Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16437
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Λογική είναι .. ότι θα ναι καλύτερα από δω και πέρα δεν προκύπτει από κάπου,θα μπορούσε να είναι θα μπορούσε και να είναι και χειρότερα ..εγώ θα τον υπολόγιζα για 3ο σεντερ πάντως αλλά ο παο τώρα πήρε και το φαλ .. γιαυτο έλεγα ο πρώτος πρπει να είναι επιπέδου καρα βασικουρας που θα ρθει από ΝΒΑ μιας και εδώ δεν βλέπω να υπάρχει κάποιος
-
manos_89

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 800
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
- Αγαπημένη θέση: C
- Αγαπημένος παίκτης: Dejan
- Προειδοποιήσεις:
0
Ο Τάις μου μοιάζει κάπως πρώην παίκτης από πέρσι κιόλας. Μεγάλο decline.
Στο μεταξύ ρε παιδιά όχι και 3ος ο Λεσσόρτ. Δηλαδή ας δούμε λίγο πρώτα τι έκανε φέτος και μετά ας πούμε για τι να τον υπολογίζουμε.
Πέρυσι ο λεσσόρτ παρουσιάστηκε πιο ελαφρύς και αρκετά σκουριασμένος στα τελειώματά του. Τίποτα που να μην διορθώνεται δηλαδή, καθώς λένε ότι είναι και τρομερά δουλευταράς.
Ακόμα και έτσι έγραψε 8.3 πόντους, 5.6 ριμπάουντ και 4.1 κερδισμένα φάουλ σε 22μιση λεπτά περίπου με 12 pir. Που με εξαίρεση τον Ναν η καλή μας 5άδα είχε 12 κόμμα κάτι (Lessort, Hayes Davis, Σλούκας, Juancho, Osman).
Για να θεωρείται 3ος ο Λεσσόρ θα πρέπει μπροστά του να έχει prime Tavares και prime Μπατίστ
Στο μεταξύ ρε παιδιά όχι και 3ος ο Λεσσόρτ. Δηλαδή ας δούμε λίγο πρώτα τι έκανε φέτος και μετά ας πούμε για τι να τον υπολογίζουμε.
Πέρυσι ο λεσσόρτ παρουσιάστηκε πιο ελαφρύς και αρκετά σκουριασμένος στα τελειώματά του. Τίποτα που να μην διορθώνεται δηλαδή, καθώς λένε ότι είναι και τρομερά δουλευταράς.
Ακόμα και έτσι έγραψε 8.3 πόντους, 5.6 ριμπάουντ και 4.1 κερδισμένα φάουλ σε 22μιση λεπτά περίπου με 12 pir. Που με εξαίρεση τον Ναν η καλή μας 5άδα είχε 12 κόμμα κάτι (Lessort, Hayes Davis, Σλούκας, Juancho, Osman).
Για να θεωρείται 3ος ο Λεσσόρ θα πρέπει μπροστά του να έχει prime Tavares και prime Μπατίστ
- SbioTech

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 788
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Και να παιζει δίδυμο με Φαλ τυπου Φασουλής τberry έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 8:35 amΕλα σας βρηκα σεντερ
Μενει ελευθερος
https://www.spotrac.com/nba/player/stat ... von-looney
Ταρλατς, αμυνα χώρου στο μίνι ημικύκλιο της ρακέτα. 218εκ ο ενας 222εκ ο άλλος δάσος με χερια





BasketForum – Ιστορικό Αρχείο