Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1843
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Κυρ Ιουν 21, 2026 6:25 pm

SbioTech έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 6:21 pm
Jeight έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 6:14 pm


Εντελώς φιλικά στο λέω πρέπει να αποδεχτείς ότι ο μακινταιρ είναι παίχτης του Ολυμπιακού και είναι και θετική προσθήκη.

Αρκετούς μήνες σε βλέπω να προσπαθείς να βρεις μια "δίοδο" προκειμένου η ομάδα να μην τον κλείσει. Δεν τον θες και είναι δικαίωμα σου. Ο παίκτης είναι κλεισμένος. Δεν είμαι insider αλλά ξέρω ότι πριν από κάτι βδομάδες ήταν Αθήνα και έψαχνε σπίτι με ανθρώπους του Ολυμπιακού.
Βρε συ τι δίοδο. Διαβάζουν οι Αφοί basketforum και το γράφω μήπως και το διαβάσουν και αλλάξουν γνωμη; Δικά μου λεφτά θα παρει;

Ίσα ίσα που ειχα τρελό πρόβλημα αν αυτος ηταν Ο ενας PG μας, αλλα μου είναι αδιάφορο το οτι τον παίρνουμε δεδομένης της προσθήκης Μοντέρο.

Δεν χρειάζεται να αποδεχθω κατι ή να χωνέψω. Μια ερώτηση έκανα μήπως εξηγείται ετσι η καθυστέρηση CMM και Τζοζεφ...

@TuTiS ευχαριστώ, κατι τέτοιο περίμενα ως απάντηση...
Ενταξει μεταξυ μας μιλαμε, αν χαλαγε η μεταγραφη θα ανοιγες σαμπανια. Ζητησες insiderλικι, οποτε οριστε. Τον ειδαν συγγενεις μου σε προαστιο με ανθρωπους του Ολυμπιακου 3-4 βδομαδες πριν να ψαχνουν σπιτια. Δεν θα γραψω το προαστιο για ευνοητους λογους. Ειναι παικτης του Ολυμπιακου.

Και προφανως αποτελει αναβαθμιση απο τον τωρινο walkup αλλας ας μην παμε εκει.

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5974
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 6:29 pm

SbioTech έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 6:21 pm
Δεν χρειάζεται να αποδεχθω κατι ή να χωνέψω. Μια ερώτηση έκανα μήπως εξηγείται ετσι η καθυστέρηση CMM και Τζοζεφ...
Χω.νε.ψε το κρυφοβάζελε, τι δεν καταλαβαίνεις; :P

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tokalytero3d

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3141
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 2

Κυρ Ιουν 21, 2026 6:32 pm

Ο μακινταιρ είναι πολύ καλός παίκτης.
Η 5αδα στα γκαρντ με Μοντέρο μακινταιρ Γουοκαπ Ντόρσεϊ Φουρνιε είναι φοβερή καθώς συνδυάζει παίκτες με διαφορετικα και ποιοτικά χαρακτηριστικά.

Ο κολσον δεν είναι κακή προσθήκη για 10-15 λεπτά.
Χρειάζεται παίκτης και στο 3 κατ εμε.

Ο Ντιαλο είναι ένας παίκτης που θα ήθελα πολύ να δω στην ομάδα, θα ταίριαζε απίστευτα πιστεύω.
Απ ότι φαίνεται δεν θα έρθει όμως.

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 6:33 pm

Jeight έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 6:25 pm
SbioTech έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 6:21 pm


Βρε συ τι δίοδο. Διαβάζουν οι Αφοί basketforum και το γράφω μήπως και το διαβάσουν και αλλάξουν γνωμη; Δικά μου λεφτά θα παρει;

Ίσα ίσα που ειχα τρελό πρόβλημα αν αυτος ηταν Ο ενας PG μας, αλλα μου είναι αδιάφορο το οτι τον παίρνουμε δεδομένης της προσθήκης Μοντέρο.

Δεν χρειάζεται να αποδεχθω κατι ή να χωνέψω. Μια ερώτηση έκανα μήπως εξηγείται ετσι η καθυστέρηση CMM και Τζοζεφ...

@TuTiS ευχαριστώ, κατι τέτοιο περίμενα ως απάντηση...
Ενταξει μεταξυ μας μιλαμε, αν χαλαγε η μεταγραφη θα ανοιγες σαμπανια. Ζητησες insiderλικι, οποτε οριστε.
Λες να εχω παίξει στο στοίχημα οτι δεν θα έρθει και θα ανοιγα σαμπανια; ή οτι θα προτιμούσα τον Τζοσεφ αντί του CMM;

Βασικός μας on ball guard θα είναι ο παικταρας Μοντέρο, και αυτος με καλύπτει.

Διαφωνούμε καθετα στο επίπεδο ποιότητας του CMM αφου σε εσένα εκανε ξεκάθαρα ως μόνη μας προσθήκη στον άσσο ενω σε εμένα οχι.

Προφανώς και είναι αναβάθμιση σε σχέση με τον Τζοζεφ. Το σν είναι η οχι αναβάθμιση σε σχέση με το Θωμά είναι μεγάλη κουβέντα και δεν είναι της ώρας (Διαφωνούμε αλλα αυτό είναι υγιες)

Δεν θεωρώ οτι είναι ο pg που μπορεί να μας κουβαλήσει, αλλα πλέον σε αυτό το πλάνο δεν χρειάζεται να μας κουβαλήσει ως πρώτος.

Ευχαριστώ για το insiderιλίκι, αυτό καλύπτει την ερώτηση μου

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 6:34 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 6:29 pm
SbioTech έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 6:21 pm
Δεν χρειάζεται να αποδεχθω κατι ή να χωνέψω. Μια ερώτηση έκανα μήπως εξηγείται ετσι η καθυστέρηση CMM και Τζοζεφ...
Χω.νε.ψε το κρυφοβάζελε, τι δεν καταλαβαίνεις; :P
Με τσακωσες ρε μπαγάσα

:roofl:

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1843
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Κυρ Ιουν 21, 2026 6:37 pm

SbioTech έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 6:33 pm
Jeight έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 6:25 pm

Ενταξει μεταξυ μας μιλαμε, αν χαλαγε η μεταγραφη θα ανοιγες σαμπανια. Ζητησες insiderλικι, οποτε οριστε.
Λες να εχω παίξει στο στοίχημα οτι δεν θα έρθει και θα ανοιγα σαμπανια; ή οτι θα προτιμούσα τον Τζοσεφ αντί του CMM;

Βασικός μας on ball guard θα είναι ο παικταρας Μοντέρο, και αυτος με καλύπτει.

Διαφωνούμε καθετα στο επίπεδο ποιότητας του CMM αφου σε εσένα εκανε ξεκάθαρα ως μόνη μας προσθήκη στον άσσο ενω σε εμένα οχι.

Προφανώς και είναι αναβάθμιση σε σχέση με τον Τζοζεφ. Το σν είναι η οχι αναβάθμιση σε σχέση με το Θωμά είναι μεγάλη κουβέντα και δεν είναι της ώρας (Διαφωνούμε αλλα αυτό είναι υγιες)

Δεν θεωρώ οτι είναι ο pg που μπορεί να μας κουβαλήσει, αλλα πλέον σε αυτό το πλάνο δεν χρειάζεται να μας κουβαλήσει ως πρώτος.

Ευχαριστώ για το insiderιλίκι, αυτό καλύπτει την ερώτηση μου
Ποτε δεν ειπα οτι μας εκανε ως ΜΟΝΗ προσθηκη στον ασο, δεν υπαρχει σχολιο μου που να λεει αυτο το πραγμα. Ημουν υπερ του ως προσθηκης γενικα.

Heisenberg

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1463
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Κυρ Ιουν 21, 2026 6:51 pm

Ενταξει ρε μαγκες τι συζηταμε τωρα αν ο Μακινταιρ ειναι καλυτερος floor general απο Γουοκαπ;

Και φυσικα είναι. στο μονο που υπερτερει ο Γουοκαπ ειναι στα λαθη και αυτο γιατι δεν ρισκαρει και δεν δημιουργει οπως ο Μακινταιρ που βλεπει και τις δυσκολες πασες.
ο Γουοκαπ εκτελει κατα γραμμα ενα πλανο. σε αυτο ειναι ο καλυτερος. Στρατιωτης πιστος.
ο Μαινταιρ φερνει φαντασια, δημιουργια απο την αρχη και σε δυσκολες αμυνες και παραπανω σκορ.

Ενταξει ο Γουοκαπ ειναι καλυτερος on ball αμυντικος αλλα δεν ειναι πια στα prime του και ο Μαικνταιρ ειναι αρκετα καλος αμυντικος και αυτος με δυνατο κορμι.

FabrizioOberto

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: McKissick
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 7:16 pm

SbioTech έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 6:04 pm
Να ρωτήσω εγώ κατι αλλα η απάντηση να μην είναι άποψη ή προτίμηση. Μόνο δηλαδή αν κάποιος ξέρει. Ίσως να είναι οφ τοπικ για insiders.

Παίζει το ενδεχόμενο μετα το "κλεισιμο" Μοντερο και το πως πήγε τη σειρά ο Θωμάς να αποφασισε η ομάδα να μην προχωρήσει με CMM, και να κρατήσει γιουβαρλακι για 3ο;

Σε αυτήν την περίπτωση αλλάζει ελαφρώς ο σχεδιασμός για εμένα, καθότι οι χρόνοι θα είναι διαφορετικοί, και το αρχικό πλάνο με αθλητικό 2-3αρι με σουτ και 4αρι είναι πιο συμβατό

Βεβαίως ο Ροντέν που ειχα ως ιδανική επιλογή σε αυτό το πλάνο δεν είναι διαθεσιμος στην αγορά αλλα είναι απο τις πιο εύκολες θεσεις να βρεις παικτη...

ΥΓ: Οι υπόλοιποι μη με κράξετε, δεν λέω οτι προτιμώ ή δεν προτιμώ την περίπτωση αυτη, ρωτάω μηπως η ομάδα έχει παρει τέτοια απόφαση
Πριν 3 μέρες περίπου φίλος που δουλεύει εστιατόριο στην Μητροπόλεως είδε Θωμά και CMM να βγαίνουν μαζί από ξενοδοχείο. Δύσκολο να είναι εδώ σε τέτοια φάση και να έχουμε χαλάσει του CMM φαντάζομαι.

ps. Σόρι, έγραψα πριν δω τις απαντήσεις για να νιώσω λίγο κι εγώ insider :secret:

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 537
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 8:06 pm

Heisenberg έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 6:51 pm
Ενταξει ρε μαγκες τι συζηταμε τωρα αν ο Μακινταιρ ειναι καλυτερος floor general απο Γουοκαπ;

Και φυσικα είναι. στο μονο που υπερτερει ο Γουοκαπ ειναι στα λαθη και αυτο γιατι δεν ρισκαρει και δεν δημιουργει οπως ο Μακινταιρ που βλεπει και τις δυσκολες πασες.
ο Γουοκαπ εκτελει κατα γραμμα ενα πλανο. σε αυτο ειναι ο καλυτερος. Στρατιωτης πιστος.
ο Μαινταιρ φερνει φαντασια, δημιουργια απο την αρχη και σε δυσκολες αμυνες και παραπανω σκορ.

Ενταξει ο Γουοκαπ ειναι καλυτερος on ball αμυντικος αλλα δεν ειναι πια στα prime του και ο Μαικνταιρ ειναι αρκετα καλος αμυντικος και αυτος με δυνατο κορμι.
Eπίσης άλλη άμυνα και με άλλη ενέργεια έπαιζε όταν είχε και όλο το βάρος της επίθεσης στα χέρια του και άλλη θα παίζει τώρα.

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2350
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Κυρ Ιουν 21, 2026 9:27 pm

SbioTech έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 6:04 pm
Να ρωτήσω εγώ κατι αλλα η απάντηση να μην είναι άποψη ή προτίμηση. Μόνο δηλαδή αν κάποιος ξέρει. Ίσως να είναι οφ τοπικ για insiders.

Παίζει το ενδεχόμενο μετα το "κλεισιμο" Μοντερο και το πως πήγε τη σειρά ο Θωμάς να αποφασισε η ομάδα να μην προχωρήσει με CMM, και να κρατήσει γιουβαρλακι για 3ο;

Σε αυτήν την περίπτωση αλλάζει ελαφρώς ο σχεδιασμός για εμένα, καθότι οι χρόνοι θα είναι διαφορετικοί, και το αρχικό πλάνο με αθλητικό 2-3αρι με σουτ και 4αρι είναι πιο συμβατό

Βεβαίως ο Ροντέν που ειχα ως ιδανική επιλογή σε αυτό το πλάνο δεν είναι διαθεσιμος στην αγορά αλλα είναι απο τις πιο εύκολες θεσεις να βρεις παικτη...

ΥΓ: Οι υπόλοιποι μη με κράξετε, δεν λέω οτι προτιμώ ή δεν προτιμώ την περίπτωση αυτη, ρωτάω μηπως η ομάδα έχει παρει τέτοια απόφαση
Εδω ακομα δεν εχει ανακοινωθει η ανανεωση του Μπαρτζωκα.. Δεν νομιζω οτι κρυβεται κατι συγκεκριμενο πισω απο την ανακοινωση του μακινταιρ εξαλλου ο παικτης ηταν, απ οσα γνωριζουμε, πρωτη επιλογη του προπονητη για τη θεση του PG.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16351
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 9:49 pm

Πάντως έχει πει ο μονεκε που είναι κολλητός του Κόντι ότι και οι δύο ξεραν οτι υπογράφει και ο άλλος ταυτόχρονα και μάλιστα ο μόνος που δεν μπορούσε να το χωνέψει ήταν ο μονεκε ….οποτε δεν τίθεται θέμα έτσι ήταν ο σχεδιασμός εξαρχής

Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3637
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 10:05 pm

Το σχεδιο ηταν εξαρχης 2 γκαρντ και 2 φοργουορντ.

Το αρχικο ελεγε Φρανσισκο Μακινταιαρ και αν δεν εκανε τις κοξες ο Σιλβεν θα ειχαμε κλεισει αυτον απο τον Μαρτιο.

Ο Μοντερο ηταν καψουρα του μικρου Τσακου απο περυσι το καλοκαιρι. Οταν εμαθαν οτι η ρητρα του για εκτος Ισπανιας ειναι τοσο μικρη μπηκα αυτος ως προτεραιοτητα ενω ηταν πολυ κοντα στον Ρομπινσον της Παρι ως δευτερο μαζι με τον Μακινταιαρ.

Ο Μακινταιαρ προσωπικα μου εκανε και ας ερχοταν μονος του χωρις τον Μοντερο. Δηλαδη δεν θα ειχα προβλημα με μια τριαδα Μακινταιαρ, Τζοσεφ, Γουοκαπ +1 καποιον εξελιξιμο με προσωπικη φαση

Απλα ο Μοντερο ειναι αλλη παστα παικτη. Φυσικα ο Μακινταιαρ ειναι plug n play και απο κατι Μπαντιο ή Μπαμπ τον προτιμω 1000 φορες

Απο οτι φαινεται θα εχουμε τις αποχωρησεις, τις ανανεωσεις και μετα τις ανακοινωσεις

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 796
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 10:17 pm

FabrizioOberto έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 7:16 pm
SbioTech έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 6:04 pm
Να ρωτήσω εγώ κατι αλλα η απάντηση να μην είναι άποψη ή προτίμηση. Μόνο δηλαδή αν κάποιος ξέρει. Ίσως να είναι οφ τοπικ για insiders.

Παίζει το ενδεχόμενο μετα το "κλεισιμο" Μοντερο και το πως πήγε τη σειρά ο Θωμάς να αποφασισε η ομάδα να μην προχωρήσει με CMM, και να κρατήσει γιουβαρλακι για 3ο;

Σε αυτήν την περίπτωση αλλάζει ελαφρώς ο σχεδιασμός για εμένα, καθότι οι χρόνοι θα είναι διαφορετικοί, και το αρχικό πλάνο με αθλητικό 2-3αρι με σουτ και 4αρι είναι πιο συμβατό

Βεβαίως ο Ροντέν που ειχα ως ιδανική επιλογή σε αυτό το πλάνο δεν είναι διαθεσιμος στην αγορά αλλα είναι απο τις πιο εύκολες θεσεις να βρεις παικτη...

ΥΓ: Οι υπόλοιποι μη με κράξετε, δεν λέω οτι προτιμώ ή δεν προτιμώ την περίπτωση αυτη, ρωτάω μηπως η ομάδα έχει παρει τέτοια απόφαση
Πριν 3 μέρες περίπου φίλος που δουλεύει εστιατόριο στην Μητροπόλεως είδε Θωμά και CMM να βγαίνουν μαζί από ξενοδοχείο. Δύσκολο να είναι εδώ σε τέτοια φάση και να έχουμε χαλάσει του CMM φαντάζομαι.

ps. Σόρι, έγραψα πριν δω τις απαντήσεις για να νιώσω λίγο κι εγώ insider :secret:
Το επιβεβαιώνω και εγώ. Είμαι το εστιατόριο.
Πέρα από την πλάκα έχει βρει σπίτι ήδη στον Άλιμο και είναι στην Ελλάδα εδώ και 15-20 ημέρες.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16351
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 10:25 pm

ο μπαρτζωκας λογικα κανει διακοπες αυτην την περιοδο αποτι καταλαβα και απο μια συνεντευξη του μπαφε..μολις γυρισει θα παει στην αρκαντια να ανανεωθει και μετα θα ανακοινωθουν παικτες.

basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Κυρ Ιουν 21, 2026 10:40 pm

Christofis έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 10:05 pm
Το σχεδιο ηταν εξαρχης 2 γκαρντ και 2 φοργουορντ.

Το αρχικο ελεγε Φρανσισκο Μακινταιαρ και αν δεν εκανε τις κοξες ο Σιλβεν θα ειχαμε κλεισει αυτον απο τον Μαρτιο.

Ο Μοντερο ηταν καψουρα του μικρου Τσακου απο περυσι το καλοκαιρι. Οταν εμαθαν οτι η ρητρα του για εκτος Ισπανιας ειναι τοσο μικρη μπηκα αυτος ως προτεραιοτητα ενω ηταν πολυ κοντα στον Ρομπινσον της Παρι ως δευτερο μαζι με τον Μακινταιαρ.

Ο Μακινταιαρ προσωπικα μου εκανε και ας ερχοταν μονος του χωρις τον Μοντερο. Δηλαδη δεν θα ειχα προβλημα με μια τριαδα Μακινταιαρ, Τζοσεφ, Γουοκαπ +1 καποιον εξελιξιμο με προσωπικη φαση

Απλα ο Μοντερο ειναι αλλη παστα παικτη. Φυσικα ο Μακινταιαρ ειναι plug n play και απο κατι Μπαντιο ή Μπαμπ τον προτιμω 1000 φορες

Απο οτι φαινεται θα εχουμε τις αποχωρησεις, τις ανανεωσεις και μετα τις ανακοινωσεις
το μονο προβλημα με την επιλογη του μοντερο ειναι πως μπορει σε ενα χρονο να παει νβα κι εκει μενεις λιγο ξεκρεμαστος ενω με περιπτωσεις φρανσισκο ή ρομπινσον[προσωπικα μου αρεσει αρκετα] εχεις το κεφαλι σου ησυχο καθως δεν προκειται το νβα να ενδιαφερθει γι αυτους...κι ασε τον φρανσισκο να ονειρευεται[ειναι μεγαλη ηλικια ειδικα για γκαρντ ωστε να τον κοιταξει ομαδα]
ωστοσο παλι πιστευω πως και ο μοντερο δεν κανει για νβα.με αυτο το σωμα το αναστημα οσο ογκο και να βαλλει ειναι δυσκολο να σταθει μπροστα στα θηρια των αμερικανων.να παει μια χρονια και να γυρισει κλασσικα?πιθανον αλλά ειναι παικτης ευρωλιγκας καθαρα.δεν μπορει να σταθει στο νβα οποτε αν ειμαστε καλα οικονομικα βρηκαμε καλο γκαρντ για χρονια

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”