Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Stam Tziant

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1404
Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 11:27 pm

BillyPao έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:18 pm
Stam Tziant έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:16 pm


Σούπερ σκόρερ επειδή σε 14 αγώνες στα playoff της Euroleague, στο Final Four και στα playoff του πρωταθλήματος έχει πάνω από 18 πόντους μέσο όρο, πάνω από 50% εντός πεδιάς και κοντά στο 40% τρίποντο.
Έχει καλά και κακά παιχνίδια σε ό,τι αφορά την ευστοχία, όπως ο κάθε παίκτης που παίρνει πολλές προσπάθειες.
Για αυτό παρέθεσα τους μέσους όρους του στην post-season και όχι κάποια μεμονωμένα (καλά ή κακά) παιχνίδια.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16352
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 11:30 pm

βασικα εδω εχει μονο τι εκανε ο μοντερο



Stam Tziant

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1404
Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 11:33 pm

Θα το πω αλλά εμένα μου θυμίζει Σπανούλη στα νιάτα του. Η ικανότητά του στο 1ν1 και στο pick n roll είναι όσο elite πάει για τα ευρωπαϊκά δεδομένα.

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 537
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 11:34 pm

Sabenlee έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 10:52 pm
BillyPao έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 10:30 pm


Combo είναι ο Μοντέρο, όπως αυτός που έχεις ως όνομα χρήστη.
Τι combo ρε μάγκες την παλεύετε; Αλλα παιχνίδια βλέπετε; Έχει βγάλει στην α περίοδο 10 φορές αμαρκαριστους τους συμπαίκτες του στο τρίποντο,10 ασίστ πάρε βάλε,10 φορές ελεύθερους κάτω από την μπασκέτα που τα έχασαν .Πρώτα οργανωτής και μετά σκόρερ. Ο sabenlee έχει μυαλό κότας μπροστά του
Δυστυχώς κάποιοι έχουν μείνει 15 χρόνια πίσω, οπότε αν ο άσσος δεν είναι Τζον Στόκτον απο τα Λιντλ, δηλαδή να μπορεί να ντριμπλάρει μόνο με το δεξί, να παίζει άμυνα του θανατά, να πασάρει σαν δαιμονισμένος, αλλα να σουτάρει μόνο αν είναι ελεύθερος βαφτίζεται αμέσως κόμπο γκάρντ.

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8046
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Δευ Ιουν 22, 2026 11:35 pm

Stam Tziant έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:27 pm
BillyPao έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:18 pm


Έχει καλά και κακά παιχνίδια σε ό,τι αφορά την ευστοχία, όπως ο κάθε παίκτης που παίρνει πολλές προσπάθειες.
Για αυτό παρέθεσα τους μέσους όρους του στην post-season και όχι κάποια μεμονωμένα (καλά ή κακά) παιχνίδια.
Σε ποσοστά δεν είναι ο πιο efficient σκόρερ που υπάρχει πάντως. Εν μέρει λογικό, γιατί είναι δύσκολο με τόσο πολλές προσπάθειες να διατηρείς ψηλά τα ποσοστά σου. Και για να μη γράψεις ότι τον μειώνω, δεν τον μειώνω, μια διαπίστωση κάνω.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16352
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 11:37 pm

Stam Tziant έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:33 pm
Θα το πω αλλά εμένα μου θυμίζει Σπανούλη στα νιάτα του. Η ικανότητά του στο 1ν1 και στο pick n roll είναι όσο elite πάει για τα ευρωπαϊκά δεδομένα.
ψιλο ιεροσυλια αλλα μακαρι ο σπανουλης να ηταν τοσο καλος στα 23..οκ δεν ξερουμε αν θα φτασει τον μυθο του μπιλ η αν θα μεινει ευρωπη αλλα στα 23 του δεν θυμαμαι αλλον να κανει τετοια πλακα εκτος του ντονσιτς στα 18 και ο μπογκντανοβιτς στα 24 αν δεν κανω λαθος.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος shaq7 την Δευ Ιουν 22, 2026 11:39 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 537
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 11:37 pm

BillyPao έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:35 pm
Stam Tziant έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:27 pm


Για αυτό παρέθεσα τους μέσους όρους του στην post-season και όχι κάποια μεμονωμένα (καλά ή κακά) παιχνίδια.
Σε ποσοστά δεν είναι ο πιο efficient σκόρερ που υπάρχει πάντως. Εν μέρει λογικό, γιατί είναι δύσκολο με τόσο πολλές προσπάθειες να διατηρείς ψηλά τα ποσοστά σου. Και πριν γράψεις ότι τον μειώνω, δεν τον μειώνω, μια διαπίστωση κάνω.
Σίγουρα αυτός είναι ο λόγος και όχι πως οι υπόλοιποι παίκτες της Βαλένθια δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο επιθετικά οπότε η προσοχή όλης της άμυνας στρέφεται στον Μοντέρο.

Άβαταρ μέλους
big_lebowski

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1688
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 11:39 pm

Εντάξει τι να λέμε παικταράς ειναι.

Κατ εμέ δεν είναι ο παίκτης που θέλαμε, παίκτη κομπολογατο έχουμε που δυνητικά είναι ο καλύτερος

Το θέμα με το Μοντερο είναι πως θα χρησιμοποιηθεί,το usage του και πόσες μπάλες (επιθεσεις) θα πάρει από τα δυο δυάρια (το καλύτερο διδυμο σουτινγκ γκαρντ στην λιγκα φετος)

assistant

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2890
Εγγραφή: Τρί Ιουν 21, 2022 10:42 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Isiah Thomas
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 11:44 pm

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΤΕ τον μωρε να παμε για μπανια..............

Άβαταρ μέλους
coach blue

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2874
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
Τοποθεσία: in the paint
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 11:44 pm

big_lebowski έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:39 pm
Εντάξει τι να λέμε παικταράς ειναι.

Κατ εμέ δεν είναι ο παίκτης που θέλαμε, παίκτη κομπολογατο έχουμε που δυνητικά είναι ο καλύτερος

Το θέμα με το Μοντερο είναι πως θα χρησιμοποιηθεί,το usage του και πόσες μπάλες (επιθεσεις) θα πάρει από τα δυο δυάρια (το καλύτερο διδυμο σουτινγκ γκαρντ στην λιγκα φετος)
Η πλακα ειναι οτι ο τροπος για να τον μπλοκαρεις ειναι αυτο που δοκιμαζε να κανει ο αταμαν αλλο που δεν το ειχαν δουλεψει και το κανανε λανθασμενα . :D

Stam Tziant

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1404
Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 11:45 pm

shaq7 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:37 pm
Stam Tziant έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:33 pm
Θα το πω αλλά εμένα μου θυμίζει Σπανούλη στα νιάτα του. Η ικανότητά του στο 1ν1 και στο pick n roll είναι όσο elite πάει για τα ευρωπαϊκά δεδομένα.
ψιλο ιεροσυλια αλλα μακαρι ο σπανουλης να ηταν τοσο καλος στα 23..οκ δεν ξερουμε αν θα φτασει τον μυθο του μπιλ η αν θα μεινει ευρωπη αλλα στα 23 του δεν θυμαμαι αλλον να κανει τετοια πλακα εκτος του ντονσιτς στα 18 και ο μπογκντανοβιτς στα 24 αν δεν κανω λαθος.
Ναι πιθανόν να μην ήταν τόσο καλός σε αυτή την ηλικία ο Σπανούλης και αντίστοιχα για να φτάσεις το legacy του Σπανούλη δεν αρκεί να είσαι υπερταλαντούχος. Mιλάω καθαρά για το play-style. Την έκρηξη στο 1ο βήμα, την ισορροπία στον αέρα και στα τελειώματά του, την ικανότητα να πάρει μεγάλα σουτ, το χειρισμό του, τη δημιουργία στο PnR κτλ.

Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 11:49 pm

Δεν περιμένω να δω στον Ολυμπιακό τον Μοντέρο που βλέπουμε τώρα στους τελικούς, κι όχι γιατί θα φταίει ο Μπαρτζώκας, αλλά γιατί δεν θα είναι ο μόνος πόλος της επίθεσής μας. Έχουμε κι άλλους πόλους (Φουρνιέ, Ντόρσεϊ, Σάσα κι ενδεχομένως και το 3αρι που θα πάρουμε). Δεν θα έχει τέτοια νούμερα, γιατί δεν θα παίρνει τόσες μπάλες, εκτός αν θέλουμε να διαλύσουμε την ομάδα.
Αυτό που θέλω εγώ, και βλέπω ότι μπορεί να γίνει φέτος, είναι η ομάδα να σκοράρει με πολλούς τρόπους, από πολλούς παίκτες, από παντού, έτσι που να είναι πρακτικά αδύνατον να προσαρμοστεί οποιαδήποτε άμυνα. Να σκοράρει η ομάδα σε κάθε κατοχή (που λέει ο λόγος, βέβαια). Λερναία Ύδρα ένα πράμα!
Δεν θέλω να βάζει 30αρες σε κάθε παιχνίδι. Μπορούμε να έχουμε 15-18 πόντους στο παιχνίδι από Μοντέρο, Μακιντάιρ, Ντόρσεϊ, Φουρνιέ, Βεζένκοφ κι άλλους 20-25 πόντους συνολικά από όλους τους άλλους; Πάμε για μπακ-του-μπακ!

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Καρβουνιάρης την Δευ Ιουν 22, 2026 11:59 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 460
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Δευ Ιουν 22, 2026 11:49 pm

δεν γινεται να εχεις τον μοντερο στην ομαδα και να μην τον εχεις αρχικη 5αδα για να παιξει ο θωμας ή ακομα και ο μακινταιρ...επισης δεν γινεται να τον βαλεις να παιζει 20λ αυστηρα εξελακι.λεω εγω τωρα για ποιον χτυπαει η καμπανα :drunk:
οι 5αδες πρεπει να προσανατολιζονται ως μοντερο-ντορσει-γουορντ-βεζε-μιλου και μακινταιρ-φουρνιε-3αρι-4αρι-τζοουνς και ο θωμας τα ρεπο τους οταν χρειαζεται και χολ 3ο 5αρι καβατζα και να τη η 12αδα

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16352
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 11:50 pm

Stam Tziant έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:45 pm
shaq7 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:37 pm

Ναι πιθανόν να μην ήταν τόσο καλός σε αυτή την ηλικία ο Σπανούλης και αντίστοιχα για να φτάσεις το legacy του Σπανούλη δεν αρκεί να είσαι υπερταλαντούχος. Mιλάω καθαρά για το play-style. Την έκρηξη στο 1ο βήμα, την ισορροπία στον αέρα και στα τελειώματά του, την ικανότητα να πάρει μεγάλα σουτ, το χειρισμό του, τη δημιουργία στο PnR κτλ.
πλας οτι ο μοντερο εχει απιστευτη ταχυτητα..λογικα ο πιο γρηγορος+ πιο γρηγορο πρωτο βημα στην ευρωπη..το μονο αρνητικο που εχει ειναι το μικρο frame του και οτι αν τον σπρωξεις ειναι φτερο στον ανεμο..το οποιο βεβαια ειναι ο μονος λογος που δεν ειναι στο ΝΒΑ

RedEmperor

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 921
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2025 4:01 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 11:51 pm

Κλέψαμε εκκλησία με Μοντέρο. Ο παίχτης Ευρώπη δεν σταματιεται. Ταχύτητα, έκρηξη, ball handling, σκορ με κάθε πιθανό τρόπο και πάσα. Υγεία να έχει και θα αποθεωθεί από τον κόσμο.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”