Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Απάντηση

Ποιοι παίκτες του Παναθηναϊκού θέλετε να φύγουν

Σλούκας
9
3%
Γκραντ
26
9%
Σορτς
39
13%
Ναν
11
4%
Τολιόπουλος
4
1%
Γκριγκόνις
60
21%
Καλαϊτζάκης
7
2%
Ρογκαβόπουλος
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Οσμάν
24
8%
Ντέιβις
9
3%
Χουάντσο
6
2%
Μήτογλου
14
5%
Σαμοντούροφ
11
4%
Λεσόρτ
11
4%
Φαρίντ
61
21%
 
Σύνολο ψήφων: 292
BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8125
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Σάβ Ιουν 27, 2026 2:44 am

shaq7 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 2:26 am
η εικονα του λεσορ φετος ειναι τοσο κοντα με το πραιμ του οσο εμενα με του λεσορ :lol:
Είναι λογική για παίκτη που είχε να παίξει 1,5 χρόνο, και σταδιακά μόνο καλύτερη θα είναι.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16437
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 3:08 am

Λογική είναι .. ότι θα ναι καλύτερα από δω και πέρα δεν προκύπτει από κάπου,θα μπορούσε να είναι θα μπορούσε και να είναι και χειρότερα ..εγώ θα τον υπολόγιζα για 3ο σεντερ πάντως αλλά ο παο τώρα πήρε και το φαλ .. γιαυτο έλεγα ο πρώτος πρπει να είναι επιπέδου καρα βασικουρας που θα ρθει από ΝΒΑ μιας και εδώ δεν βλέπω να υπάρχει κάποιος

xavier

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 469
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 13, 2006 12:50 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 5:09 am

Πως και δεν παιρνετε τον Ταις? Νομιζω θα ταιριαζε πολυ καλα σε αυτο που ψαχνει ο παο.

manos_89

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 800
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
Αγαπημένη θέση: C
Αγαπημένος παίκτης: Dejan
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 7:01 am

Ο Τάις μου μοιάζει κάπως πρώην παίκτης από πέρσι κιόλας. Μεγάλο decline.
Στο μεταξύ ρε παιδιά όχι και 3ος ο Λεσσόρτ. Δηλαδή ας δούμε λίγο πρώτα τι έκανε φέτος και μετά ας πούμε για τι να τον υπολογίζουμε.
Πέρυσι ο λεσσόρτ παρουσιάστηκε πιο ελαφρύς και αρκετά σκουριασμένος στα τελειώματά του. Τίποτα που να μην διορθώνεται δηλαδή, καθώς λένε ότι είναι και τρομερά δουλευταράς.
Ακόμα και έτσι έγραψε 8.3 πόντους, 5.6 ριμπάουντ και 4.1 κερδισμένα φάουλ σε 22μιση λεπτά περίπου με 12 pir. Που με εξαίρεση τον Ναν η καλή μας 5άδα είχε 12 κόμμα κάτι (Lessort, Hayes Davis, Σλούκας, Juancho, Osman).
Για να θεωρείται 3ος ο Λεσσόρ θα πρέπει μπροστά του να έχει prime Tavares και prime Μπατίστ

Άβαταρ μέλους
berry

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7979
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Magic
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 8:35 am

Ελα σας βρηκα σεντερ

Μενει ελευθερος

https://www.spotrac.com/nba/player/stat ... von-looney

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 788
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 8:47 am

berry έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 8:35 am
Ελα σας βρηκα σεντερ

Μενει ελευθερος

https://www.spotrac.com/nba/player/stat ... von-looney
Και να παιζει δίδυμο με Φαλ τυπου Φασουλής τ
Ταρλατς, αμυνα χώρου στο μίνι ημικύκλιο της ρακέτα. 218εκ ο ενας 222εκ ο άλλος δάσος με χερια

Kwstantino

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 05, 2025 7:25 am
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 9:08 am

berry έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 8:35 am
Ελα σας βρηκα σεντερ

Μενει ελευθερος

https://www.spotrac.com/nba/player/stat ... von-looney
Έψαξες και βρήκες νέο Χόλμς.Συγχαρητηρια.

Άβαταρ μέλους
berry

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7979
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Magic
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 9:24 am

@SbioTech

2.06 ειναι ρε συ

Εικόνα
Kwstantino

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 05, 2025 7:25 am
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 10:02 am

berry έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 9:24 am
@SbioTech

2.06 ειναι ρε συ
Ναι αυτό είναι το θέμα, όχι ότι είναι πιο soft από το βιταμ

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”