Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 331
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:30 am

redcard έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:02 am
glenrice90 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:53 am


Μπραδερ δεν οφείλει ο επαγγελματίας παίκτης να συνδεθεί με την 7. Οι περισσότεροι στο τέλος της μέρας το βλέπουν καθαρά βιοποριστικα, ασχεται που υπάρχουν και οι τρελαμενοι τύπου Σακ, Λεσορ κλπ που είναι αγαπησιαρηδες. Ζούνε μια άλλη πραγματικότητα από αυτή που έχει στο μυαλό ο κόσμος. Είμαι 30τόσο, καταπονημένο σωμα, σε λίγα χρόνια σταματάω το μπάσκετ, να ένα καλό συμβόλαιο που δε χρειάζεται να αλλάξω και χώρα γιατί μου αρέσει εδώ , τα πάμε.

Ποτέ δεν πούλησε οπαδιλικι ο Φαλ και ποτέ δεν φαινόταν τύπος που νοιάζεται για όλα αυτά. Στο γήπεδο τα έδινε όλα και όταν η ομάδα του πε στο καλό. είπε κι αυτός στο καλο. Τα υπόλοιπα είναι για εμάς. Η Σπανουλιαδα, η Σλουκιαδα, η Οινκονομιαδα, η Δ.Παπανικολιαδα κλπ είχαν ίντριγκα η οποία άρχισε και λίγο απ' τους ίδιους τους παίκτες και το τι πρέσβευαν/ είχαν πει / είχαν κανει. Εδώ δεν υπάρχει τπτ. Τα ίδια και με Πέρπε

to each his own βέβαια, απλά τα γράφω γιατί θα διαβάσουμε πολλα
Εχετε χασει τελειως το ποιντ μου. Μα εντελως ομως.

Ποιο οπαδιλικι, ποιος Ολυμπιακος και Παναθηναικος, ποια 7 και 13 και 21, θυρες, φανελες κλπ. Τι σχεση εχουν αυτα τα γραφικα;

Υπαρχουν 5 -10 ανθρωποι σε εναν οργανισμο, κανονικοι ανθρωποι με σαρκα και οστα, που σε στηριξαν τα μεγιστα σε δυσκολη στιγμη, ισως τη δυσκολοτερη της καριερας σου. Για μηνες.

Εκει οφειλεις σεβασμο, στους ανθρωπους, οχι στις μπλουζες και στα σηματα και σε μενα, τον ακυρο.
Μα αφού η ομάδα δεν ενεργοποίησε την option κι έμεινε ελεύθερος, πώς ακριβώς δείχνει ότι δεν σέβεται αυτούς τους 5-10 ανθρώπους; Επειδή πήγε στον Παναθηναϊκό, που προφανώς θα είχε καλύτερες απολαβές οικονομικές;

Stelios97

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 769
Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2025 11:15 am
Τοποθεσία: Μυτιληνη Λεσβος
Αγαπημένος παίκτης: Nunn
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 4

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:31 am

Παντως πως δεν το κραρησατε με διαβατηριο για 3ο μαλλον τα λεφταα!νομιζω ο φαλ αν ειναι υγιης ειναι καλυτερος απο χολ

manos_89

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 780
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:32 am

shaq7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:07 am
manos_89 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:03 am
Και μόνο το ότι καλός/έστω average παίκτης με διαβατήριο πήγε στον αιώνιο είναι κάπως δώρο.
Στη θέση σας εγώ θα κράταγα έναν εκ των Χολ και Tyrique
χαντακωνεις το ροστερ της ευρωλιγκας για ενα διαβατηριο που ζητημα να βγαλει 2 χρονια καλα..επισης πιθανο να μην χαλαει τον μπαρτζωκα να εχει απεναντι του γραμμη ψηλων Χ-λεσορ-φαλ ενω θα εχει μιλου ταρικ χολ..γιατι αν εξαιρεσουμε το διαβατηριο δεν μπορεις να κανεις καλη γραμμη ψηλων με τον λεσορ οπως ειναι μετα τον τραυματισμο και τον φαλ το ιδιο.
Καλά τον Λεσόρ δεν τον πήραν τα χρόνια. Ήδη έχει αρχίσει να επανέρχεται κάπως σε σχέση με το πως ήταν τον πρώτο μήνα που πάτησε παρκέ.
Αν ο πρώτος είναι ο Καμπενγκέλε στη χειρότερη, δεν βλέπω γιατί η 3άδα μας δεν είναι καλή.

Απλά η περίπτωση Χολ ήταν λίγο περίεργη.
Τη μισή χρονιά έτρωγε κράξιμο, μετά ήρθε ο Tyrique και ο Χολ ως δια μαγείας άρχισε να παίζει καλά. Μετά ο Tyrique τον προσπέρασε στο rotation και στο final-4 ήταν και οι 2 ψιλοκομπάρσοι. Στους τελικούς ξεκίνησε ο Χολ, δεν έκανε κάτι τρομερό (πάλι κράξιμο έτρωγε νομίζω) και στα τελευταία 2 παιχνίδια (ή και 3) έβαλε τον Tyrique που τα έκανε μαντάρα.
Θέλω να πω ότι κανείς από τους 2 δεν είναι κάτι εξαιρετικό ούτε κάτι σταθερό σαν απόδοση, τόσο ώστε να χαντακωθεί ο Φαλ.
Ακόμα και χωρίς τον Φαλ, μάλλον έναν από τους 2 θα κράταγα.

Άβαταρ μέλους
Djole77

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 102
Εγγραφή: Τετ Αύγ 09, 2023 2:40 pm
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:35 am

BillyPao έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:28 am
shaq7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:25 am


και περσι ειχατε..δεν ειναι οτι θα τον γεννησουν τα λεφτα αν δεν υπαρχει :D Μπορει να βρεθει κατι απο ΝΒΑ προφανως απλα στην ευρωπη δεν υπαρχει τιποτα.
Σίγουρα κάτι θα βρεθεί, είτε από NBA είτε από εδώ.
Σίγουρα θα βρεθεί όπως πέρσι ο Χολμς

Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3665
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:35 am

manos_89 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:32 am
shaq7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:07 am


χαντακωνεις το ροστερ της ευρωλιγκας για ενα διαβατηριο που ζητημα να βγαλει 2 χρονια καλα..επισης πιθανο να μην χαλαει τον μπαρτζωκα να εχει απεναντι του γραμμη ψηλων Χ-λεσορ-φαλ ενω θα εχει μιλου ταρικ χολ..γιατι αν εξαιρεσουμε το διαβατηριο δεν μπορεις να κανεις καλη γραμμη ψηλων με τον λεσορ οπως ειναι μετα τον τραυματισμο και τον φαλ το ιδιο.
Καλά τον Λεσόρ δεν τον πήραν τα χρόνια. Ήδη έχει αρχίσει να επανέρχεται κάπως σε σχέση με το πως ήταν τον πρώτο μήνα που πάτησε παρκέ.
Αν ο πρώτος είναι ο Καμπενγκέλε στη χειρότερη, δεν βλέπω γιατί η 3άδα μας δεν είναι καλή.

Απλά η περίπτωση Χολ ήταν λίγο περίεργη.
Τη μισή χρονιά έτρωγε κράξιμο, μετά ήρθε ο Tyrique και ο Χολ ως δια μαγείας άρχισε να παίζει καλά. Μετά ο Tyrique τον προσπέρασε στο rotation και στο final-4 ήταν και οι 2 ψιλοκομπάρσοι. Στους τελικούς ξεκίνησε ο Χολ, δεν έκανε κάτι τρομερό (πάλι κράξιμο έτρωγε νομίζω) και στα τελευταία 2 παιχνίδια (ή και 3) έβαλε τον Tyrique που τα έκανε μαντάρα.
Θέλω να πω ότι κανείς από τους 2 δεν είναι κάτι εξαιρετικό ούτε κάτι σταθερό σαν απόδοση, τόσο ώστε να χαντακωθεί ο Φαλ.
Ακόμα και χωρίς τον Φαλ, μάλλον έναν από τους 2 θα κράταγα.
Το θεμα ειναι ο τραυματισμος για εμενα. Προφανως και επανηλθε και πραγματικα χιλια μπραβο του το λεει η ψυχη του αλλα με τοσα λεφτα νομιζω μετα το ματσεγιαουσκας δεν ξαναρισκαρι η ομαδα. Το ιδιο εγινε και με Χακετ που εκει ομως η ομδα βγηκε χαμενη.

Γενικα εινα πολλα τα 1.8 για καποιον που μπορει να εμφανισει τραυματσισμους και ειναι για 3ος

redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 798
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:36 am

nikolas_asteri έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:15 am
redcard έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:02 am
Υπαρχουν 5 -10 ανθρωποι σε εναν οργανισμο, κανονικοι ανθρωποι με σαρκα και οστα, που σε στηριξαν τα μεγιστα σε δυσκολη στιγμη, ισως τη δυσκολοτερη της καριερας σου. Για μηνες.

Εκει οφειλεις σεβασμο, στους ανθρωπους, οχι στις μπλουζες και στα σηματα και σε μενα, τον ακυρο.
Τη δουλειά τους έκαναν αυτοί οι άνθρωποι δεν νομίζω πως έγινε τίποτα τρομερό.

Τους σέβεται και θα τους σέβεται. Το σε ποιά ομάδα θα συνεχίσει δεν μπορεί έχει άλλη σημασία πέρα από το οπαδικό κριτήριο.
Οταν μπλεκεται μεσα θεμα υγειας και τοσο σοβαρο μαλιστα, η συζητηση δε μπορει να ειναι η ιδια οπως με τον Σλουκα, τον Σπανουλη ή τον οποιονδηποτε. Ειναι αλλο λεβελ εξ ορισμου.

Ο Φαλ στα 35 με τετοιο τραυματισμο θα μπορουσε να επανελθει και να ειναι στα αζητητα ή να μην επανελθει ποτε. Αυτο δε το ηξερε το Μαιο οταν τραυματιστηκε, εκει ομως ο Ολυμπιακος του ειπε "θα σε στηριξω" και δεν ασχολουμαι με αναπροσαρμογη, αυτο ελεγαν τα τοτε ρεπορταζ. Αν το ψαξαμε και ειδαμε οτι δεν υπηρχε καμια μα καμια νομικη δυνατοτητα να κοπει εστω ενα ευρω απο τα 1.8 εκατομμυρια μπορει να ξανασκεφτω αυτα που γραφω. Αλλα αν υπηρχε κι εμεις ειπαμε "οχι, δε προκειται να ασχοληθω να ψαξω παραθυρακια, θα σε στηριξω και θα σ δωσω το 100.00 % του 1.8 εκατομμυριου γιατι αυτο θεωρω σωστο" τοτε αναγκαστικα θα επιμεινω.

Αδιανοητη κινηση.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16426
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:37 am

ο καμπεγκελε πρεπει να ειναι 10 φορες πιο μουρλος απο ταρικ γιαυτο τον διωχνουν..εγω στην ευρωπη δεν βλεπω πρωτοκλασσατο σεντερ που μπορειτε να παρετε..αν εχετε εσεις ονοματα με χαρα να τα ακουσω.

ο ταρικ για μενα εχει τρελο ποτενσιαλ και ο μπαρτζω τον κρατησε πισω με το ροτεισον που εκανε..ο χολ οκ για 3ος μαρεσει μεχρι εκει..πχ ο ραιτ ηταν καλυτερος 3ος.

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8082
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:39 am

Djole77 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:35 am
BillyPao έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:28 am


Σίγουρα κάτι θα βρεθεί, είτε από NBA είτε από εδώ.
Σίγουρα θα βρεθεί όπως πέρσι ο Χολμς
Ο οποίος μια χαρά παίκτης ήταν, μην επαναλάβω για 1000στή φορά γιατί δεν έπιασε.

Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3665
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:40 am

shaq7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:37 am
ο καμπεγκελε πρεπει να ειναι 10 φορες πιο μουρλος απο ταρικ γιαυτο τον διωχνουν..εγω στην ευρωπη δεν βλεπω πρωτοκλασσατο σεντερ που μπορειτε να παρετε..αν εχετε εσεις ονοματα με χαρα να τα ακουσω.

ο ταρικ για μενα εχει τρελο ποτενσιαλ και ο μπαρτζω τον κρατησε πισω με το ροτεισον που εκανε..ο χολ οκ για 3ος μαρεσει μεχρι εκει..πχ ο ραιτ ηταν καλυτερος 3ος.
Ποιοι τον διωχνουν δεν ανανεωσε προσφατα

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Christofis την Πέμ Ιουν 25, 2026 1:58 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16426
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:43 am

Christofis έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:40 am
shaq7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:37 am
ο καμπεγκελε πρεπει να ειναι 10 φορες πιο μουρλος απο ταρικ γιαυτο τον διωχνουν..εγω στην ευρωπη δεν βλεπω πρωτοκλασσατο σεντερ που μπορειτε να παρετε..αν εχετε εσεις ονοματα με χαρα να τα ακουσω.

ο ταρικ για μενα εχει τρελο ποτενσιαλ και ο μπαρτζω τον κρατησε πισω με το ροτεισον που εκανε..ο χολ οκ για 3ος μαρεσει μεχρι εκει..πχ ο ραιτ ηταν καλυτερος 3ος.
Ποιο τον διωχνουν δεν ανανεωσε προσφατα
α δεν γνωριζω..νομιζω οτι κατι ακουστηκε μαζι του παντως.

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:43 am

shaq7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:29 am
TuTiS έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:26 am

Πάλι Motion offense θα παίξεις. Αυτή τη φορά σωστά όμως γιατί έχεις τα σωστά εργαλεία. Κοίτα κανένα βίντεο των τελικών των Spurs 2014 για να πάρεις μια γεύση του τι έρχεται στα προσεχώς…
ναι οκ δεν μου φταιει η μοσιον σαν συστημα..αλλα εμενα ολο αυτο το ασουτος ασσος φαλ στο 5 κτλ με ειχε κουρασει πολυ..απο την στιγμη που ηρθε ο μοντερο ειμαι κομπλε.
Αυτά τα slashing που έκανε σε ανύποπτο χρόνο ο Tony Parker δεν μπορεί να τα κάνει ο Walkup. Τώρα όμως έχεις 2 παίκτες που μπορούν να κάνουν αυτή την δουλειά. Επίσης το 5αρι θέσει εκτός από πάσα, να μπορεί να βάλει το κορμί του αλλά κυρίως να τελειώνει φάσεις κάτω από το καλάθι που δεν το έκανε ο Mous και το κάνει τρομερά ο Milu. Οπότε θα καραγουστάρουμε αυτό που θα δούμε…

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2371
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:51 am

TuTiS έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:43 am
shaq7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:29 am


ναι οκ δεν μου φταιει η μοσιον σαν συστημα..αλλα εμενα ολο αυτο το ασουτος ασσος φαλ στο 5 κτλ με ειχε κουρασει πολυ..απο την στιγμη που ηρθε ο μοντερο ειμαι κομπλε.
Αυτά τα slashing που έκανε σε ανύποπτο χρόνο ο Tony Parker δεν μπορεί να τα κάνει ο Walkup. Τώρα όμως έχεις 2 παίκτες που μπορούν να κάνουν αυτή την δουλειά. Επίσης το 5αρι θέσει εκτός από πάσα, να μπορεί να βάλει το κορμί του αλλά κυρίως να τελειώνει φάσεις κάτω από το καλάθι που δεν το έκανε ο Mous και το κάνει τρομερά ο Milu. Οπότε θα καραγουστάρουμε αυτό που θα δούμε…
Να προσθεσω πως με pg μακινταιρ ή μοντερο ειναι θεωρητικα πολυ πιο χρησιμο ενα πενταρι σαν τον χολ κ τον ταιρικ παρα ενα πενταρι σαν τον φαλ. Τουλαχιστον στο επιθετικο κομματι.
Γενικα πολυ κουβεντα για το τιποτα γινεται.
Ελα παμε να ξανασυζητησουμε για τις ενδεχομενες κινησεις του Ολυμπιακου, ο φαλ ειναι εκτος θεματος συζητηση κ περσινα ξινα σταφυλια. Υπαρχει κ το thread του Παναθηναικου για οσους θελουν να συζητησουν τα περι Φαλ!

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5997
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:54 am

redcard έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:36 am
nikolas_asteri έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:15 am


Τη δουλειά τους έκαναν αυτοί οι άνθρωποι δεν νομίζω πως έγινε τίποτα τρομερό.

Τους σέβεται και θα τους σέβεται. Το σε ποιά ομάδα θα συνεχίσει δεν μπορεί έχει άλλη σημασία πέρα από το οπαδικό κριτήριο.
Οταν μπλεκεται μεσα θεμα υγειας και τοσο σοβαρο μαλιστα, η συζητηση δε μπορει να ειναι η ιδια οπως με τον Σλουκα, τον Σπανουλη ή τον οποιονδηποτε. Ειναι αλλο λεβελ εξ ορισμου.

Ο Φαλ στα 35 με τετοιο τραυματισμο θα μπορουσε να επανελθει και να ειναι στα αζητητα ή να μην επανελθει ποτε. Αυτο δε το ηξερε το Μαιο οταν τραυματιστηκε, εκει ομως ο Ολυμπιακος του ειπε "θα σε στηριξω" και δεν ασχολουμαι με αναπροσαρμογη, αυτο ελεγαν τα τοτε ρεπορταζ. Αν το ψαξαμε και ειδαμε οτι δεν υπηρχε καμια μα καμια νομικη δυνατοτητα να κοπει εστω ενα ευρω απο τα 1.8 εκατομμυρια μπορει να ξανασκεφτω αυτα που γραφω. Αλλα αν υπηρχε κι εμεις ειπαμε "οχι, δε προκειται να ασχοληθω να ψαξω παραθυρακια, θα σε στηριξω και θα σ δωσω το 100.00 % του 1.8 εκατομμυριου γιατι αυτο θεωρω σωστο" τοτε αναγκαστικα θα επιμεινω.

Αδιανοητη κινηση.
Οκ το βλέπουμε διαφορετικά όμως δεν μπορείς να αρνηθείς πως χρησιμοποιείς ένα εντελώς οπαδικό φίλτρο και είναι πολύ λογικό να μην σκέφτονται έτσι οι αθλητές και οι φυσιοθεραπευτές/γιατροί. Διότι το "ηθικό" ζήτημα που θέτεις είναι η μεταγραφή στον Παναθηναικό και όχι σε κάποια άλλη ομάδα. Αυτό είναι εντελώς υποκειμενικά ορισμένο από εσένα (τον φίλαθλο του Ολυμπιακού εννοώ όχι απαραίτητα εσένα προσωπικά). Είναι κάποιου είδους "communitarian ηθική" που η ομάδα δεν είναι απλά ένας εργοδότης, αλλά είναι κοινότητα και σύμβολα και αναμνήσεις κλπ. Αλλά αυτή η ηθική είναι μέσα στην κοινότητα των φιλάθλων μόνο. Για τον παίκτη, τον γιατρό, τον φυσιοθεραπευτή, το πλαίσιο μπορεί να είναι τελείως διαφορετικό από επαγγελματικό και ιατρικό μέχρι οικογενειακό, οικονομικό κλπ

Ο Φαλ την άνοιξη του 24 υπέγραψε 2+1 συμβόλαιο. Άρα η κάλυψη του τραυματισμού του ήταν εντελώς μέσα στα πλαίσια της υποχρέωσης της ομάδας.

Η κρίση σου είναι κυρίως μια οπαδική ηθική κρίση, φορτισμένη από την αντιπαλότητα Ολυ-Παο. Δεν κοιτάω αν έχεις δίκιο ή άδικο να αισθάνεσαι έτσι, είναι θεμιτό ως συναίσθημα, αλλά όχι αυτονόητο ως υποχρέωση για τον ίδιο τον Μουσταφά.

Εικόνα
basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:55 am

παρακολουθωντας το φορουμ αρκετα συχνα απο το προηγουμενο καλοκαιρι εχοντας πολλες διαφωνιες με παιδια που ακομα γραφουν σημερα εκτενως το πως εχει μετατραπει ο φαλ απο εναν πλει μεικερ ρακετας με τρομερη εφεση στο διαβασμα του παιχνιδιου και με μυθικη αμυνα κλπ κλπ σε εναν τυπο που δεν χωρουσε πλεον στην ομαδα καθως ο χολ ειναι καλυτερος ΕΙΝΑΙ ΜΥΘΙΚΟ.
το ιδιο και ο μιλουτινοφ απο εναν χοντρο και ποτη σερβο που δεν αξιζει καν να μεινει πισω απο τον φαλ και καλως ο μπαρτζωκας προτιμα τον φαλ εχει γινει ο σεντερ βαρομετρο
ειλικρινα μενω αναυδος

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος basilis_.kts την Πέμ Ιουν 25, 2026 1:56 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 798
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:55 am

Καρβουνιάρης έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:30 am
redcard έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:02 am


Εχετε χασει τελειως το ποιντ μου. Μα εντελως ομως.

Ποιο οπαδιλικι, ποιος Ολυμπιακος και Παναθηναικος, ποια 7 και 13 και 21, θυρες, φανελες κλπ. Τι σχεση εχουν αυτα τα γραφικα;

Υπαρχουν 5 -10 ανθρωποι σε εναν οργανισμο, κανονικοι ανθρωποι με σαρκα και οστα, που σε στηριξαν τα μεγιστα σε δυσκολη στιγμη, ισως τη δυσκολοτερη της καριερας σου. Για μηνες.

Εκει οφειλεις σεβασμο, στους ανθρωπους, οχι στις μπλουζες και στα σηματα και σε μενα, τον ακυρο.
Μα αφού η ομάδα δεν ενεργοποίησε την option κι έμεινε ελεύθερος, πώς ακριβώς δείχνει ότι δεν σέβεται αυτούς τους 5-10 ανθρώπους; Επειδή πήγε στον Παναθηναϊκό, που προφανώς θα είχε καλύτερες απολαβές οικονομικές;
Δε θελω να επαναληφθω αλλο, νομιζω το εξηγησα αρκετα.

Οποιος θελει να τα κανει ολα χυλο, υπο το γενικο τιτλο "οι παιχτες ειναι επαγγελματιες", ειναι δικαιωμα του.

Απλα να πω οτι οταν ο Σλουκας αλλαξε στρατοπεδο, εγω τα ακουγα irl απο Ολυμπιακους φιλους μου που τον ελεγαν πολλα και διαφορα γιατι εγω ελεγα "ειναι επαγγελματιας". Ε σημερα δε μου βγαινει να το πω για τον Φαλ, τι να κανουμε, το back story δε μου το επιτρεπει.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”