :) :)
Αδερφε ειμαι απο Χανια, δεν υφισταται τζατζικι στο πιτγυρο. Γιαουρτακι, ωραιο, δροσερο και στραγγιστο

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3940
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 5:57 pm

Dimmitz έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 4:36 pm
kein έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 2:58 pm


Προφανώς για άλλον ναι, ο Χουάντσο δεν έχει καμιά μα καμία λογική να φύγει, πέρα από τον ευσεβή πόθο κάποιων
Ποιος θα φύγει τελικά; Ο Οσμάν; Αν εννοείς εμένα, κανένα ευσεβή πόθο δεν έχω, αφού ο παίκτης έτσι και αλλιώς δεν θα καταλήξει σε εμάς.

Αν υποθέσουμε ότι θα πάρετε Lyles κυρίως για 4 (και κάποια λεπτά στο πέντε), δεν είναι λογικό θα φύγει ένα τεσσάρι από τα δύο που έχετε;

Εκτός και αν δεν έρθει και ο Μπόνγκα και πάει μόνιμος ο NHD στο τρία.
Τα εχω ξαναγράψει πιο πριν σήμερα αυτά που ρωτάς κάνε το κόπο και ξαναδιάβασε τα. Δεν εννοώ εσενα γενικά μιλάω, για οποίον ονειρεύεται φυγή του Ισπανού. Αν εννοούσα κάποιον συγκεκριμένα θα ήταν πρώτος πρώτος ο τουλου !
Ο λαιλς έχει βγει σαν όνομα από σάιτ σαν το σπορ24 που δεν έχει καμία εγκυρότητα σε θέματα Παναθηναϊκού.
Ο μπονγκα είναι βασικός στόχος. Ο Ισπανός θα είναι φέτος βασικό γρανάζι στην άμυνα του ζοτς, οποίος ξέρει τον ζοτς το καταλαβαίνει. Δεν χρειάζεται ιδιαίτερες μπασκετικής γνώσεις.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”