Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
EL_Insider

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: Δευ Φεβ 16, 2026 9:37 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 9:57 pm

yawn.brigade έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 9:53 pm
shaq7 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 9:48 pm
μ εκανε εντυπωση που ειπε ο στεφανου οτι παμε για 4-5 και κατι σιγουρο.
μετανοημένο άτι Πετρούσεφ;
Δεν τον θέλω. Προβληματικός χαρακτήρας. Οι ισορροπίες στα αποδυτήρια πρέπει να παραμείνουν σωστές.

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 796
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 9:59 pm

EL_Insider έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 9:57 pm
yawn.brigade έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 9:53 pm


μετανοημένο άτι Πετρούσεφ;
Δεν τον θέλω. Προβληματικός χαρακτήρας. Οι ισορροπίες στα αποδυτήρια πρέπει να παραμείνουν σωστές.
Συν ότι με παίκτες του Μίσκο δεν ασχολείται η ομάδα πλέον.

Άβαταρ μέλους
yawn.brigade

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1488
Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 9:59 pm

ούτε εγώ τον θέλω.

και σίγουρα προτιμώ 4-3άρι από 4-5άρι.

Άβαταρ μέλους
coach blue

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2874
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
Τοποθεσία: in the paint
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 10:00 pm

Αν φανει απο τις επομενες κινησεις του παναθηναικου προθεση του ομπραντοβιτς να κατεβαζει στο τρια τον χειζ ντειβις βλεπω τον μπαρτζωκα να κανει κινηση για κλαιμπερν αν τον βρει διαθεσιμο με λογικο συμβολαιο . Ειδικα αν ο παναθηναικος αποκτησει και τον μπονγκα .

Δεν υπαρχει περιπτωση να παει στο τρια με γουορντ φουρνιε και λιγο απο παπ .

Αυτο λαμβανοντας υπ οψην οτι ντιαλο δεν θα ειναι στην αγορα αν εχει κλεισει ντουμπαι .

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 796
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 10:02 pm

coach blue έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 10:00 pm
Αν φανει απο τις επομενες κινησεις του παναθηναικου προθεση του ομπραντοβιτς να κατεβαζει στο τρια τον χειζ ντειβις βλεπω τον μπαρτζωκα να κανει κινηση για κλαιμπερν αν τον βρει διαθεσιμο με λογικο συμβολαιο . Ειδικα αν ο παναθηναικος αποκτησει και τον μπονγκα .

Δεν υπαρχει περιπτωση να παει στο τρια με γουορντ φουρνιε και λιγο απο παπ .

Αυτο λαμβανοντας υπ οψην οτι ντιαλο δεν θα ειναι στην αγορα αν εχει κλεισει ντουμπαι .
Για το 2016 θα ήταν τρομερός ο Clybern. Τώρα είναι να πάει να παίξει μπάσκετ μαζί με τον Καλάθη.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16351
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 10:12 pm

Στην ουσία είπε ότι αν μείνει ο τζο τότε ο φουρνιε πάει 3ρι .. αν δεν μείνει θα πάρουμε έναν ρολίστα στο 3 και δεν έχει νόημα να πατάει και το 4ρα στο 3 .. είπε κιόλας και ότι δίνει η αγορά παίζει ρόλο γιαυτο μπας και έχει παίκτη στα ραντάρ

Ο πετρουσεφ που θα παίζει ; 13λ στο 4 και άμα πέσει περονόσπορος στο 5 … εδώ καλά καλά δεν χωράνε οι 3 που έχουμε στο 5

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 796
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 10:16 pm

shaq7 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 10:12 pm
Στην ουσία είπε ότι αν μείνει ο τζο τότε ο φουρνιε πάει 3ρι .. αν δεν μείνει θα πάρουμε έναν ρολίστα στο 3 και δεν έχει νόημα να πατάει και το 4ρα στο 3 .. είπε κιόλας και ότι δίνει η αγορά παίζει ρόλο γιαυτο μπας και έχει παίκτη στα ραντάρ

Ο πετρουσεφ που θα παίζει ; 13λ στο 4 και άμα πέσει περονόσπορος στο 5 … εδώ καλά καλά δεν χωράνε οι 3 που έχουμε στο 5
Πάντως άκουσα ότι και Morris και Joseph και Λάρυ και McKissic θα φύγουν. Οι 2 στον Άρη και ο ένας στην ΑΕΚ. Πρακτικά ανενεργοί θα μείνουν οι Νετζίπογλου, Παπ και παίζεται του Evans αν θα μείνει.

Sabenlee

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 01, 2025 10:57 pm
Τοποθεσία: ΚΟΡΩΠΙ
Αγαπημένος παίκτης: Saben lee
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 10:23 pm

Όποιος έχει αμφιβολία για το ποιος θα ξεκινάει βασικός playmaker ας δει τι κάνει ο Μοντέρο. Δύο σκάλες ανώτερος ποιοτικά από όλα τα playmaker της Ευρώπης.

El problema

GP77

 
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 03, 2025 11:33 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 10:26 pm

TuTiS έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 10:16 pm
shaq7 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 10:12 pm
Στην ουσία είπε ότι αν μείνει ο τζο τότε ο φουρνιε πάει 3ρι .. αν δεν μείνει θα πάρουμε έναν ρολίστα στο 3 και δεν έχει νόημα να πατάει και το 4ρα στο 3 .. είπε κιόλας και ότι δίνει η αγορά παίζει ρόλο γιαυτο μπας και έχει παίκτη στα ραντάρ

Ο πετρουσεφ που θα παίζει ; 13λ στο 4 και άμα πέσει περονόσπορος στο 5 … εδώ καλά καλά δεν χωράνε οι 3 που έχουμε στο 5
Πάντως άκουσα ότι και Morris και Joseph και Λάρυ και McKissic θα φύγουν. Οι 2 στον Άρη και ο ένας στην ΑΕΚ. Πρακτικά ανενεργοί θα μείνουν οι Νετζίπογλου, Παπ και παίζεται του Evans αν θα μείνει.
Ο Μορις αν δεν είχε έξω αγωνιστικά θέματα θα μπορούσε να έχει βοηθήσει. Για ομάδες τύπου Άρης-ΑΕΚ είναι ταμάμ. Ισως πρέπει να κοιτάξουμε για ελληνοαμερικανους από κολέγια για τα διαβατήρια. Κάπου είχε γραφτεί νομίζω το όνομα Χυτικιδης ( αν το θυμάμαι σωστά)

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 796
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 10:27 pm

GP77 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 10:26 pm
TuTiS έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 10:16 pm

Πάντως άκουσα ότι και Morris και Joseph και Λάρυ και McKissic θα φύγουν. Οι 2 στον Άρη και ο ένας στην ΑΕΚ. Πρακτικά ανενεργοί θα μείνουν οι Νετζίπογλου, Παπ και παίζεται του Evans αν θα μείνει.
Ο Μορις αν δεν είχε έξω αγωνιστικά θέματα θα μπορούσε να έχει βοηθήσει. Για ομάδες τύπου Άρης-ΑΕΚ είναι ταμάμ. Ισως πρέπει να κοιτάξουμε για ελληνοαμερικανους από κολέγια για τα διαβατήρια. Κάπου είχε γραφτεί νομίζω το όνομα Χυτικιδης ( αν το θυμάμαι σωστά)
Να τον κάνεις τι μπασκετικά; Ο μόνος λόγος να έρθει είναι γιατί είναι ανιψιός της γυναίκας του προέδρου.

Kostas89

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 10:27 pm

Θα γίνω γραφικός ονειρεύομαι τον yabusele σε small ball σχήμα στο 5 με Μοντέρο και Φουρνιε να τα χώνουν από παντού

Άβαταρ μέλους
coach blue

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2874
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
Τοποθεσία: in the paint
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 10:28 pm

Sabenlee έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 10:23 pm
Όποιος έχει αμφιβολία για το ποιος θα ξεκινάει βασικός playmaker ας δει τι κάνει ο Μοντέρο. Δύο σκάλες ανώτερος ποιοτικά από όλα τα playmaker της Ευρώπης.

El problema
Βγαλε την λεξη πλειμεικερ μονο :wink:
Σκορινγκ κομπο ειναι ο ανθρωπος .

Ο γουολκαπ θα ξεκιναει λογω βεζενκοφ .

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8046
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Δευ Ιουν 22, 2026 10:30 pm

Sabenlee έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 10:23 pm
Όποιος έχει αμφιβολία για το ποιος θα ξεκινάει βασικός playmaker ας δει τι κάνει ο Μοντέρο. Δύο σκάλες ανώτερος ποιοτικά από όλα τα playmaker της Ευρώπης.

El problema
Combo είναι ο Μοντέρο, όπως αυτός που έχεις ως όνομα χρήστη.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16351
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 10:31 pm

Είναι απίστευτο τι κάνει ο μοντερο από τα 23.. σαν άλλος Αγραβάνης θα πω μπράβο μου που τον πρότεινα από τα 20-21 ..

Θα πάρω φανέλα του τώρα που θα ναι και Nike επιτέλους

Stam Tziant

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1404
Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 10:31 pm

yawn.brigade έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 8:48 pm
Καρβουνιάρης έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 8:42 pm


2023-2024 - 27/93
2024-2025 - 106/202
2024-2025 - 69/209
Σύνολο - 135/430 - 31,4%

Δεν ξέρω πόσα ήταν τα ελεύθερα.
το βλέπω ως στατιστικό κατά καιρούς το uncontested 3pts, ίσως να το λένε οι σοτ κλοκ σε ένα βίντεο που έχουν για το Μακιντάιρ. θα μπω να τσεκάρω.

θενξ!
Shot Clock αν θυμάμαι καλά είχαν πει ότι είναι χαμηλό (κάτι του τύπου 28-29%). Και γενικά όσο τον έχω δει περισσότερο τον θυμάμαι σαν εικόνα να τα βάζει μετά από ντρίμπλα παρά uncontested.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”