NBA - Σενάρια, Trades, Offseason 2026/27

Συντονιστής: Captains

Fitz

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1675
Εγγραφή: Δευ Ιαν 28, 2013 12:59 am
Τοποθεσία: Netherlands
Αγαπημένη ομάδα: Utah-Jazz
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 10:11 am

Και οικονομικα για το Γιαννη ειναι απιστευτο deal παντως. Ειτε ενεργοποιωντας την player option, ειτε μενοντας στο συμβολαιο, εξασφαλιζει τρελα λεφτα για τα επομενα χρονια.

Το Μiami γενικα ολα τα χρονια φαινεται να ξερει τι κανει, ωστοσο η πρωτη μου σκεψη μολις διαβασα το trade ηταν πως εχασαν πολλα. Για Herro ok, αοσμος και αρκετα επιρρεπης σε τραυματισμους, αλλα Jaquez και Ware εχω τις αμφιβολιες μου. Ο τελευταιος βεβαια, δε χωρουσε μαλλον πια, ειδικα απο τη στιγμη που ηταν ο Portis στο πακετο.

Χρειαζεται να βρουν οπωσδηποτε top-tier pass first PG ΚΑΙ 1-2 spot shooters. Ποτε δεν ξερεις αν θα κανουν contending ηδη απο του χρονου, θα δουμε και τις κινησεις της FA, αλλα για την ωρα πλην ΝΥ και BOS, δεν ξερω αν καποιος ειναι φοβερα μπροστα.

Για να δουμε τι αλλες κινησεις θα κανουν και τι *undrafted* λαβρακια θα βρουν και φετος :welcome:

Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3655
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 10:23 am

Το Μαιαμι ειναι τοπ προορισμος. Παρολο που το ροστερ φαινεται να υστερει θεωρω οτι ειναι αρκετα ευκολο να κανεις recruit παικτες σε συγκριση με το Μιλγουοκι. Δεν θεωρω οτι εχει να χασει ο Γιαννης απο αυτο το deal.

Άβαταρ μέλους
mixalisgate7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6752
Εγγραφή: Τρί Δεκ 04, 2012 1:08 am
Αγαπημένος παίκτης: Michael Jordan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 11:06 am

ggr έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 6:41 am
https://www.espn.com/nba/story/_/id/491 ... xton-bulls

Randle στους Νετς, Claxton στο Σικάγο.
Και χάρις σ' αυτή την ανταλλαγή μπορεί η Μινεσότα να κρατήσει τον Ayo Dosunmu.



Άβαταρ μέλους
ssoulliss

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7354
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 10:38 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Φάνης Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 12:39 pm

Ας τα πάρουμε από την αρχή.

* Ο Γιάννης επιθυμούσε 3 ομάδες για να συνεχίσει:



Κατά τη γνώμη μου η τρίτη ήταν και η καλύτερη αλλά αντιλαμβάνομαι ότι οι Timberwolves δεν ήθελαν να χάσουν τον McDaniels. Η ιστορία θα δείξει αν έπραξαν σωστά.

* Πριν λίγο καιρό υπήρξε αυτή η λίγο ανάλαφρη συζήτηση, meταξύ σοβαρού και αστείου πολλές φορές μπαίνουν τα καλύτερα γκολ :P (ή αυτογκόλ :D ).



Ο Σλοβένος ως γνήσιος ταχυδυναμικός γκαρντ είδε την καριέρα του στους Heat να αναπροσδιορίζεται προς το καλύτερο και εικάζω ότι ο Γιάννης (- ο οποίος διατηρεί πολύ καλή σχέση με τον Dragic - το έλαβε σοβαρά υπόψιν του.

* Εμένα μου φαίνεται μια χαρά ομάδα. Η πεντάδα με Mitchell-Powell-Wiggins-Γιάννη-Bam όταν αγωνίζεται θα είναι μια εκ των κορυφαίων αμυντικά σε όλη τη λίγκα. Γενικά όταν φέρνεις το Γιάννη σε μια ομάδα αν δε γίνεσαι αυτόματα το φαβορί, είσαι τουλάχιστον στα 2-3 της Ανατολής.



* Ο Γιάννης γίνεται μετά τον Moses Malone το 1982, ο επόμενος πολυνίκης MVP που ανταλλάσεται από την ομάδα του. Τότε ο Moses άφησε τους Rockets, πήγε στους 76ers και κατέκτησαν το πρωτάθλημα (βασικά, εκείνη τη χρονιά τους πήραν σβάρνα όλους :P ).

* Ο Herro είναι γέννημα-θρέμμα Milwaukee με τα ρεπορτάζ τις τελευταίες ημέρες να ανέφεραν ότι ήθελε να γυρίσει στην πόλη του, για να παίξει μπάσκετ. Υποψιάζομαι ότι δε θα φύγει άμεσα όπως πολλοί πιστεύουν.

* Το αν αυτοί οι παίκτες που στα χαρτιά παίκτες είναι απλά "συμπαθητικοί" για τη λίγκα, παίξουν τελικά καλά στους Bucks είναι ένα καλό ερώτημα ή αν ο Ware είναι τόσο καλός ώστε να κάνει break-out σεζόν μένει να απαντηθεί φέτος. Το δεδομένο όμως είναι ότι πλην του Herro όλοι είναι στην τελευταία χρονια του rookie συμβολαίου τους, με την ομάδα (τους Bucks) να έχει τον πρώτο λόγο στο τι θα κάνει με αυτούς.

* Επίσης οι Bucks άδειασαν δύο συμβόλαια - κάπου στα 80Μ$ - και έχουν φέρει ψίχουλα τους δίνει τη δυνατότητα να ανασάνουν. Έχουν βέβαια το αρνητικό ότι κουβαλούν ακόμη το "στρετσάρισμα" του Lillard, αλλά νομίζω ότι το front office πήρε ό,τι καλύτερο μπορούσε.

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5979
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 12:50 pm

ssoulliss έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:39 pm
* Επίσης οι Bucks άδειασαν δύο συμβόλαια - κάπου στα 80Μ$ - και έχουν φέρει ψίχουλα τους δίνει τη δυνατότητα να ανασάνουν. Έχουν βέβαια το αρνητικό ότι κουβαλούν ακόμη το "στρετσάρισμα" του Lillard, αλλά νομίζω ότι το front office πήρε ό,τι καλύτερο μπορούσε.
Πήραν πολύ πράμα γενικά. Νομίζω έκαναν πολύ καλή επιλογή. Για τους Heat, δεν ξέρω, θα δείξει πως θα κινηθούν και πως θα αναδείξει παίκτες το Heat culture (που μπορεί να έχω γράψει και πιο παλιά, αν όχι μπορώ να το αναλύσω, μου κάνει λίγο απάτη και λόγια του αέρα). Δεν ξεγράφεις ποτέ τον Γιάννη αλλά γενικά νομίζω πως οι Μπακς βγήκαν πολύ κερδισμένοι και οι Heat...θα δούμε. Προς το παρόν δεν μου φαίνεται ότι έκαναν καλά.

Το Μιάμι το σιχαίνομαι σαν πόλη btw, εκτός από τη ζέστη και τη υγρασία, δεν αντέχεται το όλο vibe.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ssoulliss

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7354
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 10:38 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Φάνης Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 1:04 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:50 pm
ssoulliss έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:39 pm
* Επίσης οι Bucks άδειασαν δύο συμβόλαια - κάπου στα 80Μ$ - και έχουν φέρει ψίχουλα τους δίνει τη δυνατότητα να ανασάνουν. Έχουν βέβαια το αρνητικό ότι κουβαλούν ακόμη το "στρετσάρισμα" του Lillard, αλλά νομίζω ότι το front office πήρε ό,τι καλύτερο μπορούσε.
Πήραν πολύ πράμα γενικά. Νομίζω έκαναν πολύ καλή επιλογή. Για τους Heat, δεν ξέρω, θα δείξει πως θα κινηθούν και πως θα αναδείξει παίκτες το Heat culture (που μπορεί να έχω γράψει και πιο παλιά, αν όχι μπορώ να το αναλύσω, μου κάνει λίγο απάτη και λόγια του αέρα). Δεν ξεγράφεις ποτέ τον Γιάννη αλλά γενικά νομίζω πως οι Μπακς βγήκαν πολύ κερδισμένοι και οι Heat...θα δούμε. Προς το παρόν δεν μου φαίνεται ότι έκαναν καλά.

Το Μιάμι το σιχαίνομαι σαν πόλη btw, εκτός από τη ζέστη και τη υγρασία, δεν αντέχεται το όλο vibe.
Από αυτούς που πήραν του χρόνου, μπορεί να μην κρατήσουν κανέναν και να βγουν άδειοι στην αγορά. Αν ειδικά δώσουν και τον Turner για 2-3 ρολίστες τότε θα πάνε για ολική ανανέωση.

Για το Heat culture που υπονοείς μάλλον συμφωνώ, χωρίς να ξέρω αν εννοούμε τα ίδια :P. Σίγουρα όμως διαθέτουν τους δύο καλύτερους προπονητές στη δούλεψη τους. Ο ένας με κοστούμι και πούρο στο στόμα, ο άλλος στην πλαϊνη γραμμή δίπλα στους παίκτες.

Κλείνω με το εξής, που αφορά τους Bucks. Όταν θεωρείσαι "χωριό" για το NBA και βλέπεις πρωτάθλημα κάθε 50 χρόνια, ποτέ δεν πυροβολείς τα πόδια σου για να ξαναφτιάξεις ομάδα (αν ξαναφτιάξεις κάποτε) με ρολίστες. Ασε τον να φύγει ελεύθερος, εγώ είμαι αυτής της λογικής (δεν είναι λεφτά και χαρτογιακάδες στη ζωή)!
:imnewhere:

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9344
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 1:19 pm

ssoulliss έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 1:04 pm

Κλείνω με το εξής, που αφορά τους Bucks. Όταν θεωρείσαι "χωριό" για το NBA και βλέπεις πρωτάθλημα κάθε 50 χρόνια, ποτέ δεν πυροβολείς τα πόδια σου για να ξαναφτιάξεις ομάδα (αν ξαναφτιάξεις κάποτε) με ρολίστες. Ασε τον να φύγει ελεύθερος, εγώ είμαι αυτής της λογικής (δεν είναι λεφτά και χαρτογιακάδες στη ζωή)!
:imnewhere:
Για το ΝΒΑ μιλάς έτσι; Ούτε ο Γιάννης τους χάρισε χρήματα στο τελευταίο supermax συμβόλαιο του και στην επέκταση του. Τους είχε χαρίσει κάτι λίγα βέβαια στο προηγούμενο. Έτσι και οι Bucks δεν υπήρχε περίπτωση να τον αφήσουν έτσι. Φαντάζομαι όμως ότι έλαβαν υπόψιν τους που θα ήθελε να πάει ο Γιάννης.

Άβαταρ μέλους
ggr

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4378
Εγγραφή: Τετ Φεβ 23, 2011 3:57 pm
Τοποθεσία: Φθιώτιδα
Αγαπημένη θέση: SF, PF
Αγαπημένος παίκτης: Φ.Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Panionios
Αγαπημένη ομάδα: Πανιώνιος, Detroit Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 2:28 pm

SteveNashidis έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 8:30 am
Γιατί Μαϊάμι ρε Γιάννη; Και στο Φοίνιξ ίδια ζέστη δεν έχουμε; :Amen:

Δεν έχετε όμως τις ίδιες παραλίες και τις αιθέριες υπάρξεις που κυκλοφορούν εκεί! :P

Άβαταρ μέλους
ggr

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4378
Εγγραφή: Τετ Φεβ 23, 2011 3:57 pm
Τοποθεσία: Φθιώτιδα
Αγαπημένη θέση: SF, PF
Αγαπημένος παίκτης: Φ.Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Panionios
Αγαπημένη ομάδα: Πανιώνιος, Detroit Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 2:31 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:50 pm
[

Το Μιάμι το σιχαίνομαι σαν πόλη btw, εκτός από τη ζέστη και τη υγρασία, δεν αντέχεται το όλο vibe.
Εδώ θα διαφωνήσω αγαπητέ! Μου αρέσει πολύ σαν πόλη και αν ήμουν επαγγελματίας αθλητής, θα ήταν σίγουρα στην κορυφή της λίστας μου. Έχει πολλά ωραία το Μαϊάμι...

Εγώ ήθελα να πάει εκεί και χάρηκα που έγινε πραγματικότητα. Μου αρέσει η ομάδα τους και σίγουρα θα βρουν παίχτες για να ενισχυθούν.

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 545
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 5:48 pm

kojito έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 9:59 am
Βλέπω αρκετοί να εκθειάζουν τον Riley λέγοντας ότι κατάφερε να κλέψει τον Γιάννη από τα χέρια Celtics και Knicks, ότι έκλεισε ίσως το τελευταίο μεγάλο trade της παραγοντικής καριέρας του κτλ., αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι οι Heat βγήκαν κερδισμένοι από αυτό.

Οκ, η τριάδα Wiggins-Γιάννης-Adebayo (και Portis σαν ο ψηλός που θα παίρνει 20-25 λεπτά πίσω από Γιάννη και Bam) είναι αρκετά καλή, αλλά στην περιφέρεια πλέον είναι πολύ αδύναμοι. Θέλουν οπωσδήποτε έναν τοπ άσσο, και έναν παίκτη ακόμα στα φτερά αν θέλουν να γίνουν contenders. Και όλα αυτά υπό την προϋπόθεση ότι θα καταφέρουν να κρατήσουν τον Powell, αν και νομίζω μπορεί να βρει καλύτερες προσφορές στην αγορά.
Ίσως βέβαια η παρουσία του Γιάννη να είναι πειρασμός για free agents, αλλά προς το παρόν μου φαίνεται ότι έτσι όπως είναι το ρόστερ του Miami πολύ δύσκολα θα γίνει contender από την πρώτη χρονιά. Ίσως χρειαστεί να περάσουν και 2 χρόνια τουλάχιστον.

Οι Bucks από την άλλη κερδισμένοι φαίνεται ότι βγαίνουν αφού κλείνουν οριστικά έναν κύκλο που ήδη είχε αρχίσει να κλείνει εδώ και 3 σεζόν, και ετοιμάζονται για ένα restart. Τα περισσότερα pick που πήραν είναι πολύ μακριά στο μέλλον και κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει, αλλά πλέον έχουν μια καλή βάση για να χτίσουν κάτι τα επόμενα χρόνια με Rollins-Herro-Jaquez-Ware που όλοι είναι μέχρι 26 χρονών. Λογικά θα κοιτάξουν να δώσουν και τον Turner, ήδη ακούγεται σενάριο για trade με τον Poeltl.
Ο Γουίγκινς ΔΕΝ είναι καλύτερος του Μίντλτον προ τραυματισμών.
Ο Αντεμπάγιος φρακάρει την ρακέτα και δεν μπορεί να στρετσάρει το γήπεδο όπως ο Μπρουκ Λόπεζ αλλα το πιο σημαντικό είναι πως δεν υπάρχει Χόλιντεϊ... Ο οποίος ήταν ταυτόχρονα ο πιο σημαντικός και πιο πολυσύνθετος παίκτης στο παρκέ μετά τον Γιάννη... επίσης ο λιγότερο τραγουδισμένος και αναγνωρισμένος για την προσφορά του σε αυτό το πρωτάθλημα.

Το Μαϊάμι είναι σαφέστατα χειρότερη ομάδα και με λιγότερο βάθος απο τους Μπακς προ Ντοκ.

Καλύτερο σενάριο τους έξοδος στο 2ο γύρο.
Χειρότερο σενάριο... κλασσικά 9η-10η θέση και πλέι-ινς.

Άβαταρ μέλους
ggr

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4378
Εγγραφή: Τετ Φεβ 23, 2011 3:57 pm
Τοποθεσία: Φθιώτιδα
Αγαπημένη θέση: SF, PF
Αγαπημένος παίκτης: Φ.Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Panionios
Αγαπημένη ομάδα: Πανιώνιος, Detroit Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 6:27 pm

Το ρόστερ του Μαϊάμι δεν έχει κλείσει ακόμη. Ασφαλή συμπεράσματα για τις δυνατότητες της ομάδας θα βγάλουμε μόλις ολοκληρωθεί η στελέχωση του.

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 545
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 6:30 pm

ggr έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 6:27 pm
Το ρόστερ του Μαϊάμι δεν έχει κλείσει ακόμη. Ασφαλή συμπεράσματα για τις δυνατότητες της ομάδας θα βγάλουμε μόλις ολοκληρωθεί η στελέχωση του.
To ροστερ του Μαϊάμι επίσης φορτώθηκε έξτρα 25.5εκ σε σχέση με αυτά που ξεφορτώθηκε.
Πόσα μιντ λέβελ εξέπσιονς έχουν?

Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3655
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 6:32 pm

Παντως ακουγεται οτι θα κυνηγησουν τον Φοξ και τον Λεμπρον για του χρονου. Εγω πιστευω οτι με προσεγμενες κινησεις στο supporting cast απο βετερανους μπορουν να πανε πολυ καλυτερα απο οτι το Μιλγουοκι. Γενικα ομαδα με Γιαννη και Αντεμπαγιο θα ειναι πολυ σκληρη οποτε δεν την ξεγραφεις απεναντι σε κανεναν αντιπαλο σε πλειοφ

Άβαταρ μέλους
ggr

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4378
Εγγραφή: Τετ Φεβ 23, 2011 3:57 pm
Τοποθεσία: Φθιώτιδα
Αγαπημένη θέση: SF, PF
Αγαπημένος παίκτης: Φ.Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Panionios
Αγαπημένη ομάδα: Πανιώνιος, Detroit Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 7:42 pm

Knoxville έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 6:30 pm
ggr έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 6:27 pm
Το ρόστερ του Μαϊάμι δεν έχει κλείσει ακόμη. Ασφαλή συμπεράσματα για τις δυνατότητες της ομάδας θα βγάλουμε μόλις ολοκληρωθεί η στελέχωση του.
To ροστερ του Μαϊάμι επίσης φορτώθηκε έξτρα 25.5εκ σε σχέση με αυτά που ξεφορτώθηκε.
Πόσα μιντ λέβελ εξέπσιονς έχουν?
Αυτό που γράφει ο Christofis. Είναι ομάδα που κάνει προσεγμένες κινήσεις.

Άβαταρ μέλους
mixalisgate7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6752
Εγγραφή: Τρί Δεκ 04, 2012 1:08 am
Αγαπημένος παίκτης: Michael Jordan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 8:23 pm

Ήδη ακούγεται πως οι Χιτ θα δώσουν ανταλλαγή τον Jovic για να αποκτήσουν κάποιον σουτέρ.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”