Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
Redfly

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1042
Εγγραφή: Τρί Φεβ 04, 2020 11:23 pm
Αγαπημένος παίκτης: Clyde the Glide
Αγαπημένη ομάδα: Protland-Trail-Blazers
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 5:50 pm

Rivers15 έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 5:42 pm
Redfly έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 5:27 pm


Κοιταζα να δω μήπως απαντάς σε άλλον αλλά δε βρήκα κάτι σχετικό..Επαναλαμβάνω, ήταν το πρώτο του καλό ή μέτριο πες το όπως θες, φ4 του παίκτη γουόκαπ... Για τον γουόκαπ μιλάμε, όχι για τον Σλούκα. Η αναφορά στον Σλούκα γίνεται αναφορά στο αν οι Αφοί πληρώνουν τα ποσά που θεωρεί ο παίκτης ότι θέλει..ή όχι... Ευρωλίγκα δεν έφεραν και οι δύο παίκτες προφανώς... Τα λάθη ήδη έχουν διορθωθεί, με Μοντερο ...
Με αυτη τη λογικη θα μπορουσαμε να πουμε πως με Σλουκα πρωτο βιολι το εχασες στο Καουνας.
Αλλα οχι, αυτο συνεβη διοτι δεν εχασες ευρωπαικα εξαιτιας λαθος επιλογων στα PG, ουτε σημαινει πως θα σηκωσεις ευρωλιγκα με μοντερο κ μακινταιρ - μην μπερδευεσαι.
Αν ηταν τοσο ευκολα κ απλα ολα θα ξεραμε τον πρωταθλητη ευρωπης απο τον σεπτεμβρη αλλα συνηθως οσοι ραβουν αστερια απο τον Σεπτεμβρη τις περισσοτερες φορες πανε κουβά το Μαιο. Σπανια εχει συμβει το αντιθετο.
Ο ρολος του Γουοκαπ στην ομαδα του Ολυμπιακου τα τελευταια χρονια ηταν κ ειναι κατι παραπανω απο κομβικος. Τον Μοντερο θα τον κρινουμε αν τελικα ερθει κι αμα παιξει - εκ των προτερων πρεπει να ειναι κανεις μαντης για να συμπερανει οτι πηραμε καλυτερο παικτη απο τον Γουοκαπ....

Κοίτα η έλλειψη pointguard για τους περισσότερους τουλάχιστον ήταν εμφανής... και ήταν και για τον μπαρτζώκα...γι αυτό ήθελε Εβανς, άλλο αν τραυματίστηκε... Χωρίς pointguard είναι δεδομένο ότι ευρωλίγκα δε παίρνεις. Ο γουόκαπ έπαιζε τόσο πολύ διότι δε καταφέραμε από ατυχίες να έχουμε άλλο σοβαρό pointguard. Οι άσχημες εμφανίσεις του γουόκαπ στα φ4, είναι δεδομένες..δεν επιδέχονται αμφισβήτηση.

MOZZARTDR

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2023 11:55 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 5:55 pm

Rivers15 έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 5:30 pm
Coach Periklis έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 5:19 pm
Ήθελα να ξερα αν αυτά που ακούγονται για δυσαρεστημένους και ότι ζητάνε τον ουρανό με τα άστρα, συμβαίνουν μόνο στον Ολυμπιακό

Γιατί μόνο για εμάς ακούγονται αυτά

Δεν άκουσα ποτέ είναι δυσαρεστημένος ο Ρογκαβοπουλος και ζητάει 2,5Μ αλλιώς θα πάει Ολυμπιακό :wink:

Κάποτε κάπως πρέπει να κοπούν αυτά . Μονίμως σε αυτή την ομάδα υπάρχουν δυσαρεστημένοι τι πράγμα είναι αυτό ρε παιδί μου , τι τους κάνουμε όλη τη χρονιά :P
Ειναι απολυτως λογικο αυτο να συμβαινει διοτι ο δπγ ανετα παιζει να δωσει 3+ μυρια στον 35χρονο γουοκαπ ανεξαρτητως αν τον εχει αναγκη απλα κ μονο για να δημιουργησει εντυπωσεις κ θορυβο, ενω ο Ολυμπιακος δεν θα παει να σκασει 3+ μυρια για τον καθε ρογκαβοπουλο αν δεν τον εχει πραγματικα αναγκη.
Αυτό που λες γινόταν παλιότερα όταν οι Αγγελόπουλοι είχαν πολύ συγκεκριμένο budget και δεν έμπαιναν σε διαδικασία πλειατηριασμών και υπεραξιών.Αππ τη στιγμή που άρχισε να τα χώνει ο DPG και μάλιστα με αυτή τη λογική κέρδισε κατευθείαν Euroleague άρχισε το πράμα να αλλάζει.Να θυμήσω πόσα επιπλέον χρήματα πήρε ο Βεζένκοφ όταν γύρισε από NBA,ο Ντόρσεϊ στην επιστροφή του,Ο Μιλουντίνοφ τότε που είχε κλείσει Αρμάνι,ο Λαρετζάκης που ανανέωσε πέρυσι με αυξημένες αποδοχές ενώ στην ουσία δεν υπολογίζεται,το buy out που δόθηκε στον Hall 500χιλ όπως επίσης ότι μπήκε σε πλειστηριασμό για τον Tyrique Jones?Όταν το αντίπαλο δέος κινείται κατά αυτόν τον τρόπο δεν έχεις άλλη επιλογή παρά να ακολουθήσεις,να τινάζεις την μπάνκα στον αέρα.

Άβαταρ μέλους
Redfly

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1042
Εγγραφή: Τρί Φεβ 04, 2020 11:23 pm
Αγαπημένος παίκτης: Clyde the Glide
Αγαπημένη ομάδα: Protland-Trail-Blazers
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 5:56 pm

Knoxville έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 5:10 pm
Redfly έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 1:28 pm


Έφερε όμως τίτλο πέρσι... και φέτος μας κουβάλησε όλη τη χρονιά... Να διαβάζω για τον γουόκαπ όμως...μια χαρά συμβόλαιο παίρνει... πρώτη χρονιά φέτος έπαιξε υποφετά, έως καλά, σε φ4... Βρίσκουμε, ή μάλλον βρήκαμε καλύτερο ήδη. Κάθε παίκτης πρέπει να καταλαβαίνει τη πραγματική του αξία στην αγορά. Όποιος έχει καλύτερη πρόταση, ας το συζητήσει με τη διοίκηση. (ο μάνατζερ δηλαδή). Αν ο ντορσει έχει 3,2 από παναθηναικό, τα ζυγιζει η διοίκηση και αποφασίζει.. Εγώ θα τα έδινα αν δεν είχα βρει άλλον στη θέση του. Στον σλούκα δε τα έδωσαν, και δεν είχαν βρει άλλον στη θέση του και 4 χρόνια τραβιόμαστε με λύσεις της πλάκας.. χάνουμε ευρωλίγκες με τέτοιες λάθος αποφάσεις.
Δεν καταλαβαίνουν οτι δημιουργούν δεδικασμένο, μετά απο κάθε επιτυχία να έρχεται ο Χ, Υ και να ζητάει μεγαλύτερο συμβόλαιο ενώ έχει ήδη συμβόλαιο ΕΝ ΙΣΧΥ.

Φαντάσου τώρα πάμε πάλι τελικό το ξανασηκώνουμε και Μακιντάϊρ, Μοντέρο έχουν 14π, 8ας και 25π 5ας... οπότε θα σου έρθουν το καλοκαίρι και θα σου πουν : Τα 2.2 θέλω να γίνουν 3-3.5 και τα 2.5 θέλω να γίνουν 4... αλλιώς... αντίο.
Κοίτα φίλε, δε ξέρω ακριβώς πως παίζουν τα συμβόλαια... Αφού ο παίκτης έχει ακόμα ένα χρόνο πρέπει να το τιμήσει. Το ότι μας ενημερώνει για το ποια θεωρεί ότι είναι η αξία του, είναι καλό .. Πρέπει πριν βγει στην αγορά ο παίκτης να ματσάρουμε την προσφορά αν τον θέλουμε. Η λογική λέει, πριν τον δεκέμβρη τον φωνάζεις για νέο συμβόλαιο.

MOZZARTDR

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2023 11:55 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 6:00 pm

Redfly έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 5:56 pm
Knoxville έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 5:10 pm


Δεν καταλαβαίνουν οτι δημιουργούν δεδικασμένο, μετά απο κάθε επιτυχία να έρχεται ο Χ, Υ και να ζητάει μεγαλύτερο συμβόλαιο ενώ έχει ήδη συμβόλαιο ΕΝ ΙΣΧΥ.

Φαντάσου τώρα πάμε πάλι τελικό το ξανασηκώνουμε και Μακιντάϊρ, Μοντέρο έχουν 14π, 8ας και 25π 5ας... οπότε θα σου έρθουν το καλοκαίρι και θα σου πουν : Τα 2.2 θέλω να γίνουν 3-3.5 και τα 2.5 θέλω να γίνουν 4... αλλιώς... αντίο.
Κοίτα φίλε, δε ξέρω ακριβώς πως παίζουν τα συμβόλαια... Αφού ο παίκτης έχει ακόμα ένα χρόνο πρέπει να το τιμήσει. Το ότι μας ενημερώνει για το ποια θεωρεί ότι είναι η αξία του, είναι καλό .. Πρέπει πριν βγει στην αγορά ο παίκτης να ματσάρουμε την προσφορά αν τον θέλουμε. Η λογική λέει, πριν τον δεκέμβρη τον φωνάζεις για νέο συμβόλαιο.
Το Δεκέμβριο είναι αργά γιατί αν δεν έχει συμφωνήσει θα υπάρξει τεράστιο πρόβλημα στα αποδυτήρια της ομάδας όπως επίσης και στην απόδοση του παίκτη.Αυτη τη στιγμή δεν υπάρχει προσφορά από άλλη ομαδα οπότε ει άι καλύτερα να γίνει από τώρα γιατί αν περιμένεις Δεκέμβριο τότε θα μπουν και άλλοι και δεν θα ξέρεις τι να περιμένεις.

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13785
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 6:01 pm

Knoxville έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 5:10 pm



Δεν καταλαβαίνουν οτι δημιουργούν δεδικασμένο, μετά απο κάθε επιτυχία να έρχεται ο Χ, Υ και να ζητάει μεγαλύτερο συμβόλαιο ενώ έχει ήδη συμβόλαιο ΕΝ ΙΣΧΥ.

αυτο ειναι δεδομενο και αυτονοητο
παντα ετσι συμβαινει δεν ειναι κατι νεο

αν πχ παρετε και του χρονου ευρωλιγκα ο μιλουτινοφ θα ζηταει πανω απο 4 το ιδιο και ο ντορσει

Άβαταρ μέλους
Coach Periklis

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5005
Εγγραφή: Τρί Μάιος 27, 2014 3:03 am
Τοποθεσία: Νέα Φιλαδέλφεια
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Σπανούλης , Kobe Bryant
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 6:12 pm

Rivers15 έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 5:30 pm
Coach Periklis έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 5:19 pm
Ήθελα να ξερα αν αυτά που ακούγονται για δυσαρεστημένους και ότι ζητάνε τον ουρανό με τα άστρα, συμβαίνουν μόνο στον Ολυμπιακό

Γιατί μόνο για εμάς ακούγονται αυτά

Δεν άκουσα ποτέ είναι δυσαρεστημένος ο Ρογκαβοπουλος και ζητάει 2,5Μ αλλιώς θα πάει Ολυμπιακό :wink:

Κάποτε κάπως πρέπει να κοπούν αυτά . Μονίμως σε αυτή την ομάδα υπάρχουν δυσαρεστημένοι τι πράγμα είναι αυτό ρε παιδί μου , τι τους κάνουμε όλη τη χρονιά :P
Ειναι απολυτως λογικο αυτο να συμβαινει διοτι ο δπγ ανετα παιζει να δωσει 3+ μυρια στον 35χρονο γουοκαπ ανεξαρτητως αν τον εχει αναγκη απλα κ μονο για να δημιουργησει εντυπωσεις κ θορυβο, ενω ο Ολυμπιακος δεν θα παει να σκασει 3+ μυρια για τον καθε ρογκαβοπουλο αν δεν τον εχει πραγματικα αναγκη.
Ναι οκ δεκτό, αλλά δεν το βλέπω ούτε σε άλλες αυτό σε τέτοιο βαθμό

Οκ θα διαβάσεις κάπου για κανένα συνήθη ύποπτο πχ Χεζονια αλλά δεν θυμάμαι η μισή Ρεάλ να λέει "Α, γίναμε πρωταθλητές Ευρώπης δώστε μας 3Μ αλλιώς πάμε Μπαρτσελόνα" ούτε η Φενέρ πέρυσι να λένε ωωω αχαριστία δίνουν 500 στον Μέλι , θέλει ο Μπιμπεροβιτς 3,5Μ για να μην πάει Εφές

Αυτά μόνο για εμάς στον Ολυμπιακό μας ζαλίζουν κάθε χρόνο. Μέσα στη σεζόν όλα είναι τα καλά παιδιά και το καλοκαίρι όλοι ζητουλες αχάριστοι και οι Αφοί δυσκοιλιοι

Δεν βαρέθηκαν ;

"ο Ολυμπιακός δεν αγοράζεται, είναι κάτι τεράστιο, είναι μία ιδέα"
Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2421
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Κυρ Ιουν 28, 2026 6:15 pm

MOZZARTDR έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 5:55 pm
Rivers15 έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 5:30 pm


Ειναι απολυτως λογικο αυτο να συμβαινει διοτι ο δπγ ανετα παιζει να δωσει 3+ μυρια στον 35χρονο γουοκαπ ανεξαρτητως αν τον εχει αναγκη απλα κ μονο για να δημιουργησει εντυπωσεις κ θορυβο, ενω ο Ολυμπιακος δεν θα παει να σκασει 3+ μυρια για τον καθε ρογκαβοπουλο αν δεν τον εχει πραγματικα αναγκη.
Αυτό που λες γινόταν παλιότερα όταν οι Αγγελόπουλοι είχαν πολύ συγκεκριμένο budget και δεν έμπαιναν σε διαδικασία πλειατηριασμών και υπεραξιών.Αππ τη στιγμή που άρχισε να τα χώνει ο DPG και μάλιστα με αυτή τη λογική κέρδισε κατευθείαν Euroleague άρχισε το πράμα να αλλάζει.Να θυμήσω πόσα επιπλέον χρήματα πήρε ο Βεζένκοφ όταν γύρισε από NBA,ο Ντόρσεϊ στην επιστροφή του,Ο Μιλουντίνοφ τότε που είχε κλείσει Αρμάνι,ο Λαρετζάκης που ανανέωσε πέρυσι με αυξημένες αποδοχές ενώ στην ουσία δεν υπολογίζεται,το buy out που δόθηκε στον Hall 500χιλ όπως επίσης ότι μπήκε σε πλειστηριασμό για τον Tyrique Jones?Όταν το αντίπαλο δέος κινείται κατά αυτόν τον τρόπο δεν έχεις άλλη επιλογή παρά να ακολουθήσεις,να τινάζεις την μπάνκα στον αέρα.
Ναι προφανως εχουν ανεβασει τα συμβολαια και οι αφοι, ομως σε παικτες που χρειαζεται η ομαδα κ μεχρι οσα πιστευουν πως πρεπει να δωσουν. Στον Μιλου ας πουμε εδωσαν μικροτερο συμβολαιο απ οσα εδινε ο δπγ. Το οτι ο Μιλου δεν πηγε στα πολλα λεφτα ειναι η εξαιρεση κι οχι ο κανονας. Δεν θα πανε οι αφοι να πληρωσουν οσο οσο για να φερουν παικτες μονο κ μονο για να δημιουργησουν εντυπωσεις. Κατι που πιο ευκολα θα εκανε ο δπγ. Τουλαχιστον απ οσα εχουμε δωσει μεχρι σημερα.

redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 818
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 6:18 pm

Coach Periklis έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 6:12 pm
Rivers15 έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 5:30 pm


Ειναι απολυτως λογικο αυτο να συμβαινει διοτι ο δπγ ανετα παιζει να δωσει 3+ μυρια στον 35χρονο γουοκαπ ανεξαρτητως αν τον εχει αναγκη απλα κ μονο για να δημιουργησει εντυπωσεις κ θορυβο, ενω ο Ολυμπιακος δεν θα παει να σκασει 3+ μυρια για τον καθε ρογκαβοπουλο αν δεν τον εχει πραγματικα αναγκη.
Ναι οκ δεκτό, αλλά δεν το βλέπω ούτε σε άλλες αυτό σε τέτοιο βαθμό

Οκ θα διαβάσεις κάπου για κανένα συνήθη ύποπτο πχ Χεζονια αλλά δεν θυμάμαι η μισή Ρεάλ να λέει "Α, γίναμε πρωταθλητές Ευρώπης δώστε μας 3Μ αλλιώς πάμε Μπαρτσελόνα" ούτε η Φενέρ πέρυσι να λένε ωωω αχαριστία δίνουν 500 στον Μέλι , θέλει ο Μπιμπεροβιτς 3,5Μ για να μην πάει Εφές

Αυτά μόνο για εμάς στον Ολυμπιακό μας ζαλίζουν κάθε χρόνο. Μέσα στη σεζόν όλα είναι τα καλά παιδιά και το καλοκαίρι όλοι ζητουλες αχάριστοι και οι Αφοί δυσκοιλιοι

Δεν βαρέθηκαν ;
Και να βαρεθηκαν, εχουν υποχρεωσεις.

Οι τιμες δε πεφτουν, λογαριασμοι, σουπερμαρκετ κλπ και τα ακτοπλοικα ειναι στο Θεο.

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2421
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Κυρ Ιουν 28, 2026 6:18 pm

Coach Periklis έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 6:12 pm
Rivers15 έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 5:30 pm


Ειναι απολυτως λογικο αυτο να συμβαινει διοτι ο δπγ ανετα παιζει να δωσει 3+ μυρια στον 35χρονο γουοκαπ ανεξαρτητως αν τον εχει αναγκη απλα κ μονο για να δημιουργησει εντυπωσεις κ θορυβο, ενω ο Ολυμπιακος δεν θα παει να σκασει 3+ μυρια για τον καθε ρογκαβοπουλο αν δεν τον εχει πραγματικα αναγκη.
Ναι οκ δεκτό, αλλά δεν το βλέπω ούτε σε άλλες αυτό σε τέτοιο βαθμό

Οκ θα διαβάσεις κάπου για κανένα συνήθη ύποπτο πχ Χεζονια αλλά δεν θυμάμαι η μισή Ρεάλ να λέει "Α, γίναμε πρωταθλητές Ευρώπης δώστε μας 3Μ αλλιώς πάμε Μπαρτσελόνα" ούτε η Φενέρ πέρυσι να λένε ωωω αχαριστία δίνουν 500 στον Μέλι , θέλει ο Μπιμπεροβιτς 3,5Μ για να μην πάει Εφές

Αυτά μόνο για εμάς στον Ολυμπιακό μας ζαλίζουν κάθε χρόνο. Μέσα στη σεζόν όλα είναι τα καλά παιδιά και το καλοκαίρι όλοι ζητουλες αχάριστοι και οι Αφοί δυσκοιλιοι

Δεν βαρέθηκαν ;
Ε φετος ολα αυτα ξεκινησαν απο ενα ποστ του πατερα ντορσει κ μιας δηλωσης του γουοκαπ..

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1911
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 2

Κυρ Ιουν 28, 2026 6:19 pm

Redfly έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 5:27 pm
Jeight έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 1:38 pm


Ναι ενω οταν ηταν ο Σλουκας ειχε σηκωσει τοσες ευρωλιγκες με εμας. Τι κακο που μας βρηκε που εφυγε...

Ο Γουοκαπ παιζει καλα απο το 21 μεχρι σημερα. Μονο περυσι με το θεμα στην μεση ηταν κακος.
Κοιταζα να δω μήπως απαντάς σε άλλον αλλά δε βρήκα κάτι σχετικό..Επαναλαμβάνω, ήταν το πρώτο του καλό ή μέτριο πες το όπως θες, φ4 του παίκτη γουόκαπ... Για τον γουόκαπ μιλάμε, όχι για τον Σλούκα. Η αναφορά στον Σλούκα γίνεται αναφορά στο αν οι Αφοί πληρώνουν τα ποσά που θεωρεί ο παίκτης ότι θέλει..ή όχι... Ευρωλίγκα δεν έφεραν και οι δύο παίκτες προφανώς... Τα λάθη ήδη έχουν διορθωθεί, με Μοντερο ...
Δεν παιρνει ο παικτης ενα συμβολαιο μονο με βαση το φ4. Αν του Γουοκαπ δεν του ειχαν βγει τα πνευμονια 4 χρονια τωρα ισως να μην ησουν φ4. Αυτο που ειναι το αγιο δισκοποτηρο 2 αγωνες την σεζον λες και δεν παιζουν αλλους 80+ οι παικτες με κανει να βαλω τα γελια.

Ο Γουοκαπ παιρνει 1-.1.2 με βαση το ρεπορταζ. Ειναι λιγο. Απλα δεν επρεπε να το επικοινωνησει δημοσια.

MOZZARTDR

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2023 11:55 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 6:30 pm

Rivers15 έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 6:15 pm
MOZZARTDR έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 5:55 pm

Αυτό που λες γινόταν παλιότερα όταν οι Αγγελόπουλοι είχαν πολύ συγκεκριμένο budget και δεν έμπαιναν σε διαδικασία πλειατηριασμών και υπεραξιών.Αππ τη στιγμή που άρχισε να τα χώνει ο DPG και μάλιστα με αυτή τη λογική κέρδισε κατευθείαν Euroleague άρχισε το πράμα να αλλάζει.Να θυμήσω πόσα επιπλέον χρήματα πήρε ο Βεζένκοφ όταν γύρισε από NBA,ο Ντόρσεϊ στην επιστροφή του,Ο Μιλουντίνοφ τότε που είχε κλείσει Αρμάνι,ο Λαρετζάκης που ανανέωσε πέρυσι με αυξημένες αποδοχές ενώ στην ουσία δεν υπολογίζεται,το buy out που δόθηκε στον Hall 500χιλ όπως επίσης ότι μπήκε σε πλειστηριασμό για τον Tyrique Jones?Όταν το αντίπαλο δέος κινείται κατά αυτόν τον τρόπο δεν έχεις άλλη επιλογή παρά να ακολουθήσεις,να τινάζεις την μπάνκα στον αέρα.
Ναι προφανως εχουν ανεβασει τα συμβολαια και οι αφοι, ομως σε παικτες που χρειαζεται η ομαδα κ μεχρι οσα πιστευουν πως πρεπει να δωσουν. Στον Μιλου ας πουμε εδωσαν μικροτερο συμβολαιο απ οσα εδινε ο δπγ. Το οτι ο Μιλου δεν πηγε στα πολλα λεφτα ειναι η εξαιρεση κι οχι ο κανονας. Δεν θα πανε οι αφοι να πληρωσουν οσο οσο για να φερουν παικτες μονο κ μονο για να δημιουργησουν εντυπωσεις. Κατι που πιο ευκολα θα εκανε ο δπγ. Τουλαχιστον απ οσα εχουμε δωσει μεχρι σημερα.
Μόνος σου το είπες ότι είναι η εξαίρεση γιατί είναι δεμένος με την ομάδα για σκέψου άλλοι παίκτες που δεν σκέφτονται το ίδιο?Το πιθανότερο είναι ότι θα άλλαζαν ομάδα αν τους προσέφερε περιοοστερα χρήματα.Ολα αυτά κατά κάποιο τρόπο τα προλαβαίνεις αν θέλεις τη γνώμη μου.Δεν περιμένεις να σηκώσεις την Euroleague να τελειώσει η χρονιά να φτάσει το συμβόλαιο στον τελευταίο χρόνο και μετά να τους φωνάζεις για να δεις πως μπορεί να βρεθεί λύση να μείνουν.Τωρα είναι αργά για ναην πληρώσεις υπεραξία γιατί έχει ήδη πάρει αξία ο παίκτης λόγω κατακτήσεις Euroleague και λόγο της εξαιρετικής του πορείας φέτος και επίσης έχει δει πόσα χρήματα έχετε προσφέρει σε ΜακΙντάιρ και Μοντέρο και σου λέει γιατί να μην ζητήσω και εγώ που έχω και το ελληνικό διαβατήριο.

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13785
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 6:33 pm

MOZZARTDR έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 6:30 pm
Rivers15 έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 6:15 pm


Ναι προφανως εχουν ανεβασει τα συμβολαια και οι αφοι, ομως σε παικτες που χρειαζεται η ομαδα κ μεχρι οσα πιστευουν πως πρεπει να δωσουν. Στον Μιλου ας πουμε εδωσαν μικροτερο συμβολαιο απ οσα εδινε ο δπγ. Το οτι ο Μιλου δεν πηγε στα πολλα λεφτα ειναι η εξαιρεση κι οχι ο κανονας. Δεν θα πανε οι αφοι να πληρωσουν οσο οσο για να φερουν παικτες μονο κ μονο για να δημιουργησουν εντυπωσεις. Κατι που πιο ευκολα θα εκανε ο δπγ. Τουλαχιστον απ οσα εχουμε δωσει μεχρι σημερα.
Μόνος σου το είπες ότι είναι η εξαίρεση γιατί είναι δεμένος με την ομάδα για σκέψου άλλοι παίκτες που δεν σκέφτονται το ίδιο?Το πιθανότερο είναι ότι θα άλλαζαν ομάδα αν τους προσέφερε περιοοστερα χρήματα.Ολα αυτά κατά κάποιο τρόπο τα προλαβαίνεις αν θέλεις τη γνώμη μου.Δεν περιμένεις να σηκώσεις την Euroleague να τελειώσει η χρονιά να φτάσει το συμβόλαιο στον τελευταίο χρόνο και μετά να τους φωνάζεις για να δεις πως μπορεί να βρεθεί λύση να μείνουν.Τωρα είναι αργά για ναην πληρώσεις υπεραξία γιατί έχει ήδη πάρει αξία ο παίκτης λόγω κατακτήσεις Euroleague και λόγο της εξαιρετικής του πορείας φέτος και επίσης έχει δει πόσα χρήματα έχετε προσφέρει σε ΜακΙντάιρ και Μοντέρο και σου λέει γιατί να μην ζητήσω και εγώ που έχω και το ελληνικό διαβατήριο.
καλα τον μοντερο τον επιασαν κοροιδο
σιγουρα αν κανει καλη χρονια φετος θα τους ζητησει μεγαλη αναπροσαρμογη του χρονου

MOZZARTDR

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2023 11:55 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 6:34 pm

Jeight έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 6:19 pm
Redfly έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 5:27 pm


Κοιταζα να δω μήπως απαντάς σε άλλον αλλά δε βρήκα κάτι σχετικό..Επαναλαμβάνω, ήταν το πρώτο του καλό ή μέτριο πες το όπως θες, φ4 του παίκτη γουόκαπ... Για τον γουόκαπ μιλάμε, όχι για τον Σλούκα. Η αναφορά στον Σλούκα γίνεται αναφορά στο αν οι Αφοί πληρώνουν τα ποσά που θεωρεί ο παίκτης ότι θέλει..ή όχι... Ευρωλίγκα δεν έφεραν και οι δύο παίκτες προφανώς... Τα λάθη ήδη έχουν διορθωθεί, με Μοντερο ...
Δεν παιρνει ο παικτης ενα συμβολαιο μονο με βαση το φ4. Αν του Γουοκαπ δεν του ειχαν βγει τα πνευμονια 4 χρονια τωρα ισως να μην ησουν φ4. Αυτο που ειναι το αγιο δισκοποτηρο 2 αγωνες την σεζον λες και δεν παιζουν αλλους 80+ οι παικτες με κανει να βαλω τα γελια.

Ο Γουοκαπ παιρνει 1-.1.2 με βαση το ρεπορταζ. Ειναι λιγο. Απλα δεν επρεπε να το επικοινωνησει δημοσια.
Μα εδώ έφτασε στον τελευταίο του χρόνο και ακόμα δεν τον έχεις φωνάξει για αναπροσαρμογή και επέκταση.Εισαι σίγουρος ότι αν δεν το έκανε θέμα θα τον φωναζες ή θα έλεγες όλα καλά ας κερδίσω άλλον έναν χρόνο με αυτές τις απολαβές και μετά τον φωνάζω?

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13785
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 6:37 pm

MOZZARTDR έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 6:34 pm

Μα εδώ έφτασε στον τελευταίο του χρόνο και ακόμα δεν τον έχεις φωνάξει για αναπροσαρμογή και επέκταση.Εισαι σίγουρος ότι αν δεν το έκανε θέμα θα τον φωναζες ή θα έλεγες όλα καλά ας κερδίσω άλλον έναν χρόνο με αυτές τις απολαβές και μετά τον φωνάζω?
αν δεν εβγαινε να τα πει δημοσια ακομα στο περιμενε θα τον ειχαν

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1911
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 2

Κυρ Ιουν 28, 2026 6:38 pm

MOZZARTDR έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 6:34 pm
Jeight έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 6:19 pm


Δεν παιρνει ο παικτης ενα συμβολαιο μονο με βαση το φ4. Αν του Γουοκαπ δεν του ειχαν βγει τα πνευμονια 4 χρονια τωρα ισως να μην ησουν φ4. Αυτο που ειναι το αγιο δισκοποτηρο 2 αγωνες την σεζον λες και δεν παιζουν αλλους 80+ οι παικτες με κανει να βαλω τα γελια.

Ο Γουοκαπ παιρνει 1-.1.2 με βαση το ρεπορταζ. Ειναι λιγο. Απλα δεν επρεπε να το επικοινωνησει δημοσια.
Μα εδώ έφτασε στον τελευταίο του χρόνο και ακόμα δεν τον έχεις φωνάξει για αναπροσαρμογή και επέκταση.Εισαι σίγουρος ότι αν δεν το έκανε θέμα θα τον φωναζες ή θα έλεγες όλα καλά ας κερδίσω άλλον έναν χρόνο με αυτές τις απολαβές και μετά τον φωνάζω?
Ε φανταζομαι μεσα στην χρονια θα τον καλουσαν για νεο συμβολαιο. Ετσι κανουν συνηθως και με μυστικοτητα για να μην μπουν και αλλοι στο κολπο.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”