Γιώργος Μπαρτζώκας

Συντονιστής: Captains

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 1:13 am

basilis_.kts έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 1:06 am
Rivers15 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:29 am


Ναι σιγα μην κανει ο Γουοκαπ τα ρεπο του Μοντερο και του Μακινταιρ. Ακομα δεν τους ειδαμε, τους βαλατε κ στη βασικη πενταδα! :roofl:
Παρεπιπτοντως 20-22 λεπτα με εξελακι επαιζε ολη τη regular κ στη βαλενθια ο Μοντερο..
ναι δηλαδη εσυ θα εχεις στην ομαδα μοντερο,μακινταιρ,γουοκαπ και ξεκινας με τον γουοκαπ...αυτο δεν ειναι απλα εμμονη.θα το χαρακτηριζα διαστροφικο ξεκαθαρα.θα μιλουσαμε για υβρι απεναντι στο ιδιο το αθλημα αλλά τιποτα δεν αποκλειω με δεδομενο πως πλεον ο μπαρτζωκας εχει γινει τοτεμ για πολλους
αμα σε θελει ομως η ατιμη η τυχη μπορει απο εκει που ησουν να εκδιωχτεις το 2025 μετα το φαιναλ φορ να σε ξελασπωνει ενας ντορσει απο το πουθενα στο πρωταθλημα ενω η μεταχειριση του ηταν τραγικη και να σου ''καθεται'' κι ενας τραυματισμος του φαλ και ξαφνικα να θεοποιεισαι απο το τιποτα.καποιους ανθρωπους τους θελει η ζωη και τα καταφερνουν με τα ψεματα
Κάτσε ρε αδερφέ, είπε ο άνθρωπος πως το βλέπει κι έπεσες αμέσως να τον χαρακτηρίσεις. Τι μούργος είσαι εσύ;;; :) :) :)
Κι εγώ δεν συμφωνώ όπως το βάζει, πιστεύω πως ο Γουόκαπ θα πάει αρκετά πίσω φέτος, αλλά κάπου όπα. Τη γνώμη του είπε, τι διαστροφικά κάθεσαι και γράφεις, και γενικά γιατί τέτοια επιθετικότητα;

basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 460
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Τρί Ιουν 23, 2026 1:52 am

Καρβουνιάρης έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 1:13 am
basilis_.kts έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 1:06 am

ναι δηλαδη εσυ θα εχεις στην ομαδα μοντερο,μακινταιρ,γουοκαπ και ξεκινας με τον γουοκαπ...αυτο δεν ειναι απλα εμμονη.θα το χαρακτηριζα διαστροφικο ξεκαθαρα.θα μιλουσαμε για υβρι απεναντι στο ιδιο το αθλημα αλλά τιποτα δεν αποκλειω με δεδομενο πως πλεον ο μπαρτζωκας εχει γινει τοτεμ για πολλους
αμα σε θελει ομως η ατιμη η τυχη μπορει απο εκει που ησουν να εκδιωχτεις το 2025 μετα το φαιναλ φορ να σε ξελασπωνει ενας ντορσει απο το πουθενα στο πρωταθλημα ενω η μεταχειριση του ηταν τραγικη και να σου ''καθεται'' κι ενας τραυματισμος του φαλ και ξαφνικα να θεοποιεισαι απο το τιποτα.καποιους ανθρωπους τους θελει η ζωη και τα καταφερνουν με τα ψεματα
Κάτσε ρε αδερφέ, είπε ο άνθρωπος πως το βλέπει κι έπεσες αμέσως να τον χαρακτηρίσεις. Τι μούργος είσαι εσύ;;; :) :) :)
Κι εγώ δεν συμφωνώ όπως το βάζει, πιστεύω πως ο Γουόκαπ θα πάει αρκετά πίσω φέτος, αλλά κάπου όπα. Τη γνώμη του είπε, τι διαστροφικά κάθεσαι και γράφεις, και γενικά γιατί τέτοια επιθετικότητα;
η λεξη ''διαστροφικο'' την εβαλα χαρην αστεισμου.μην δινεις και τοση βαση.εννοειται πως καταλαβαινω πως για μπασκετ μιλαμε εν τελει.δεν το παιρνω σοβαρα :roofl: καλο βραδυ
Μεταγραφικα ως κατι φθηνο και 3-4αρι εγω θα κοιτουσα τον κλαιμπερν και μετα αναμονη για νβα καθως θεωρω πως χρειαζονται 2 παικτες στα φοργουορντ

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 4:40 am

basilis_.kts έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 1:06 am
Rivers15 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:29 am


Ναι σιγα μην κανει ο Γουοκαπ τα ρεπο του Μοντερο και του Μακινταιρ. Ακομα δεν τους ειδαμε, τους βαλατε κ στη βασικη πενταδα! :roofl:
Παρεπιπτοντως 20-22 λεπτα με εξελακι επαιζε ολη τη regular κ στη βαλενθια ο Μοντερο..
ναι δηλαδη εσυ θα εχεις στην ομαδα μοντερο,μακινταιρ,γουοκαπ και ξεκινας με τον γουοκαπ...αυτο δεν ειναι απλα εμμονη.θα το χαρακτηριζα διαστροφικο ξεκαθαρα.θα μιλουσαμε για υβρι απεναντι στο ιδιο το αθλημα αλλά τιποτα δεν αποκλειω με δεδομενο πως πλεον ο μπαρτζωκας εχει γινει τοτεμ για πολλους
αμα σε θελει ομως η ατιμη η τυχη μπορει απο εκει που ησουν να εκδιωχτεις το 2025 μετα το φαιναλ φορ να σε ξελασπωνει ενας ντορσει απο το πουθενα στο πρωταθλημα ενω η μεταχειριση του ηταν τραγικη και να σου ''καθεται'' κι ενας τραυματισμος του φαλ και ξαφνικα να θεοποιεισαι απο το τιποτα.καποιους ανθρωπους τους θελει η ζωη και τα καταφερνουν με τα ψεματα
Φίλε μου έχω την εντύπωση πως γίνεσαι ιδιαίτερα ακραίος.

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 754
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 6:55 am

basilis_.kts έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 1:06 am
Rivers15 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:29 am


Ναι σιγα μην κανει ο Γουοκαπ τα ρεπο του Μοντερο και του Μακινταιρ. Ακομα δεν τους ειδαμε, τους βαλατε κ στη βασικη πενταδα! :roofl:
Παρεπιπτοντως 20-22 λεπτα με εξελακι επαιζε ολη τη regular κ στη βαλενθια ο Μοντερο..
ναι δηλαδη εσυ θα εχεις στην ομαδα μοντερο,μακινταιρ,γουοκαπ και ξεκινας με τον γουοκαπ...αυτο δεν ειναι απλα εμμονη.θα το χαρακτηριζα διαστροφικο ξεκαθαρα.θα μιλουσαμε για υβρι απεναντι στο ιδιο το αθλημα αλλά τιποτα δεν αποκλειω με δεδομενο πως πλεον ο μπαρτζωκας εχει γινει τοτεμ για πολλους
αμα σε θελει ομως η ατιμη η τυχη μπορει απο εκει που ησουν να εκδιωχτεις το 2025 μετα το φαιναλ φορ να σε ξελασπωνει ενας ντορσει απο το πουθενα στο πρωταθλημα ενω η μεταχειριση του ηταν τραγικη και να σου ''καθεται'' κι ενας τραυματισμος του φαλ και ξαφνικα να θεοποιεισαι απο το τιποτα.καποιους ανθρωπους τους θελει η ζωη και τα καταφερνουν με τα ψεματα
Ρε φίλε είπαμε δεν γράφεις στο Red. Μπορείς να μην αναπαράγεις αυτολεξεί τις παπατζες που αναφέρει ενα ολόκληρο σύστημα που δουλεύει ΚΑΙ εκεί μεσα;

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1846
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τρί Ιουν 23, 2026 8:14 am

Φαίνεται μερικούς τους χάλασε πολύ η χρονιά που έκανε ο Μπαρτζώκας. Μπηχτες, υπονοούμενα, "οι παίκτες τον ξελασπωσαν" και λοιπές αστειοτητες.

Οι παίκτες παρεπιπτόντως έχουν στα βασικά τους κριτήρια να δουλέψουν για τον Μπαρτζώκα και επίσης μιλάνε μεταξύ τους. Players coach χαρακτηρίζεται ο Μπαρτζώκας χρόνια τώρα. Ψάξτε λίγο πριν γράψετε αβελτηριες

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8047
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Τρί Ιουν 23, 2026 9:01 am

Φίλε @basilis_.kts, γενικά σε αυτό το φόρουμ όποιος δεν έχει απόψεις που συμφωνούν με αυτές της πλειοψηφίας, στοχοποιείται. Και το λέω εγώ από την εμπειρία μου στα τόπικ του Παναθηναϊκού. Για μένα πολλά από αυτά που γράφεις για τον Μπαρτζώκα ισχύουν, αλλά δε θα επεκταθώ.

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 754
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 9:04 am

Jeight έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 8:14 am
Φαίνεται μερικούς τους χάλασε πολύ η χρονιά που έκανε ο Μπαρτζώκας. Μπηχτες, υπονοούμενα, "οι παίκτες τον ξελασπωσαν" και λοιπές αστειοτητες.

Οι παίκτες παρεπιπτόντως έχουν στα βασικά τους κριτήρια να δουλέψουν για τον Μπαρτζώκα και επίσης μιλάνε μεταξύ τους. Players coach χαρακτηρίζεται ο Μπαρτζώκας χρόνια τώρα. Ψάξτε λίγο πριν γράψετε αβελτηριες
Το Σύστημα είναι ανικητο. Στην ήττα φταίει ο "κολλεκτίβας", με το "λουζεροσύστημα", το "ρολόι", τις εμμονές και ο "Τεξανός Μπακατσιας.

Στις νικες γίνονται πάρα ολα τα παραπάνω αφου με τέτοιο ροστερ ούτε ο Μπαρτζωκας δεν θα εχανε.

Μονά, ζυγά, μονόζυγα

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1846
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τρί Ιουν 23, 2026 9:33 am

BillyPao έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 9:01 am
Φίλε @basilis_.kts, γενικά σε αυτό το φόρουμ όποιος δεν έχει απόψεις που συμφωνούν με αυτές της πλειοψηφίας, στοχοποιείται. Και το λέω εγώ από την εμπειρία μου στα τόπικ του Παναθηναϊκού. Για μένα πολλά από αυτά που γράφεις για τον Μπαρτζώκα ισχύουν, αλλά δε θα επεκταθώ.
Στοχοποιεισαι απο ποιους Μπιλ? Στα δικα σας thread οι συνοπαδοι σου ειναι αυτοι που σε κατηγορουν οτι δικαιολογεις τα παντα, απο Γιαννακοπουλους, Αταμαν, παικτες, Παπαθεοδωρου και παει λεγοντας. Με αυτους δεν αλληλεπιδρας περισσοτερο? Αρα, οι Παναθηναικοι σε στοχοποιουν?

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ολυμπιακός”