Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

RedEmperor

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 931
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2025 4:01 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 5:12 pm

Μέχρι 1.5 ταβάνι γουοκαπ.. είναι σε πτωτική πορεία δεν είναι για περισσότερα. Αν ήταν 30 ετών να ζητούσε 2. Αν δεν τα βρουν συνεχιζει με το υπάρχον συμβόλαιο και τη νέα σεζόν ας βγεί στην αγορά 35 ετών να δούμε τι προτάσεις θα έχει

basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 488
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Τετ Ιουν 24, 2026 5:14 pm

παρομοια συζητηση ειχαμε περσι εδω μεσα για τον λαρεντζακη που ορισμενα μελη που γραφουν συχνα ελεγαν πως ανετα βρισκει προταση σε ομαδα ευρωλιγκας και δεν πρεπει να τον αφησουμε γιατι ειναι υπερχρησιμος και θα δωσει λυσεις,κι εγω ελεγα να τον διωξουμε καθως δεν θα εχει χρονο αλλά και να αποσυμφορηθει λιγο το ροστερ.ακουγα πως ειμαι αντιολυμπιακος και δεν εκτιμω την προσφορα του στον συλλογο.
1 χρονο μετα ο λαρεντζακης δεν εχει παιξει καθολου και η προταση που εχει ειναι απο την αεκ...
ειδες αμα μενεις σε λαθος ομαδα τι συμβαινει?εχασες την θεση σου στην ευρωλιγκα

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16419
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:17 pm

ο θωμας με την καταπονηση που χει φαει(φταιει η ομαδα σε αυτο) αλλα και οτι στηριζεται στην αμυνα για να βγαλει το ψωμι του εχει ακομα 1-2 χρονια μπασκετικης ζωης..Για τον ενα χρονο τον εχουμε ακομα με συμβολαιο..νταξει και να φυγει μετα στον τελευταιο χρονο του δεν θα τα βαψουμε μαυρα.

Ο ντορσει πχ μπορει να ζηταει 3εκ και να αναγκαστεις να του τα δωσεις..δεν ειναι το ιδιο.

Άβαταρ μέλους
karamelitsa

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2694
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 18, 2023 11:58 am
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: Ζιοβάνι
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:18 pm

RedEmperor έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:12 pm
Μέχρι 1.5 ταβάνι γουοκαπ.. είναι σε πτωτική πορεία δεν είναι για περισσότερα. Αν ήταν 30 ετών να ζητούσε 2. Αν δεν τα βρουν συνεχιζει με το υπάρχον συμβόλαιο και τη νέα σεζόν ας βγεί στην αγορά 35 ετών να δούμε τι προτάσεις θα έχει
Απλά δεν μπορείς να έχεις έναν παίκτη δυσαρεστημένο, δεν μπορεί να τραβάει το κουπί για χρόνια, και τώρα ξαφνικά να σκάνε μύτη Μακιντάιρ, Μοντερό άλλα και οι παλιοί φουρνιέ και Ντόρσευ που θα πάρει αύξηση και όλοι να παίρνουν 2+ χαρτιά και αυτός να παίρνει 1....ε δεν είναι σωστό

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9363
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:21 pm

basilis_.kts έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:14 pm
παρομοια συζητηση ειχαμε περσι εδω μεσα για τον λαρεντζακη που ορισμενα μελη που γραφουν συχνα ελεγαν πως ανετα βρισκει προταση σε ομαδα ευρωλιγκας και δεν πρεπει να τον αφησουμε γιατι ειναι υπερχρησιμος και θα δωσει λυσεις,κι εγω ελεγα να τον διωξουμε καθως δεν θα εχει χρονο αλλά και να αποσυμφορηθει λιγο το ροστερ.ακουγα πως ειμαι αντιολυμπιακος και δεν εκτιμω την προσφορα του στον συλλογο.
1 χρονο μετα ο λαρεντζακης δεν εχει παιξει καθολου και η προταση που εχει ειναι απο την αεκ...
ειδες αμα μενεις σε λαθος ομαδα τι συμβαινει?εχασες την θεση σου στην ευρωλιγκα
Ο Λαρεντζάκης έμεινε στην σωστή γι' αυτόν ομάδα που του πρόσφερε το μεγαλύτερο δυνατό συμβόλαιο, αυτό ήταν το σημαντικό γι' αυτόν στα 32 του. Και νομίζω πως φάνηκε και διπλά τυχερός γιατί φέτος με Άρη, ΠΑΟΚ, ΑΕΚ να ανταγωνίζονται για Έλληνες παίκτες σίγουρα θα βρει καλύτερο συμβόλαιοα από πέρυσι.
Ο Γουόκαπ δεν είναι ίδια περίπτωση, σίγουρα θα βρει ομάδα Ευρωλίγκας με τους διαθέσιμους γκαρντ να μετριούνται στα δάκτυλα του ενός χεριού. Το ερώτημα είναι τι ύψους συμβόλαιο θα μπορούσε να βρει.

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13687
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:21 pm

tarp7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:43 pm
τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:24 pm
https://onlyeuroleaguenews.com/chapoel- ... u-gouokap/


ωχ ετοιμαστειτε να ξηλωθειτε
Στο καλό
για ασφηστε τον ελευθερο να δουμε κατι

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13687
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:24 pm

shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:17 pm
ο θωμας με την καταπονηση που χει φαει(φταιει η ομαδα σε αυτο) αλλα και οτι στηριζεται στην αμυνα για να βγαλει το ψωμι του εχει ακομα 1-2 χρονια μπασκετικης ζωης..Για τον ενα χρονο τον εχουμε ακομα με συμβολαιο..νταξει και να φυγει μετα στον τελευταιο χρονο του δεν θα τα βαψουμε μαυρα.

Ο ντορσει πχ μπορει να ζηταει 3εκ και να αναγκαστεις να του τα δωσεις..δεν ειναι το ιδιο.
αυτο ειναι ο ορισμος του τον πεταξατε σαν στιμμενη λεμονοκουπα

Άβαταρ μέλους
qspock

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3934
Εγγραφή: Τρί Απρ 12, 2005 4:14 pm
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 5:24 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:21 pm
tarp7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:43 pm

Στο καλό
για ασφηστε τον ελευθερο να δουμε κατι
α μπα...

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13687
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:24 pm

Conan1982 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:21 pm
Ο Λαρε
Ο Γουόκαπ δεν είναι ίδια περίπτωση, σίγουρα θα βρει ομάδα Ευρωλίγκας με τους διαθέσιμους γκαρντ να μετριούνται στα δάκτυλα του ενός χεριού. Το ερώτημα είναι τι ύψους συμβόλαιο θα μπορούσε να βρει.
2-2.5 ανετα βρισκει

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9363
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:25 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:21 pm
tarp7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:43 pm

Στο καλό
για ασφηστε τον ελευθερο να δουμε κατι
Με τις σχέσεις του με το Σλούκα να μην είναι οι καλύτερες δεν νομίζω να κάνατε κίνηση.
Θα ήταν επικό να τα έβρισκαν οι 2 ομάδες και να μας δίνατε και ...αποζημίωση.

Άβαταρ μέλους
karamelitsa

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2694
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 18, 2023 11:58 am
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: Ζιοβάνι
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:25 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:21 pm
tarp7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:43 pm

Στο καλό
για ασφηστε τον ελευθερο να δουμε κατι
Σε εσάς πάντως αποκλείεται να έρθει όσο είναι ο Σλούκας εκει......άλλη ομάδα Ευρωλίγκας θα βρει άνετα..βέβαια υποθέσεις κάνουμε καθώς ο παίκτης έχει συμβόλαιο και η ομάδα δεν τον δίνει..

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16419
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:25 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:21 pm
tarp7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:43 pm

Στο καλό
για ασφηστε τον ελευθερο να δουμε κατι
ο παο δεν ειναι εναντια στους φεικ ελληνες?παντως τον ντορσει ηδη τον προσεγγισε..αμα το κανει και σε γουοκαπ θα εχει πολυ πλακα .

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13687
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:26 pm

shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:25 pm
τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:21 pm


για ασφηστε τον ελευθερο να δουμε κατι
ο παο δεν ειναι εναντια στους φεικ ελληνες?παντως τον ντορσει ηδη τον προσεγγισε..αμα το κανει και σε γουοκαπ θα εχει πολυ πλακα .
ειναι εναντια στο να τους κανει αυτος ελληνες,αν τους βρισκει ετοιμους δεν εχει προβλημα :welcome:

RedEmperor

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 931
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2025 4:01 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 5:26 pm

karamelitsa έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:18 pm
RedEmperor έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:12 pm
Μέχρι 1.5 ταβάνι γουοκαπ.. είναι σε πτωτική πορεία δεν είναι για περισσότερα. Αν ήταν 30 ετών να ζητούσε 2. Αν δεν τα βρουν συνεχιζει με το υπάρχον συμβόλαιο και τη νέα σεζόν ας βγεί στην αγορά 35 ετών να δούμε τι προτάσεις θα έχει
Απλά δεν μπορείς να έχεις έναν παίκτη δυσαρεστημένο, δεν μπορεί να τραβάει το κουπί για χρόνια, και τώρα ξαφνικά να σκάνε μύτη Μακιντάιρ, Μοντερό άλλα και οι παλιοί φουρνιέ και Ντόρσευ που θα πάρει αύξηση και όλοι να παίρνουν 2+ χαρτιά και αυτός να παίρνει 1....ε δεν είναι σωστό
Ας κάτσει δυσαρεστημένος.. έτσι ίσως ο Μπαρτζώκας τον έχει για 5 λεπτά και παίζουν μόνο Μοντέρο και Μακινταιρ. Προς όφελος μας είναι.

Δεν μπορεί ο γουοκαπ στην δύση της καριέρας του με τις φουλ αδυναμίες που έχει επιθετικά να ζητάει τόσα πολλά..δεν μπορεί καν να προσφέρει αυτά που πρόσφερε αμυντικά πριν 3-4 χρόνια.

Αν είναι να μας γυρίσει λεφτά πίσω από προηγούμενα χρόνια που είχε 0 στα 10 σουτ σε τελικό παντελώς ελεύθερος και χάσαμε την κούπα. Τέτοια ποσά που ζητάει τα παίρνουν παίχτες που μπορούν να κουβαλήσουν σε τελικούς. Όχι ρολιστες. Ο Φουρνιε ήρθε στα 31 του με 2.500.000 συμβόλαιο που είναι ο φουρνιε

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13687
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:27 pm

karamelitsa έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:25 pm
τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:21 pm


για ασφηστε τον ελευθερο να δουμε κατι
Σε εσάς πάντως αποκλείεται να έρθει όσο είναι ο Σλούκας εκει......άλλη ομάδα Ευρωλίγκας θα βρει άνετα..βέβαια υποθέσεις κάνουμε καθώς ο παίκτης έχει συμβόλαιο και η ομάδα δεν τον δίνει..
καλα αφηστε τον ελευθερο και μην σας απασχολει αυτο

και ο ζελικο δεν θα συνεργαζοταν ποτε με τον δγ

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”