Να ρωτήσω εγώ κατι αλλα η απάντηση να μην είναι άποψη ή προτίμηση. Μόνο δηλαδή αν κάποιος ξέρει. Ίσως να είναι οφ τοπικ για insiders.
Παίζει το ενδεχόμενο μετα το "κλεισιμο" Μοντερο και το πως πήγε τη σειρά ο Θωμάς να αποφασισε η ομάδα να μην προχωρήσει με CMM, και να κρατήσει γιουβαρλακι για 3ο;
Σε αυτήν την περίπτωση αλλάζει ελαφρώς ο σχεδιασμός για εμένα, καθότι οι χρόνοι θα είναι διαφορετικοί, και το αρχικό πλάνο με αθλητικό 2-3αρι με σουτ και 4αρι είναι πιο συμβατό
Βεβαίως ο Ροντέν που ειχα ως ιδανική επιλογή σε αυτό το πλάνο δεν είναι διαθεσιμος στην αγορά αλλα είναι απο τις πιο εύκολες θεσεις να βρεις παικτη...
ΥΓ: Οι υπόλοιποι μη με κράξετε, δεν λέω οτι προτιμώ ή δεν προτιμώ την περίπτωση αυτη, ρωτάω μηπως η ομάδα έχει παρει τέτοια απόφαση