η λεξη ''διαστροφικο'' την εβαλα χαρην αστεισμου.μην δινεις και τοση βαση.εννοειται πως καταλαβαινω πως για μπασκετ μιλαμε εν τελει.δεν το παιρνω σοβαραΚαρβουνιάρης έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 1:13 amΚάτσε ρε αδερφέ, είπε ο άνθρωπος πως το βλέπει κι έπεσες αμέσως να τον χαρακτηρίσεις. Τι μούργος είσαι εσύ;;;basilis_.kts έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 1:06 am
ναι δηλαδη εσυ θα εχεις στην ομαδα μοντερο,μακινταιρ,γουοκαπ και ξεκινας με τον γουοκαπ...αυτο δεν ειναι απλα εμμονη.θα το χαρακτηριζα διαστροφικο ξεκαθαρα.θα μιλουσαμε για υβρι απεναντι στο ιδιο το αθλημα αλλά τιποτα δεν αποκλειω με δεδομενο πως πλεον ο μπαρτζωκας εχει γινει τοτεμ για πολλους
αμα σε θελει ομως η ατιμη η τυχη μπορει απο εκει που ησουν να εκδιωχτεις το 2025 μετα το φαιναλ φορ να σε ξελασπωνει ενας ντορσει απο το πουθενα στο πρωταθλημα ενω η μεταχειριση του ηταν τραγικη και να σου ''καθεται'' κι ενας τραυματισμος του φαλ και ξαφνικα να θεοποιεισαι απο το τιποτα.καποιους ανθρωπους τους θελει η ζωη και τα καταφερνουν με τα ψεματα![]()
![]()
![]()
Κι εγώ δεν συμφωνώ όπως το βάζει, πιστεύω πως ο Γουόκαπ θα πάει αρκετά πίσω φέτος, αλλά κάπου όπα. Τη γνώμη του είπε, τι διαστροφικά κάθεσαι και γράφεις, και γενικά γιατί τέτοια επιθετικότητα;
Μεταγραφικα ως κατι φθηνο και 3-4αρι εγω θα κοιτουσα τον κλαιμπερν και μετα αναμονη για νβα καθως θεωρω πως χρειαζονται 2 παικτες στα φοργουορντ













BasketForum – Ιστορικό Αρχείο