Γιώργος Μπαρτζώκας

Συντονιστής: Captains

basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 461
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Τρί Ιουν 23, 2026 1:52 am

Καρβουνιάρης έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 1:13 am
basilis_.kts έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 1:06 am

ναι δηλαδη εσυ θα εχεις στην ομαδα μοντερο,μακινταιρ,γουοκαπ και ξεκινας με τον γουοκαπ...αυτο δεν ειναι απλα εμμονη.θα το χαρακτηριζα διαστροφικο ξεκαθαρα.θα μιλουσαμε για υβρι απεναντι στο ιδιο το αθλημα αλλά τιποτα δεν αποκλειω με δεδομενο πως πλεον ο μπαρτζωκας εχει γινει τοτεμ για πολλους
αμα σε θελει ομως η ατιμη η τυχη μπορει απο εκει που ησουν να εκδιωχτεις το 2025 μετα το φαιναλ φορ να σε ξελασπωνει ενας ντορσει απο το πουθενα στο πρωταθλημα ενω η μεταχειριση του ηταν τραγικη και να σου ''καθεται'' κι ενας τραυματισμος του φαλ και ξαφνικα να θεοποιεισαι απο το τιποτα.καποιους ανθρωπους τους θελει η ζωη και τα καταφερνουν με τα ψεματα
Κάτσε ρε αδερφέ, είπε ο άνθρωπος πως το βλέπει κι έπεσες αμέσως να τον χαρακτηρίσεις. Τι μούργος είσαι εσύ;;; :) :) :)
Κι εγώ δεν συμφωνώ όπως το βάζει, πιστεύω πως ο Γουόκαπ θα πάει αρκετά πίσω φέτος, αλλά κάπου όπα. Τη γνώμη του είπε, τι διαστροφικά κάθεσαι και γράφεις, και γενικά γιατί τέτοια επιθετικότητα;
η λεξη ''διαστροφικο'' την εβαλα χαρην αστεισμου.μην δινεις και τοση βαση.εννοειται πως καταλαβαινω πως για μπασκετ μιλαμε εν τελει.δεν το παιρνω σοβαρα :roofl: καλο βραδυ
Μεταγραφικα ως κατι φθηνο και 3-4αρι εγω θα κοιτουσα τον κλαιμπερν και μετα αναμονη για νβα καθως θεωρω πως χρειαζονται 2 παικτες στα φοργουορντ

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 4:40 am

basilis_.kts έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 1:06 am
Rivers15 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:29 am


Ναι σιγα μην κανει ο Γουοκαπ τα ρεπο του Μοντερο και του Μακινταιρ. Ακομα δεν τους ειδαμε, τους βαλατε κ στη βασικη πενταδα! :roofl:
Παρεπιπτοντως 20-22 λεπτα με εξελακι επαιζε ολη τη regular κ στη βαλενθια ο Μοντερο..
ναι δηλαδη εσυ θα εχεις στην ομαδα μοντερο,μακινταιρ,γουοκαπ και ξεκινας με τον γουοκαπ...αυτο δεν ειναι απλα εμμονη.θα το χαρακτηριζα διαστροφικο ξεκαθαρα.θα μιλουσαμε για υβρι απεναντι στο ιδιο το αθλημα αλλά τιποτα δεν αποκλειω με δεδομενο πως πλεον ο μπαρτζωκας εχει γινει τοτεμ για πολλους
αμα σε θελει ομως η ατιμη η τυχη μπορει απο εκει που ησουν να εκδιωχτεις το 2025 μετα το φαιναλ φορ να σε ξελασπωνει ενας ντορσει απο το πουθενα στο πρωταθλημα ενω η μεταχειριση του ηταν τραγικη και να σου ''καθεται'' κι ενας τραυματισμος του φαλ και ξαφνικα να θεοποιεισαι απο το τιποτα.καποιους ανθρωπους τους θελει η ζωη και τα καταφερνουν με τα ψεματα
Φίλε μου έχω την εντύπωση πως γίνεσαι ιδιαίτερα ακραίος.

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 757
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 6:55 am

basilis_.kts έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 1:06 am
Rivers15 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:29 am


Ναι σιγα μην κανει ο Γουοκαπ τα ρεπο του Μοντερο και του Μακινταιρ. Ακομα δεν τους ειδαμε, τους βαλατε κ στη βασικη πενταδα! :roofl:
Παρεπιπτοντως 20-22 λεπτα με εξελακι επαιζε ολη τη regular κ στη βαλενθια ο Μοντερο..
ναι δηλαδη εσυ θα εχεις στην ομαδα μοντερο,μακινταιρ,γουοκαπ και ξεκινας με τον γουοκαπ...αυτο δεν ειναι απλα εμμονη.θα το χαρακτηριζα διαστροφικο ξεκαθαρα.θα μιλουσαμε για υβρι απεναντι στο ιδιο το αθλημα αλλά τιποτα δεν αποκλειω με δεδομενο πως πλεον ο μπαρτζωκας εχει γινει τοτεμ για πολλους
αμα σε θελει ομως η ατιμη η τυχη μπορει απο εκει που ησουν να εκδιωχτεις το 2025 μετα το φαιναλ φορ να σε ξελασπωνει ενας ντορσει απο το πουθενα στο πρωταθλημα ενω η μεταχειριση του ηταν τραγικη και να σου ''καθεται'' κι ενας τραυματισμος του φαλ και ξαφνικα να θεοποιεισαι απο το τιποτα.καποιους ανθρωπους τους θελει η ζωη και τα καταφερνουν με τα ψεματα
Ρε φίλε είπαμε δεν γράφεις στο Red. Μπορείς να μην αναπαράγεις αυτολεξεί τις παπατζες που αναφέρει ενα ολόκληρο σύστημα που δουλεύει ΚΑΙ εκεί μεσα;

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1851
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τρί Ιουν 23, 2026 8:14 am

Φαίνεται μερικούς τους χάλασε πολύ η χρονιά που έκανε ο Μπαρτζώκας. Μπηχτες, υπονοούμενα, "οι παίκτες τον ξελασπωσαν" και λοιπές αστειοτητες.

Οι παίκτες παρεπιπτόντως έχουν στα βασικά τους κριτήρια να δουλέψουν για τον Μπαρτζώκα και επίσης μιλάνε μεταξύ τους. Players coach χαρακτηρίζεται ο Μπαρτζώκας χρόνια τώρα. Ψάξτε λίγο πριν γράψετε αβελτηριες

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 757
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 9:04 am

Jeight έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 8:14 am
Φαίνεται μερικούς τους χάλασε πολύ η χρονιά που έκανε ο Μπαρτζώκας. Μπηχτες, υπονοούμενα, "οι παίκτες τον ξελασπωσαν" και λοιπές αστειοτητες.

Οι παίκτες παρεπιπτόντως έχουν στα βασικά τους κριτήρια να δουλέψουν για τον Μπαρτζώκα και επίσης μιλάνε μεταξύ τους. Players coach χαρακτηρίζεται ο Μπαρτζώκας χρόνια τώρα. Ψάξτε λίγο πριν γράψετε αβελτηριες
Το Σύστημα είναι ανικητο. Στην ήττα φταίει ο "κολλεκτίβας", με το "λουζεροσύστημα", το "ρολόι", τις εμμονές και ο "Τεξανός Μπακατσιας.

Στις νικες γίνονται πάρα ολα τα παραπάνω αφου με τέτοιο ροστερ ούτε ο Μπαρτζωκας δεν θα εχανε.

Μονά, ζυγά, μονόζυγα

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3951
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 9:48 am

Έχω την εντύπωση (και ρωτώ βασικά μήπως κάποιος φίλος ολυμπιακός ξέρει να μου πει) αν ο Μπαρτζώκας "τρώει πόλεμο εκ των έσω" γιατί υπάρχει αυτή η "εμφυλιακή" διαμάχη στο σωματείο μεταξύ "Αγγελοπουλικών" και "Μαρινακικών" που νομίζω έχει επέκταση σε πολιτικά πλαίσια (σχέσεις με την ΝΔ των συγκεκριμένων πλευρών) και με τον Δήμο Πειραιά και το θέμα ανάπλασης του παραλιακού μετώπου. Το λέω γιατί έχω παρατήσει απίστευτα πράγματα σε εκπομπες ολυμπιακών, που είναι εντελώς αντίθετες και στα χαρακώματα. Πχ ο Κογκαλιδης και η στάση του απέναντι σε θέματα με τον Λιολιο την ΕΟΚ και άλλα πολλά που είναι τέρμα κόντρα με την ΚΑΕ.

ΥΓ: αολή απορία είναι μην το κάνετε κούγκι, αλλά έχω αυτή την εντύπωση και για μένα άδικα στοχοποιείται ο κόουτς Μπαρτζώκας.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9338
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 9:49 am

Αν πάμε σε όλα αυτά τα χρόνια που είναι ο Μπαρτζώκας στην ομάδα υπάρχει ένα μοτίβο νομίζω, από την πρώτη θητεία μάλιστα. Η ομάδα ξεκινάει και δεν παίζει καλά, οι πεντάδες είναι σταθερές ο χρόνος πάνω κάτω μοιρασμένος, εμείς γκρινιάζουμε και σιγά σιγά η ομάδα ρολάρει, οι πεντάδες και οι χρόνοι γίνονται πιο ευέλικτες η γκρίνια μειώενται και αρχίζει ο ενθουσιαμός. Στην συνέχεια έρχονται τα play off, οι άμυνες σκληραίνουν, η motion και τα συνεχή hands off δεν φαίνεται να δουλεύουν και τόσο καλά.
Σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί το να κλείνουν τα ματς ο Γουόκαπ με τον Μακκίσικ στην πεντάδα και οι ομάδες να τους παίζουν under και να τους δίνουν τα τρίποντα.
Δεν πιστεύω ότι ο Μπαρτζώκας όλα αυτά τα χρόνια δεν έψαχνε τον εκτός συστήματος παίκτη που θα ξεκολλούσε την ομάδα στα δύσκολα.
Τον Ναν θέλαμε πριν τον πάρει ο Παναθηναϊκός, τον πιο χαρισματικό σκόρερ πιθανόν αυτήν την στιγμή στην Ευρώπη.
Τον Έβανς θέλαμε και πήραμε τελικά αν και τραυματία, το μεγελύτερο πρόσπεκτ τότε στην Ευρώπη.
Τον Φουρνιέ πέρυσι.
Και τον Μοντέρο φέτος το next big think.

Γενικά σαν αποτίμηση η παρουσία του Ντόρσεϊ φέτος στην κανονική περίοδο και του Φουρνιέ στην συνέχεια έδειξε πόσο απαραίτητος ήταν ένας τέτοιος γκαρντ.
Εγώ δεν βλέπω πάντως τον Μπαρτζώκα δογματικό πάντως, προσαρμόστησκε με τον Μιλού αντί του Φαλ, έδωσε τις ελευθερίες στους 2 παίκτες με το περισσότερο επιθετικό ταλέντο (Φουρνιέ, Ντόρσεϊ), τον είδα και περισσότερο ήρεμο φέτος γενικά στις αντιδράσεις του.
Δεν ξεχνώ πέρυσι μετά το Φ4 που θεωρούσαμε οι περισσότεροι (κι εγώ) ότι η ομάδα με τον Μπαρτζώκα προπονητή είχε φτάσει στο τέλος του κύκλου της και χρειαζόταν και νέο προπονητή και νέα πρόσωπα. Τελικά έγινε εν μέρει, επιτυχημένα στους ψηλούς αποτυχημένα στους γκαρντ. Η ομάδα πέρασε από την αμφισβήτηση σε ένα θριαμβευτικό φινάλε και φαίνεται από νωρίς να τελειώνουμε και με το τελευταίο αδύναμο σημείο της ομάδας την περιφέρεια.
Ε, δεν μπορούμε να μην αναγνωρίσουμε ότι κάπου συντέλεσε ο Μπαρτζώκας και σ' αυτό εκεί που άλλοι προπονητές σε άλλες ομάδες με μεγάλα μπάτζετ δεν τα έχουν καταφέρει.

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1851
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τρί Ιουν 23, 2026 10:01 am

kein έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 9:48 am
Έχω την εντύπωση (και ρωτώ βασικά μήπως κάποιος φίλος ολυμπιακός ξέρει να μου πει) αν ο Μπαρτζώκας "τρώει πόλεμο εκ των έσω" γιατί υπάρχει αυτή η "εμφυλιακή" διαμάχη στο σωματείο μεταξύ "Αγγελοπουλικών" και "Μαρινακικών" που νομίζω έχει επέκταση σε πολιτικά πλαίσια (σχέσεις με την ΝΔ των συγκεκριμένων πλευρών) και με τον Δήμο Πειραιά και το θέμα ανάπλασης του παραλιακού μετώπου. Το λέω γιατί έχω παρατήσει απίστευτα πράγματα σε εκπομπες ολυμπιακών, που είναι εντελώς αντίθετες και στα χαρακώματα. Πχ ο Κογκαλιδης και η στάση του απέναντι σε θέματα με τον Λιολιο την ΕΟΚ και άλλα πολλά που είναι τέρμα κόντρα με την ΚΑΕ.

ΥΓ: αολή απορία είναι μην το κάνετε κούγκι, αλλά έχω αυτή την εντύπωση και για μένα άδικα στοχοποιείται ο κόουτς Μπαρτζώκας.
Ο Μαρινακης εχει κοντρα με τους Αγγελοπουλους. Εχει δωσει βημα στον Συριγο που ειναι ΤΕΡΜΑ αντι μπαρτζωκικος και αντι-Ολυμπιακος και εχει εκπομπες στο Μεγκα. Τον λογο της κοντρας δεν τον ξερω αλλα υπαρχει.

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2351
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τρί Ιουν 23, 2026 10:02 am

basilis_.kts έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 1:06 am
Rivers15 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:29 am


Ναι σιγα μην κανει ο Γουοκαπ τα ρεπο του Μοντερο και του Μακινταιρ. Ακομα δεν τους ειδαμε, τους βαλατε κ στη βασικη πενταδα! :roofl:
Παρεπιπτοντως 20-22 λεπτα με εξελακι επαιζε ολη τη regular κ στη βαλενθια ο Μοντερο..
ναι δηλαδη εσυ θα εχεις στην ομαδα μοντερο,μακινταιρ,γουοκαπ και ξεκινας με τον γουοκαπ...αυτο δεν ειναι απλα εμμονη.θα το χαρακτηριζα διαστροφικο ξεκαθαρα.θα μιλουσαμε για υβρι απεναντι στο ιδιο το αθλημα αλλά τιποτα δεν αποκλειω με δεδομενο πως πλεον ο μπαρτζωκας εχει γινει τοτεμ για πολλους
αμα σε θελει ομως η ατιμη η τυχη μπορει απο εκει που ησουν να εκδιωχτεις το 2025 μετα το φαιναλ φορ να σε ξελασπωνει ενας ντορσει απο το πουθενα στο πρωταθλημα ενω η μεταχειριση του ηταν τραγικη και να σου ''καθεται'' κι ενας τραυματισμος του φαλ και ξαφνικα να θεοποιεισαι απο το τιποτα.καποιους ανθρωπους τους θελει η ζωη και τα καταφερνουν με τα ψεματα
Αυτο που εγραψα εμμεσως πλην σαφως ειναι πως πρεπει να τους δουμε πρωτα στην ομαδα πως θα ερθουν, πως θα προσαρμοστουν στο συνολο κ στο μπασκετ του Ολυμπιακου κ μετα βλεπουμε κιολας αν θα παρουν τη θεση του Γουοκαπ. Το οτι καποιος εκανε μια καλη χρονια στον αστερα ή στη Βαλενθια δεν σημαινει πως θα παρει τη φανελα στο σπιτι του στον Ολυμπιακο (στον Παναθηναικο ή οπουδηποτε αλλου), οπως δεν την πηρε και ο σορτς στον Παναθηναικο (σορρυ δεν ηταν ο διαστροφικος Μπαρτζωκας που το εκανε κι αυτο!). Κατα τα λοιπα, ο Γιωργος Μπαρτζωκας εχει φτιαξει ομαδα που βρισκεται στην κορυφη ανελλιπως για μια 5ετια κατι που ποτε δεν συμβαινει απο τυχη, οποτε μαλλον σε καναν αλλο Μπαρτζωκα θα αναφερεσαι παραπανω, δεν εξηγειται διαφορετικα! :Amen:

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 757
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 10:07 am

Jeight έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 10:01 am
kein έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 9:48 am
Έχω την εντύπωση (και ρωτώ βασικά μήπως κάποιος φίλος ολυμπιακός ξέρει να μου πει) αν ο Μπαρτζώκας "τρώει πόλεμο εκ των έσω" γιατί υπάρχει αυτή η "εμφυλιακή" διαμάχη στο σωματείο μεταξύ "Αγγελοπουλικών" και "Μαρινακικών" που νομίζω έχει επέκταση σε πολιτικά πλαίσια (σχέσεις με την ΝΔ των συγκεκριμένων πλευρών) και με τον Δήμο Πειραιά και το θέμα ανάπλασης του παραλιακού μετώπου. Το λέω γιατί έχω παρατήσει απίστευτα πράγματα σε εκπομπες ολυμπιακών, που είναι εντελώς αντίθετες και στα χαρακώματα. Πχ ο Κογκαλιδης και η στάση του απέναντι σε θέματα με τον Λιολιο την ΕΟΚ και άλλα πολλά που είναι τέρμα κόντρα με την ΚΑΕ.

ΥΓ: αολή απορία είναι μην το κάνετε κούγκι, αλλά έχω αυτή την εντύπωση και για μένα άδικα στοχοποιείται ο κόουτς Μπαρτζώκας.
Ο Μαρινακης εχει κοντρα με τους Αγγελοπουλους. Εχει δωσει βημα στον Συριγο που ειναι ΤΕΡΜΑ αντι μπαρτζωκικος και αντι-Ολυμπιακος και εχει εκπομπες στο Μεγκα. Τον λογο της κοντρας δεν τον ξερω αλλα υπαρχει.
Βασικός λόγος της κόντρας είναι η παρουσία Δημητριάδη στα πεπραγμένα της ΚΑΕ αφου η βασική κόντρα είναι μεταξύ Μαρινάκη και ΠΘ για το predator...

Οσο ο συγκεκριμένος και η κυβέρνηση δεν αποκηρύσσεται απο την ΚΑΕ η κόντρα καλά θα κρατεί.

FabrizioOberto

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: McKissick
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 10:42 am

Χαζό, πιθανότατα, disclaimer αλλά όποιος δε γουστάρει τον Μπαρτζώκα για λόγους αγωνιστικούς ή του recruiting δε σημαίνει πως συμμετέχει στον υπαρκτό, όντως, πόλεμο που του γίνεται. Ευτυχώς η πλειοψηφία των σχολιαστών που δε γουστάρουν Μπαρτζώκα στο συγκεκριμένο φόρουμ είναι αυτής της "κατηγορίας".

Δηλαδή μπορείς να κριτικάρεις κάποιον και να μην είσαι αυτόματα "βαλτός" ή "με τους απέναντι".

Φυσικά υπάρχουν και βαλτοί, αλλά κυρίως άτομα που έχει τόση σημασία για αυτούς να δικαιωθούν πως "τα έλεγαν αυτοί με τον εμμονικό" ώστε να ξενερώνουν όταν νικάει "η ομάδα του Μπαρτζώκα".

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος FabrizioOberto την Τρί Ιουν 23, 2026 10:43 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 461
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Τρί Ιουν 23, 2026 10:43 am

SbioTech έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 6:55 am
basilis_.kts έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 1:06 am

ναι δηλαδη εσυ θα εχεις στην ομαδα μοντερο,μακινταιρ,γουοκαπ και ξεκινας με τον γουοκαπ...αυτο δεν ειναι απλα εμμονη.θα το χαρακτηριζα διαστροφικο ξεκαθαρα.θα μιλουσαμε για υβρι απεναντι στο ιδιο το αθλημα αλλά τιποτα δεν αποκλειω με δεδομενο πως πλεον ο μπαρτζωκας εχει γινει τοτεμ για πολλους
αμα σε θελει ομως η ατιμη η τυχη μπορει απο εκει που ησουν να εκδιωχτεις το 2025 μετα το φαιναλ φορ να σε ξελασπωνει ενας ντορσει απο το πουθενα στο πρωταθλημα ενω η μεταχειριση του ηταν τραγικη και να σου ''καθεται'' κι ενας τραυματισμος του φαλ και ξαφνικα να θεοποιεισαι απο το τιποτα.καποιους ανθρωπους τους θελει η ζωη και τα καταφερνουν με τα ψεματα
Ρε φίλε είπαμε δεν γράφεις στο Red. Μπορείς να μην αναπαράγεις αυτολεξεί τις παπατζες που αναφέρει ενα ολόκληρο σύστημα που δουλεύει ΚΑΙ εκεί μεσα;
φιλε μου επειδη γινεται διαλογος θα σε παρακαλουσα να σεβεσαι την αποψη μου οπως σεβομαι την δικη σου.αν δεν θες να με διαβαζεις υπαρχει το ignore.χαρακτηρισμοι οπως παπατζες θα ηθελα να μην συνεχιστουν καθως προσωπικα δεν θελω να κανω αναφορες και προτιμω να γινεται διαλογος και οχι να σβηνονται μηνυματα.ευχαριστω
φιλε jeight
σου εστειλα ενα μηνυμα για να μου πεις την αποψη σου για τον παικτη μεγαλης κλασης ντιλικινα που αποτελουσε τον αντικαταστατη του εβανς που θα ηταν ταυρος μολις επεστρεψε.φυσικα επελεξες να με αγνοησεις και να συνεχισεις το αφηγημα σου για τον υπερπροπονητη μπαρτζωκα.ειναι παρα πολυ ωραιο να απανταμε σε οποιο μηνυμα μας βολευει και τα υπολοιπα να τα αγνοουμε γιατι δεν συμφερει την αποψη μας
φιλε rivers15
θελει ο μπαρτζωκας να βαλλει βασικο τον γουοκαπ?ας τον βαλλει αντι για τον μοντερο.απλα δεν προκειται να ασπαζομαι αποψεις οπως ξερει ο προπονητης γιατι το κανει κλπ.τον δογματισμο δεν τον αντεχω.εχω διαφορετικη αποψη και θα την παραθετω.επισης η κορυφη της ευρωπης ηρθε φετος.αν εσυ ή καποιος αλλος ειναι ηταν ή ειναι ευχαριστημενος με την συμμετοχη σε φαιναλ φορ ειναι αλλο θεμα.παντως το φαιναλ φορ δεν ειναι κορυφη.το λεω γιατι καποια στιγμη και οι προεδροι το ειχαν ψιλοχασει το πραγμα και μετρουσαν συμμετοχες αντι για κουπες.
φιλε conan1982
αν ο μπαρτζωκας περσι το καλοκαιρι ελεγε κοιταξτε παιδια με τον φαλ δεν γινεται η δουλεια.πρεπει να αλλαξει το πλανο και να στηριχθουμε σε αλλους ψηλους τοτε θα ημουν ο πρωτος που θα του ελεγα μπραβο που εστω και αργοπορημενα το καταλαβε.η προσαρμογη οντως εγινε αλλά οχι επειδη το καταλαβε ο μπαρτζωκας αλλά εντελως συγκυριακα καθως αυτος ηθελε να κρατησει τον φαλ.οποτε ακομα και μετα απο 4 χαμενα φαιναλ φορ μου δειχνει εναν ανθρωπο που δεν καταλαβαινε τιποτα και πως απλως τοσο με τον ντορσει που απο τουριστας επαιξε τους τελικους της ζωης του περσι οσο και με την υποθεση μιλουτινοφ ευνοηθηκε πραγματικα απο την θεα τυχη

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 757
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 10:46 am

@basilis_.kts έχεις δικιο, συγγνώμη για την παπατζα. Άδικος χαρακτηρισμό, επιμένω ωστόσο οτι φαίνεται αναπαραγωγή απόψεων που εκφράζονται με συγκεκριμένο τρόπο απο συγκεκριμένα κανάλια, χωρίς να σου προσάπτω κάποιο δολο. Είπαμε διαφωνούμε καθετα και οριζόντια.

Δεν είχα σκοπό να σε θίξω.

Μερικά αντεπιχειρήματα αν και θα πεσουν στο κενο:

- Ο Θωμάς εχει ψηφιστεί 2-3 φορές στην καλύτερη αμυντικη 5αδα της ΕΛ και 2 φορές καλύτερος αμυντικος. Ο Μπαρτζωκας τον ψηφίζει μόνος του;

- Ο Θωμάς ηταν φέτος βάσει απόδοσης 3ος-4ος καλύτερος παικτης στα 2 παιχνίδια του final4

- Ο Θωμάς εχει συνεργασία 4-5 χρονων με κλειστά μάτια με το Σασα και χαρη στις ασίστ του γραφει Ο Σασα 30αρες. Μπορείς να το διαβάζεις ανάποδα, αλλα τοτε θα είχαν και τα υπόλοιπα γκαρντ του Ολυμπιακού 6-7 ασ ΜΟ

- Αυτή η αποδόμηση του Μπαρτζωκα μέσω της δαιμονοποιησξς του Θωμά είναι απο αδικη έως εγκαθετη, και παντελώς εσφαλμένη.

- Του χρόνου θα δεις 15-20λ το Θωμα. Βασικός ή αναπληρωματικος δεν υπάρχει στον Ολυμπιακό που μοιράζεται Ο χρόνος. Τα παιχνίδια θα τα κλείνουν όσοι είναι σε καλύτερη κατάσταση. Και ναι 1η περίοδο λογικά θα ξεκινά ο Θωμάς για να γίνεται ό,τι γινόταν φετος με Ντορσει-Σασα

Στους ψηλους:
- Ο Φαλ υπήρχε στην ομάδα γιατι είχε υπογράψει κλειστό 3ετες 1.8εκ. Ας τα πλήρωνες εσύ να τον διώξουν. Και υπέγραψε το 3ετες επειδή το 2023 πριν πάθει το κάταγμα κόπωσης ηταν απο κυριαρχικός ως σαρωτικός με 22 διψήφια PIR και ΜΟ 12 και αμυντικος ογκολιθος ενω τη σειρά με τη Φενερ την τελείωσε με PIR 17 MO σε 5παιχνιδια και εν πολλοίς χάρη σε αυτόν φτάσαμε φαιναλ4. Άτιμη λήθη!!!

- Τον Μιλου δεν τον έβαζα εγώ 20λ φέτος. Πέρυσι που "τυχαια" έμεινε λόγω τραυματισμου Φσλ λες, ΠΡΙΝ τον τραυματισμό είχε 25δευτ ΜΟ λιγότερα απο φετος. Χμμμμ.... Ευτυχώς τραυματιστεί ο Φαλ και ο εμμονικος Μπαρτζωκας έδωσε 25" ολόκληρα περισσότερα στον Νικόλα και έμεινε... Ευτυχώς

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος SbioTech την Τρί Ιουν 23, 2026 11:02 am, έχει επεξεργασθεί 4 φορές συνολικά.
Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1851
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τρί Ιουν 23, 2026 10:50 am

basilis_.kts έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 10:43 am
SbioTech έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 6:55 am


Ρε φίλε είπαμε δεν γράφεις στο Red. Μπορείς να μην αναπαράγεις αυτολεξεί τις παπατζες που αναφέρει ενα ολόκληρο σύστημα που δουλεύει ΚΑΙ εκεί μεσα;
φιλε μου επειδη γινεται διαλογος θα σε παρακαλουσα να σεβεσαι την αποψη μου οπως σεβομαι την δικη σου.αν δεν θες να με διαβαζεις υπαρχει το ignore.χαρακτηρισμοι οπως παπατζες θα ηθελα να μην συνεχιστουν καθως προσωπικα δεν θελω να κανω αναφορες και προτιμω να γινεται διαλογος και οχι να σβηνονται μηνυματα.ευχαριστω
φιλε jeight
σου εστειλα ενα μηνυμα για να μου πεις την αποψη σου για τον παικτη μεγαλης κλασης ντιλικινα που αποτελουσε τον αντικαταστατη του εβανς που θα ηταν ταυρος μολις επεστρεψε.φυσικα επελεξες να με αγνοησεις και να συνεχισεις το αφηγημα σου για τον υπερπροπονητη μπαρτζωκα.ειναι παρα πολυ ωραιο να απανταμε σε οποιο μηνυμα μας βολευει και τα υπολοιπα να τα αγνοουμε γιατι δεν συμφερει την αποψη μας
φιλε rivers15
θελει ο μπαρτζωκας να βαλλει βασικο τον γουοκαπ?ας τον βαλλει αντι για τον μοντερο.απλα δεν προκειται να ασπαζομαι αποψεις οπως ξερει ο προπονητης γιατι το κανει κλπ.τον δογματισμο δεν τον αντεχω.εχω διαφορετικη αποψη και θα την παραθετω.επισης η κορυφη της ευρωπης ηρθε φετος.αν εσυ ή καποιος αλλος ειναι ηταν ή ειναι ευχαριστημενος με την συμμετοχη σε φαιναλ φορ ειναι αλλο θεμα.παντως το φαιναλ φορ δεν ειναι κορυφη.το λεω γιατι καποια στιγμη και οι προεδροι το ειχαν ψιλοχασει το πραγμα και μετρουσαν συμμετοχες αντι για κουπες.
φιλε conan1982
αν ο μπαρτζωκας περσι το καλοκαιρι ελεγε κοιταξτε παιδια με τον φαλ δεν γινεται η δουλεια.πρεπει να αλλαξει το πλανο και να στηριχθουμε σε αλλους ψηλους τοτε θα ημουν ο πρωτος που θα του ελεγα μπραβο που εστω και αργοπορημενα το καταλαβε.η προσαρμογη οντως εγινε αλλά οχι επειδη το καταλαβε ο μπαρτζωκας αλλά εντελως συγκυριακα καθως αυτος ηθελε να κρατησει τον φαλ.οποτε ακομα και μετα απο 4 χαμενα φαιναλ φορ μου δειχνει εναν ανθρωπο που δεν καταλαβαινε τιποτα και πως απλως τοσο με τον ντορσει που απο τουριστας επαιξε τους τελικους της ζωης του περσι οσο και με την υποθεση μιλουτινοφ ευνοηθηκε πραγματικα απο την θεα τυχη
Δεν ανοιγω dms και δεν καθομαι να κανω προσωπικα διαλογο μεσω μηνυματων. Θα μπορουσα καλλιστα να εχω στειλει μνμ σε αρκετα παιδια που διαφωνουμε καθετα εδω και δεν το εχω κανει ποτε.

Δεν γουσταρεις Μπαρτζωκα και ειναι φανερο οτι περιμενεις να φυγει φετος. Τωρα που θα μεινει για αγνωστο χρονικο διαστημα κανεις lash out και τον μειωνεις συστηματικα. Το βλεπουν ολοι και στο λενε. Δεν υπαρχει κατι αλλο να συζητησουμε. Αποψεις του τυπου "τον ξελασπωσαν οι παικτες" ειναι οπως ειπα αβελτηριες. Θα μπορυσα καλιστα να σου πω πως "ξελασπωσε" ο Μπαρτζωκας τον Ντορσει που συνεχισε να τον εμπιστευεται μετα τον αθλιο πρωτο τελικο περυσι που μεχρι και ο Μιλου κωλτσουσε πινακιδες με τις επιλογες του στνη επιθεση αλλα δεν θα το ακουσεις καν. Γιατι δεν θες να το ακουσεις.

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5976
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 10:56 am

Jeight έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 10:50 am
Δεν υπαρχει κατι αλλο να συζητησουμε.
Αυτό θα το κρατήσεις ή απλά θέλεις να τελειώσει μονομερώς η κουβέντα;

Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ολυμπιακός”