Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

xavier

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 13, 2006 12:50 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 4:28 am

οι παιχτες προσφερουν αυτο που μπορουν να προσφερουν οταν εχουν ρυθμο και παιζουν.
αφου πηρατε μακινταιρ, μοντερο δεν εχει νοημα να συζητατε πλεον για τον τζοσεφ. ομοιως και για τον φαλ, απο την στιγμη που τωρα υπαρχουν τζοουνς και χολ.

να τους κρατησεις να τους κανεις τι? αδικο και για τους ιδιους, πεταμενα χρηματα και για την ομαδα.

κανεις τις επιλογες σου και πορευεσαι με αυτες

tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6214
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 9:38 am

Πέρυσι είχαμε ξεμείνει με το γουοκαπ στα γκαρντ το Γενάρη όταν τραυματίστηκε κι ο Μόρρις. Πήραμε το Τζόσεφ που βοήθησε που και εγώ θεωρώ ότι δεν έκανε τίποτα τρομερό. Τον Αύγουστο γίνεται και 35 χρονών. Δεν υπάρχει λόγος να τον κρατήσουμε

Dimmitz

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3421
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2024 9:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 9:47 am

Christofis έγραψε:
Σάβ Ιουν 20, 2026 10:11 pm
Dimmitz έγραψε:
Σάβ Ιουν 20, 2026 9:44 pm


Γιατί να πάρεις Κόλσον για 15 λεπτά και να μην πας στο τρία με Ward/Φουρνιέ/Παπ και όταν προκύψει κάτι καλύτερο στην αγορά τέλη Αυγούστου ή μέσα στην σεζόν να το χτυπήσεις. Οπως κάναμε και πέρυσι δλδ. Δεν είναι ότι δεν έχουμε παίκτες για να καλύψουμε την θέση και είναι προτιμότερο να πάρουν χοντρά λεπτά οι Μάκινταιρ/Μοντέρο στην αρχή μέχρι να προσαρμοστούν, από το να βγουν τα εξελάκια πάλι.
Γιατι ο Φουρνιε δεν ειναι για βασικο τριαρι και ο Παπ δεν ειναι για σοβαρο ρολο. Δεν σημαινει οτι θα βρουμε καλυτερο απο τον Κολσον. Ο οποιος εγω προσωπικα τον λατρευω απο την Μακαμπι . Οκ εκανε κακη χρονια αλλα εμενα προσωπικα μου κανει αν συνδυαστει με ενα καλος αθλητικο φοργουπρντ
Μα με τον συνωστισμό που υπάρχει στα γκάρντ ο Φουρνιέ θα παίζει 10 λεπτά στο τρία. Αλλά 20 είναι κλειδωμένα του Ward.

Από το να πάρουμε Κόλσον, τα άλλα δέκα μπορεί να τα παίξει ο Παπ μέχρι τα Χροστουγεννα. Αυτό λέω.

Και μετά να πας σε μια ποιοτικότερη επιλογή.

Αν εσένα σου αρέσει γιατρέ πάω πάσο!

Dimmitz

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3421
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2024 9:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 9:52 am

tarp7 έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 9:38 am
Πέρυσι είχαμε ξεμείνει με το γουοκαπ στα γκαρντ το Γενάρη όταν τραυματίστηκε κι ο Μόρρις. Πήραμε το Τζόσεφ που βοήθησε που και εγώ θεωρώ ότι δεν έκανε τίποτα τρομερό. Τον Αύγουστο γίνεται και 35 χρονών. Δεν υπάρχει λόγος να τον κρατήσουμε
Ο Τζόζεφ ήταν τίμιος έως συμπαθητικός, δεν καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό που έχει επικρατήσει εδώ μέσα. ΟΚ, μπροστά στον Ντιλικινά φαινόταν όαση, αλλά αντικειμενικά ποιοτικά ήταν κάτω του μετρίου.

Απλά είχε ψυχή και έπαιξε κάποιες καθοριστικές άμυνες.

Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3637
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 9:59 am

Dimmitz έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 9:47 am
Christofis έγραψε:
Σάβ Ιουν 20, 2026 10:11 pm


Γιατι ο Φουρνιε δεν ειναι για βασικο τριαρι και ο Παπ δεν ειναι για σοβαρο ρολο. Δεν σημαινει οτι θα βρουμε καλυτερο απο τον Κολσον. Ο οποιος εγω προσωπικα τον λατρευω απο την Μακαμπι . Οκ εκανε κακη χρονια αλλα εμενα προσωπικα μου κανει αν συνδυαστει με ενα καλος αθλητικο φοργουπρντ
Μα με τον συνωστισμό που υπάρχει στα γκάρντ ο Φουρνιέ θα παίζει 10 λεπτά στο τρία. Αλλά 20 είναι κλειδωμένα του Ward.

Από το να πάρουμε Κόλσον, τα άλλα δέκα μπορεί να τα παίξει ο Παπ μέχρι τα Χροστουγεννα. Αυτό λέω.

Και μετά να πας σε μια ποιοτικότερη επιλογή.

Αν εσένα σου αρέσει γιατρέ πάω πάσο!
Και εγω θα προτιμουσα Ντιαλο, Μπονγκα ή και Χεζονια αν οντως επαιζε σαν ενδεχομενο. Αλλα ο Κολσον μια χαρα μου κανει αν τον συνδυασεις με εναν καλυτερο αθλητη. Το προβλημα μας τα τελευταια χρονια σεν ηταν οτι ειχαμε 2 μη αθλητικους φοργουορντς αλλα οτι δεν ειχαμε κανεναν αθλητικο καθως ο Σακ ειναι πιο πολυ δυο και ας επαιζε 3 ενω ο Παπ εχασε ολη του την αθλητικοτητα και επαιζε με το μυαλο κυριως.
Περυσι που υπηρχε ο Γουορντ φανηκε η μεγαλη διαφορα.

Δηλαδη αν ο Κολσον παρει τη θεση του Πιτερς και υπαρχουν δυο οχι αθλητικα φοργουορντς αλλα με εξαιρετικο σουτ θα μπορουσες να εχεις Γουορντ και Οκεκε/Μαικ που θα σου δινουν αυτο που σου λειπει απο τους αλλους 2 δηλαδη την αθλητικοτητα.

Οι πληροφοριες αλλαζουν συνεχώς καθως διαπραγματευομαστε μα πολλους παικτες. Παντως θεωρω οτι μεχρι το τελος του μηνα ενας φοργουορντ θα ανακοινωθει.

Ειχα πληροφορια οτι θα πεσουν ανακοινωσεις την Πεμπτη. Τελικα ξεκινησαν με τις αποχωρησεις. Για να δουμε τι μας επιφυλασσει η μερα

GP77

 
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 03, 2025 11:33 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 10:45 am

Dimmitz έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 9:52 am
tarp7 έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 9:38 am
Πέρυσι είχαμε ξεμείνει με το γουοκαπ στα γκαρντ το Γενάρη όταν τραυματίστηκε κι ο Μόρρις. Πήραμε το Τζόσεφ που βοήθησε που και εγώ θεωρώ ότι δεν έκανε τίποτα τρομερό. Τον Αύγουστο γίνεται και 35 χρονών. Δεν υπάρχει λόγος να τον κρατήσουμε
Ο Τζόζεφ ήταν τίμιος έως συμπαθητικός, δεν καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό που έχει επικρατήσει εδώ μέσα. ΟΚ, μπροστά στον Ντιλικινά φαινόταν όαση, αλλά αντικειμενικά ποιοτικά ήταν κάτω του μετρίου.

Απλά είχε ψυχή και έπαιξε κάποιες καθοριστικές άμυνες.
Όντως έτσι είναι τα πράγματα. Απλά με αυτά που βλέπαμε από τους playmaker μας τα τελευταία δυο τρία χρόνια το ότι κατέβαζε την μπάλα με ασφάλεια, έκανε καμία σταυρωτή και δημιουργούσε με split out μας φαινόντουσαν εξωπραγματικά. Δεν είναι το ίδιο να έχεις Γουοκαπ-Έβανς τραυματίες τον Λι και τον Νιλικινα και άλλο να έχεις τους τουρμπατους Μακινταιρ Μοντερο και υγιή τον Γουοκαπ

Άβαταρ μέλους
prime7

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1674
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 06, 2021 5:31 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 11:34 am

Μέχρι στιγμής έφυγε Πίτερς,Τανουλης,Φαλ. Άρα περιμένουμε αν θα φύγει ακόμα Ντιλικινα,Τζόζεφ,Έβανς, Λαρεντζάκης,Σακ. Ο Όμηρος φαντάζομαι θα μείνει.

Περιμένουμε αν θα γίνει ανανέωση Τάιλερ ,must για εμένα.

Και έχουμε ανακοινώσεις Μακινταιρ που δεν ξέρω γιατί αλλά δεν έχουμε ανακοινώσει μιας και δεν παίζει πουθενά τώρα.
Ανακοίνωση του υπερπαιχταρα Μοντέρο...αφού τελειώσουν οι τελικοί της Βαλένθια.

Και μετά λογικά 1 ή και 2 παίκτες ακόμα στο 3 και το 4 που φαντάζομαι θα γίνουν μέχρι τέλη Ιουλίου.

Ilias7

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1703
Εγγραφή: Παρ Μαρ 23, 2007 6:26 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 12:01 pm

Οι λόγοι που ενδεχομένως θα μπορούσε να μείνει ο Τζόζεφ είναι ότι στην ομάδα ξέρουν τι να περιμένουν από αυτόν. Κάνει συγκεκριμένα πράγματα στο παρκέ και τα κάνει σε σχετικά καλό βαθμό. Κάνοντας και προετοιμασία από την αρχή της σεζόν έχει πιθανότητες να είναι καλύτερος από αυτό που είδαμε φέτος.

Ο πιο σημαντικός λόγος για τη παραμονή του όμως και είναι κάτι που δεν έχει ειπωθεί αρκετά και είναι η επίδραση του στα αποδυτήρια.Είναι ένας βετεράνος του ΝΒΑ με κοντά στους 1000 αγώνες στη καριέρα του. Είναι παράδειγμα προς μίμηση για τους συμπαίκτες τους και η παρουσία του ενδεχομένως να αποτελεί θετικό παράγοντα στη χημεία της ομάδας.

Φυσικά αν θέλει να έχει ενεργό ρόλο και μεγάλο χρόνο συμμετοχής δύσκολα θα το βρει με τις κινήσεις που έχουν γίνει και θα είναι λόγος αποχώρησης.

Άβαταρ μέλους
berry

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7883
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Magic
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 12:04 pm

@prime7

Μακινταϊρ μπορει να μην εχει ανακοινωθει γιατι μπορει το συμβολαιο του να ληγει τελη Ιουνη ξερω γω

Εικόνα
TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 796
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 12:09 pm

Πάντως έμαθα από την προηγούμενη εβδομάδα ότι θα γίνει ανακοίνωση παικτών, νέα για το ΣΕΦ (μακέτες) και που και μέχρι πότε θα παίζουμε σε άλλο γήπεδο σε συνέντευξη τύπου την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου.

Dimmitz

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3421
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2024 9:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 12:11 pm

Christofis έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 9:59 am
Dimmitz έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 9:47 am


Μα με τον συνωστισμό που υπάρχει στα γκάρντ ο Φουρνιέ θα παίζει 10 λεπτά στο τρία. Αλλά 20 είναι κλειδωμένα του Ward.

Από το να πάρουμε Κόλσον, τα άλλα δέκα μπορεί να τα παίξει ο Παπ μέχρι τα Χροστουγεννα. Αυτό λέω.

Και μετά να πας σε μια ποιοτικότερη επιλογή.

Αν εσένα σου αρέσει γιατρέ πάω πάσο!
Και εγω θα προτιμουσα Ντιαλο, Μπονγκα ή και Χεζονια αν οντως επαιζε σαν ενδεχομενο. Αλλα ο Κολσον μια χαρα μου κανει αν τον συνδυασεις με εναν καλυτερο αθλητη. Το προβλημα μας τα τελευταια χρονια σεν ηταν οτι ειχαμε 2 μη αθλητικους φοργουορντς αλλα οτι δεν ειχαμε κανεναν αθλητικο καθως ο Σακ ειναι πιο πολυ δυο και ας επαιζε 3 ενω ο Παπ εχασε ολη του την αθλητικοτητα και επαιζε με το μυαλο κυριως.
Περυσι που υπηρχε ο Γουορντ φανηκε η μεγαλη διαφορα.

Δηλαδη αν ο Κολσον παρει τη θεση του Πιτερς και υπαρχουν δυο οχι αθλητικα φοργουορντς αλλα με εξαιρετικο σουτ θα μπορουσες να εχεις Γουορντ και Οκεκε/Μαικ που θα σου δινουν αυτο που σου λειπει απο τους αλλους 2 δηλαδη την αθλητικοτητα.

Οι πληροφοριες αλλαζουν συνεχώς καθως διαπραγματευομαστε μα πολλους παικτες. Παντως θεωρω οτι μεχρι το τελος του μηνα ενας φοργουορντ θα ανακοινωθει.

Ειχα πληροφορια οτι θα πεσουν ανακοινωσεις την Πεμπτη. Τελικα ξεκινησαν με τις αποχωρησεις. Για να δουμε τι μας επιφυλασσει η μερα
Μα δεν διαφωνώ σε κάτι από αυτά που γράφεις. Το ζητούμενο, όμως, είναι αν αξίζει να κλείσεις από τώρα έναν μέτριο-καλό παίκτη και να κλείσεις το ρόστερ από τώρα με κίνδυνο να βγει στην αγορά ένα Φοντέκιο και να μην έχεις χώρο να τον αποκτήσεις.

Αν μιλάγαμε για Μοντέρο ή Ντιαλό που είναι παικταράδες τους κλείνεις χτες. Αλλά ο Κόλσον δεν ανήκει σε αυτή την κατηγορία. Γιατί να μην περιμένεις για κάτι καλύτερο λοιπόν;

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 6:04 pm

Να ρωτήσω εγώ κατι αλλα η απάντηση να μην είναι άποψη ή προτίμηση. Μόνο δηλαδή αν κάποιος ξέρει. Ίσως να είναι οφ τοπικ για insiders.

Παίζει το ενδεχόμενο μετα το "κλεισιμο" Μοντερο και το πως πήγε τη σειρά ο Θωμάς να αποφασισε η ομάδα να μην προχωρήσει με CMM, και να κρατήσει γιουβαρλακι για 3ο;

Σε αυτήν την περίπτωση αλλάζει ελαφρώς ο σχεδιασμός για εμένα, καθότι οι χρόνοι θα είναι διαφορετικοί, και το αρχικό πλάνο με αθλητικό 2-3αρι με σουτ και 4αρι είναι πιο συμβατό

Βεβαίως ο Ροντέν που ειχα ως ιδανική επιλογή σε αυτό το πλάνο δεν είναι διαθεσιμος στην αγορά αλλα είναι απο τις πιο εύκολες θεσεις να βρεις παικτη...

ΥΓ: Οι υπόλοιποι μη με κράξετε, δεν λέω οτι προτιμώ ή δεν προτιμώ την περίπτωση αυτη, ρωτάω μηπως η ομάδα έχει παρει τέτοια απόφαση

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 796
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 6:10 pm

SbioTech έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 6:04 pm
Να ρωτήσω εγώ κατι αλλα η απάντηση να μην είναι άποψη ή προτίμηση. Μόνο δηλαδή αν κάποιος ξέρει. Ίσως να είναι οφ τοπικ για insiders.

Παίζει το ενδεχόμενο μετα το "κλεισιμο" Μοντερο και το πως πήγε τη σειρά ο Θωμάς να αποφασισε η ομάδα να μην προχωρήσει με CMM, και να κρατήσει γιουβαρλακι για 3ο;

Σε αυτήν την περίπτωση αλλάζει ελαφρώς ο σχεδιασμός για εμένα, καθότι οι χρόνοι θα είναι διαφορετικοί, και το αρχικό πλάνο με αθλητικό 2-3αρι με σουτ και 4αρι είναι πιο συμβατό

Βεβαίως ο Ροντέν που ειχα ως ιδανική επιλογή σε αυτό το πλάνο δεν είναι διαθεσιμος στην αγορά αλλα είναι απο τις πιο εύκολες θεσεις να βρεις παικτη...

ΥΓ: Οι υπόλοιποι μη με κράξετε, δεν λέω οτι προτιμώ ή δεν προτιμώ την περίπτωση αυτη, ρωτάω μηπως η ομάδα έχει παρει τέτοια απόφαση
Δεν παίζει γιατί ήξεραν από τα εργομετρικά ότι ο Walkup ανά πάσα στιγμή μπορεί να ξέμενε. Ευτυχώς άντεξε. Ξέρουν ότι το πρόβλημα με την μέση του θέλει τρομερή διαχείριση. Φέτος όλες τις προπονήσεις με την ζώνη τις έκανε. Ξέρουν τι έχει προσφέρει ο Θωμάς και τι ικανότητες έχει, αλλά για να συνεχίσει να προσφέρει και να δείχνει τις ικανότητες του θέλει σοβαρή διαχείριση χρόνου. Δεν είναι τυχαίο που σε 2 διαφορετικές του συνεντεύξεις έχει πει ότι ελπίζει για μειωμένο χρόνο.

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1843
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Κυρ Ιουν 21, 2026 6:14 pm

SbioTech έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 6:04 pm
Να ρωτήσω εγώ κατι αλλα η απάντηση να μην είναι άποψη ή προτίμηση. Μόνο δηλαδή αν κάποιος ξέρει. Ίσως να είναι οφ τοπικ για insiders.

Παίζει το ενδεχόμενο μετα το "κλεισιμο" Μοντερο και το πως πήγε τη σειρά ο Θωμάς να αποφασισε η ομάδα να μην προχωρήσει με CMM, και να κρατήσει γιουβαρλακι για 3ο;

Σε αυτήν την περίπτωση αλλάζει ελαφρώς ο σχεδιασμός για εμένα, καθότι οι χρόνοι θα είναι διαφορετικοί, και το αρχικό πλάνο με αθλητικό 2-3αρι με σουτ και 4αρι είναι πιο συμβατό

Βεβαίως ο Ροντέν που ειχα ως ιδανική επιλογή σε αυτό το πλάνο δεν είναι διαθεσιμος στην αγορά αλλα είναι απο τις πιο εύκολες θεσεις να βρεις παικτη...

ΥΓ: Οι υπόλοιποι μη με κράξετε, δεν λέω οτι προτιμώ ή δεν προτιμώ την περίπτωση αυτη, ρωτάω μηπως η ομάδα έχει παρει τέτοια απόφαση
Εντελώς φιλικά στο λέω πρέπει να αποδεχτείς ότι ο μακινταιρ είναι παίχτης του Ολυμπιακού και είναι και θετική προσθήκη.

Αρκετούς μήνες σε βλέπω να προσπαθείς να βρεις μια "δίοδο" προκειμένου η ομάδα να μην τον κλείσει. Δεν τον θες και είναι δικαίωμα σου. Ο παίκτης είναι κλεισμένος. Δεν είμαι insider αλλά ξέρω ότι πριν από κάτι βδομάδες ήταν Αθήνα και έψαχνε σπίτι με ανθρώπους του Ολυμπιακού.

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 6:21 pm

Jeight έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 6:14 pm
SbioTech έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 6:04 pm
Να ρωτήσω εγώ κατι αλλα η απάντηση να μην είναι άποψη ή προτίμηση. Μόνο δηλαδή αν κάποιος ξέρει. Ίσως να είναι οφ τοπικ για insiders.

Παίζει το ενδεχόμενο μετα το "κλεισιμο" Μοντερο και το πως πήγε τη σειρά ο Θωμάς να αποφασισε η ομάδα να μην προχωρήσει με CMM, και να κρατήσει γιουβαρλακι για 3ο;

Σε αυτήν την περίπτωση αλλάζει ελαφρώς ο σχεδιασμός για εμένα, καθότι οι χρόνοι θα είναι διαφορετικοί, και το αρχικό πλάνο με αθλητικό 2-3αρι με σουτ και 4αρι είναι πιο συμβατό

Βεβαίως ο Ροντέν που ειχα ως ιδανική επιλογή σε αυτό το πλάνο δεν είναι διαθεσιμος στην αγορά αλλα είναι απο τις πιο εύκολες θεσεις να βρεις παικτη...

ΥΓ: Οι υπόλοιποι μη με κράξετε, δεν λέω οτι προτιμώ ή δεν προτιμώ την περίπτωση αυτη, ρωτάω μηπως η ομάδα έχει παρει τέτοια απόφαση
Εντελώς φιλικά στο λέω πρέπει να αποδεχτείς ότι ο μακινταιρ είναι παίχτης του Ολυμπιακού και είναι και θετική προσθήκη.

Αρκετούς μήνες σε βλέπω να προσπαθείς να βρεις μια "δίοδο" προκειμένου η ομάδα να μην τον κλείσει. Δεν τον θες και είναι δικαίωμα σου. Ο παίκτης είναι κλεισμένος. Δεν είμαι insider αλλά ξέρω ότι πριν από κάτι βδομάδες ήταν Αθήνα και έψαχνε σπίτι με ανθρώπους του Ολυμπιακού.
Βρε συ τι δίοδο. Διαβάζουν οι Αφοί basketforum και το γράφω μήπως και το διαβάσουν και αλλάξουν γνωμη; Δικά μου λεφτά θα παρει;

Ίσα ίσα που ειχα τρελό πρόβλημα αν αυτος ηταν Ο ενας PG μας, αλλα μου είναι αδιάφορο το οτι τον παίρνουμε δεδομένης της προσθήκης Μοντέρο.

Δεν χρειάζεται να αποδεχθω κατι ή να χωνέψω. Μια ερώτηση έκανα μήπως εξηγείται ετσι η καθυστέρηση CMM και Τζοζεφ...

@TuTiS ευχαριστώ, κατι τέτοιο περίμενα ως απάντηση...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”