Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16344
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 12:49 pm

Heisenberg έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 10:54 am
To Sunel arena παντως δεν εχει ερθει ακομα στην διαχειριση της Αεκ ειναι στην διαδικασια ρυθμισης απο τον Βρουτση. Δεν ξερω κατα ποσο μπορει ο Αγγελοπουλος να το αρνηθει. Εχει σιγουρα τον πρωτο λογο.
Το γήπεδο το διαχειρίζεται η ίδια επιτροπή του σεφ που είναι και σε μας ..Δεν μπορούν να πουν όχι το μόνο πρόβλημα είναι πως να μην πέφτουν οι οπαδοί της ΑΕΚ πάνω σε αυτούς του Ολυμπιακού γιατί εκεί γύρω έχει και άλλους αγώνες που μοιράζονται το ίδιο πάρκινγκ ή κάτι τέτοιο

Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 301
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 12:52 pm

SbioTech έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:17 pm
Το σενάριο να ξεκινήσουμε με το backup 4ari και να πάμε μετα σε προσθηκη δεν είναι απαραίτητα κακο, αν αυτό μας εξασφαλίσει κάποιο pool απο nbaers που εχουν ήδη σκαουταρει οι φοβεροί και τρομεροί recruiters μας (aka Γιώργος Μποζικας).
Ακούω πως ένας τριτοξάδερφος του Μένσα παίζει 4αρι. Λες; :) :) :)

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 12:53 pm

shaq7 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:49 pm
Heisenberg έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 10:54 am
To Sunel arena παντως δεν εχει ερθει ακομα στην διαχειριση της Αεκ ειναι στην διαδικασια ρυθμισης απο τον Βρουτση. Δεν ξερω κατα ποσο μπορει ο Αγγελοπουλος να το αρνηθει. Εχει σιγουρα τον πρωτο λογο.
Το γήπεδο το διαχειρίζεται η ίδια επιτροπή του σεφ που είναι και σε μας ..Δεν μπορούν να πουν όχι το μόνο πρόβλημα είναι πως να μην πέφτουν οι οπαδοί της ΑΕΚ πάνω σε αυτούς του Ολυμπιακού γιατί εκεί γύρω έχει και άλλους αγώνες που μοιράζονται το ίδιο πάρκινγκ ή κάτι τέτοιο
Λογικά στην Ευρωλιγκα δεν θα είναι πρόβλημα αν μπει κλειδαριθμος στις διαβολοβδομαδες.

Πρωτάθλημα μπορεί να παίζουμε και αλλού...

FabrizioOberto

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: McKissick
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 1:14 pm

steph.larry έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:36 pm
EL_Insider έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:59 am


Ας είμαστε ρεαλιστές δεν πρόκειται να έρθει για να παίζει πίσω από βεζενκοφ και ούτε θα δώσουμε τέτοιο συμβόλαιο για αναπληρωματικό παίκτη.
Ούτε εγώ πιστεύω πως θα έρθει, αλλά αυτό θα είναι για αγωνιστικούς λόγους περισσότερο και όχι τόσο για τους χρόνους και τα συμβόλαια. Δεν γίνεται πχ να χωράει στον ΠΑΟ με ΝHD και Juancho συν Μήτογλου για μπαλαντερ, και σε εμάς να λέμε ότι δεν πάει πίσω από Βεζένκοβ.

Απλώς πιστεύω πως το σουτ δεν είναι ιεραρχικά το πρώτο που θα ψάξουμε στον νεο αναπληρωματικό PF (το 3άρι ή το 3-4 που θα έρθει θα κοιτάξουν να είναι χεράς πιστεύω). Τις δύο προσθήκες στα forward τις θεωρώ δεδομένες πάντως, είτε θα είναι πακέτο είτε με κάποιους μήνες απόσταση.
Δεν ασχολούμαι με το τι θα κάνουν οι απέναντι, αλλά είναι δυνατόν να λες πως "χωράει ο Λάιλς σε εμάς" με επιχείρημα/υπόθεση πως αν πάει στον Παναθηναϊκό θα παίζει με Χειζ και Χουάντσο; Αυτό βγαίνει μόνο με Χέιζ να παίζει μόνιμα στο 3 ή Χουάντσο να αποχωρεί.

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1843
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Δευ Ιουν 22, 2026 1:19 pm

Conan1982 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:39 pm
Jeight έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:37 pm


Και εσυ απο Κρητη εισαι? Χανια η Ηρακλειο?
Από Ηράκλειο.
Και εγω μισος απο Ηρακλειο ειμαι απο Χερσονησο ειναι ο πατερας μου :D

basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 457
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Δευ Ιουν 22, 2026 1:23 pm

Πιστευω πως αν ο κι δεν ζητουσε 2εκ για νεο συμβολαιο αυτος θα ηταν που θα εκλεινε ο μπαρτζωκας χωρις δευτερη σκεψη...αν πχ ζητουσε μεχρι 1-1.2 θα ηταν λουκουμακι γι αυτον.μην δει ο ατιμος ασουτο αμεσως να βγει στην πιατσα οτι του αρεσει

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1843
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Δευ Ιουν 22, 2026 1:30 pm

Αρα δεν εχεις καμια πληροφορηση και το βασιζεις στην εμπαθεια που εχεις για τον Μπαρτζωκα. Got it.

Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 301
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 1:31 pm

@basilis_.kts
Άμα θέλω να βιδώσω μια βίδα παίρνω κατσαβίδι, όχι γερμανοπολύγωνο. Άμα θέλω να βάψ το ταβάνι παίρνω χρώμα, όχι κολώνια.
Έτσι και ο προπονητής. Ανάλογα με το τι θέλει να κάνει, θα πάρει και τον ανάλογο παίκτη. Απ' όλα έχει ο μπαξές. Τα λεφτά είναι το λιγότερο, όπως μας έδειξαν και τις μεγάλες περυσινές πετυχεσιές...

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Καρβουνιάρης την Δευ Ιουν 22, 2026 1:45 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
faust

 
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 22, 2025 12:07 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 1:36 pm

Πίνακας απο το gemini με τα χαρακτηριστηκά των 3-4 ριων που εχουν ακουστει.

Κώδικας: Επιλογή όλων

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ                           |  HEZONJA | DIALLO | BONGA | COLSON |  KEY  | RHODEN
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ποστ Παιχνίδι                       |   80     |   82   |   65  |   84   |  68   |   60
Τρίποντο (Spot-up)                  |   88     |   78   |   82  |   86   |  66   |   76
Τρίποντο (Off-dribble)              |   82     |   68   |   62  |   72   |  55   |   72
Drive & Slashing (Διείσδυση)        |   86     |   84   |   70  |   78   |  75   |   86
Isolation / Προσωπική Φάση          |   90     |   78   |   58  |   76   |  62   |   78
Transition Execution                |   94     |   85   |   74  |   82   |  80   |   88
Αθλητικότητα                        |   92     |   86   |   84  |   78   |  87   |   85
Τελειώματα με Επαφή                 |   82     |   86   |   75  |   84   |  78   |   80
Ριμπάουντ                           |   83     |   83   |   82  |   85   |  86   |   74
Άμυνα (Προσωπική)                   |   82     |   88   |   90  |   80   |  85   |   76
Άμυνα (Off-ball)                    |   68     |   84   |   92  |   78   |  84   |   72
Άμυνα στο Ποστ                      |   74     |   80   |   82  |   84   |  78   |   65
Rim Protection (Βοήθειες)           |   84     |   75   |   80  |   72   |  84   |   62
Off-ball Επιθετικά                  |   90     |   82   |   75  |   86   |  72   |   80
Μπασκετικό IQ                       |   80     |   84   |   88  |   82   |  74   |   73
Decision Making / Λάθη              |   72     |   84   |   86  |   82   |  72   |   70
Clutch / Ψυχικό Σθένος              |   92     |   80   |   72  |   85   |  68   |   75
Πάσα                                |   74     |   75   |   78  |   70   |  70   |   72
-----------------------------------------------------------------------------------------
Αποδοτικότητα στο "3"               |   78     |   86   |   80  |   84   |  72   |   78
Αποδοτικότητα στο "4"               |   88     |   76   |   85  |   82   |  80   |   55


Άβαταρ μέλους
steph.larry

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1046
Εγγραφή: Δευ Φεβ 17, 2025 2:29 pm
Αγαπημένη θέση: PG, PF
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 2:10 pm

FabrizioOberto έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 1:14 pm
steph.larry έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:36 pm


Ούτε εγώ πιστεύω πως θα έρθει, αλλά αυτό θα είναι για αγωνιστικούς λόγους περισσότερο και όχι τόσο για τους χρόνους και τα συμβόλαια. Δεν γίνεται πχ να χωράει στον ΠΑΟ με ΝHD και Juancho συν Μήτογλου για μπαλαντερ, και σε εμάς να λέμε ότι δεν πάει πίσω από Βεζένκοβ.

Απλώς πιστεύω πως το σουτ δεν είναι ιεραρχικά το πρώτο που θα ψάξουμε στον νεο αναπληρωματικό PF (το 3άρι ή το 3-4 που θα έρθει θα κοιτάξουν να είναι χεράς πιστεύω). Τις δύο προσθήκες στα forward τις θεωρώ δεδομένες πάντως, είτε θα είναι πακέτο είτε με κάποιους μήνες απόσταση.
Δεν ασχολούμαι με το τι θα κάνουν οι απέναντι, αλλά είναι δυνατόν να λες πως "χωράει ο Λάιλς σε εμάς" με επιχείρημα/υπόθεση πως αν πάει στον Παναθηναϊκό θα παίζει με Χειζ και Χουάντσο; Αυτό βγαίνει μόνο με Χέιζ να παίζει μόνιμα στο 3 ή Χουάντσο να αποχωρεί.
Διάβασε προσεκτικότερα τι έχω γράψει και θα διαπιστώσεις ότι δεν είπα ποτέ αυτό που λες. Οπότε για να το ξεκαθαρίσω, αν υποθέσουμε ότι υπάρχει hype και ο ΠΑΟ μπαίνει δυνατά στην διεκδίκηση του Λάιλς και ότι ο ίδιος ο παίχτης δεν θα τον απέρριπτε ξέροντας ότι στη θέση του θα συναντήσει τους NHD και Χουάντσο, τότε είναι τουλάχιστον οξύμωρο να λέμε (γενικά και όχι εσύ συγκεκριμένα) ότι στον Ολυμπιακό δεν θα ερχόταν ποτέ για να είναι πίσω από τον Βεζένκοβ. Αν σε κάποια από τις δύο ομάδες χωράει λιγότερο αυτή τη στιγμη, αυτή είναι ο ΠΑΟ. Τον ΠΑΟ τον ανέφερα γιατί έχει γραφτεί πως θέλει τον Λάιλς.

basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 457
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Δευ Ιουν 22, 2026 2:10 pm

Jeight έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 1:30 pm
Αρα δεν εχεις καμια πληροφορηση και το βασιζεις στην εμπαθεια που εχεις για τον Μπαρτζωκα. Got it.
τα εχουμε ξαναπει...αν σταματησει τις ψαλμωδιες οπου βρεθει και σταθει,αν σταματησει να χτυπαει τον μποζικα σε καθε καλαθι που τρωμε στον παγκο και να τον παιρνει η καμερα και να γινεται περιγελος,αν σταματησει να κοιταει μονο εργατες και θεωρησει και το ταλεντο κατι σημαντικο,και αν κανει σωστες αλλαγες και οχι με το ρολοι και κυριως στο τελος σε κλειστα παιχνιδια οπου ειναι υπνος βαθυς ας μεινει να προπονησει για αλλα 40 χρονια δεν με πειραζει καθολου.να κοψει τις εμμονες και να ειναι ψυχραιμος.να αποβαλλει τον οπαδισμο που τον θολωνει και να λειτουργει ως προπονητης για το καλο της ομαδας

RedEmperor

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 919
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2025 4:01 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 2:20 pm

Αν κινηθεί ο παο για Λαιλς σίγουρα θα αφήσει τον Χουαντσο. Θα έχει Λαιλς και Ντέιβις στο 4 με τον Ντέιβις να παίζει και κάποια λεπτά στο 3 έτσι ώστε να είναι και οι 2 ευχαριστημένοι με τον χρόνο συμμετοχής. Ο χουαντσο καλός χρυσός αλλά ασταθής επιθετικά και υψηλό συμβόλαιο. Προφανώς και αν είναι να διαλέξεις μεταξύ Λαιλς και Χουαντσο παίρνεις τον Λαιλς.

Στα δικά μας αν πάρουμε σοβαρό παίχτη στο 3 Ντιαλό η χεζονια πχ ούτε ο κι με χαλάει στο 4. Προφανώς και όχι με τα 2.000.000 . Έως 1.200.000.

Τον οποίο Κι γράφτηκε ότι τον είχαν παρακολουθήσει στα γνωστά ταξίδια πέρσι το καλοκαίρι στο Λας Βέγκας και είχε κάνει πολύ θετική εντύπωση στο τιμ .

RedEmperor

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 919
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2025 4:01 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 2:22 pm

basilis_.kts έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 2:10 pm
Jeight έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 1:30 pm
Αρα δεν εχεις καμια πληροφορηση και το βασιζεις στην εμπαθεια που εχεις για τον Μπαρτζωκα. Got it.
τα εχουμε ξαναπει...αν σταματησει τις ψαλμωδιες οπου βρεθει και σταθει,αν σταματησει να χτυπαει τον μποζικα σε καθε καλαθι που τρωμε στον παγκο και να τον παιρνει η καμερα και να γινεται περιγελος,αν σταματησει να κοιταει μονο εργατες και θεωρησει και το ταλεντο κατι σημαντικο,και αν κανει σωστες αλλαγες και οχι με το ρολοι και κυριως στο τελος σε κλειστα παιχνιδια οπου ειναι υπνος βαθυς ας μεινει να προπονησει για αλλα 40 χρονια δεν με πειραζει καθολου.να κοψει τις εμμονες και να ειναι ψυχραιμος.να αποβαλλει τον οπαδισμο που τον θολωνει και να λειτουργει ως προπονητης για το καλο της ομαδας
Ας φανεί και κάπου χρήσιμος ο Μποζικας. Ας κάνει τον σακο του μποξ για να εκτονώνει τα νεύρα του ο κοουτς. Πληρώνεται καλά γι'αυτό γιατί κάτι άλλο δεν κάνει. Τον στέλνουμε διακοπές Λας Βέγκας και από ένα τεράστιο pool παιχτών ξεχωρίζει τον Μένσα

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3941
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 2:31 pm

RedEmperor έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 2:20 pm
Αν κινηθεί ο παο για Λαιλς σίγουρα θα αφήσει τον Χουαντσο. Θα έχει Λαιλς και Ντέιβις στο 4 με τον Ντέιβις να παίζει και κάποια λεπτά στο 3 έτσι ώστε να είναι και οι 2 ευχαριστημένοι με τον χρόνο συμμετοχής. Ο χουαντσο καλός χρυσός αλλά ασταθής επιθετικά και υψηλό συμβόλαιο. Προφανώς και αν είναι να διαλέξεις μεταξύ Λαιλς και Χουαντσο παίρνεις τον Λαιλς.

Στα δικά μας αν πάρουμε σοβαρό παίχτη στο 3 Ντιαλό η χεζονια πχ ούτε ο κι με χαλάει στο 4. Προφανώς και όχι με τα 2.000.000 . Έως 1.200.000.

Τον οποίο Κι γράφτηκε ότι τον είχαν παρακολουθήσει στα γνωστά ταξίδια πέρσι το καλοκαίρι στο Λας Βέγκας και είχε κάνει πολύ θετική εντύπωση στο τιμ .
Όποιος έχει δει τον ομπραντοβιτς στις ομάδες του και πως λειτουργεί, θα δει πως ο Χουαντσο θα είναι βασικός πυλώνας στο ροστερ φέτος. Κακώς έχει δημιουργηθεί θέμα, εκεί που δεν υπάρχει. Είναι πολυ πιθανό να αφήσει τον Οσμαν αν σας ενδιαφέρει, που και παλι δεν ξέρω αν το κάνει γιατί από το 3-4 δεν υπαρχει άλλος φορ με κάθετο παιχνίδι , άλλος τόσο γρήγορος και με ευκολία στον χειρισμό της μπάλας. Ο Λαις πιθανόν να είναι ράδιο ¨Αρβύλα¨, ο Μπονγκα από την άλλη είναι πιο πιθανός σαν στόχος με βάση την λογική ζοτς. Να πάει δηλαδή με Οσμαν-Χειζ-Μπονγκα-Χουαντσο στο 3-4 και να παίρνει καποια λεπτα ο Ισπανος σε σμολ μπολ και ο Οσμαν στο 2 σε ψηλα σχηματα, όχι πολλά λεπτά, ωστόσο αρκετα για να βγουν οι χρόνοι

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
tokalytero3d

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3141
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 2

Δευ Ιουν 22, 2026 2:31 pm

RedEmperor έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 2:22 pm
basilis_.kts έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 2:10 pm

τα εχουμε ξαναπει...αν σταματησει τις ψαλμωδιες οπου βρεθει και σταθει,αν σταματησει να χτυπαει τον μποζικα σε καθε καλαθι που τρωμε στον παγκο και να τον παιρνει η καμερα και να γινεται περιγελος,αν σταματησει να κοιταει μονο εργατες και θεωρησει και το ταλεντο κατι σημαντικο,και αν κανει σωστες αλλαγες και οχι με το ρολοι και κυριως στο τελος σε κλειστα παιχνιδια οπου ειναι υπνος βαθυς ας μεινει να προπονησει για αλλα 40 χρονια δεν με πειραζει καθολου.να κοψει τις εμμονες και να ειναι ψυχραιμος.να αποβαλλει τον οπαδισμο που τον θολωνει και να λειτουργει ως προπονητης για το καλο της ομαδας
Ας φανεί και κάπου χρήσιμος ο Μποζικας. Ας κάνει τον σακο του μποξ για να εκτονώνει τα νεύρα του ο κοουτς. Πληρώνεται καλά γι'αυτό γιατί κάτι άλλο δεν κάνει. Τον στέλνουμε διακοπές Λας Βέγκας και από ένα τεράστιο pool παιχτών ξεχωρίζει τον Μένσα
Βγάζει και ειδικά συστήματα αγορίνα :welcome:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”