Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1874
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 2

Τετ Ιουν 24, 2026 8:28 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 8:24 pm
Jeight έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 8:18 pm


Ρε συ τουλουμπα οταν αποχωρησουν και σε σενα απο την ομαδα σου παιχτες που ηταν 5 και 6 χρονια θα τα πουμε. Ειπα οτι με επιασε μια στενοχωρια, δεν καλεσα και μοιρολογιστρες...

Σακ, παπ, Σασα, Μους, Γουοκαπ, Λαρυ ειναι 5-6+ εδω. Τι θελεις να κανουμε ακριβως?
ενταξει αλλο να στεναχωρεθεις για 10 λεπτα αντε 1 ωρα και αλλο να τους μοιρολογειτε και να τους κλαιτε :mrgreen:

Εικόνα

εγω ας πουμε οταν εμαθα οτι θα σταματησει ο διαμαντιδης μπορει να στεναχωρεθηκα και μιση ωρα
Αρα επειδη δεν δειχνεις να στεναχωριεσαι και πολυ να μην καθεσαι και να κανεις τον τροχονομο στις αντιδρασεις οπαδων αλλης ομαδας? Θα ηταν θετικο νομιζω για ολους...

Και ξαναλεω δεν τους εκλαψε κανενας.

Heisenberg

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1477
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 8:33 pm

Νομιζω τελευταιο καλαθι του Μακισικ πρεπει να ηταν το καρφωμα με τα δυο στο τελικο με την Ρεαλ.

Αντίο Παικταρά!!

Άβαταρ μέλους
yawn.brigade

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1510
Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 8:34 pm

shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 8:21 pm
Αμα το σκεφτειτε ορθολογικα ειναι κατι πολυ θετικο αυτο που κανουν μπαρτζωκας και αφοι... Πηραμε ευρωλιγκα,κλεινει ενας κυκλος ομορφα πρεπει να φτιαξουμε τον επομενο κορμο τωρα..

τον σακ και τον φαλ και τον γουοκαπ τους αγαπαει πανω απο ολα ο μπαρτζωκας..για μενα πολυ @@ κινηση αυτη που κανει..φτιαχνει τον νεο ολυμπιακο την χρονια με την λιγοτερη πιεση..Μπραβο τους οσο και αν ποναει.
αυτό.

φεύγουν έχοντας κατακτήσει το στόχο για τον οποίο πάλευαν 5 χρόνια, είναι η ιδανική στιγμή να το κάνουν ακόμη και για λόγους υστεροφημίας. ελπίζω να έχουν καλύτερες προτάσεις από άλλες ομάδες και να μη φεύγουν με πικρία.

η εποχή τους ξεκίνησε με κάτι Χασάν Μάρτιν, Έλις, Χάρισον κτλ, η καινούρια περιλαμβάνει Μοντέρο, Φουρνιέ, Σάσα, Μίλου και νέο ΣΕΦ.

νομίζω καλά θα είμαστε.

Jamesharden13

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: Τρί Μάιος 16, 2023 3:08 am
Τοποθεσία: Thessaloniki
Αγαπημένος παίκτης: Span,hackett,law
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 8:41 pm

Stam Tziant έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:45 pm
Παίδες το ότι εμείς ξυπνήσαμε σήμερα το πρωί και είδαμε τη δήλωση δε σημαίνει ότι ξύπνησε ο Γουόκαπ στραβωμένος και αντί να μιλήσει στην ΚΑΕ το έριξε στις δημόσιες δηλώσεις. Προφανώς θα υπάρχουν καιρό συζητήσεις με την ΚΑΕ περί αυτού (όπως και με τον Ντόρσεϊ). Οι δηλώσεις είναι ένα έξτρα μέσο πίεσης γιατί μάλλον οι μέχρι τώρα συζητήσεις είναι άκαρπες.

Και ο Γουόκαπ και ο Ντόρσεϊ έχουν +1 από πλευράς ομάδας. Θα έλεγε κάποιος "ωραία και τι γκρινιάζουν; ας μην το υπέγραφαν". Δεκτό. Από την άλλη όμως έχει και κάθε δικαίωμα ο Ντόρσεϊ να παίξει αυτή τη μία σεζόν και μετά να χαιρετίσει για αλλού (γιατί όχι και Παναθηναϊκό). Θέλω να πω όταν του λες "ας μη το υπέγραφες", να περιμένεις να σου πει κι αυτός το ίδιο.

Για τον Γουόκαπ τα πράγματα είναι διαφορετικά. Ο Γουόκαπ δεν είναι ότι του χρόνου στα 34+ θα σκοτώνονται ποιος θα τον πρωτοπάρει με πλουσιοπάροχο συμβόλαιο. Οπότε σου λέει αν δεν διεκδικήσω εγώ αύξηση θα ενεργοποιήσουν απλά την οψιόν, θα παίξω έναν ακόμα χρόνο και μετά θα μου πουν "Θες 1-1μιση μονοετές; Καλώς. Δε θες; Ευχαριστούμε".

Στο δικό μου το μυαλό σαν σύλλογος δε θες να είναι όλα business. Θες να αναγνωρίζεις την προσφορά κάποιων παικτών και να τους έχεις χαρούμενους. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι ο Γουόκαπ ξαφνικά έγινε παράλογος στις απαιτήσεις του. Αν ήταν παράλογος θα ήταν και στις προηγούμενες ανανεώσεις. Ο Φαλ είχε ανανεώσει με 1.8 χωρίς διαβατήριο και ο Γουόκαπ με 1.2 (ή κάτι τέτοιο) με διαβατήριο. Δε νομίζω να έγινε ο περίεργος ξαφνικά που ζητάει 2μιση. Απλά θεωρεί μάλλον ασέβεια η ΚΑΕ να ενεργοποιήσει απλά την οψιόν του συμβολαίου και ζητά μάλλον επέκταση και αύξηση. Για μένα δικαίως. Πήρε Ευρωλίγκα, ως βασικός και με καλή παρουσία (και στα κρίσιμα).
οι αγορες δεν δουλευουν καθολου ετσι.

ειτε μιλαμε για μπασκετ ειτε οχι(δεν εχει σημασια).

ολα εχουν να κανουν με την προσφορα και την ζητηση καλως η κακως.

ο φαλ οταν ανανεωσε θα μπορουσε ευκολα να βρει 1.8εκ αλλου.

ο γουοκαπ μου φαινεται(συγγνωμη κιολασ) ανεκδοτο να φυγει απο εμας και να βρει σε οποιαδηποτε αλλη ομαδα πανω απο αυτα που παιρνει τωρα.

Ο ντορσει περα απο τον παναθηναικο επισης δεν μπορει να βρει πανω απο 2.5εκ θεωρω.

Αλλα ολα εχουν να κανουν με τον κανονα την προσφορας και τησ ζητησης.

το εχουμε δει σε πολλες περιπτωσης να ανατγωνιζονται ομαδες για παιχτες( ειδικα περιπτωσης ολυμπιακου-παναθηναικου λογω διαβατηριου πχ) και ο παιχτης να καταλληγει υπεραξια.

δες πχ μαντζαρη πριν καποια χρονια που ο παναθηναικος του ειχε προσφερει τεραστιπ για την ποιοτητα του συμβολαιο με αποτελεσμα να ανεωσει σε εμας με ενα ποσο αν θυμαμαι καλα γυρω στα 1.2εκ που για τις τοτε εποχες και το τοτε μπατζετ που ειχαμε που μετρουσαμε και τα φραγκοδιφραγκα και χαλαγαν συμφωνιες παιχτων που θελαμε για ενα ταληρο, ηταν παρολογο.

το ιδιο συνεβει και φετος το καλοκαιρι με τον μισιτς που κονταροχτηπυθηκαν 3-4 ομαδες και κατελληξε να παιρνει ακομη και μετοχες.

ο γουοκαπ αν φυγει απο εμας σε αυτην την ηλικια δεν νομιζω να σφαχτει καμια ομαδα να του δωσει συμβολαιο πανω απο αυτο που εχει τωρα.

το ιδιο ισχυει και για τον ντορσει εκτος και αν μπει στο παιχνιδι ο παναθηναικος εκει.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Jamesharden13 την Τετ Ιουν 24, 2026 8:42 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Kostas89

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 8:42 pm

Η ομάδα μπήκε στην νέα εποχή τέλος τα ημίμετρα.. να πούμε ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ στον μπάσκετικο Τάσο Πάντο υποτιμημένος και κακοπληρωμένος ελπίζω να χτυπήσει κάποιο μεγάλο συμβόλαιο από ΠΑΟΚ ή από κάποια άλλη ομάδα έστω και τώρα

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16415
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 8:42 pm

δινουν πιο πολλα λεφτα στην θεσσαλονικη για εκει τους βλεπω ολους...βοηθαμε και την α1

Άβαταρ μέλους
yawn.brigade

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1510
Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 8:45 pm

αυτή τη στιγμή έχουμε 7 ξένους :

1. Μακιντάιρ
2. Μοντέρο
3. Φουρνιέ
4. Γουόρντ
5. Μίλου
6. Ταϊρίκ
7. Χολ

πιστεύω θα έχουμε μίνιμουμ 9 στην αρχή της σεζόν, ιδανικά θα ήθελα να φύγει ο Τζόσεφ και να έρθουν Μπόνγκα/Ντιαλό και ένα 4άρι με σουτ αλλά δε το κόβω να συμβαίνει.

FabrizioOberto

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 346
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: McKissick
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 8:45 pm

Kostas89 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 8:42 pm
Η ομάδα μπήκε στην νέα εποχή τέλος τα ημίμετρα.. να πούμε ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ στον μπάσκετικο Τάσο Πάντο υποτιμημένος και κακοπληρωμένος ελπίζω να χτυπήσει κάποιο μεγάλο συμβόλαιο από ΠΑΟΚ ή από κάποια άλλη ομάδα έστω και τώρα
Καταλαβαίνω το ύφος του σχολίου σου αλλά ο Σακ υπήρξε πολύ πιο επιδραστικός από τον χρήσιμο και υπερτίμιο Τάσο.

Εύχομαι τα καλύτερα στον παιχταρά. Από τους πιο συμπαθητικούς παίκτες της ιστορίας μας.

Άβαταρ μέλους
plo koon

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1525
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 19, 2011 3:17 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Papaloukas
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 8:46 pm

shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 8:21 pm
Αμα το σκεφτειτε ορθολογικα ειναι κατι πολυ θετικο αυτο που κανουν μπαρτζωκας και αφοι... Πηραμε ευρωλιγκα,κλεινει ενας κυκλος ομορφα πρεπει να φτιαξουμε τον επομενο κορμο τωρα..

τον σακ και τον φαλ και τον γουοκαπ τους αγαπαει πανω απο ολα ο μπαρτζωκας..για μενα πολυ @@ κινηση αυτη που κανει..φτιαχνει τον νεο ολυμπιακο την χρονια με την λιγοτερη πιεση..Μπραβο τους οσο και αν ποναει.
Σίγουρα είναι καλό αυτό που γίνεται. Και δεν είναι ότι η ομάδα μένει χωρίς βετεράνους.

Επίσης, στην οικονομία της χρονιάς σίγουρα παίζει ρόλο στο χρόνο των παικτών που είναι στα όρια της 12αδας. Δλδ, ο Λαρυ είχε φέτος 12 λεπτά σε 24 αγώνες, και ο Νετζίπογλου 9λ/19αγ. Θα έχει διαφορά του χρόνου να τα πάρει όλα αυτά τα λεπτά ένας παίκτης.

:hammer: je suis jazz thrillos :hammer:
Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16415
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 8:47 pm

φερτε τωρα ντιαλο οκεκε οχι μονο να πεσουν τα τσιμεντα αλλα να γινει και η ομαδα τσιμεντο..και ελατε του χρονου να μας δειρετε :boxing:

Dimmitz

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3440
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2024 9:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 8:48 pm

Knoxville έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 8:24 pm
shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 8:21 pm
Αμα το σκεφτειτε ορθολογικα ειναι κατι πολυ θετικο αυτο που κανουν μπαρτζωκας και αφοι... Πηραμε ευρωλιγκα,κλεινει ενας κυκλος ομορφα πρεπει να φτιαξουμε τον επομενο κορμο τωρα..

τον σακ και τον φαλ και τον γουοκαπ τους αγαπαει πανω απο ολα ο μπαρτζωκας..για μενα πολυ @@ κινηση αυτη που κανει..φτιαχνει τον νεο ολυμπιακο την χρονια με την λιγοτερη πιεση..Μπραβο τους οσο και αν ποναει.
Έτσι είναι τα πράγματα, χτίζεις για την επόμενη μέρα.

Δεν γίνεται να συνεχίζεις με 4-5-6 βετεράνους στο ρόστερ. Πρέπει να μπει φρέσκο αίμα, να ποτιστεί στην νοοτροπία της ομάδας, να μάθει με την σειρά του να κερδίζει και να δημιουργηθεί ο επόμενος κύκλος.
Μου κάνει εντύπωση που ο Μπαρτζώκας κάνει γερό ξεσκαρτάρισμα. Δεν το περίμενα μετά τις περσινές ανανεώσεις..

Συμφωνώ ότι χρειάζεται να μπει νέο αίμα στα αποδυτήρια γιατί η ομάδα είχε μεγάλο μέσο όρο ηλικίας.

Ο Ουόκαπ πρέπει να μείνει όμως, είναι ακόμα βασικό γρανάζι της μηχανής που έφερε τίτλους.

Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 8:53 pm

Ο Γουόκαπ θα μείνει, θα πάρει και την αύξηση και όλα καλά. Και θα παίζει όσο και όποτε χρειαστεί. Σε άλλα παιχνίδια βασικός άσσος, σε άλλα τρίτος (τα περισσότερα). Αλλά θα είναι εκεί.

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 568
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 8:55 pm

yawn.brigade έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 8:45 pm
αυτή τη στιγμή έχουμε 7 ξένους :

1. Μακιντάιρ
2. Μοντέρο
3. Φουρνιέ
4. Γουόρντ
5. Μίλου
6. Ταϊρίκ
7. Χολ

πιστεύω θα έχουμε μίνιμουμ 9 στην αρχή της σεζόν, ιδανικά θα ήθελα να φύγει ο Τζόσεφ και να έρθουν Μπόνγκα/Ντιαλό και ένα 4άρι με σουτ αλλά δε το κόβω να συμβαίνει.
Aυτη τη στιγμή έχουμε ακόμα με συμβόλαια στο ρόστερ
1. Tαϊρίκ
2. Νίκολα
3. Έβανς
4. Γουόρντ
5. Χολ
6. Φουρνιέ
7. Τζόζεφ
8. Μόρις

Άβαταρ μέλους
berry

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7915
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Magic
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 8:59 pm

yawn.brigade έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 8:45 pm
αυτή τη στιγμή έχουμε 7 ξένους :

1. Μακιντάιρ
2. Μοντέρο
3. Φουρνιέ
4. Γουόρντ
5. Μίλου
6. Ταϊρίκ
7. Χολ

πιστεύω θα έχουμε μίνιμουμ 9 στην αρχή της σεζόν, ιδανικά θα ήθελα να φύγει ο Τζόσεφ και να έρθουν Μπόνγκα/Ντιαλό και ένα 4άρι με σουτ αλλά δε το κόβω να συμβαίνει.
Ωραιες κινησεις μεχρι τωρα .
Μπραβο τους

Μακιντάιρ Γουοκαπ Μπουρνελες
Μοντέρο
Ντορσι Φουρνιέ Νετζηπογλου
Μεταγραφη 3αρι , Γουόρντ
Παπ
Βεζε , Μεταγραφη 4αρι
Μιλου Τζοουνς Χολ Καραγιαννιδης

16 παικτες .Κομπλε ειμαστε

2 φοργουορντ και τελος δηλαδη.
Αντε να παρουν και καναν Ελληνα ακομα .Λες και θα παιζει

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
coach blue

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2891
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
Τοποθεσία: in the paint
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 9:00 pm

Kostas89 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 7:06 pm
TuTiS έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 7:02 pm


Γιατί ρε αδερφέ; Τρομερή πόλη, το κέντρο της μόδας παγκοσμίως και άρα η χαρά της γυναίκας, γεμάτο πορτοφόλι, και θα ηρεμήσει το κεφάλι του αφού έτσι θα σταματήσει η οποιαδήποτε υποψία κρεβατομουρμούρας.
Ο Πίτερς έφυγε γιατί ήθελε να παίζει λεφτά θα έπαιρνε και εδώ είναι απλά τα πράγματα και όσους λέτε ότι πήγε για να κάνει ψώνια η γυναίκα του ποιος αντρας θα έκανε τέτοια μαλάκια χαχαχα
Αν η κορακλα του ηθελε να κανει πασαρελα στο μιλανο τελος . Το ντιλ εκλεισε . Δε πα να λεει η γυναικα του . Μπος ειναι η μικρη .

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”