Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Ποιοι παίκτες του Παναθηναϊκού θέλετε να φύγουν

Σλούκας
9
3%
Γκραντ
26
9%
Σορτς
39
13%
Ναν
11
4%
Τολιόπουλος
4
1%
Γκριγκόνις
60
21%
Καλαϊτζάκης
7
2%
Ρογκαβόπουλος
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Οσμάν
24
8%
Ντέιβις
9
3%
Χουάντσο
6
2%
Μήτογλου
14
5%
Σαμοντούροφ
11
4%
Λεσόρτ
11
4%
Φαρίντ
61
21%
 
Σύνολο ψήφων: 292
Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6020
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 6:35 pm

yawn.brigade έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:51 pm
ακόμη δεν έχω καταλάβει αν η στενή και η στεγνή αγορά είναι το ίδιο πράγμα. η λογική λέει πως είναι αλλά μπορεί στον κόσμο των παραγόντων και των μάνατζερς να είναι διαφορετικά τα πράγματα και να γίνονται συζητήσεις τύπου "φέτος είναι πολύ στεγνή η αγορά αλλά ευτυχώς δεν έχει τη στενότητα του 2025" :banana:
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Ελπίζω να βοήθησα :)

*Το παρόν αποτελεί απόπειρα χιούμορ, Οι αποδείξεις ότι ο χώρος των στενοτήτων είναι πλήρης, separable, τοπικά συμπαγής και ότι η L1 μετρική επάγει την ίδια τοπολογία με κάθε άλλη νόρμα σε πεπερασμένη διάσταση, παραλείπονται ως γνωστές.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13754
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 6:39 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 6:35 pm
yawn.brigade έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:51 pm
ακόμη δεν έχω καταλάβει αν η στενή και η στεγνή αγορά είναι το ίδιο πράγμα. η λογική λέει πως είναι αλλά μπορεί στον κόσμο των παραγόντων και των μάνατζερς να είναι διαφορετικά τα πράγματα και να γίνονται συζητήσεις τύπου "φέτος είναι πολύ στεγνή η αγορά αλλά ευτυχώς δεν έχει τη στενότητα του 2025" :banana:
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Ελπίζω να βοήθησα :)

*Το παρόν αποτελεί απόπειρα χιούμορ, Οι αποδείξεις ότι ο χώρος των στενοτήτων είναι πλήρης, separable, τοπικά συμπαγής και ότι η L1 μετρική επάγει την ίδια τοπολογία με κάθε άλλη νόρμα σε πεπερασμένη διάσταση, παραλείπονται ως γνωστές.
αυτα ειναι πιο δυσκολα και απτις εξετασεις που εγραψε ο φαλ :hoho:

Άβαταρ μέλους
yawn.brigade

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1531
Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 6:59 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 6:35 pm
yawn.brigade έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:51 pm
ακόμη δεν έχω καταλάβει αν η στενή και η στεγνή αγορά είναι το ίδιο πράγμα. η λογική λέει πως είναι αλλά μπορεί στον κόσμο των παραγόντων και των μάνατζερς να είναι διαφορετικά τα πράγματα και να γίνονται συζητήσεις τύπου "φέτος είναι πολύ στεγνή η αγορά αλλά ευτυχώς δεν έχει τη στενότητα του 2025" :banana:
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Ελπίζω να βοήθησα :)

*Το παρόν αποτελεί απόπειρα χιούμορ, Οι αποδείξεις ότι ο χώρος των στενοτήτων είναι πλήρης, separable, τοπικά συμπαγής και ότι η L1 μετρική επάγει την ίδια τοπολογία με κάθε άλλη νόρμα σε πεπερασμένη διάσταση, παραλείπονται ως γνωστές.
τι να το κάνω αν δε μου λες πόσο στενή και στεγνή είναι φέτος σε σχέση με το 2025; πρέπει δηλαδή εγώ να κάτσω να τα βρω; :mutombo:

δε βοήθησες σόρρυ.

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4030
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 7:08 pm

Conan1982 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 5:20 pm
kein έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 5:06 pm


Είναι ο δεύτερος αμυντικός πόλος στην περιφέρεια και με την έλευση Μπονγκα θα γίνουν 3, κάτι που δεν χρειάζεται. Αντιθέτως χρειάζεται ένας ακόμα περιφερειακός με σουτ και καλύτερη οργανωτική ικανότητα. Λογικα με όνομα που θα λήγει σε -ιτς, μου έρχονται δυο στο νου πρόχειρα :mrgreen:
Νομίζω ότι είναι άσχετα μεταξύ τους όμως.
Ίσως και να κάνω λάθος αλλά βλέπω τον Μπάντιο ως back up του Ναν (έστω ως αντικαταστάτης του Γκριγκόνις) και τον περιφερειακό που λες ως βασικό άσσο και από πίσω ο Σλούκας. Το αν θα μείνει ή όχι ο Γκραντ περισσότερο νομίζω θα εξαρτηθεί από το αν θέλουν και πέμπτο περιφερειακό (εκτός του Τολιόπουλου) με διαφορετικά χαρακτηριστικά και όχι αν έρθει η όχι ο Μπόνγκα που θα καλύψει το 3 και το 4.
Δεν μου ακούγεται και άσχημα μια αμυντική πεντάδα με Γκραντ, Μπάντιο, Μπόνγκα Ντέιβις ή Χουάντσο και Φαλ (αν είναι σε καλή κατάσταση), μπορεί να μην υπάρχουν ελίτ σουτερ έτσι στην περιφέρει αλλά δεν είναι ότι παίζεις και κάποιον under.
Κοίταξε, με βάση αυτά που παραδοσιακά κάνει ο Ζοτς, ο Μπαντιό θα είναι παρτενέρ του Ναν, ως μπολ μουβερ και θα την δίνει μετά σε αυτόν, δηλαδή θα είναι 2ος μπολ χαντλερ στα πικ, γιατί είναι πολύ καλός στο να βγαίνει από τα μαρκαρίσματα και να δίνει βοήθεια στον ναν, το ίδιο έκανε με τον Μοντέρο φέτος, και τα μπλιτς δεν τον εγκλώβιζαν. Ο Γκράντ είναι πολύ κακός σε αυτο το σκιλ. Το ίδιο θα συμβαίνει όταν βρίσκεται στο παρκέ με τον Σλούκα, θα κουβαλάει την μπάλα και θα την δίνει. Επίσης το κατς εν σουτ του είναι καλό για αυτό τον ρόλο, δεν είναι κορυφαίο άλλα από τις γωνίες είναι μια απειλή γιατί μπορεί να σουταρει με αξιπρεπη νούμερα ή να πασάρει ή να μπουκάρει. Θα δώσει αρκετά. Αντικαταστάτης του σορτς θα είναι όχι του Γκρίγκο.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
Ευγενές αέριο

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 15, 2025 11:15 pm
Αγαπημένη θέση: Bench
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 7:13 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 6:35 pm
yawn.brigade έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:51 pm
ακόμη δεν έχω καταλάβει αν η στενή και η στεγνή αγορά είναι το ίδιο πράγμα. η λογική λέει πως είναι αλλά μπορεί στον κόσμο των παραγόντων και των μάνατζερς να είναι διαφορετικά τα πράγματα και να γίνονται συζητήσεις τύπου "φέτος είναι πολύ στεγνή η αγορά αλλά ευτυχώς δεν έχει τη στενότητα του 2025" :banana:
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Ελπίζω να βοήθησα :)

*Το παρόν αποτελεί απόπειρα χιούμορ, Οι αποδείξεις ότι ο χώρος των στενοτήτων είναι πλήρης, separable, τοπικά συμπαγής και ότι η L1 μετρική επάγει την ίδια τοπολογία με κάθε άλλη νόρμα σε πεπερασμένη διάσταση, παραλείπονται ως γνωστές.
Ρε μπαγάσα έγραψες όλο αυτό και έκανες τυπογραφικό λάθος στην τελευταία πρόταση;

Βασικά τυπογραφικό ή ορθογραφικό; και κάπως έτσι βλέπω να μου 'ρχεται κι εμένα νέο φυλλάδιο.

Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3689
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 7:14 pm

Προς το παρον κινησεις με σωστη κατευθυνση απο τον Παο. Δηλαδη παικτες με αμυντικο φιλτρο. Απλα ειναι μετριες επιλογες και οι δυο ενω δαπανηθηκαν πολλα λεφτα

Ο φαλ γιατι δεν ξερουμε πως θα εμφανιστει μετα απο 1 χρονο αποχης
Ο μπαντιο γιατι ειναι πολυ κακος επιθετικα παικτης. Κακα τελειωματα και σουτ που δεν ξερεις αν θα καταληξουν στο Καλαθι η πισω απο την μπασκετα.

Και αντε για τον Φαλ εχει πολλα να κερδισει για τον Μπαντιο περιμενα κατι καλυτερο απο τον Ζοτς.

Θα περιμενω να δω τις επιλογες στο 1 + 5 για να μιλησω παραπανω αλλα περιμενα κατι καλυτερο

t0ny3

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Τετ Οκτ 03, 2007 4:09 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 7:15 pm

Εφόσον θέλαμε Μπαντιο και είχαμε Σορτς, γιατί δεν το χρησιμοποιήσαμε σαν ανταλλαγή ή για να γλιτώσουμε το μπαι αουτ;


Προφανώς αδιαφορώ για την τσέπη του ΔΠΓ, αλλά δε δείχνει κινοολυ εξυονση κίνηση από τη διοίκηση.

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6020
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 7:17 pm

Ευγενές αέριο έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 7:13 pm
Ρε μπαγάσα έγραψες όλο αυτό και έκανες τυπογραφικό λάθος στην τελευταία πρόταση;

Βασικά τυπογραφικό ή ορθογραφικό; και κάπως έτσι βλέπω να μου 'ρχεται κι εμένα νέο φυλλάδιο.
Όόόόόόόχιιιιιιιι :banghead: :banghead: πω βαριέμαι να το φτιάξω τώρα :lol:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13754
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 7:18 pm

Christofis έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 7:14 pm
Προς το παρον κινησεις με σωστη κατευθυνση απο τον Παο. Δηλαδη παικτες με αμυντικο φιλτρο. Απλα ειναι μετριες επιλογες και οι δυο ενω δαπανηθηκαν πολλα λεφτα

Ο φαλ γιατι δεν ξερουμε πως θα εμφανιστει μετα απο 1 χρονο αποχης
Ο μπαντιο γιατι ειναι πολυ κακος επιθετικα παικτης. Κακα τελειωματα και σουτ που δεν ξερεις αν θα καταληξουν στο Καλαθι η πισω απο την μπασκετα.

Και αντε για τον Φαλ εχει πολλα να κερδισει για τον Μπαντιο περιμενα κατι καλυτερο απο τον Ζοτς.

Θα περιμενω να δω τις επιλογες στο 1 + 5 για να μιλησω παραπανω αλλα περιμενα κατι καλυτερο
οι κινησεις ειναι λογικες ως προς το τι θελουν να κανουν τωρα αν οι παιχτες βγουν αυτο δεν το ξερει κανεις και αυτο ισχυει για ολους τους παιχτες

ηθελαν εναν παιχτη με αμυντικο φιλτρο ποιες ηταν οι επιλογες?ο μπαντιο και ο μπαμπ ε πηραν τον πρωτο
ηθελαν 3ο ψηλο με ελληνικο διαβατηριο ποιες ηταν οι επιλογες? ο φαλ και ο παπαγιαννης ,ε πηραν ευτυχως τον φαλ

τωρα αν βγουνε ολοι αυτοι κανεις δεν ξερει

Άβαταρ μέλους
pan24

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 14431
Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 7:19 pm

kein έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 7:08 pm
Conan1982 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 5:20 pm


Νομίζω ότι είναι άσχετα μεταξύ τους όμως.
Ίσως και να κάνω λάθος αλλά βλέπω τον Μπάντιο ως back up του Ναν (έστω ως αντικαταστάτης του Γκριγκόνις) και τον περιφερειακό που λες ως βασικό άσσο και από πίσω ο Σλούκας. Το αν θα μείνει ή όχι ο Γκραντ περισσότερο νομίζω θα εξαρτηθεί από το αν θέλουν και πέμπτο περιφερειακό (εκτός του Τολιόπουλου) με διαφορετικά χαρακτηριστικά και όχι αν έρθει η όχι ο Μπόνγκα που θα καλύψει το 3 και το 4.
Δεν μου ακούγεται και άσχημα μια αμυντική πεντάδα με Γκραντ, Μπάντιο, Μπόνγκα Ντέιβις ή Χουάντσο και Φαλ (αν είναι σε καλή κατάσταση), μπορεί να μην υπάρχουν ελίτ σουτερ έτσι στην περιφέρει αλλά δεν είναι ότι παίζεις και κάποιον under.
Κοίταξε, με βάση αυτά που παραδοσιακά κάνει ο Ζοτς, ο Μπαντιό θα είναι παρτενέρ του Ναν, ως μπολ μουβερ και θα την δίνει μετά σε αυτόν, δηλαδή θα είναι 2ος μπολ χαντλερ στα πικ, γιατί είναι πολύ καλός στο να βγαίνει από τα μαρκαρίσματα και να δίνει βοήθεια στον ναν, το ίδιο έκανε με τον Μοντέρο φέτος, και τα μπλιτς δεν τον εγκλώβιζαν. Ο Γκράντ είναι πολύ κακός σε αυτο το σκιλ. Το ίδιο θα συμβαίνει όταν βρίσκεται στο παρκέ με τον Σλούκα, θα κουβαλάει την μπάλα και θα την δίνει. Επίσης το κατς εν σουτ του είναι καλό για αυτό τον ρόλο, δεν είναι κορυφαίο άλλα από τις γωνίες είναι μια απειλή γιατί μπορεί να σουταρει με αξιπρεπη νούμερα ή να πασάρει ή να μπουκάρει. Θα δώσει αρκετά. Αντικαταστάτης του σορτς θα είναι όχι του Γκρίγκο.
Ένα μοντέλο τυπου Ολυμπιακού του Σπανούλη με έναν άσσο σε στυλ Μάντζαρη να περνάει το κέντρο και να δίνει τη μπάλα στο Ναν θα μπορούσε να δουλέψει.

Ωστόσο αυτο προϋποθέτει ότι ο Ναν θα κάνει step up στο decision making και ο Μπαντιό θα έχει καλύτερο σουτ από αυτό που έδειξε φέτος.

Και τα δύο είναι αμφίβολα και εξαιρετικά ρισκαδόρικα.
Όχι ότι ο Ζοτς δεν πήγε να το κάνει στο παρελθόν όταν του έφυγε ο Έξουμ και πήγε με Ντοζίερ σε ρόλο που λες και τον Πάντερ σε ρόλο Ναν.

Όμως νομίζω ήταν από ανάγκη επειδή με το μπάτζετ που είχε και την στενή (ή μήπως στεγνή;; ) αγορά ο Ντοζίερ ήταν ο καλύτερος που μπορούσε να πάρει.
Δε νομίζω να είναι το πλάνο αυτό τώρα.

t0ny3

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Τετ Οκτ 03, 2007 4:09 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 7:19 pm

Christofis έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 7:14 pm
Προς το παρον κινησεις με σωστη κατευθυνση απο τον Παο. Δηλαδη παικτες με αμυντικο φιλτρο. Απλα ειναι μετριες επιλογες και οι δυο ενω δαπανηθηκαν πολλα λεφτα

Ο φαλ γιατι δεν ξερουμε πως θα εμφανιστει μετα απο 1 χρονο αποχης
Ο μπαντιο γιατι ειναι πολυ κακος επιθετικα παικτης. Κακα τελειωματα και σουτ που δεν ξερεις αν θα καταληξουν στο Καλαθι η πισω απο την μπασκετα.

Και αντε για τον Φαλ εχει πολλα να κερδισει για τον Μπαντιο περιμενα κατι καλυτερο απο τον Ζοτς.

Θα περιμενω να δω τις επιλογες στο 1 + 5 για να μιλησω παραπανω αλλα περιμενα κατι καλυτερο
Προφανώς και έχω πίστη στον ζοτς αλλά θα συμφωνήσω ότι για την ώρα οι παίκτες που παίρνουμε αλλά και τα ονόματα που ακούνε πως μας ενδιαφέρον δεν με ενθουσιάζουν και σπαταλουνται πολλά χρήματα χωρίς πολλλη ουσία.

Από την άλλη είχαμε και τον Αταμάν που έπαιρνε παίκτη απλά για να τον πάρει επειδή είναι καλός και βόμβα χωρίς να ξέρει πως να τον χρησιμοποιήσει.

Όλα θα φανούν από τον άσσο και τον σέντερ. Καλά τα ψέματα δεν είναι βόμβα ούτε ο φαλ ούτε ο μπαντιο. Μπορεί να φανούν εξαιρετικά χρήσιμοι αλλά δεν μας κάνουν φαβορί για Ευρωλίγκα ειδικά όταν λες πάω για αύξηση μπάτζετ 10 μυρίων.

Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3689
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 7:26 pm

τουλουμπα έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 7:18 pm
Christofis έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 7:14 pm
Προς το παρον κινησεις με σωστη κατευθυνση απο τον Παο. Δηλαδη παικτες με αμυντικο φιλτρο. Απλα ειναι μετριες επιλογες και οι δυο ενω δαπανηθηκαν πολλα λεφτα

Ο φαλ γιατι δεν ξερουμε πως θα εμφανιστει μετα απο 1 χρονο αποχης
Ο μπαντιο γιατι ειναι πολυ κακος επιθετικα παικτης. Κακα τελειωματα και σουτ που δεν ξερεις αν θα καταληξουν στο Καλαθι η πισω απο την μπασκετα.

Και αντε για τον Φαλ εχει πολλα να κερδισει για τον Μπαντιο περιμενα κατι καλυτερο απο τον Ζοτς.

Θα περιμενω να δω τις επιλογες στο 1 + 5 για να μιλησω παραπανω αλλα περιμενα κατι καλυτερο
οι κινησεις ειναι λογικες ως προς το τι θελουν να κανουν τωρα αν οι παιχτες βγουν αυτο δεν το ξερει κανεις και αυτο ισχυει για ολους τους παιχτες

ηθελαν εναν παιχτη με αμυντικο φιλτρο ποιες ηταν οι επιλογες?ο μπαντιο και ο μπαμπ ε πηραν τον πρωτο
ηθελαν 3ο ψηλο με ελληνικο διαβατηριο ποιες ηταν οι επιλογες? ο φαλ και ο παπαγιαννης ,ε πηραν ευτυχως τον φαλ

τωρα αν βγουνε ολοι αυτοι κανεις δεν ξερει
Υπηρχε και ο Ροντεν, υπηρχε και ο Μπατλερ, υπηρχε και ο Στραζελ, υπηρχε και ο στερλινγκ μπαρουν, ο Ντοζιερ, αλλοι περισσοτερο και αλλοι λιγοτερο καλυτεροι αμυντικοι,δεν ητν μονο Μπαντιο και Μπαμπ επειδή έκανε μια καλη σειρα απεναντι στον Ναν.

Για Φαλ το ειπα οτι αντε εκει να δεχτω οτι εχει πολλα να κερδισει αν του βγει.

Η κατευθυνση ειναι σωστη οι επιλογες με πολυ ρισκο

basilis_.kts

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Παρ Ιουν 26, 2026 7:26 pm

Christofis έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 7:14 pm
Προς το παρον κινησεις με σωστη κατευθυνση απο τον Παο. Δηλαδη παικτες με αμυντικο φιλτρο. Απλα ειναι μετριες επιλογες και οι δυο ενω δαπανηθηκαν πολλα λεφτα

Ο φαλ γιατι δεν ξερουμε πως θα εμφανιστει μετα απο 1 χρονο αποχης
Ο μπαντιο γιατι ειναι πολυ κακος επιθετικα παικτης. Κακα τελειωματα και σουτ που δεν ξερεις αν θα καταληξουν στο Καλαθι η πισω απο την μπασκετα.

Και αντε για τον Φαλ εχει πολλα να κερδισει για τον Μπαντιο περιμενα κατι καλυτερο απο τον Ζοτς.

Θα περιμενω να δω τις επιλογες στο 1 + 5 για να μιλησω παραπανω αλλα περιμενα κατι καλυτερο
τελευταια χρονια του φαλ πριν τον μεγαλο τραυματισμο
5.8π 2.9ριμπ 1.9ασσιστ
φετινη χρονια μπαντιο
11.2π 2.6ριμπ 2.3ασσιστ
ο μπαντιο ειναι πολυ κακος επιθετικα ενω απο τον φαλ εχει πολλα να κερδισει...
ειλικρινα πως βγαινει αυτο το συμπερασμα δεν το καταλαβαινω

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9390
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 7:27 pm

τουλουμπα έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 6:39 pm
nikolas_asteri έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 6:35 pm


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Ελπίζω να βοήθησα :)

*Το παρόν αποτελεί απόπειρα χιούμορ, Οι αποδείξεις ότι ο χώρος των στενοτήτων είναι πλήρης, separable, τοπικά συμπαγής και ότι η L1 μετρική επάγει την ίδια τοπολογία με κάθε άλλη νόρμα σε πεπερασμένη διάσταση, παραλείπονται ως γνωστές.
αυτα ειναι πιο δυσκολα και απτις εξετασεις που εγραψε ο φαλ :hoho:
Για τον Φαλ;

Kwstantino

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 05, 2025 7:25 am
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 7:27 pm

Μέτρια κίνηση με πολλά χρήματα.Αν δεν έρθει βάρβαρος κοντός πάλι ξεκινάει από θέση ισχύος ο ΟΣΦΠ.Ειδικα αν πάμε και σε Λαϊκς στον ψηλό τον χειμώνα θα ψαχνομαστε πάλι.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”