Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
coach blue

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2874
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
Τοποθεσία: in the paint
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 10:34 pm

shaq7 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 10:31 pm
Είναι απίστευτο τι κάνει ο μοντερο από τα 23.. σαν άλλος Αγραβάνης θα πω μπράβο μου που τον πρότεινα από τα 20-21 ..

Θα πάρω φανέλα του τώρα που θα ναι και Nike επιτέλους
Να σου πω τι μου θυμιζει ;
Ψαξε να βρεις παιχνιδια του πατι μιλς στην ιδια ηλικια . Τοτε που ειχε αδιανοητη εκρηξη ο αυστραλος .

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 796
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 10:42 pm

TuTiS έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 10:27 pm
GP77 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 10:26 pm

Ο Μορις αν δεν είχε έξω αγωνιστικά θέματα θα μπορούσε να έχει βοηθήσει. Για ομάδες τύπου Άρης-ΑΕΚ είναι ταμάμ. Ισως πρέπει να κοιτάξουμε για ελληνοαμερικανους από κολέγια για τα διαβατήρια. Κάπου είχε γραφτεί νομίζω το όνομα Χυτικιδης ( αν το θυμάμαι σωστά)
Να τον κάνεις τι μπασκετικά; Ο μόνος λόγος να έρθει είναι γιατί είναι ανιψιός της γυναίκας του προέδρου.
Πάντως εγώ αν ήταν για διαβατήριο θα κοίταζα να πάρω τον Σερμπέζη της Bayern και να τον δούλευα μέσω άλλων ομάδων. Το παλικάρι θεωρείται next best thing στο ελληνικό μπάσκετ. Τον δούλεψε τρομερά ο Hebert αφού έκανε προπονήσεις με τους άντρες από τα 17.

Άβαταρ μέλους
kojito

Captain
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9182
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 10:25 pm
Αγαπημένη θέση: PF
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 10:50 pm

GP77 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 10:26 pm
TuTiS έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 10:16 pm

Πάντως άκουσα ότι και Morris και Joseph και Λάρυ και McKissic θα φύγουν. Οι 2 στον Άρη και ο ένας στην ΑΕΚ. Πρακτικά ανενεργοί θα μείνουν οι Νετζίπογλου, Παπ και παίζεται του Evans αν θα μείνει.
Ο Μορις αν δεν είχε έξω αγωνιστικά θέματα θα μπορούσε να έχει βοηθήσει. Για ομάδες τύπου Άρης-ΑΕΚ είναι ταμάμ. Ισως πρέπει να κοιτάξουμε για ελληνοαμερικανους από κολέγια για τα διαβατήρια. Κάπου είχε γραφτεί νομίζω το όνομα Χυτικιδης ( αν το θυμάμαι σωστά)
Χιτικούδης λέγεται. Αλλά δεν είναι ακόμα για τέτοιο επίπεδο, έχει καλή σωματοδομή βέβαια αλλά για να φτάσει να έχει τον αντίστοιχο ρόλο του Νετζήπογλου για παράδειγμα, θέλει τουλάχιστον 2-3 χρόνια ακόμα.

Όλοι αυτοί που είναι στα κολλέγια κάποια στιγμή θα γυρίσουν Ευρώπη γιατί δεν έχουν προοπτικές για ΝΒΑ (ούτε καν για two-way), με εξαίρεση ίσως τον Αβδάλα.

Ο Λάρυ θεωρώ ότι θα μπορούσε να μείνει γιατί έχει δείξει ότι μπορεί να βοηθήσει, τουλάχιστον στην Ελλάδα, αλλά ο Μπαρτζώκας δεν είναι φαν και του μεγάλου rotation. Εδώ ακόμα και σε φαινομενικά εύκολα ματς τον Λάρυ και τον Νετζήπογλου τους έβαζε να παίζουν 5-10 λεπτά, λες και θα γινόταν κάτι αν τελειώναμε με 2-3 και όχι 0 ήττες.

Sabenlee

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 01, 2025 10:57 pm
Τοποθεσία: ΚΟΡΩΠΙ
Αγαπημένος παίκτης: Saben lee
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 10:52 pm

BillyPao έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 10:30 pm
Sabenlee έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 10:23 pm
Όποιος έχει αμφιβολία για το ποιος θα ξεκινάει βασικός playmaker ας δει τι κάνει ο Μοντέρο. Δύο σκάλες ανώτερος ποιοτικά από όλα τα playmaker της Ευρώπης.

El problema
Combo είναι ο Μοντέρο, όπως αυτός που έχεις ως όνομα χρήστη.
Τι combo ρε μάγκες την παλεύετε; Αλλα παιχνίδια βλέπετε; Έχει βγάλει στην α περίοδο 10 φορές αμαρκαριστους τους συμπαίκτες του στο τρίποντο,10 ασίστ πάρε βάλε,10 φορές ελεύθερους κάτω από την μπασκέτα που τα έχασαν .Πρώτα οργανωτής και μετά σκόρερ. Ο sabenlee έχει μυαλό κότας μπροστά του

Stam Tziant

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1404
Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 10:53 pm

Μοντέρο 29 πόντους σε 27:44, 5/8 δίποντα, 4/6 τρίποντα και 7/7 βολές και 5 ασίστ...

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8046
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Δευ Ιουν 22, 2026 10:56 pm

Sabenlee έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 10:52 pm
BillyPao έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 10:30 pm


Combo είναι ο Μοντέρο, όπως αυτός που έχεις ως όνομα χρήστη.
Τι combo ρε μάγκες την παλεύετε; Αλλα παιχνίδια βλέπετε; Έχει βγάλει στην α περίοδο 10 φορές αμαρκαριστους τους συμπαίκτες του στο τρίποντο,10 ασίστ πάρε βάλε,10 φορές ελεύθερους κάτω από την μπασκέτα που τα έχασαν .Πρώτα οργανωτής και μετά σκόρερ. Ο sabenlee έχει μυαλό κότας μπροστά του
"Πρώτα οργανωτής και μετά σκόρερ" και πήρε 14 σουτ σήμερα; Καθαρός combo είναι, δεν είναι παίκτης που θα σου βάλει 7-8 πόντους και θα δώσει 10 ασίστ, για να στο πω έτσι. Βασικά στο σύγχρονο μπάσκετ έχουν εκλείψει οι καθαροί άσσοι, οι περισσότεροι πλέον είναι combo.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16351
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 10:59 pm

ειναι και σουπερ σκορερ και καλος οργανωτης..μινι σπανουλης δηλαδη..εντωμεταξυ κανει και κανα 2 κλεψιματα σε καθε ματς

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8046
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Δευ Ιουν 22, 2026 11:02 pm

shaq7 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 10:59 pm
ειναι και σουπερ σκορερ και καλος οργανωτης..μινι σπανουλης δηλαδη..εντωμεταξυ κανει και κανα 2 κλεψιματα σε καθε ματς
"Σούπερ σκόρερ" επειδή παίρνει πολλές προσπάθειες, όπως ο Σπανούλης και όλοι οι παίκτες που είναι star στην ομάδα τους.

Άβαταρ μέλους
coach blue

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2874
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
Τοποθεσία: in the paint
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 11:04 pm

shaq7 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 10:59 pm
ειναι και σουπερ σκορερ και καλος οργανωτης..μινι σπανουλης δηλαδη..εντωμεταξυ κανει και κανα 2 κλεψιματα σε καθε ματς
Ειναι ακριβως αυτο που κοροιδευαν αρκετοι οταν γινοταν αναφορα τα τελευταια χρονια .

Ο κομπολογατος γκαρντ με αριστο χειρισμο που θα μπει μεσα και θα σου δωσει ινσταντ σκορ .

Οταν εχεις τετοια εκρηξη και περνας ευκολα τον προσωπικο σου αντιπαλο μετα δεν ειναι δυσκολο να γραψεις και μερικες ασιστ .

Άβαταρ μέλους
berry

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7883
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Magic
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 11:13 pm

shaq7 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 9:14 pm
μπραξτον κι υπεγραψε σε αλλη ομαδα της ευρωλιγκας με 3.5εκ για 2χρ ειπε ο στεφανου,αρα τον ξεχναμε.

Τον εκανε γιογιο σημερα ο Σενγκελια

Εικόνα
Stam Tziant

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1404
Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 11:16 pm

BillyPao έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:02 pm
shaq7 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 10:59 pm
ειναι και σουπερ σκορερ και καλος οργανωτης..μινι σπανουλης δηλαδη..εντωμεταξυ κανει και κανα 2 κλεψιματα σε καθε ματς
"Σούπερ σκόρερ" επειδή παίρνει πολλές προσπάθειες, όπως ο Σπανούλης και όλοι οι παίκτες που είναι star στην ομάδα τους.
Σούπερ σκόρερ επειδή σε 14 αγώνες στα playoff της Euroleague, στο Final Four και στα playoff του πρωταθλήματος έχει πάνω από 18 πόντους μέσο όρο, πάνω από 50% εντός πεδιάς και κοντά στο 40% τρίποντο.

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8046
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Δευ Ιουν 22, 2026 11:18 pm

Stam Tziant έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:16 pm
BillyPao έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:02 pm


"Σούπερ σκόρερ" επειδή παίρνει πολλές προσπάθειες, όπως ο Σπανούλης και όλοι οι παίκτες που είναι star στην ομάδα τους.
Σούπερ σκόρερ επειδή σε 14 αγώνες στα playoff της Euroleague, στο Final Four και στα playoff του πρωταθλήματος έχει πάνω από 18 πόντους μέσο όρο, πάνω από 50% εντός πεδιάς και κοντά στο 40% τρίποντο.
Έχει καλά και κακά παιχνίδια σε ό,τι αφορά την ευστοχία, όπως ο κάθε παίκτης που παίρνει πολλές προσπάθειες.

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 537
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 11:23 pm

yawn.brigade έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 8:48 pm
Καρβουνιάρης έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 8:42 pm


2023-2024 - 27/93
2024-2025 - 106/202
2024-2025 - 69/209
Σύνολο - 135/430 - 31,4%

Δεν ξέρω πόσα ήταν τα ελεύθερα.
το βλέπω ως στατιστικό κατά καιρούς το uncontested 3pts, ίσως να το λένε οι σοτ κλοκ σε ένα βίντεο που έχουν για το Μακιντάιρ. θα μπω να τσεκάρω.

θενξ!
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Για πιο συγκεκριμένα στατιστικά, τύπου ελεύθερα 2π, 3π, σκοράρισμα στο ποστ απ κτλ μόνο επι πληρωμή στας ωραίας Ευρώπας.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16351
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 11:24 pm



οποιος δεν ειδε το ματς και θελει γευση απο τον παικταρα

Άβαταρ μέλους
golitog7

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3299
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2017 12:18 pm
Τοποθεσία: Munich
Αγαπημένη θέση: Bench
Αγαπημένος παίκτης: Spanoulis, Diamantidis
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 11:27 pm

Τι πυρηνικό όπλο είναι ο Μοντερο ρε. Εχω δει λίγο τα ματς των τελικών και κάνει ότι γουστάρει. Ειναι 22 χρονών και παίζει λες και είναι 32 με 8 φ4 στην πλάτη που έχει βγει και τρεις φορές mvp. Τι τούμπανο είναι ο τύπος. Μπροστά του στην άμυνα δεν ξέρω αν μπορεί να σταθεί κάποιος. Ο χειρισμός του και η ταχύτητα είναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΑ! Τα τσάμικα των Γκριγκονις και κυρίως του Μισιτς δεν ήταν καθόλου τυχαία.

Δεν ξέρω πως θα μεταφραστούν τα ταλέντα του σε εμάς αλλά έχει πρώτη ύλη που σπάει Κόκκαλα πραγματικά.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”