Rivers15 έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 28, 2026 5:42 pmΜε αυτη τη λογικη θα μπορουσαμε να πουμε πως με Σλουκα πρωτο βιολι το εχασες στο Καουνας.Redfly έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 28, 2026 5:27 pm
Κοιταζα να δω μήπως απαντάς σε άλλον αλλά δε βρήκα κάτι σχετικό..Επαναλαμβάνω, ήταν το πρώτο του καλό ή μέτριο πες το όπως θες, φ4 του παίκτη γουόκαπ... Για τον γουόκαπ μιλάμε, όχι για τον Σλούκα. Η αναφορά στον Σλούκα γίνεται αναφορά στο αν οι Αφοί πληρώνουν τα ποσά που θεωρεί ο παίκτης ότι θέλει..ή όχι... Ευρωλίγκα δεν έφεραν και οι δύο παίκτες προφανώς... Τα λάθη ήδη έχουν διορθωθεί, με Μοντερο ...
Αλλα οχι, αυτο συνεβη διοτι δεν εχασες ευρωπαικα εξαιτιας λαθος επιλογων στα PG, ουτε σημαινει πως θα σηκωσεις ευρωλιγκα με μοντερο κ μακινταιρ - μην μπερδευεσαι.
Αν ηταν τοσο ευκολα κ απλα ολα θα ξεραμε τον πρωταθλητη ευρωπης απο τον σεπτεμβρη αλλα συνηθως οσοι ραβουν αστερια απο τον Σεπτεμβρη τις περισσοτερες φορες πανε κουβά το Μαιο. Σπανια εχει συμβει το αντιθετο.
Ο ρολος του Γουοκαπ στην ομαδα του Ολυμπιακου τα τελευταια χρονια ηταν κ ειναι κατι παραπανω απο κομβικος. Τον Μοντερο θα τον κρινουμε αν τελικα ερθει κι αμα παιξει - εκ των προτερων πρεπει να ειναι κανεις μαντης για να συμπερανει οτι πηραμε καλυτερο παικτη απο τον Γουοκαπ....
Κοίτα η έλλειψη pointguard για τους περισσότερους τουλάχιστον ήταν εμφανής... και ήταν και για τον μπαρτζώκα...γι αυτό ήθελε Εβανς, άλλο αν τραυματίστηκε... Χωρίς pointguard είναι δεδομένο ότι ευρωλίγκα δε παίρνεις. Ο γουόκαπ έπαιζε τόσο πολύ διότι δε καταφέραμε από ατυχίες να έχουμε άλλο σοβαρό pointguard. Οι άσχημες εμφανίσεις του γουόκαπ στα φ4, είναι δεδομένες..δεν επιδέχονται αμφισβήτηση.









BasketForum – Ιστορικό Αρχείο