Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16438
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Λογική είναι .. ότι θα ναι καλύτερα από δω και πέρα δεν προκύπτει από κάπου,θα μπορούσε να είναι θα μπορούσε και να είναι και χειρότερα ..εγώ θα τον υπολόγιζα για 3ο σεντερ πάντως αλλά ο παο τώρα πήρε και το φαλ .. γιαυτο έλεγα ο πρώτος πρπει να είναι επιπέδου καρα βασικουρας που θα ρθει από ΝΒΑ μιας και εδώ δεν βλέπω να υπάρχει κάποιος
-
manos_89

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 800
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
- Αγαπημένη θέση: C
- Αγαπημένος παίκτης: Dejan
- Προειδοποιήσεις:
0
Ο Τάις μου μοιάζει κάπως πρώην παίκτης από πέρσι κιόλας. Μεγάλο decline.
Στο μεταξύ ρε παιδιά όχι και 3ος ο Λεσσόρτ. Δηλαδή ας δούμε λίγο πρώτα τι έκανε φέτος και μετά ας πούμε για τι να τον υπολογίζουμε.
Πέρυσι ο λεσσόρτ παρουσιάστηκε πιο ελαφρύς και αρκετά σκουριασμένος στα τελειώματά του. Τίποτα που να μην διορθώνεται δηλαδή, καθώς λένε ότι είναι και τρομερά δουλευταράς.
Ακόμα και έτσι έγραψε 8.3 πόντους, 5.6 ριμπάουντ και 4.1 κερδισμένα φάουλ σε 22μιση λεπτά περίπου με 12 pir. Που με εξαίρεση τον Ναν η καλή μας 5άδα είχε 12 κόμμα κάτι (Lessort, Hayes Davis, Σλούκας, Juancho, Osman).
Για να θεωρείται 3ος ο Λεσσόρ θα πρέπει μπροστά του να έχει prime Tavares και prime Μπατίστ
Στο μεταξύ ρε παιδιά όχι και 3ος ο Λεσσόρτ. Δηλαδή ας δούμε λίγο πρώτα τι έκανε φέτος και μετά ας πούμε για τι να τον υπολογίζουμε.
Πέρυσι ο λεσσόρτ παρουσιάστηκε πιο ελαφρύς και αρκετά σκουριασμένος στα τελειώματά του. Τίποτα που να μην διορθώνεται δηλαδή, καθώς λένε ότι είναι και τρομερά δουλευταράς.
Ακόμα και έτσι έγραψε 8.3 πόντους, 5.6 ριμπάουντ και 4.1 κερδισμένα φάουλ σε 22μιση λεπτά περίπου με 12 pir. Που με εξαίρεση τον Ναν η καλή μας 5άδα είχε 12 κόμμα κάτι (Lessort, Hayes Davis, Σλούκας, Juancho, Osman).
Για να θεωρείται 3ος ο Λεσσόρ θα πρέπει μπροστά του να έχει prime Tavares και prime Μπατίστ
- SbioTech

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 788
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Και να παιζει δίδυμο με Φαλ τυπου Φασουλής τberry έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 8:35 amΕλα σας βρηκα σεντερ
Μενει ελευθερος
https://www.spotrac.com/nba/player/stat ... von-looney
Ταρλατς, αμυνα χώρου στο μίνι ημικύκλιο της ρακέτα. 218εκ ο ενας 222εκ ο άλλος δάσος με χερια
-
Kwstantino

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 141
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 05, 2025 7:25 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Έψαξες και βρήκες νέο Χόλμς.Συγχαρητηρια.berry έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 8:35 amΕλα σας βρηκα σεντερ
Μενει ελευθερος
https://www.spotrac.com/nba/player/stat ... von-looney
-
Kwstantino

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 141
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 05, 2025 7:25 am
- Προειδοποιήσεις:
0
- plo koon

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1542
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 19, 2011 3:17 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Papaloukas
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Οι καθαρές απολαβές του ρόστερ και προπονητή είναι τώρα κάπου 30 εκατομυρια. Αυτό πρέπει να σημαίνει μεικτά κάπου στα 50, (40% φόρος). Αν βγαλεις τον Ομπράντοβιτς μένουν περίπου 4 καθαρα (5,6 μεικτά). Οπότε μένουν για 2 καλούς παίκτες.
Θεωρώ αδύνατο το 50εκ που είπε να είναι καθαρά γιατί πολύ απλά δεν υπάρχουν 4 παίκτες να τους δώσεις από 5 εκατομυρια
Θεωρώ αδύνατο το 50εκ που είπε να είναι καθαρά γιατί πολύ απλά δεν υπάρχουν 4 παίκτες να τους δώσεις από 5 εκατομυρια
je suis jazz thrillos 
-
Stelios97

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 774
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2025 11:15 am
- Τοποθεσία: Μυτιληνη Λεσβος
- Αγαπημένος παίκτης: Nunn
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
4
Ποιος ταις ρε παιδια?πρωην παιχτης στην αμυνα τρυπαα εντελως!να γεμισουμε 34 χρονους σα τη μπαρτσελονα να τα φτυσουν με τοσους αγωνες!θεωρητικα δηλ εγω στον ασσο θα παρω εναν που θα δημιουργει θα εχω σλουκα 36 χρονων 2 παιχτες για δημιουργια κ ο οσφπ θα εχει μακινταιρ φοβερος δημιουργος μοντερο τα ιδια κ ουοκαπ τωρα πλακα κανουμε?που θα πας?ειναι νορμαλ αυτο δηλ?
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6022
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- plo koon

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1542
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 19, 2011 3:17 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Papaloukas
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Σοβαρά; δεν το ήξερα. Άρα μένουν 10 καθαρά για 3 παίκτες.
je suis jazz thrillos 
- yorgos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 11464
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 20, 2009 1:55 am
- Τοποθεσία: Αβάνα
- Αγαπημένη θέση: SF
- Αγαπημένος παίκτης: Στηβ Νας
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Nαι γεια σας. Μου ανοίγετε; Έχετε πέντε λεπτά να σας μιλήσωσ για τον Αργύρη Πεδουλάκη;τουλουμπα έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 3:30 pmναι αλλα κατι πρεπει να συζητησουμε για να μην παθουμε στερησηpan24 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 3:29 pmΌπως έδειξε και ο Φαλ πάντως μπορεί να συζητάμε για εβδομάδες για κάποιον και μια μέρα να σκάσει ένας που δεν έχει ακουστεί ποτέ.
Οπότε ότι και αν λένε στο καθεστωτικό ίσως να μη πρέπει να το δένουμε κόμπο για Λάιλς και Μπόνγκα αν και είναι πράγματι το είδος παικτών που αρέσουν στον Ομπράντοβιτς.
Και για τον Φαλ κουβέντα δεν είχαν πει.
Πώς είσαι έτσι VS Πώς έγινες έτσι / Πακιστάν vs Κίνα
https://tinyurl.com/t2mmucpt
https://tinyurl.com/t2mmucpt
Εδω και αρκετο καιρο δεν ισχυει το 40% για τους παικτες στην Ελλαδα.plo koon έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 10:25 amΟι καθαρές απολαβές του ρόστερ και προπονητή είναι τώρα κάπου 30 εκατομυρια. Αυτό πρέπει να σημαίνει μεικτά κάπου στα 50, (40% φόρος). Αν βγαλεις τον Ομπράντοβιτς μένουν περίπου 4 καθαρα (5,6 μεικτά). Οπότε μένουν για 2 καλούς παίκτες.
Θεωρώ αδύνατο το 50εκ που είπε να είναι καθαρά γιατί πολύ απλά δεν υπάρχουν 4 παίκτες να τους δώσεις από 5 εκατομυρια



BasketForum – Ιστορικό Αρχείο