Αρα επειδη δεν δειχνεις να στεναχωριεσαι και πολυ να μην καθεσαι και να κανεις τον τροχονομο στις αντιδρασεις οπαδων αλλης ομαδας? Θα ηταν θετικο νομιζω για ολους...
Και ξαναλεω δεν τους εκλαψε κανενας.
Συντονιστής: Captains


Αρα επειδη δεν δειχνεις να στεναχωριεσαι και πολυ να μην καθεσαι και να κανεις τον τροχονομο στις αντιδρασεις οπαδων αλλης ομαδας? Θα ηταν θετικο νομιζω για ολους...




αυτό.shaq7 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 8:21 pmΑμα το σκεφτειτε ορθολογικα ειναι κατι πολυ θετικο αυτο που κανουν μπαρτζωκας και αφοι... Πηραμε ευρωλιγκα,κλεινει ενας κυκλος ομορφα πρεπει να φτιαξουμε τον επομενο κορμο τωρα..
τον σακ και τον φαλ και τον γουοκαπ τους αγαπαει πανω απο ολα ο μπαρτζωκας..για μενα πολυ @@ κινηση αυτη που κανει..φτιαχνει τον νεο ολυμπιακο την χρονια με την λιγοτερη πιεση..Μπραβο τους οσο και αν ποναει.


οι αγορες δεν δουλευουν καθολου ετσι.Stam Tziant έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 6:45 pmΠαίδες το ότι εμείς ξυπνήσαμε σήμερα το πρωί και είδαμε τη δήλωση δε σημαίνει ότι ξύπνησε ο Γουόκαπ στραβωμένος και αντί να μιλήσει στην ΚΑΕ το έριξε στις δημόσιες δηλώσεις. Προφανώς θα υπάρχουν καιρό συζητήσεις με την ΚΑΕ περί αυτού (όπως και με τον Ντόρσεϊ). Οι δηλώσεις είναι ένα έξτρα μέσο πίεσης γιατί μάλλον οι μέχρι τώρα συζητήσεις είναι άκαρπες.
Και ο Γουόκαπ και ο Ντόρσεϊ έχουν +1 από πλευράς ομάδας. Θα έλεγε κάποιος "ωραία και τι γκρινιάζουν; ας μην το υπέγραφαν". Δεκτό. Από την άλλη όμως έχει και κάθε δικαίωμα ο Ντόρσεϊ να παίξει αυτή τη μία σεζόν και μετά να χαιρετίσει για αλλού (γιατί όχι και Παναθηναϊκό). Θέλω να πω όταν του λες "ας μη το υπέγραφες", να περιμένεις να σου πει κι αυτός το ίδιο.
Για τον Γουόκαπ τα πράγματα είναι διαφορετικά. Ο Γουόκαπ δεν είναι ότι του χρόνου στα 34+ θα σκοτώνονται ποιος θα τον πρωτοπάρει με πλουσιοπάροχο συμβόλαιο. Οπότε σου λέει αν δεν διεκδικήσω εγώ αύξηση θα ενεργοποιήσουν απλά την οψιόν, θα παίξω έναν ακόμα χρόνο και μετά θα μου πουν "Θες 1-1μιση μονοετές; Καλώς. Δε θες; Ευχαριστούμε".
Στο δικό μου το μυαλό σαν σύλλογος δε θες να είναι όλα business. Θες να αναγνωρίζεις την προσφορά κάποιων παικτών και να τους έχεις χαρούμενους. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι ο Γουόκαπ ξαφνικά έγινε παράλογος στις απαιτήσεις του. Αν ήταν παράλογος θα ήταν και στις προηγούμενες ανανεώσεις. Ο Φαλ είχε ανανεώσει με 1.8 χωρίς διαβατήριο και ο Γουόκαπ με 1.2 (ή κάτι τέτοιο) με διαβατήριο. Δε νομίζω να έγινε ο περίεργος ξαφνικά που ζητάει 2μιση. Απλά θεωρεί μάλλον ασέβεια η ΚΑΕ να ενεργοποιήσει απλά την οψιόν του συμβολαίου και ζητά μάλλον επέκταση και αύξηση. Για μένα δικαίως. Πήρε Ευρωλίγκα, ως βασικός και με καλή παρουσία (και στα κρίσιμα).






Σίγουρα είναι καλό αυτό που γίνεται. Και δεν είναι ότι η ομάδα μένει χωρίς βετεράνους.shaq7 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 8:21 pmΑμα το σκεφτειτε ορθολογικα ειναι κατι πολυ θετικο αυτο που κανουν μπαρτζωκας και αφοι... Πηραμε ευρωλιγκα,κλεινει ενας κυκλος ομορφα πρεπει να φτιαξουμε τον επομενο κορμο τωρα..
τον σακ και τον φαλ και τον γουοκαπ τους αγαπαει πανω απο ολα ο μπαρτζωκας..για μενα πολυ @@ κινηση αυτη που κανει..φτιαχνει τον νεο ολυμπιακο την χρονια με την λιγοτερη πιεση..Μπραβο τους οσο και αν ποναει.
je suis jazz thrillos 


Μου κάνει εντύπωση που ο Μπαρτζώκας κάνει γερό ξεσκαρτάρισμα. Δεν το περίμενα μετά τις περσινές ανανεώσεις..Knoxville έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 8:24 pmΈτσι είναι τα πράγματα, χτίζεις για την επόμενη μέρα.shaq7 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 8:21 pmΑμα το σκεφτειτε ορθολογικα ειναι κατι πολυ θετικο αυτο που κανουν μπαρτζωκας και αφοι... Πηραμε ευρωλιγκα,κλεινει ενας κυκλος ομορφα πρεπει να φτιαξουμε τον επομενο κορμο τωρα..
τον σακ και τον φαλ και τον γουοκαπ τους αγαπαει πανω απο ολα ο μπαρτζωκας..για μενα πολυ @@ κινηση αυτη που κανει..φτιαχνει τον νεο ολυμπιακο την χρονια με την λιγοτερη πιεση..Μπραβο τους οσο και αν ποναει.
Δεν γίνεται να συνεχίζεις με 4-5-6 βετεράνους στο ρόστερ. Πρέπει να μπει φρέσκο αίμα, να ποτιστεί στην νοοτροπία της ομάδας, να μάθει με την σειρά του να κερδίζει και να δημιουργηθεί ο επόμενος κύκλος.




Aυτη τη στιγμή έχουμε ακόμα με συμβόλαια στο ρόστερyawn.brigade έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 8:45 pmαυτή τη στιγμή έχουμε 7 ξένους :
1. Μακιντάιρ
2. Μοντέρο
3. Φουρνιέ
4. Γουόρντ
5. Μίλου
6. Ταϊρίκ
7. Χολ
πιστεύω θα έχουμε μίνιμουμ 9 στην αρχή της σεζόν, ιδανικά θα ήθελα να φύγει ο Τζόσεφ και να έρθουν Μπόνγκα/Ντιαλό και ένα 4άρι με σουτ αλλά δε το κόβω να συμβαίνει.


Ωραιες κινησεις μεχρι τωρα .yawn.brigade έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 8:45 pmαυτή τη στιγμή έχουμε 7 ξένους :
1. Μακιντάιρ
2. Μοντέρο
3. Φουρνιέ
4. Γουόρντ
5. Μίλου
6. Ταϊρίκ
7. Χολ
πιστεύω θα έχουμε μίνιμουμ 9 στην αρχή της σεζόν, ιδανικά θα ήθελα να φύγει ο Τζόσεφ και να έρθουν Μπόνγκα/Ντιαλό και ένα 4άρι με σουτ αλλά δε το κόβω να συμβαίνει.



Αν η κορακλα του ηθελε να κανει πασαρελα στο μιλανο τελος . Το ντιλ εκλεισε . Δε πα να λεει η γυναικα του . Μπος ειναι η μικρη .