Εγώ ειμαι έτοιμος πάντως να απευθυνθώ στο γραφείο κλαιόντων Ονουφριου Μπισμπιρικη..
Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
Jeight

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1870
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
- Τοποθεσία: Chania
- Αγαπημένος παίκτης: Kobe
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
- Προειδοποιήσεις:
2
Αρα επειδη δεν δειχνεις να στεναχωριεσαι και πολυ να μην καθεσαι και να κανεις τον τροχονομο στις αντιδρασεις οπαδων αλλης ομαδας? Θα ηταν θετικο νομιζω για ολους...
Και ξαναλεω δεν τους εκλαψε κανενας.
-
Heisenberg

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1477
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
- yawn.brigade

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1507
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
αυτό.shaq7 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 8:21 pmΑμα το σκεφτειτε ορθολογικα ειναι κατι πολυ θετικο αυτο που κανουν μπαρτζωκας και αφοι... Πηραμε ευρωλιγκα,κλεινει ενας κυκλος ομορφα πρεπει να φτιαξουμε τον επομενο κορμο τωρα..
τον σακ και τον φαλ και τον γουοκαπ τους αγαπαει πανω απο ολα ο μπαρτζωκας..για μενα πολυ @@ κινηση αυτη που κανει..φτιαχνει τον νεο ολυμπιακο την χρονια με την λιγοτερη πιεση..Μπραβο τους οσο και αν ποναει.
φεύγουν έχοντας κατακτήσει το στόχο για τον οποίο πάλευαν 5 χρόνια, είναι η ιδανική στιγμή να το κάνουν ακόμη και για λόγους υστεροφημίας. ελπίζω να έχουν καλύτερες προτάσεις από άλλες ομάδες και να μη φεύγουν με πικρία.
η εποχή τους ξεκίνησε με κάτι Χασάν Μάρτιν, Έλις, Χάρισον κτλ, η καινούρια περιλαμβάνει Μοντέρο, Φουρνιέ, Σάσα, Μίλου και νέο ΣΕΦ.
νομίζω καλά θα είμαστε.
-
Jamesharden13

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 370
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 16, 2023 3:08 am
- Τοποθεσία: Thessaloniki
- Αγαπημένος παίκτης: Span,hackett,law
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
οι αγορες δεν δουλευουν καθολου ετσι.Stam Tziant έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 6:45 pmΠαίδες το ότι εμείς ξυπνήσαμε σήμερα το πρωί και είδαμε τη δήλωση δε σημαίνει ότι ξύπνησε ο Γουόκαπ στραβωμένος και αντί να μιλήσει στην ΚΑΕ το έριξε στις δημόσιες δηλώσεις. Προφανώς θα υπάρχουν καιρό συζητήσεις με την ΚΑΕ περί αυτού (όπως και με τον Ντόρσεϊ). Οι δηλώσεις είναι ένα έξτρα μέσο πίεσης γιατί μάλλον οι μέχρι τώρα συζητήσεις είναι άκαρπες.
Και ο Γουόκαπ και ο Ντόρσεϊ έχουν +1 από πλευράς ομάδας. Θα έλεγε κάποιος "ωραία και τι γκρινιάζουν; ας μην το υπέγραφαν". Δεκτό. Από την άλλη όμως έχει και κάθε δικαίωμα ο Ντόρσεϊ να παίξει αυτή τη μία σεζόν και μετά να χαιρετίσει για αλλού (γιατί όχι και Παναθηναϊκό). Θέλω να πω όταν του λες "ας μη το υπέγραφες", να περιμένεις να σου πει κι αυτός το ίδιο.
Για τον Γουόκαπ τα πράγματα είναι διαφορετικά. Ο Γουόκαπ δεν είναι ότι του χρόνου στα 34+ θα σκοτώνονται ποιος θα τον πρωτοπάρει με πλουσιοπάροχο συμβόλαιο. Οπότε σου λέει αν δεν διεκδικήσω εγώ αύξηση θα ενεργοποιήσουν απλά την οψιόν, θα παίξω έναν ακόμα χρόνο και μετά θα μου πουν "Θες 1-1μιση μονοετές; Καλώς. Δε θες; Ευχαριστούμε".
Στο δικό μου το μυαλό σαν σύλλογος δε θες να είναι όλα business. Θες να αναγνωρίζεις την προσφορά κάποιων παικτών και να τους έχεις χαρούμενους. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι ο Γουόκαπ ξαφνικά έγινε παράλογος στις απαιτήσεις του. Αν ήταν παράλογος θα ήταν και στις προηγούμενες ανανεώσεις. Ο Φαλ είχε ανανεώσει με 1.8 χωρίς διαβατήριο και ο Γουόκαπ με 1.2 (ή κάτι τέτοιο) με διαβατήριο. Δε νομίζω να έγινε ο περίεργος ξαφνικά που ζητάει 2μιση. Απλά θεωρεί μάλλον ασέβεια η ΚΑΕ να ενεργοποιήσει απλά την οψιόν του συμβολαίου και ζητά μάλλον επέκταση και αύξηση. Για μένα δικαίως. Πήρε Ευρωλίγκα, ως βασικός και με καλή παρουσία (και στα κρίσιμα).
ειτε μιλαμε για μπασκετ ειτε οχι(δεν εχει σημασια).
ολα εχουν να κανουν με την προσφορα και την ζητηση καλως η κακως.
ο φαλ οταν ανανεωσε θα μπορουσε ευκολα να βρει 1.8εκ αλλου.
ο γουοκαπ μου φαινεται(συγγνωμη κιολασ) ανεκδοτο να φυγει απο εμας και να βρει σε οποιαδηποτε αλλη ομαδα πανω απο αυτα που παιρνει τωρα.
Ο ντορσει περα απο τον παναθηναικο επισης δεν μπορει να βρει πανω απο 2.5εκ θεωρω.
Αλλα ολα εχουν να κανουν με τον κανονα την προσφορας και τησ ζητησης.
το εχουμε δει σε πολλες περιπτωσης να ανατγωνιζονται ομαδες για παιχτες( ειδικα περιπτωσης ολυμπιακου-παναθηναικου λογω διαβατηριου πχ) και ο παιχτης να καταλληγει υπεραξια.
δες πχ μαντζαρη πριν καποια χρονια που ο παναθηναικος του ειχε προσφερει τεραστιπ για την ποιοτητα του συμβολαιο με αποτελεσμα να ανεωσει σε εμας με ενα ποσο αν θυμαμαι καλα γυρω στα 1.2εκ που για τις τοτε εποχες και το τοτε μπατζετ που ειχαμε που μετρουσαμε και τα φραγκοδιφραγκα και χαλαγαν συμφωνιες παιχτων που θελαμε για ενα ταληρο, ηταν παρολογο.
το ιδιο συνεβει και φετος το καλοκαιρι με τον μισιτς που κονταροχτηπυθηκαν 3-4 ομαδες και κατελληξε να παιρνει ακομη και μετοχες.
ο γουοκαπ αν φυγει απο εμας σε αυτην την ηλικια δεν νομιζω να σφαχτει καμια ομαδα να του δωσει συμβολαιο πανω απο αυτο που εχει τωρα.
το ιδιο ισχυει και για τον ντορσει εκτος και αν μπει στο παιχνιδι ο παναθηναικος εκει.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Jamesharden13 την Τετ Ιουν 24, 2026 8:42 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- yawn.brigade

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1507
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
-
FabrizioOberto

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 346
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένος παίκτης: McKissick
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- plo koon

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1525
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 19, 2011 3:17 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Papaloukas
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Σίγουρα είναι καλό αυτό που γίνεται. Και δεν είναι ότι η ομάδα μένει χωρίς βετεράνους.shaq7 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 8:21 pmΑμα το σκεφτειτε ορθολογικα ειναι κατι πολυ θετικο αυτο που κανουν μπαρτζωκας και αφοι... Πηραμε ευρωλιγκα,κλεινει ενας κυκλος ομορφα πρεπει να φτιαξουμε τον επομενο κορμο τωρα..
τον σακ και τον φαλ και τον γουοκαπ τους αγαπαει πανω απο ολα ο μπαρτζωκας..για μενα πολυ @@ κινηση αυτη που κανει..φτιαχνει τον νεο ολυμπιακο την χρονια με την λιγοτερη πιεση..Μπραβο τους οσο και αν ποναει.
Επίσης, στην οικονομία της χρονιάς σίγουρα παίζει ρόλο στο χρόνο των παικτών που είναι στα όρια της 12αδας. Δλδ, ο Λαρυ είχε φέτος 12 λεπτά σε 24 αγώνες, και ο Νετζίπογλου 9λ/19αγ. Θα έχει διαφορά του χρόνου να τα πάρει όλα αυτά τα λεπτά ένας παίκτης.
je suis jazz thrillos 
-
Dimmitz

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3440
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2024 9:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Μου κάνει εντύπωση που ο Μπαρτζώκας κάνει γερό ξεσκαρτάρισμα. Δεν το περίμενα μετά τις περσινές ανανεώσεις..Knoxville έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 8:24 pmΈτσι είναι τα πράγματα, χτίζεις για την επόμενη μέρα.shaq7 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 8:21 pmΑμα το σκεφτειτε ορθολογικα ειναι κατι πολυ θετικο αυτο που κανουν μπαρτζωκας και αφοι... Πηραμε ευρωλιγκα,κλεινει ενας κυκλος ομορφα πρεπει να φτιαξουμε τον επομενο κορμο τωρα..
τον σακ και τον φαλ και τον γουοκαπ τους αγαπαει πανω απο ολα ο μπαρτζωκας..για μενα πολυ @@ κινηση αυτη που κανει..φτιαχνει τον νεο ολυμπιακο την χρονια με την λιγοτερη πιεση..Μπραβο τους οσο και αν ποναει.
Δεν γίνεται να συνεχίζεις με 4-5-6 βετεράνους στο ρόστερ. Πρέπει να μπει φρέσκο αίμα, να ποτιστεί στην νοοτροπία της ομάδας, να μάθει με την σειρά του να κερδίζει και να δημιουργηθεί ο επόμενος κύκλος.
Συμφωνώ ότι χρειάζεται να μπει νέο αίμα στα αποδυτήρια γιατί η ομάδα είχε μεγάλο μέσο όρο ηλικίας.
Ο Ουόκαπ πρέπει να μείνει όμως, είναι ακόμα βασικό γρανάζι της μηχανής που έφερε τίτλους.
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
- Knoxville

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 559
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
- Τοποθεσία: AB
- Αγαπημένος παίκτης: B
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Aυτη τη στιγμή έχουμε ακόμα με συμβόλαια στο ρόστερyawn.brigade έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 8:45 pmαυτή τη στιγμή έχουμε 7 ξένους :
1. Μακιντάιρ
2. Μοντέρο
3. Φουρνιέ
4. Γουόρντ
5. Μίλου
6. Ταϊρίκ
7. Χολ
πιστεύω θα έχουμε μίνιμουμ 9 στην αρχή της σεζόν, ιδανικά θα ήθελα να φύγει ο Τζόσεφ και να έρθουν Μπόνγκα/Ντιαλό και ένα 4άρι με σουτ αλλά δε το κόβω να συμβαίνει.
1. Tαϊρίκ
2. Νίκολα
3. Έβανς
4. Γουόρντ
5. Χολ
6. Φουρνιέ
7. Τζόζεφ
8. Μόρις
- berry

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 7914
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
- Τοποθεσία: Πειραιάς
- Αγαπημένη θέση: SF
- Αγαπημένος παίκτης: Magic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
- Προειδοποιήσεις:
0
Ωραιες κινησεις μεχρι τωρα .yawn.brigade έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 8:45 pmαυτή τη στιγμή έχουμε 7 ξένους :
1. Μακιντάιρ
2. Μοντέρο
3. Φουρνιέ
4. Γουόρντ
5. Μίλου
6. Ταϊρίκ
7. Χολ
πιστεύω θα έχουμε μίνιμουμ 9 στην αρχή της σεζόν, ιδανικά θα ήθελα να φύγει ο Τζόσεφ και να έρθουν Μπόνγκα/Ντιαλό και ένα 4άρι με σουτ αλλά δε το κόβω να συμβαίνει.
Μπραβο τους
Μακιντάιρ Γουοκαπ Μπουρνελες
Μοντέρο
Ντορσι Φουρνιέ Νετζηπογλου
Μεταγραφη 3αρι , Γουόρντ
Παπ
Βεζε , Μεταγραφη 4αρι
Μιλου Τζοουνς Χολ Καραγιαννιδης
16 παικτες .Κομπλε ειμαστε
2 φοργουορντ και τελος δηλαδη.
Αντε να παρουν και καναν Ελληνα ακομα .Λες και θα παιζει





BasketForum – Ιστορικό Αρχείο